Vind je het niet lastig, om aan de andere kant te staan? Heb je niet de neiging om je met zijn werk te gaan bemoeien?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Nu kan ik eindelijk het volgende zeggen: "mijn psych die zegt dat ...*insert onzinnige dingen*maar anyway hij zegt dat ik een eetprobleem heb
en ik moest mijn eigen huiswerk bedenken. nu vind ik het fijn dat ie mij als slim bestempelt, maar als ik ál het denkwerk moet gaan doen, hoef ik hem ook niet te gaan betalen, maar mag ik de winst opstrijken
afgezien daarvan, is hij ok en hoop ik dat ie me tot een gelukkig en evenwichtig persoon kan maken
hmmm,nee niet echt eigenlijk. ik heb nog niet echt werkervaring, dus dat scheelt wel vind ik. Ik weet wel een hoop van zijn werk af natuurlijk, maar dat maakt het hopelijk juist makkelijker: hij kan stappen overslaan (met dingen uitleggen bijvoorbeeld) en ik kan meedenken. daarbij heeft hij nog wat extra titels en dus weet ik zeker dat hij het wel beter zal weten dan ikquote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig, om aan de andere kant te staan? Heb je niet de neiging om je met zijn werk te gaan bemoeien?![]()
Ik vond dat trouwens heel prettig, om te kunnen zeggen 'mijn psych zegt dat...', omdat degene met wie ik een probleem had, me nooit serieus nam![]()
yes, kunnen we een clubje oprichtenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me binnenkort ook bij de psych-bezoekers gaan aansluiten. Eerst eens kijken hoe m'n LIO-stage loopt en als ik een gaatje vrij heb ga ik ook wekelijks een uurtje babbelen in de hoop dat ik erin slaag de chaos in m'n hoofd te onwarren. En ik ben jarenlang een vaste klant geweest, dus ik kom makkelijk binnen
.
Ik hoop ook dat hij je kan helpen een gelukkig en evenwichtig persoon te maken!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Kwak, wat goed dat de eerste indruk zo goed aanvoelt!! super zeg!!
Neen, ,met je koffie-laten-halen![]()
Co is fanatiek wezen lopen zag ik! met dit koude weer doet het ook veel sneller zeer aan je longen, volgende x een versnellinkje lager? Maar wel goed van je! hoever heb je gelopen?
Nu kan ik eindelijk het volgende zeggen: "mijn psych die zegt dat ...*insert onzinnige dingen*maar anyway hij zegt dat ik een eetprobleem heb
en ik moest mijn eigen huiswerk bedenken. nu vind ik het fijn dat ie mij als slim bestempelt, maar als ik ál het denkwerk moet gaan doen, hoef ik hem ook niet te gaan betalen, maar mag ik de winst opstrijken
afgezien daarvan, is hij ok en hoop ik dat ie me tot een gelukkig en evenwichtig persoon kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij je kan helpen een gelukkig en evenwichtig persoon te maken!![]()
Voor Cali onder een spoiler wegens offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Bij mij hangt het echt af van hoe ik me op de dag zelf voel: als ik me goed voel, ga ik ook alles zitten bagatelliseren, maar als ik me kut voel, nou, berg je dan maar. Ik heb zo'n last van enorme stemmingswisselingen dat het me niet zou verbazen als ik de diagnose manisch-depressief of borderline zou krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het was niets voor mij. Ik ging alles heerlijk zitten bagatelliseren dus m'n psych vond al snel dat ik geen therapie meer nodig had. Ik geloof niet dat ik er veel aan heb gehad.
Hopelijk heb jij er meer aan, Cali! Is het alleen niet een beetje snel om al een diagnose te stellen...?
Thanks:) en het was geen officiele diagnose ofzo hoor. maar de intake was al bij iemand anders geweest, dus dit gesprek ging al vrij de diepte in (had ik eigenlijk nog niet zo verwacht)..quote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het was niets voor mij. Ik ging alles heerlijk zitten bagatelliseren dus m'n psych vond al snel dat ik geen therapie meer nodig had. Ik geloof niet dat ik er veel aan heb gehad.
Hopelijk heb jij er meer aan, Cali! Is het alleen niet een beetje snel om al een diagnose te stellen...?
Ik ben echt megaonfotogeniek hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet dat ik op een foto sta naast Merel. Ja, dan kun je het direct wel vergeten natuurlijk.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dat eerste zal wel meevallen,want die cycli (??) zijn niet zo snel als jij van stemming wisselt, daar gaan echt maanden overheen...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij hangt het echt af van hoe ik me op de dag zelf voel: als ik me goed voel, ga ik ook alles zitten bagatelliseren, maar als ik me kut voel, nou, berg je dan maar. Ik heb zo'n last van enorme stemmingswisselingen dat het me niet zou verbazen als ik de diagnose manisch-depressief of borderline zou krijgen.
Je zou toch verwachten dat zo iemand daar doorheen zou moeten kunnen prikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Assertiviteit FTWquote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Waar ik me trouwens ook kapot aan erger: ik ben bij vier verschillende instanties geweest en allemaal hebben ze een vuistdik dossier van mij, maar toch kon ik elke keer het hele verhaal weer opnieuw vertellenGa ik dit keer niet doen. "Snor maar een oud dossier op," zeg ik dan
.
Oh is dat zo? Dus bij manisch-depressiviteit ben je niet de ene dagquote:Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat eerste zal wel meevallen,want die cycly (??) zijn niet zo snel als jij van stemming wisselt, daar gaan echt maanden overheen...
Ja, ik geloof dat als je in 1 jaar 4 verschillende episodes hebt,dat het dan al "Rapid Cycling" heet. dan wissel je dus al uitzonderlijk snel.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dus bij manisch-depressiviteit ben je niet de ene dagen de andere dag
, maar echt langere tijd
of
?
Ja, de klik was er ook eigenlijk niet en ik was niet assertief genoeg om om een andere psych te vragen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat zo iemand daar doorheen zou moeten kunnen prikken.
Maar fijn dat Kwak en Cali allebei een goede eerste sessie hebben gehad
Mijn geleende internetverbinding werkt niet mee, hij eet mn posts op ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd met alle mooie cijfers! En Kwak, wat fijn dat het zo goed ging vandaag!
[..]
Het tentamen ging mwah mwah. De helft van de eerstejaars hebben dit tentamen in november al gehad (ik had toen mijn verpleegstage) en toen is de norm voor een voldoende op 43% goed gelegd (dus het tentamen was extreem slecht gemaakt!) Normaal ligt de norm zo rond de 50-55%. Ik heb het tentamen nagekeken en ik heb 53,6% goed. Om me heen hoor ik van mensen dat ze het erg slecht gemaakt hebben. Het was maar een vreemd tentamen; de vragen die ik bijna zeker goed dacht te hebben, heb ik fout en andersom. Zelfs achteraf ben ik het niet eens met sommige antwoorden, ik vind dat ik gelijk heb
. Ik verwacht stiekem dat de norm weer laag gelegd zal worden en dat ik hem dus wel gehaald heb. Maar het is even afwachten.
Hoe ging jouw tentamen? Hoeveel tentamens heb je nog?
Zo ben ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben wat betreft hulp voor hoofdshizzle zelf trouwens altijd van het principe: als ik er niet teveel bij stil sta gaat het prima, dus het gaat wel prima![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |