Nice!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
Ik had een vak niet gehaald (2 deeltoetsen en een van beiden een 5,1 gehaald. Gemiddeld wel voldoende maar ze moesten allebei voldoende zijn) en nu heb ik het cijfer van de herkansing terug en ik heb het afgesloten met een 8
. Zelfs een 8,9 gehaald voor het deel dat ik eerst onvoldoende had
.
ga je je alleen maar omkleden?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicoooo!![]()
Kijk aan! Dat staat nog es mooi op je lijst
![]()
*Zumba-omkleed-tijd*!Doe ik toch nog iets vandaag
![]()
</luiwammes>
Hopelijk nietquote:Op maandag 1 februari 2010 20:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga je je alleen maar omkleden?![]()
En inderdaad, fijn zeg chico!
Volgens mij niet! Afgezien van de duffigheid en de spierpijn en af en toe een snotneus heb ik nergens last vanquote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je niet een klein griepje, Maria? Of heeft de spierpijn echt een duidelijke oorzaak? De locaties lijken me zo... gek.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Mehhh, had ik morgen een dag vrij, blijkt nu dat uiterlijk woensdagochtend de afstudeervoorstellen voor volgend jaar moeten worden ingediendZeg maar dag met het handje tegen de vrije dag
380. 432) 33149 06224 XcUZ_Mequote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Moblo is mij gelukkig ver voor maar ik sta op 1231. 1304) 14100 02806 uniekhoorn
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Lang leve mijn niet sociale leven
2056. 3508) 8446 04895 Chicolatequote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Moblo is mij gelukkig ver voor maar ik sta op 1231. 1304) 14100 02806 uniekhoorn
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Lang leve mijn niet sociale leven
Het klinkt wel een beetje als griep! Vorsicht, hequote:Op maandag 1 februari 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij niet! Afgezien van de duffigheid en de spierpijn en af en toe een snotneus heb ik nergens last vanDe boel voelt alleen zo zwaar en zeurt wat.
Ach ik ga er niet dood aan![]()
Succes met de afstudeervoorstellenMoet jij dan die van je stuudjes goedkeuren oids?
Baas!quote:
Het tentamen ging mwah mwah. De helft van de eerstejaars hebben dit tentamen in november al gehad (ik had toen mijn verpleegstage) en toen is de norm voor een voldoende op 43% goed gelegd (dus het tentamen was extreem slecht gemaakt!) Normaal ligt de norm zo rond de 50-55%. Ik heb het tentamen nagekeken en ik heb 53,6% goed. Om me heen hoor ik van mensen dat ze het erg slecht gemaakt hebben. Het was maar een vreemd tentamen; de vragen die ik bijna zeker goed dacht te hebben, heb ik fout en andersomquote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef Twinkle_ het volgende:
Hoi!
Kwak, wat fijn dat het zo meeviel vandaag.
Chicolate en Mexiaantje, yay voor de gehaalde cijfers![]()
En Rituals, hoe ging je tentamen nog vrijdag?
Gisteren was eet-technisch gezien een ramp, pre-carnavalsgebeuren dat de hele dag duurde..ai.
Lijstje van vandaag:
*Brinta, met een appel en een beetje suiker
*Twee volkoren boterhammen met ham
*Twee boterhammen, banaan
*Planning was: soep, bakje salade, sinaasappel. Helaas had broertje de sinaasappel opgegeten en zusje mn salade, en had ik vanochtend geen tijd meer om iets anders mee te nemen. Alternatief: soep, wit pistoletje met filet americain, krentenbol
*Pasta met spinazie, pijnboompitten en spekjes
Straks heul misschien nog wat yoghurt, maar zit nu nog behoorlijk vol.'
Enn heb ruim drie kwartier gefietst vandaag. Dat compenseert een beetje voor het verdere gebrek aan sportDeze week en volgende week heb ik 's avonds tentamens, erg balen, want zo mis ik mn BOMlesjes
Ja, waar blijven de meet-foto's? Ik ben wel benieuwd hoe erg het nou echt isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef neen het volgende:
Ging ik net douchenkeek ik zo in de spiegel
niet vrolijk
whehehehe
Alleen m'n shirt staat op de foto geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de meet-foto's? Ik ben wel benieuwd hoe erg het nou echt is
Ja!quote:
Eensch!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen met mooie cijfers, maar vooral toch voor kwak en cali:
Serieus? Waar haalt hij/zij dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
En mijn collega vond me mannelijk. Of iig op een man lijken. Fijn om te weten
Geen idee. Naar mijn weten ben ik niet bijzonder mannelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Waar haalt hij/zij dat nou weer vandaan?
Dan moet je een keer aantrekken wat je vrijdag aan had. Dan zegt 'ie dat niet nog eensquote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
En mijn collega vond me mannelijk. Of iig op een man lijken. Fijn om te weten
Ja hee. Maak me ff nog benieuwder naar de meetfoto'squote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer aantrekken wat je vrijdag aan had. Dan zegt 'ie dat niet nog eens.
Dan moet je bij MoBlo wezen. Die moet het kabeltje van haar fototoestel opsnorren. En getuige haar laatste post gok ik dat ze niet van plan is dat vanavond nog te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hee. Maak me ff nog benieuwder naar de meetfoto's
Ik wil de foto's ook eerst zien voor ik toestemming geef ze aan andere slankies door te sturen. En dat mag dus alleen via pm, ik hoef niet in dit topicquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil alleen op internet als ik er niet als een halve zool opsta
Agreezzzz hoewel ik er denk ik niet eens op sta,maar just in casequote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil de foto's ook eerst zien voor ik toestemming geef ze aan andere slankies door te sturen. En dat mag dus alleen via pm, ik hoef niet in dit topic.
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil de foto's ook eerst zien voor ik toestemming geef ze aan andere slankies door te sturen. En dat mag dus alleen via pm, ik hoef niet in dit topic.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Ik heb het talent nogal idioot op foto's te staan meestal. Of het lijkt alsof ik net ergens ben opgedregd, of ben ontsnapt uit een of ander gevaarlijk instituut
.
Gaat ook niet over mij als persoon, maar meer over mijn totale gebrek aan fotogeniekheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |