abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:55:12 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77545169
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh, op die manier! Dan zou ik denk ik niet gaan . Als je al jaren op volleybal hebt gezeten is je niveau inderdaad wat hoger denk ik! Wel lastig...
Ik denk dat ik heel tactisch wat later kom en even in de hal kijk. Is het niets dan ga ik een half uurjte hardlopen ofzo. Is het wel wat, dan doe ik lekker mee.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77545219
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, bij die familieproblemen. Zowel aan vaders- als aan moederszijde zijn er veel problemen. De ene familie geeft uiteindelijk wel zoveel om elkaar dat ze het na wat 'afkoel-gesprekken' met de partners het wel weer bijleggen, maar de andere familie ken ik eigenlijk nauwelijks. En dat ligt niet alleen aan hen... Een heethoofd in de familie kan veel conflicten losmaken

Om geld vechten vind ik trouwens afschuwelijk. dat zou zelfs mijn familie niet doen Nynke, wat vreselijk ellendig voor je moeder!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:56:38 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77545228
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, ik realiseer me dat m'n post misschien een beetje geheimzinnig opgevat kan worden, maar ik maak er (tegenwoordig) geen geheim (meer) van waarom ik m'n oom niet meer wil zien. Voor de geïnteresseerden een oude post van mij waar ik er over vertel in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan kan ik het me goed voorstellen. Ookal kan hij er misschien niets aan doen (en misschien wel als hij medicijnen slikte), het is een heftig verhaal zeg!
pi_77545267
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje PF Anders morgen even naar de dokter, als 't dan nog veel pijn doet! Je oogkas kan wel wat hebben, maar met je oogbol moet je voorzichtig zijn Schrikken joh! Heb je iets van een pijnstiller genomen?

Ik vind het bij dat soort dingen altijd wel heel grappig om te bedenken dat andere mensen nu straks denken dat je vriendje/Meneer je slaat Wij hebben ook weleens zo'n klunzig ongelukje gehad.
Hij heeft het ook gedaan Ja het doet nog heel erg veel pijn en het is dik en rood en blauw !
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:58:44 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77545295
quote:
Trouwens, ik realiseer me dat m'n post misschien een beetje geheimzinnig opgevat kan worden, maar ik maak er (tegenwoordig) geen geheim (meer) van waarom ik m'n oom niet meer wil zien. Voor de geïnteresseerden een oude post van mij waar ik er over vertel in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_77545296
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja, de blikken die je vriend dan toegeworpen krijgt als je naast elkaar loopt.
Hij vroeg of ik mee ging winkelen maar ik wil niet naar buiten
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:59:47 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77545328
O gelukkig meld je je even PF. Ik was al bang dat je in het ziekenhuis zat .
Niet meer actief op Fok!
pi_77545332
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:44 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!

Oh dat BOEM, splatsj, klinkt echt heel naar. Ik had visioenen van een ploppende oogbol . Ik hoop dat het meevalt!
En shoarma? Bestaat dat in een vegetarische variant?

Ik hoorde net dat mijn collega voor mij een appelpunt met slagroom heeft besteld, omdat ik dat zo lekker vind. Zo wordt het natuurlijk nooit wat!
Ja! Heel lekker en net zo ongezond

Een pakje shoarma reepjes (2 was beter geweest).. En dan een ui + 2 teentjes knoflook fruiten.. shoarma reepjes er door + extra shoarma kruiden..

dan yoghurtsladressing mixen met frites lijn en daardoorheen een uitgeknepen teentje knoflook.

dan pita broodje in de oven... open snijden... en dan shoarma/saus/shoarma/saus/etc

pi_77545413
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Het overlijden van mijn oma was hier ook aanleiding voor een conflict: toen we kort na haar overlijden bij elkaar kwamen om de begrafenis enzo te bespreken, toen kreeg mijn moeder ook van haar vader en zus te horen dat ze nooit wat voor haar ouders had gedaan. En dat was dus echt niet waar. Ik weet het allemaal niet precies meer, maar toen is er ook een paar jaar geen contact geweest.

Maar wat mij altijd opvalt is dat mensen verschillende verhalen hebben. Dat je een bepaalde gezichtsuitdrukking verkeerd kunt interpreteren, ok, maar dat de één zegt: "die en die zei dat", terwijl de ander met een compleet ander verhaal komt, dat is gewoon apart. En dan denk ik ook: hoe kun je zoiets eigenlijk oplossen?

Ik hoop niet dat wij na het overlijden van mijn ouders ruzie gaan maken om de erfenis. Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen.
Wat ik zo schrijnend vond, was dat ze zélfs toen ze wisten dat mijn vader dood zou gaan, hun issues (die dus al 13 jaar speelden) niet opzij konden zetten. Het leek wel alsof het niet hun broer was die daar lag, maar een random kennis. Ik hoop echt dat ik nooit zo emotieloos wordt.

En ruzie over een erfenis krijgen wij echt niet. Hooguit over wie de honden moet overnemen, als die nog zouden leven .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:03:21 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77545452
Heftig hoor DaDtje Dat klinkt allemaal wel heel eng. En ja, dan kan ik me goed voorstellen dat je hem niet meer wilt zien.
Door mn pa had ik jarenlang geen contact met ooms en tante en nichten, of uberhaupt verdere familie, behalve mn opa en oma (waar hij zelf ook niet heen ging). Hij was gewoon erg lastig op meerdere niveaus Na de scheiding van mijn ouders hebben mijn zus en ik dus het contact met hem verbroken (volgens mij heb ik al eens hiero verteld wat ie zoal deed / hoe ie was dus dat hoef ik niet te herhalen ).

Mn oma deed dat trouwens best slim, ze heeft een tijdje na het overlijden van mijn opa ieder stelletje een envelopje met geld gegeven, van hun gezamenlijke spaarrekening. Iedereen hetzelfde, kinderen en kleinkinderen. Ik heb dat geld nog steeds, want ik weet nog niet wat ik ermee wil doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77545553
CF: nasi is gewoon met ei, atjar, kroepoek, etc.
Ja doei.
pi_77545559
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
O gelukkig meld je je even PF. Ik was al bang dat je in het ziekenhuis zat .
Ik PM mijn nummer wel even, dan kunnen jullie bellen
(Nee ik sliep uit want ik heb slecht geslapen door hoofdpijn en ik ben vrij vandaag)
pi_77545561
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77545624
Stink f5. Post weg.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:07:41 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77545625
Heftig DaD . Aan de ene kant sneu, maar als het zo.. direct wordt, kan ik me voorstellen dat je geen contact meer wilt.
SPOILER
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77545723
Wat een heftig verhaal DaD, van iedereen eigenlijk wel!

Het ergste wat in mijn familie aan de hand is, is dat we niet meer op elkaars verjaardagen komen als die mensen ook nooit komen Niet na een keer maar wel na 5 keer of zo. Maar dan zien we die mensen op de verjaardag van een gemeenschappelijke zus van hen en mijn moeder of van m'n vaders kant bij m'n oma en dan is er niets aan de hand !!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:10:57 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77545746
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_77545810
Ik weet alleen niet of het nut heeft om mijn oog nu te make-uppen om het minder op te laten vallen want de ene zit echt half dicht

Bwehhhh.. M'n vriendje voelt zich ook zooo schuldig. Echt zielig.
pi_77545821
quote:
SPOILER
Wat heftig en naar om mee te maken! Op elke leeftijd, maar helemaal als klein meisje: dat je iemand die je vertrouwt zo ziet veranderen. Je kunt je op die leeftijd, denk ik, ook niet beseffen dat het een ziekte is.

Edit: Ik wilde nog vragen of er nog iemand contact met hem had gehad, maar ik zie dat ik mijn schermpje iets te lang open heb laten staan... Het lijkt me heel onwerkelijk om kerstgroeten van hem te krijgen.
pi_77546023
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja! Heel lekker en net zo ongezond

Een pakje shoarma reepjes (2 was beter geweest).. En dan een ui + 2 teentjes knoflook fruiten.. shoarma reepjes er door + extra shoarma kruiden..

dan yoghurtsladressing mixen met frites lijn en daardoorheen een uitgeknepen teentje knoflook.

dan pita broodje in de oven... open snijden... en dan shoarma/saus/shoarma/saus/etc

mmm klinkt lekker Ik ga het een keertje proberen!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:19:34 #246
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77546071
En ik dacht dat de meeste families zo gelukkig waren.

Ik merk wel dat de troubles in m'n moeders familie ook groot effect gehad hebben op onze opvoeding. En dan niet positief...
pi_77546170
SPOILER
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:22:38 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77546178
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
En ik dacht dat de meeste families zo gelukkig waren.

Ik merk wel dat de troubles in m'n moeders familie ook groot effect gehad hebben op onze opvoeding. En dan niet positief...
Da's denk ik het idee, aan de buitenkant lijken families veelal zo blij, maar iedereen heeft wel z'n issues schijnbaar.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:22:46 #249
175447 ColdFeet
pi_77546183
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
CF: nasi is gewoon met ei, atjar, kroepoek, etc.
Atjar en ei tellen niet Mootje, pas je op dat je niet te weinig eet?

DaD, dat is wel heftig, zeg! En Maria idem. Bij ons gaan alle familieconflicten over kleine, lullige dingetjes.

Ahw. Ik vind familie zoiets lastigs Ik ben altijd een klein beetje jaloers op mijn vriendin wier zusje haar beste vriendin is. Mijn zus en ik hebben de afgelopen twee maanden twee keer gebeld, en dat is voor ons doen al heel wat
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:23:43 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77546224
Verrot dat ruzies vaak om geld en erfenissen gaan .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')