Ligt niet aan de game. Ligt aan PSN.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen wel al 5 keer een "lost connection to the server" momentje![]()
Klinkt geniaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:
Dit is dus een geweldige game
Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....
Voorbeeld:
De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschotenIk kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
Ja kijk zo had ik de game dus ook in gedachten. Maar ik heb nog nooit een squad leader gehad die zei wat me moesten doen enz. Hoe jij het schetst hoort het ook te zijn. Maja ik heb MAG in de hoek geflikkerd nadat ik een beta key van Bad Company 2 had weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:
Dit is dus een geweldige game
Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....
Voorbeeld:
De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschotenIk kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
De demo van Battlefield BC2 wordt meer gedownload als dat deze game wordt verkocht
Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je maar in 1 leger kan, en niet nog een account kan aanmaken
jij zit dus ook bij ravenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...
Warom zijn graphics zo belangrijk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hmm... interessant. Wil graag wat meer ervaringen van mensen horen. Zijn de graphics beter of minder dan Modern Warfare 2?
Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:12 schreef e97073 het volgende:
Topic loopt goed. Zal vast veel online gespeeld worden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelen![]()
Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je maar in 1 leger kan, en niet nog een account kan aanmaken
is dat zo?! Nja ben pas lvl 6quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.
RAVEN FTW, moet toch een beetje mijn Europese Identiteit verdedigen hequote:
Hoeven idd niet belangrijk te zijn. Neemt niet weg dat ik er gewoonweg nieuwsgierig naar ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zijn graphics zo belangrijk?
ik hoor ook telkens bij de demo van Battlefield mensen zeuren over de graphcis...
Als de gameplay maar goed is dat is toch het belangrijkste..
-De graphics zijn half zo slecht niet, jij bent gewoon MW2 gewend =] Op zich vallen ze wel mee, vind ik.\quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik dacht: "Met 256 man tegelijk online? Dan maken die kutgraphics mij niet uit, de gameplay zal dan wel goed zijn!"
Maar niets is minder waar... Misschien dat mijn verwachtingen te hoog lagen door MW2, maar ik moet zeggen dat ik na Soldier of Fortune 3 nog nooit zo'n spijt heb gehad van een aankoop. Ik heb het net een paar uurtjes gespeeld, maar ik heb geen 1 keer een "whouww" momentje gehad. Daarentegen wel al 5 keer een "lost connection to the server" momentje![]()
Wie o wie kan mij een paar redenen geven (die ik uiteraard over het hoofd heb gezien) waardoor ik besluit om het spel morgen niet terug te brengen naar de Game-mania zodat ik er nog een paar euro's voor terug kan vangen?
Alvast bedankt
De graphics zijn voor de schaal wel goed te doen, hier en daar wat popup maar daar valt goed mee te leven. Spel is sinds 26 januari uitquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Guynio het volgende:
[..]
-De graphics zijn half zo slecht niet, jij bent gewoon MW2 gewend =] Op zich vallen ze wel mee, vind ik.\
-Het is geen MW2: Daarin spelen ze op ELKE GAME MODE TDM. Domination? Gaan ze kills maken. Demolition? Same thing. Sabotage? You know the drill. Het spel is wat tactischer en daardoor net wat ingewikkelder. Als dat je ding niet is en je gewoon wil knallen dan kun je 'm beter terugbrengen.
-Verder werkt het spel zoals het hoort. Als ik naast je schiet ben je tenminste niet dood, en als ik je een headshot geef dan is dat zo. In tegenstelling tot MW2...
-Is het spel al uit dan? Ik dacht dat het alleen nog maar een beta-versie was?
Geen idee eigenlijk of het echt invloed heeft als je wint of verliest, maar ik vermaak me ieder geval prima met het spelquote:Op maandag 1 februari 2010 07:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik hem vandaag ff snel zal halen. Ik hou dit eerst nog maar even in de gaten.
Maar hoe verloopt de game in grote schaal? Oftewel hoe heeft het invloed als je online een slag verliest of wint? Dat wou ik eigenlijk nog wel weten
ok thanks voor je antwoordquote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef De_Vink het volgende:
winnen of verliezen kan betekenen dat jouw PMC "contracts" krijgt/verliest...de contracts geven bijv. meer xp bonus etc..
Wel Raven kiezen straksquote:Op maandag 1 februari 2010 14:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ok thanks voor je antwoordik kon me niet voorstellen dat ze zoiets deden als in bv Endwar met die wereldkaart omdat je met coöperaties werkt. Ik zie elke keer op elk filmpje wat ik kijk die wereldkaart heel snel in beeld maar nog geen gevonden met uitleg daar over.
Maar ik heb hem al besteld, ik had geen tijd om hem snel te halen vandaag. Werk liep uit
Ik wil ookquote:
In deze plaatjes wel ja MAAR, als je eenmaal de outfits gaat bekijken dan heeft valor de meest mooie vind ik...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:46 schreef Tain het volgende:
RAVEN
[ afbeelding ]
VALOR
[ afbeelding ]
SVER
[ afbeelding ]
VALOR ziet er een beetje meh uit vind ik
En in die city map heeft het donkere outfit van Raven weer meer voordeel. Ga altijd sniper vanuit een donkere achtergrond en dan zie ze je bijna niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:50 schreef De_Vink het volgende:
[..]
valor heeft als light armor echt een commando/recon/sniper look helemaal met de kleurenschema's... ik lag laatst in het gras met me camo outfit en zelf teammates hadden moeite om me te spotten (terwijl ik gewoon op de kaart stond aangegegeven)
Dan wordt het tijd dat ik die derde ga vrijspelen... Wordt er helemaal gek van dat je alles 10x moet raken voordat het dood isquote:Op maandag 1 februari 2010 15:20 schreef De_Vink het volgende:
Klopt het trouwens dat een headshot ALTIJD een kill is? ook bij heavy armor + helm?
...en de 3e alleen als voordeel dat je ook turrets kan kapotschieten (en dat een body hit op alles behalve heavy armor ook een kill is)
Headshotsquote:Op maandag 1 februari 2010 15:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ik die derde ga vrijspelen... Wordt er helemaal gek van dat je alles 10x moet raken voordat het dood is
Dat is het hem nou juistquote:
Op 1 voorwaardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Een character bedoel je waarschijnlijk? Is so, yep.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef Tain het volgende:
Enige wat ik tot nu toe jammer vind is dat je maar 1 char kan aanmaken, of zie ik iets over het hoofd?
Het scheelt inderdaad een hoop of er goed gecommuniceerd wordt en of er een aantal healers tussen zitten. Speel zelf ook medic sniper en vind eigenlijk dat iedereen die punten in medic zou moeten stoppen om teammates te kunnen reviven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:26 schreef De_Vink het volgende:
natuurlijk zitten er soms een hoop mensen in een game die maar wat doen.... maar zodra je bij een clan zit en je al snel een man of 5/6 daarvan in je squad hebt zitten dan kan je heel behoorlijk je eigen doelen (en dus de veldslag) winnen. Gisteravond was het ook 4 potjes achter elkaar doffe elllende en opeens waren er een man of 20 die +- 10 potjes bij elkaar in een squad zaten. En we wonnen keer op keer...
Goede communicatie scheelt gewoon zo veel. Ben zelf als medic sniper tussen de linies aan het snipen en rennen naar fallen teammates... zodra ze door hebben dat ze echt voor bleed out hoeven te kiezen gaat het rap...
Hoe kan je trouwens bij je squad blijven nadat een potje afgelopen is? Bij Halo kon je makkelijk op de "Party" knop drukken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:26 schreef De_Vink het volgende:
natuurlijk zitten er soms een hoop mensen in een game die maar wat doen.... maar zodra je bij een clan zit en je al snel een man of 5/6 daarvan in je squad hebt zitten dan kan je heel behoorlijk je eigen doelen (en dus de veldslag) winnen. Gisteravond was het ook 4 potjes achter elkaar doffe elllende en opeens waren er een man of 20 die +- 10 potjes bij elkaar in een squad zaten. En we wonnen keer op keer...
Goede communicatie scheelt gewoon zo veel. Ben zelf als medic sniper tussen de linies aan het snipen en rennen naar fallen teammates... zodra ze door hebben dat ze echt NIET voor bleed out hoeven te kiezen gaat het rap...
Hahah klopt, maar daar kom je meestal te laat achter als je al je Skill points hebt opgemaakt aan het upgraden van je wapens haha! Maarja dat is het mooie van het spel je gaat echt anders spelen na mate je meer speelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Het scheelt inderdaad een hoop of er goed gecommuniceerd wordt en of er een aantal healers tussen zitten. Speel zelf ook medic sniper en vind eigenlijk dat iedereen die punten in medic zou moeten stoppen om teammates te kunnen reviven.
Ik ben ervoor overnieuw begonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:08 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Hahah klopt, maar daar kom je meestal te laat achter als je al je Skill points hebt opgemaakt aan het upgraden van je wapens haha! Maarja dat is het mooie van het spel je gaat echt anders spelen na mate je meer speelt.
Waarom dat? Je kan gewoon respeccen na 3000 skillpoints.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben ervoor overnieuw begonnenWas level 8 en had zoiets van die revive skill moet ik gewoon hebben. Groot voordeel is wel dat je een stuk sneller levelt door het reviven en healen van teammates. Had laatst een potje Sabotage waarin ik net de 400xp niet had gehaald.
Jah shit ben nu level 10 maar ben wel aan het twijfelen om opnieuw te beginnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben ervoor overnieuw begonnenWas level 8 en had zoiets van die revive skill moet ik gewoon hebben. Groot voordeel is wel dat je een stuk sneller levelt door het reviven en healen van teammates. Had laatst een potje Sabotage waarin ik net de 400xp niet had gehaald.
Ja wat is dat, dat Re-specten ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom dat? Je kan gewoon respeccen na 3000 skillpoints.
Heb ik tijdens de beta 3 x gedaan. Je behoud gewoon al je skillpoints.
Je kan opnieuw je unlocks kiezen na 3000 punten, voor het geval je niet tevreden bent met de huidige unlocks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Ja wat is dat, dat Re-specten ofzo?
Stuk sneller om overnieuw te beginnen dan wachten tot je genoeg punten hebt verdiend om te respeccen op dat levelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom dat? Je kan gewoon respeccen na 3000 skillpoints.
Heb ik tijdens de beta 3 x gedaan. Je behoud gewoon al je skillpoints.
Ik had geen zin om terug te gaan naar de 64 man servers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Stuk sneller om overnieuw te beginnen dan wachten tot je genoeg punten hebt verdiend om te respeccen op dat level
Ach was er zo voorbij na het opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik had geen zin om terug te gaan naar de 64 man servers.
Ik moet zeggen dat ik niet drastisch veel heb veranderd. Heb goed nagedacht over welke skills ik wilde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach was er zo voorbij na het opnieuw beginnen
quote:If you do use that chart and wish to be 100% accurate with your character build make sure you spend at least 2 skill points in each tier. You cannot enter Tier 2 unless you spend 2 skill points in Tier 1. You cannot enter Tier 3 unless you spend two points in Tier 2 etc.
Direct example: If you purchase Improved Shot Detection for 1 skill point in Athleticism Tier 1, Tier 2 will not yet open. You have to purchase another one for 1 point as well. This can become annoying as you need to buy Anti-tank mines in order to get Chemical Grenades etc.
Cool, dank uquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Tataaaaa
http://www.maggametools.com/skills
Kan niet kloppen wat hier staat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Tataaaaa
http://www.maggametools.com/skills
Wapensectie heb ik ook m'n twijfels bij...de skills staan wel helemaal goed dacht ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kan niet kloppen wat hier staat.
De apex 100 heavy machinegun ( waar je mee begint bij RAVEN ) is beter dan de KP45 MG die je pas in Tier 3 kan aanschaffen volgens deze data.
Het had fijn geweest als alle skills in een Tier gewoon evenveel punten zouden kosten en je maar 1 skill per Tier kwijt zou zijn... Bij Sniper heb je aan die reload speed altijd wel wat maar dat is qua punten niet handig om te kiezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef De_Vink het volgende:
Persoonlijk vind ik de indeling van met name de Sniper skills niet echt goed gekozen.
Om van Tier 1 naar 2 te kunnen moet of 2 punten in 4x optical sight plaatsen (op een sniper) of voor de foregrip gaan. Nu is die foregrip alleen op de tier 1 sniper te plaatsen. Van Tier 2 naar 3 is het of de Tier 2 sniper kopen of de bipod. Er zit al een bipod op de Tier 3 sniper dus je koopt de bipod eigenlijk alleen voor de tier 1/2 snipers (die je eigenlijk niet meer gebruikt als je de tier 3 hebt). Kortom je koop voor een hoop punten zooi die je later toch niet meer gebruikt.
Ik had de punten indeleling graag anders gezien.
Ook zou het fijn zijn als je L1 kon "tappen" ipv ingedrukt moeten houden voor zoom/ironsight/scope
Ah oke. Is ook al bekend wanneer er weer wat speelbaar is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:58 schreef Catch_me het volgende:
Er is server onderhoud ivm met de nieuwe patch gaande nu vandaar dat je niks kan zien.
Vetquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ah oke. Is ook al bekend wanneer er weer wat speelbaar is?
(Iets met 'FOK!games' en 'recensie')
Nouja, als hij na de serverupdates weer draaiende is kan ik een oordeel vellen hequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Vet
Bevalt hij tot op heden een beetje? Zoniet mag je hem naar me toe sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:23 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nouja, als hij na de serverupdates weer draaiende is kan ik een oordeel vellen he
Up and runnin' . Vanmiddag eerst tussentijdse toets doen en dan time to kick ass and chew bubblegum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
jij bent toch geen sniper hé! Ik als Valor ben namelijk een aantal keer door iets Pinks afgeschoten (eer)gisteren ergens. Heet trouwens Chaffinch-NL (de vink in het engelsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz heet trouwens PinkDeath in MAG (en natuurlijk een raven)
neen maar soms maak ik wel es ff een omtrekkende beweging om snipers te dodenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
jij bent toch geen sniper hé! Ik als Valor ben namelijk een aantal keer door iets Pinks afgeschoten (eer)gisteren ergens. Heet trouwens Chaffinch-NL (de vink in het engels) en speel voor Valor als vervelende sniper
![]()
had ik gister last van, vandaag niets tot nu toequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef Crackerjacker het volgende:
Klotezooi heb net al velen anderen echt last van dat kut Respawn issue!Heb de hele week geen last gehad tot vandaag, hele damn day niet eens 1 normale Domination kunnen doen omdat ik niet kan respawnen!
![]()
http://www.gamespot.com/ps3/action/mag/show_msgs.php?topic_id=m-1-53369742&pid=950933
En het ligt echt niet aan me connectie want heb net via XMB me snelheid getest en die was 90% qua signaalsterkte en 16.8 mb download speed.
Ja heb gelukkig weer 2 normale potjes kunnen doen, ondanks die shit blijft MAG toch een heerlijk spel om te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had ik gister last van, vandaag niets tot nu toe
Gelukkig tot nu toe geen last gehad van deze bugquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:57 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Ja heb gelukkig weer 2 normale potjes kunnen doen, ondanks die shit blijft MAG toch een heerlijk spel om te doen.
Kijk is in de Barracks bij Skills. Sommige zijn voor nieuwe wapens of uitbreidingen van die wapens en die moet je dan nog in de Armory in een Loadout stoppenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:49 schreef janrad het volgende:
Ik ben nu een level 15 S.V.E.R. soldaat en vraag me af wanneer ik de beschikking krijg over nieuwe wapens. Of hij je de zelfde set wapens die je kan upgraden. Overigens nog meer S.V.E.R mensen hier ?
Kom lekker bij S.V.E.Rquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef RaXz het volgende:
Erg leuk spel, maar ze mogen het nog wel wat beter balanceren. Ik lees momenteel veel klachten over de maps van SVER, en ik heb het zelf ook ondervonden, je moet echt een verdomd goed team hebben wil je die winnen. Ik word het gestoomwals op de domination map van Raven ook een beetje zat, de turrets hebben weinig nut, de burning towers zijn moeilijk te verdedigen, de antiair staat open en bloot en tegen het einde aan zijn de aanvallers dichterbij het doel dan de verdediging, we moeten nog langs een open stuk die veelal bewerkt word met airstrikes.
Tot nu toe zie ik elk potje domination hetzelfde gebeuren, en door de lage score van Raven blijft het vaak bij verdedigen. Ik ben benieuwd wat de aankomende update gaat brengen, want er is nog zat wat gemaakt kan worden.
Ik zit erover te denken om een andere account te openen voor Valor, zodat ik daar domination kan spelen met wat meer kans dat het team wint.![]()
M'n PSN = Raxz2k (Raven speler)
Level 30 S.V.E.R. hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:49 schreef janrad het volgende:
Ik ben nu een level 15 S.V.E.R. soldaat en vraag me af wanneer ik de beschikking krijg over nieuwe wapens. Of hij je de zelfde set wapens die je kan upgraden. Overigens nog meer S.V.E.R mensen hier ?
ik haaat aquisitionquote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef RaXz het volgende:
Ik blijf lekker bij Raven, de Domination map van Raven is frustrerend als je wilt winnen, maar kan ook best leuk zijn om het zo lang mogelijk vol te houden. Er is genoeg te doen als medic zijnde, en soms ga ik lekker op APC en helikopter jacht. Die map is alleen niet super gezond voor m'n K/D ratio, aan de andere kant is dat maar een stat.
ik ben volgens mijn k/d ratio heul goed in doodgaanquote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef RaXz het volgende:
Ik blijf lekker bij Raven, de Domination map van Raven is frustrerend als je wilt winnen, maar kan ook best leuk zijn om het zo lang mogelijk vol te houden. Er is genoeg te doen als medic zijnde, en soms ga ik lekker op APC en helikopter jacht. Die map is alleen niet super gezond voor m'n K/D ratio, aan de andere kant is dat maar een stat.
Hoeveel punten heb je om te spenderen? je moet minstens lvl 13 zijn om de tier 3 sniper + varibale scope te kunnen kopen. Dan heb je tegen alles (op heavy armor na) ook bij een body hit een instant kill. Als je ook medic puntjes wilt pakken kan je beter op lvl 23 omspeccen zodat je dan ook medic kit + impr. healing + impr. resus. + bovenstaande sniper skills kan pakken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:54 schreef janrad het volgende:
ik zit te denken om me om te scholen tot sniper alleen weet ik niet wat hier het voordeel van is aangezien ik nu ook als sniper kan meedoen. Advies iemand?
die heb ik gister 2x gekregenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef RaXz het volgende:
Nope, doe ik ook, erg handig. Maar je hebt dan de kans dat je iemand spuit die 90 health heeft terwijl er iemand naast staat met 40 health. Veel naar de health bars kijken dus, ik zie nu steeds meer de Silver Cross ribbon voorbij komen.
Jij zult vast wel veel aandacht van de vrouwtjes krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef De_Vink het volgende:
Werd gisteravond door een engelsman waar ik al een aantal keer mee heb samengewerkt in MAG verwelkomt met de volgende woorden toen ik in "zijn" potje inbrak en hem binnen 10 seconden dat ik er in was resde en (met mazzel) 2 tegenstander omlegde:"Chaffinch you fucking legend! welcome back mate!"
Dan krijg je toch wel even een hooah! moment
ID: Chaffinch-NL (Valor baby!)
Ben overigens wel SVER dus ik zal maar oppassen met je adviezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je om te spenderen? je moet minstens lvl 13 zijn om de tier 3 sniper + varibale scope te kunnen kopen. Dan heb je tegen alles (op heavy armor na) ook bij een body hit een instant kill. Als je ook medic puntjes wilt pakken kan je beter op lvl 23 omspeccen zodat je dan ook medic kit + impr. healing + impr. resus. + bovenstaande sniper skills kan pakken.
Klik hier om je skills uit te rekenen
Gisteren m'n sniper/medic spec omgebouwd naar een assault-sniper/medic spec..
m4 + 4x zoom + silencer + grenadelauncer + nades/smoke voor het harde (medic)werk "up front" en een m4 + silencer + bipod combo voor mid-range snipe werk en medic acties....
Moest er even aan wennen maar nu loop ook deze setup erg soepel de truuk is om korte 3/4 shot bursts te geven voor de mid-range snipe en de headshort vliegen je ook dan om de oren..![]()
Werd gisteravond door een engelsman waar ik al een aantal keer mee heb samengewerkt in MAG verwelkomt met de volgende woorden toen ik in "zijn" potje inbrak en hem binnen 10 seconden dat ik er in was resde en (met mazzel) 2 tegenstander omlegde:"Chaffinch you fucking legend! welcome back mate!"
Dan krijg je toch wel even een hooah! moment
ID: Chaffinch-NL (Valor baby!)
die van mijn rifle jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij zult vast wel veel aandacht van de vrouwtjes krijgen
Dat wist ik ook niet. Da's wel leuk bedacht. Of was dat met andere shooters ook al zo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:40 schreef RaXz het volgende:
Ik wist niet dat mensen je kunnen horen praten als je dichtbij hun bent, ik hoorde net de vijand praten, over hoe ze mij zochten enzo. Ik was een bijzonder irritante commando die het voorzien had op hun snipers.
Waar je M4 leest mag je natuurlijk Tier 1 assault rifle van jouw PMC lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef janrad het volgende:
[..]
Ben overigens wel SVER dus ik zal maar oppassen met je adviezen.Ik ben level 18 en heb genoeg punten dus ga ik het misschien wel doen. Als ik je tegenkom op het slagveld zal ik je precies een keer sparen
Dat is idd een leuke feature... ben ik nog nergens anders tegen gekomen. Ook leuk als je een groepje vijanden van achter benaderd en dan roept :"ENEMY ON YOUR LEFT SIDE!!!!" dan zie je al die kopjes (en guns) snel naar links zwaaien...quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Da's wel leuk bedacht. Of was dat met andere shooters ook al zo?
Mogen n00bs ook meedoen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond een Fok! clan maken aan de kant van RAVEN
PM me even als je interesse hebt en stuur me je PSN, dan voeg ik je toe.
Jaquote:
Oja dat had ik een tijdje uit gezet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef TJV het volgende:
O, dan zit ik wel aardig met mijn level 12.![]()
Ik stuur je zo een pbtje Je inbox werkt niet.![]()
Hebben jullie nog suggesties voor dit ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond een Fok! clan maken aan de kant van RAVEN
PM me even als je interesse hebt en stuur me je PSN, dan voeg ik je toe.
Ik heb het spel al sinds de 30e, maar heb het bijna nog niet gespeeldquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef RaXz het volgende:
Heey SSB! Ik zie dat je ook het MAG virus je te pakken heeft gekregen.![]()
Helaas geen Fok! clan voor mij, ik zit nu al bij de GoT clan. Best fijn om met Nederlanders te spelen, toen ging het mij pas opvallen dat ik andere kon horen. Iedereen praat Nederlands en dan hoor je soms even Engels tussendoor als je bij andere squads in de buurt bent.
HD filmpje van de gameplayquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand eens screenshots maken? Ik heb geen PS maar ljikt me wel enorm gaaf.
Wat dat betreft is het spel nogal onduidelijk, nergens in de beschrijvingen staat waar het wel en niet op past. Waarschijnlijk moet je daarvoor de tweede Assault Rifle voor hebben, de eerste is sowieso bagger. Ik weet niet bij welke fractie je zit, maar bij Raven is de tweede AR de ATAC 2000 met een geintergreerde foregrip. Daar past een reflex sight, 4x scope en een supressor op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het spel al sinds de 30e, maar heb het bijna nog niet gespeeld
Ik moet echt de tijd er voor gaan nemen namelijk...
Ik ging eerst voor een assault build: assault rifle reload speed en koos daarna assault rigle reflex sight.
Ik kon alleen geen scope op sight selecteren op dat wapen...
Doe ik iets fout of komt het omdat ik Assault rifle foregrip overgeslagen heb ?
Edit: ooh en zal ik GoT ook kunnen joinen als het Fok! gebeuren niks wordt?
Ik ga vanmiddag met een Raven character beginnenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het spel nogal onduidelijk, nergens in de beschrijvingen staat waar het wel en niet op past. Waarschijnlijk moet je daarvoor de tweede Assault Rifle voor hebben, de eerste is sowieso bagger. Ik weet niet bij welke fractie je zit, maar bij Raven is de tweede AR de ATAC 2000 met een geintergreerde foregrip. Daar past een reflex sight, 4x scope en een supressor op.
Dat denk ik wel, maar dan moet je wel je PSNID in het MAG topic neerzetten op het GoT forum, met de vraag of je de clan kan joinen. Het is wel een Raven clan, ik had wat dat betreft geluk.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand eens screenshots maken? Ik heb geen PS maar ljikt me wel enorm gaaf.
Gecommandeerd worden door KZquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
wow wat voel ik me goed nu.... als jullie met mij in een squad zitten ben ik jullie squadleader
zie net dat ik begonnen ben met 2e rijtje officieren punten, is dat peleton??quote:
jou commandeer ik met liefdequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gecommandeerd worden door KZ
Jep. Squad-Platoon-OICquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie net dat ik begonnen ben met 2e rijtje officieren punten, is dat peleton??
zit al in een NLclanquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar zijn er nog andere mensen die interesse hebben in een Fok! clan aan de kant van Raven?
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef RaXz het volgende:
We kunnen wel een groep opzetten en samen een game joinen, daar is geen clan voor nodig.![]()
Nogmaals m'n PSNID: RaXz2k
Raven he.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:47 schreef Crackerjacker het volgende:
Werd daarnet gerevived door ene "Kutkabouter"
Ik las dit gister avond en geloofde mijn ogen nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:50 schreef janrad het volgende:
Het is in ieder geval geen game voor oude mannen
Battlefield 2 demo vind ik eerlijk gezegd geen fuck aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga deze game zeker nog wel halen, maar denk nie full price.......
Zeker nu battlefield ook komt
http://www.shopto.net/PS3(...)ctors%20Edition.htmlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga deze game zeker nog wel halen, maar denk nie full price.......
Zeker nu battlefield ook komt
Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:50 schreef janrad het volgende:
Het is in ieder geval geen game voor oude mannen
Ik had zelf ook nog even gepostquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:11 schreef RaXz het volgende:
Ik heb op het GoT forum gezegd dat er nog wat invites gedaan moeten worden, hopelijk krijg je nu snel een invite.
Daarom twijfel ik dus zo hard over deze game, als ik chaos wil speel ik MW2 wel gewoon verder...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had zelf ook nog even gepost
Maar moet je ook online zijn om een invite te kunnen ontvangen?
Ik kom ook alleen maar in het 'public' gedeelte komen op jullie forum
Ik word alleen gek van die mensen die niet samenwerken
ze gaan allemaal hun eigen weg en doen niet wat je zegt wanneer je squadleader bent...
Ze healen niet, reseructen niet, en doen ook 'bleed out' als je naar ze toe komt rennen
Daarom hoop ikzelf dat de community nog verbeterd wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik dus zo hard over deze game, als ik chaos wil speel ik MW2 wel gewoon verder...
is het een award of een trophy?? volgens mij si het een trophy dus moet je in je ps hoofdscherm terugzoeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat betekent dat knipperende plaatje van twee van die metalen soldaten nametags, of hoe die dingen ook mogen heten, links onder in het menu scherm? Bij mij staat er een eentje onder.
Hebben jullie er verder ook last van dat sommige awards niet worden opgeslagen of zelfs weergegeven? Ik won zojuist een award omdat ik met twee smokegrenades een aantal tegenstanders zou hebben laten stikken in een kleine ruimtemaar kan deze award helemaal nergens terugvinden.
De dogtag, als je nog niet in een clan zit geeft het de aantal claninvites weer. En als je wel in een clan zit, dan staat daar het aantal spelers die online zijn van je clan.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat betekent dat knipperende plaatje van twee van die metalen soldaten nametags, of hoe die dingen ook mogen heten, links onder in het menu scherm? Bij mij staat er een eentje onder.
Nope. Of je moet je character deleten en opnieuw beginnen of doorgaan tot lvl 60 en dan vetten naar een andere factie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil deze ook halen en kun je voordat je een team kiest eerst ze eens uitproberen ?
Ik wil eerst kijken naar de voor en nadelen van elk team.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |