abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 12:36:45 #151
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78014751
Kheb een Ps3 erbij in huis en vraag me af of deze game full price beetje waard is. khou opzich wel van battlefield etc.
Maar is het echt heel buggy en is het beetje te doen om met zoveel mensen georganiseerd te spelen?

Is er ook nog een fok party hiervoor?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 15 februari 2010 @ 12:49:20 #152
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78015091
Speel is niet echt buggy, enige waar ik af en toe last van heb is dat ik niet kan respawnen. Soms lost zich dat zelf op na een paar minuten soms niet en dan ff uitloggen en opnieuw inloggen.

Lag vind ik erg meevallen, heb het nog niet echt geconstateerd eigenlijk.

Georganiseerd spelen....tja ligt aan het team waar je inzit. Zijn genoeg mensen die erg individueel blijven en sommige niet. Clan is daar eventueel oplossing voor.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:50:54 #153
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_78046610
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:20:12 #154
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78048769
quote:
Ik las dit gister avond en geloofde mijn ogen niet
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:32:24 #155
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78049069
ik ben volgens mij echt 1 van de weinige vrouwen die MAG speelt al ben ik wel bij raven een 47jarige vrouw tegen gekomen die platoonleader was en die zat ook in mijn squad, ik was daar squadleader lol
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:47:15 #156
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_78062512
Ach ik ben zelf ook niet meer een van de jongste en ik word ook vaak gekild maar maak me niet uit, ik heb er lol in. Door tactisch te spelen kun je ook veel scoren. Ik ben veelvuldig bezig met van alles te repareren en op te blazen. Ik loop ook wel eens als medic rond waardoor ik ook veel scoor.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:54:18 #157
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78062848
Ik ga deze game zeker nog wel halen, maar denk nie full price.......
Zeker nu battlefield ook komt
pi_78071380
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Battlefield 2 demo vind ik eerlijk gezegd geen fuck aan.

MAG vond ik geweldig, maar aangezien ik al veel shooters heb twijfel ik of ik er weer 1 aan zal schaffen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_78071773
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.shopto.net/PS3(...)ctors%20Edition.html
Collector's Edition voor 29.85 pond
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_78082789
quote:
Wat een onzin
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_78099937
Inderdaad, wat een onzin, 1980'er hiero.

Maar, publiciteit is publiciteit.

Ik zit nu op ruim 60 uur gametijd, en ik blijf het een leuk spel vinden. Ik heb de BFBC2 demo maar 5 minuten gespeeld en toen ging ik weer verder met MAG. Het enige wat ik leuk vind aan BFBC2 is de destructie, het spel is mij iets te rustig voor een battlefield. Vooral ten opzichte van de oude Battlefields.
pi_78108408
Ik ben nu level 9 ofzo en begin het steeds leuker te vinden !

RaXz, wat is de url van jouw clan ?
pi_78167936
Ik heb op het GoT forum gezegd dat er nog wat invites gedaan moeten worden, hopelijk krijg je nu snel een invite.
pi_78189234
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:11 schreef RaXz het volgende:
Ik heb op het GoT forum gezegd dat er nog wat invites gedaan moeten worden, hopelijk krijg je nu snel een invite.
Ik had zelf ook nog even gepost
Maar moet je ook online zijn om een invite te kunnen ontvangen ?
Ik kom ook alleen maar in het 'public' gedeelte komen op jullie forum

Ik word alleen gek van die mensen die niet samenwerken
ze gaan allemaal hun eigen weg en doen niet wat je zegt wanneer je squadleader bent...
Ze healen niet, reseructen niet, en doen ook 'bleed out' als je naar ze toe komt rennen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:42:59 #166
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78189905
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik had zelf ook nog even gepost
Maar moet je ook online zijn om een invite te kunnen ontvangen ?
Ik kom ook alleen maar in het 'public' gedeelte komen op jullie forum

Ik word alleen gek van die mensen die niet samenwerken
ze gaan allemaal hun eigen weg en doen niet wat je zegt wanneer je squadleader bent...
Ze healen niet, reseructen niet, en doen ook 'bleed out' als je naar ze toe komt rennen
Daarom twijfel ik dus zo hard over deze game, als ik chaos wil speel ik MW2 wel gewoon verder...
pi_78190792
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Daarom twijfel ik dus zo hard over deze game, als ik chaos wil speel ik MW2 wel gewoon verder...
Daarom hoop ikzelf dat de community nog verbeterd wordt.
Wanneer je in een clan speelt, en desnoods maar met 2 squads van je clan mee doet in een potje maakt het al zo'n gigantisch verschil, waardoor het spel ook leuker wordt

Ik heb een paar keer geprobeerd de held uit de hangen (MW2 style ) maar dat werkt dus niet
pi_78217753
Klinkt bekend, soms word ik helemaal gestoord van de mensen die niet mee willen werken of denken dat ze meewerken. Zelfs als je in een clan zit krijg je daarmee te maken, soms zie ik een hele zooi mensen campen waar ze spawnen terwijl wij een objective moeten aanvallen. Die gasten hebben dan maar een paar kills aan het einde van de match, terwijl wij lopen te slachten en steeds maar dood gaan, en net wat man tekort komen binnen de objective.

Ik hoop dat met de tijd de CoD spelers die alleen maar aan hun K/D ratio denken zich aanpassen of oprotten, teamplay is het naam van het spel. Soms walsen we moeilijke velden plat omdat iedereen echt met teamplay bezig is, in plaats van een deathmatch.

Evengoed maakt een clan het allemaal een stuk prettiger, al moet ik toegeven dat GoT net iets teveel Sabotage doet. Waardoor het vaak op gekloot uitloopt in Domination, vooral als iemand nog vrij nieuw is met het squad leader gebeuren. Maar wij komen er wel.

Inmiddels alweer 75 uur MAG geklokt, en ruim 3500 kills.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 08:25:17 #170
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78220062
sabotage vind ik persoonlijk de leukste map, aquisition vind ik KUT zeker als je bij sver word gedropt
pi_78220626
Sabotage komt een beetje m'n neus uit, behalve dan in de aanval, vooral Valor is leuk. Die defense map kan ik onderhand wel dromen, en het komt steeds vaker voor dat een groot deel van de tegenstand ermee stopt, en dan is het prijzenschieten zzzz...

Aqcu en Domination zijn meer mijn ding, in het begin had ik een hekel aan die map van SVER. Maar sinds ik bij de clan zit heb ik meerdere malen een overwinning meegemaakt, twee keer was het echt een stoomwals. Flanken is in dat veld een vereiste. Het schiet niet op als iedereen via het midden gaat en met de APC's de gate gaan batsen tussen die twee bunkers in. Ik vraag mij af wat het resultaat zou zijn als het hele peleton tegelijk aan een kant flankt.

Een beetje dit idee, maar dan met 32 spelers.

pi_78578873
Wat betekent dat knipperende plaatje van twee van die metalen soldaten nametags, of hoe die dingen ook mogen heten, links onder in het menu scherm? Bij mij staat er een eentje onder.

Hebben jullie er verder ook last van dat sommige awards niet worden opgeslagen of zelfs weergegeven? Ik won zojuist een award omdat ik met twee smokegrenades een aantal tegenstanders zou hebben laten stikken in een kleine ruimte maar kan deze award helemaal nergens terugvinden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 1 maart 2010 @ 09:28:04 #173
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78580857
quote:
Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat betekent dat knipperende plaatje van twee van die metalen soldaten nametags, of hoe die dingen ook mogen heten, links onder in het menu scherm? Bij mij staat er een eentje onder.

Hebben jullie er verder ook last van dat sommige awards niet worden opgeslagen of zelfs weergegeven? Ik won zojuist een award omdat ik met twee smokegrenades een aantal tegenstanders zou hebben laten stikken in een kleine ruimte maar kan deze award helemaal nergens terugvinden.
is het een award of een trophy?? volgens mij si het een trophy dus moet je in je ps hoofdscherm terugzoeken.

nummer onder die plaatjes betekent hoeveel leden van je clan online zijn
  maandag 1 maart 2010 @ 10:04:47 #174
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_78581635
Ben bijna jarig, ga deze game zeker halen, kan ik mooi met mijn verjaardag een headset en een toetsenbord vragen
PSN: Tjaapo
pi_78612175
quote:
Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De dogtag, als je nog niet in een clan zit geeft het de aantal claninvites weer. En als je wel in een clan zit, dan staat daar het aantal spelers die online zijn van je clan.
pi_79637634
Hey ik heb deze vette game ook al aangeschaft
ik heb hem nu al 4 dagen en kben al lvl 16
Nu begint het echte fun te worden hé
Ik wil graag bij de GoT clan joinen.
Ik heb me al aangemeld op hun site.
Ik ben natuurlijk bij Raven hé.
Mijn PSN= dejelleuh
dus voeg me toe
psn = dejelleuh
pi_79689489
k wil graag een clan joinen Zit bij Raven ben lvl 27

PSN=Sjakie24 voeg me toe
pi_79721255
Ik zal het doorgeven.
pi_80630611
Ik wil deze ook halen en kun je voordat je een team kiest eerst ze eens uitproberen ?
Ik wil eerst kijken naar de voor en nadelen van elk team.
pi_80637147
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil deze ook halen en kun je voordat je een team kiest eerst ze eens uitproberen ?
Ik wil eerst kijken naar de voor en nadelen van elk team.
Nope. Of je moet je character deleten en opnieuw beginnen of doorgaan tot lvl 60 en dan vetten naar een andere factie.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')