Ik las dit gister avond en geloofde mijn ogen nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:50 schreef janrad het volgende:
Het is in ieder geval geen game voor oude mannen
Battlefield 2 demo vind ik eerlijk gezegd geen fuck aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga deze game zeker nog wel halen, maar denk nie full price.......
Zeker nu battlefield ook komt
http://www.shopto.net/PS3(...)ctors%20Edition.htmlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga deze game zeker nog wel halen, maar denk nie full price.......
Zeker nu battlefield ook komt
Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:50 schreef janrad het volgende:
Het is in ieder geval geen game voor oude mannen
Ik had zelf ook nog even gepostquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:11 schreef RaXz het volgende:
Ik heb op het GoT forum gezegd dat er nog wat invites gedaan moeten worden, hopelijk krijg je nu snel een invite.
Daarom twijfel ik dus zo hard over deze game, als ik chaos wil speel ik MW2 wel gewoon verder...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had zelf ook nog even gepost
Maar moet je ook online zijn om een invite te kunnen ontvangen?
Ik kom ook alleen maar in het 'public' gedeelte komen op jullie forum
Ik word alleen gek van die mensen die niet samenwerken
ze gaan allemaal hun eigen weg en doen niet wat je zegt wanneer je squadleader bent...
Ze healen niet, reseructen niet, en doen ook 'bleed out' als je naar ze toe komt rennen
Daarom hoop ikzelf dat de community nog verbeterd wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik dus zo hard over deze game, als ik chaos wil speel ik MW2 wel gewoon verder...
is het een award of een trophy?? volgens mij si het een trophy dus moet je in je ps hoofdscherm terugzoeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat betekent dat knipperende plaatje van twee van die metalen soldaten nametags, of hoe die dingen ook mogen heten, links onder in het menu scherm? Bij mij staat er een eentje onder.
Hebben jullie er verder ook last van dat sommige awards niet worden opgeslagen of zelfs weergegeven? Ik won zojuist een award omdat ik met twee smokegrenades een aantal tegenstanders zou hebben laten stikken in een kleine ruimtemaar kan deze award helemaal nergens terugvinden.
De dogtag, als je nog niet in een clan zit geeft het de aantal claninvites weer. En als je wel in een clan zit, dan staat daar het aantal spelers die online zijn van je clan.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat betekent dat knipperende plaatje van twee van die metalen soldaten nametags, of hoe die dingen ook mogen heten, links onder in het menu scherm? Bij mij staat er een eentje onder.
Nope. Of je moet je character deleten en opnieuw beginnen of doorgaan tot lvl 60 en dan vetten naar een andere factie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil deze ook halen en kun je voordat je een team kiest eerst ze eens uitproberen ?
Ik wil eerst kijken naar de voor en nadelen van elk team.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |