abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77778891
Maakt toch niet uit? In rot buien ben ik daar ook aardig goed in, maar hey, ik hou de vijand bezig. Degene die een betere bui zijn kunnen daar weer profijt uit halen.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:02:14 #102
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77779008
ik zeg maar zo...ik zorg dat me teammates snel kunnen levelen omdat ze me telkens kunnen reviven en daarom telkens 10xp krijge

vandaag gaat het wel redelijk eigenlijk heb mezelf ook compleet omgeschoold tot field assist...... die claymores zijn best hendig in sabotage verdedigen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77788743
Zie, elk voordeel zo z'n nadeel, al moet je er wel voor zorgen dat je niet in een keer dood gaat.

Claymore's zijn inderdaad erg handig, maar ik heb ze eruit gehaald na een respec, ze zijn mij net iets te zwaar. En ik heb een sensorjammer op het oog, die helpt ook squadmembers die in de buurt zijn

Nog een paar punten en ik kan weer respeccen, irritant dat het steeds hoger gaat, momenteel staat het op 10000 punten.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:07:54 #104
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77793546
bij mij "nog" op 5000 lol...

mja laatste dagen krijgt raven wel op hun flikker zeg pff....
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:54:28 #105
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_77796316
ik zit te denken om me om te scholen tot sniper alleen weet ik niet wat hier het voordeel van is aangezien ik nu ook als sniper kan meedoen. Advies iemand?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:11:49 #106
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_77797228
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 07:54 schreef janrad het volgende:
ik zit te denken om me om te scholen tot sniper alleen weet ik niet wat hier het voordeel van is aangezien ik nu ook als sniper kan meedoen. Advies iemand?
Hoeveel punten heb je om te spenderen? je moet minstens lvl 13 zijn om de tier 3 sniper + varibale scope te kunnen kopen. Dan heb je tegen alles (op heavy armor na) ook bij een body hit een instant kill. Als je ook medic puntjes wilt pakken kan je beter op lvl 23 omspeccen zodat je dan ook medic kit + impr. healing + impr. resus. + bovenstaande sniper skills kan pakken.

Klik hier om je skills uit te rekenen

Gisteren m'n sniper/medic spec omgebouwd naar een assault-sniper/medic spec..

m4 + 4x zoom + silencer + grenadelauncer + nades/smoke voor het harde (medic)werk "up front" en een m4 + silencer + bipod combo voor mid-range snipe werk en medic acties....

Moest er even aan wennen maar nu loop ook deze setup erg soepel de truuk is om korte 3/4 shot bursts te geven voor de mid-range snipe en de headshort vliegen je ook dan om de oren..

Werd gisteravond door een engelsman waar ik al een aantal keer mee heb samengewerkt in MAG verwelkomt met de volgende woorden toen ik in "zijn" potje inbrak en hem binnen 10 seconden dat ik er in was resde en (met mazzel) 2 tegenstander omlegde:"Chaffinch you fucking legend! welcome back mate!"

Dan krijg je toch wel even een hooah! moment

ID: Chaffinch-NL (Valor baby!)
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:17:39 #107
267795 De_Vink
pi_77798933
Ook nog voor de (aspirant)snipers onder ons:

De Tier 2 sniper moet je links laten liggen, ga voor de bipod en schakel gelijk over op de tier 4 sniper.
Je levert enorm veel vuursnelheid in voor een beetje meer kracht als je voor de tier 2 gaat. en met de bipod is de Tier 1 sniper steady as a rock!

imo kan je het beste de volgende snipe skills halen:

Tier 1: Optical sight (4x zoom)
Tier 2: Bipod
Tier 3: Steady Aim
Tier 4: Improved Sniper rifle
Tier 5: Scope

Totdat je de tier 4 sniper kan halen kan je 2 snipe specs maken:

• Tier 1 sniper + Optical + bipod: Dit is de ideale mid-range "blijf maar knallen" setup. Door de bipod + Optical kan je makkelijk blijven schieten zonder dat je scope alle kanten op vliegt

• Tier 1 sniper + normal scope + bipod: Dit is je regular setup voor lange afstands headshot kills.

Sla dus ook de high power scope in Tier 3 over en ga voor de Tier 5 scope.
    Vergeet ook niet dat de silencer alleer op je Tier 1 (en 2 maar die pakken we toch niet ) sniper past en dat het niet op je übergeile tier 4 past (niet dat ze terug kunnen schieten...maar toch...)

Ook is het handig om als sniper je controls op Marksman of Commando in te stellen, dan kan je namelijk door op R3 te drukken (standaard knifen) je scope "vastzetten" ipv L1 de hele tijd ingedrukt te houden.
  • Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
    Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
    pi_77799675
    Bedankt De_Vink, daar heb ik wat aan! Het gaat nu ook wel lekker met snipen, maar ik moet toch die bipod even halen, de scope is niet stabiel genoeg.

Ben ik trouwens de enige die met dat medisch pistool gewoon wat in de rondte spuit en zo in één keer +8xp krijgt?
    It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
    pi_77801114
    Nope, doe ik ook, erg handig. Maar je hebt dan de kans dat je iemand spuit die 90 health heeft terwijl er iemand naast staat met 40 health. Veel naar de health bars kijken dus, ik zie nu steeds meer de Silver Cross ribbon voorbij komen.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 11:47:36 #110
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_77801769
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef RaXz het volgende:
    Nope, doe ik ook, erg handig. Maar je hebt dan de kans dat je iemand spuit die 90 health heeft terwijl er iemand naast staat met 40 health. Veel naar de health bars kijken dus, ik zie nu steeds meer de Silver Cross ribbon voorbij komen.
    die heb ik gister 2x gekregen
    pi_77805137
    Mwuah, over het algemeen staan er een zooitje ventjes bij elkaar dus dan heal je ze alle drie/vier/32.
    It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
    pi_77814047
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef De_Vink het volgende:

Werd gisteravond door een engelsman waar ik al een aantal keer mee heb samengewerkt in MAG verwelkomt met de volgende woorden toen ik in "zijn" potje inbrak en hem binnen 10 seconden dat ik er in was resde en (met mazzel) 2 tegenstander omlegde:"Chaffinch you fucking legend! welcome back mate!"

Jij zult vast wel veel aandacht van de vrouwtjes krijgen
    "An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:35:28 #113
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_77814976
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef De_Vink het volgende:

[..]

Hoeveel punten heb je om te spenderen? je moet minstens lvl 13 zijn om de tier 3 sniper + varibale scope te kunnen kopen. Dan heb je tegen alles (op heavy armor na) ook bij een body hit een instant kill. Als je ook medic puntjes wilt pakken kan je beter op lvl 23 omspeccen zodat je dan ook medic kit + impr. healing + impr. resus. + bovenstaande sniper skills kan pakken.

Klik hier om je skills uit te rekenen

Gisteren m'n sniper/medic spec omgebouwd naar een assault-sniper/medic spec..

m4 + 4x zoom + silencer + grenadelauncer + nades/smoke voor het harde (medic)werk "up front" en een m4 + silencer + bipod combo voor mid-range snipe werk en medic acties....

Moest er even aan wennen maar nu loop ook deze setup erg soepel de truuk is om korte 3/4 shot bursts te geven voor de mid-range snipe en de headshort vliegen je ook dan om de oren..

Ben overigens wel SVER dus ik zal maar oppassen met je adviezen. Ik ben level 18 en heb genoeg punten dus ga ik het misschien wel doen. Als ik je tegenkom op het slagveld zal ik je precies een keer sparen
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:47:28 #114
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_77815362
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Jij zult vast wel veel aandacht van de vrouwtjes krijgen
    die van mijn rifle ja
    pi_77831545
    Ik wist niet dat mensen je kunnen horen praten als je dichtbij hun bent, ik hoorde net de vijand praten, over hoe ze mij zochten enzo. Ik was een bijzonder irritante commando die het voorzien had op hun snipers.
    pi_77834486
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 23:40 schreef RaXz het volgende:
    Ik wist niet dat mensen je kunnen horen praten als je dichtbij hun bent, ik hoorde net de vijand praten, over hoe ze mij zochten enzo. Ik was een bijzonder irritante commando die het voorzien had op hun snipers.
    Dat wist ik ook niet. Da's wel leuk bedacht. Of was dat met andere shooters ook al zo?
    "An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
      woensdag 10 februari 2010 @ 08:51:22 #117
    267795 De_Vink
    pi_77835476
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef janrad het volgende:

[..]

Ben overigens wel SVER dus ik zal maar oppassen met je adviezen. Ik ben level 18 en heb genoeg punten dus ga ik het misschien wel doen. Als ik je tegenkom op het slagveld zal ik je precies een keer sparen
    Waar je M4 leest mag je natuurlijk Tier 1 assault rifle van jouw PMC lezen
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 05:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat wist ik ook niet. Da's wel leuk bedacht. Of was dat met andere shooters ook al zo?
    Dat is idd een leuke feature... ben ik nog nergens anders tegen gekomen. Ook leuk als je een groepje vijanden van achter benaderd en dan roept :"ENEMY ON YOUR LEFT SIDE!!!!" dan zie je al die kopjes (en guns) snel naar links zwaaien... (ook leuk om hetzelfde te doen bij een sniper maar dan " psssst.... behind you" roepen )

PS. Voor wie graag geluid via een headset wil horen ipv via TV/boxen:

- kabeltje male tulp -> female jack
    - female tulp verlengstukje
    - AV kabel van de PS3 er op aangesloten

Audio Output Settings in het PS3 menu op AV MULTI OUT connector zetten (klik)

Het is niet ideaal maar zo kan mijn vriendin wel rustig House kijken zonder ontploffende granaten naast haar oor
    Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
    pi_77838516
    Ik las dat Socom het ook al had, het is van dezelfde makers. Het opent wel een hoop nieuwe tactische mogelijkheden, ik moet wel leren m'n kop te houden als ik dicht in de buurt ben van hun spawnpunten. Inderdaad maar eens bij een sniper proberen, maar ik ga niet meer achter hun staan omdat sommige slim zijn om mijnen neer te leggen.

Ik heb precies om die reden een headset gekocht die ik om m'n hals kan doen, koptelefoon op en de output instellen op default device ipv via de headset. Zo kan ik in de avond nog met vol geluid spelen.
    pi_77838661
    Ik heb het spel voor m'n verjaardag gekregen maar heb het nog niet veel gespeeld door de BETA van battlefield: bad company 2
    pi_77838690
    Ik ga vanavond een Fok! clan maken aan de kant van RAVEN
    PM me even als je interesse hebt en stuur me je PSN, dan voeg ik je toe.
    pi_77838765
    Het viel mij gisteren ook op ja. Ik werd echt keer op keer gesniped en vond het toen tijd om die sniper eens te pesten. Er liep een andere gast van mijn squad mee en we liepen langs een spawnpoint, toen ik zei dat hij uit moest kijken(en dat was niet bepaald zacht ) vlogen de kogels om onze oren. Voortaan mijn bek maar houden of iig iets zachter praten.
    pi_77838795
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
    Ik ga vanavond een Fok! clan maken aan de kant van RAVEN
    PM me even als je interesse hebt en stuur me je PSN, dan voeg ik je toe.

Mogen n00bs ook meedoen?
    pi_77838856
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef TJV het volgende:

[..]

Mogen n00bs ook meedoen?
    Ja

Het hoogste wat ik ben geweest is level 4, maar dat was aan de kant van Valor.
    Ik wil nu ook Raven worden dus zal vanaf level 1 beginnen...
    pi_77838906
    O, dan zit ik wel aardig met mijn level 12.
    Ik stuur je zo een pbtje Je inbox werkt niet.
    pi_77839711
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef TJV het volgende:
    O, dan zit ik wel aardig met mijn level 12.
    Ik stuur je zo een pbtje Je inbox werkt niet.
    Oja dat had ik een tijdje uit gezet.

PM's kan ik nu weer ontvangen !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')