Hoeveel punten heb je om te spenderen? je moet minstens lvl 13 zijn om de tier 3 sniper + varibale scope te kunnen kopen. Dan heb je tegen alles (op heavy armor na) ook bij een body hit een instant kill. Als je ook medic puntjes wilt pakken kan je beter op lvl 23 omspeccen zodat je dan ook medic kit + impr. healing + impr. resus. + bovenstaande sniper skills kan pakken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:54 schreef janrad het volgende:
ik zit te denken om me om te scholen tot sniper alleen weet ik niet wat hier het voordeel van is aangezien ik nu ook als sniper kan meedoen. Advies iemand?
die heb ik gister 2x gekregenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef RaXz het volgende:
Nope, doe ik ook, erg handig. Maar je hebt dan de kans dat je iemand spuit die 90 health heeft terwijl er iemand naast staat met 40 health. Veel naar de health bars kijken dus, ik zie nu steeds meer de Silver Cross ribbon voorbij komen.
Jij zult vast wel veel aandacht van de vrouwtjes krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef De_Vink het volgende:
Werd gisteravond door een engelsman waar ik al een aantal keer mee heb samengewerkt in MAG verwelkomt met de volgende woorden toen ik in "zijn" potje inbrak en hem binnen 10 seconden dat ik er in was resde en (met mazzel) 2 tegenstander omlegde:"Chaffinch you fucking legend! welcome back mate!"
Dan krijg je toch wel even een hooah! moment
ID: Chaffinch-NL (Valor baby!)
Ben overigens wel SVER dus ik zal maar oppassen met je adviezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je om te spenderen? je moet minstens lvl 13 zijn om de tier 3 sniper + varibale scope te kunnen kopen. Dan heb je tegen alles (op heavy armor na) ook bij een body hit een instant kill. Als je ook medic puntjes wilt pakken kan je beter op lvl 23 omspeccen zodat je dan ook medic kit + impr. healing + impr. resus. + bovenstaande sniper skills kan pakken.
Klik hier om je skills uit te rekenen
Gisteren m'n sniper/medic spec omgebouwd naar een assault-sniper/medic spec..
m4 + 4x zoom + silencer + grenadelauncer + nades/smoke voor het harde (medic)werk "up front" en een m4 + silencer + bipod combo voor mid-range snipe werk en medic acties....
Moest er even aan wennen maar nu loop ook deze setup erg soepel de truuk is om korte 3/4 shot bursts te geven voor de mid-range snipe en de headshort vliegen je ook dan om de oren..![]()
Werd gisteravond door een engelsman waar ik al een aantal keer mee heb samengewerkt in MAG verwelkomt met de volgende woorden toen ik in "zijn" potje inbrak en hem binnen 10 seconden dat ik er in was resde en (met mazzel) 2 tegenstander omlegde:"Chaffinch you fucking legend! welcome back mate!"
Dan krijg je toch wel even een hooah! moment
ID: Chaffinch-NL (Valor baby!)
die van mijn rifle jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij zult vast wel veel aandacht van de vrouwtjes krijgen
Dat wist ik ook niet. Da's wel leuk bedacht. Of was dat met andere shooters ook al zo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:40 schreef RaXz het volgende:
Ik wist niet dat mensen je kunnen horen praten als je dichtbij hun bent, ik hoorde net de vijand praten, over hoe ze mij zochten enzo. Ik was een bijzonder irritante commando die het voorzien had op hun snipers.
Waar je M4 leest mag je natuurlijk Tier 1 assault rifle van jouw PMC lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef janrad het volgende:
[..]
Ben overigens wel SVER dus ik zal maar oppassen met je adviezen.Ik ben level 18 en heb genoeg punten dus ga ik het misschien wel doen. Als ik je tegenkom op het slagveld zal ik je precies een keer sparen
Dat is idd een leuke feature... ben ik nog nergens anders tegen gekomen. Ook leuk als je een groepje vijanden van achter benaderd en dan roept :"ENEMY ON YOUR LEFT SIDE!!!!" dan zie je al die kopjes (en guns) snel naar links zwaaien...quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Da's wel leuk bedacht. Of was dat met andere shooters ook al zo?
Mogen n00bs ook meedoen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond een Fok! clan maken aan de kant van RAVEN
PM me even als je interesse hebt en stuur me je PSN, dan voeg ik je toe.
Jaquote:
Oja dat had ik een tijdje uit gezet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef TJV het volgende:
O, dan zit ik wel aardig met mijn level 12.![]()
Ik stuur je zo een pbtje Je inbox werkt niet.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |