abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:49:43 #76
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_77551650
Mensen die Raven hier spelen?

PSN = RainmakerNL
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:57:19 #77
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_77551936
Persoonlijk vind ik de indeling van met name de Sniper skills niet echt goed gekozen.

Om van Tier 1 naar 2 te kunnen moet of 2 punten in 4x optical sight plaatsen (op een sniper ) of voor de foregrip gaan. Nu is die foregrip alleen op de tier 1 sniper te plaatsen. Van Tier 2 naar 3 is het of de Tier 2 sniper kopen of de bipod. Er zit al een bipod op de Tier 3 sniper dus je koopt de bipod eigenlijk alleen voor de tier 1/2 snipers (die je eigenlijk niet meer gebruikt als je de tier 3 hebt). Kortom je koop voor een hoop punten zooi die je later toch niet meer gebruikt.

Ik had de punten indeleling graag anders gezien.
Ook zou het fijn zijn als je L1 kon "tappen" ipv ingedrukt moeten houden voor zoom/ironsight/scope
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_77553086
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef De_Vink het volgende:
Persoonlijk vind ik de indeling van met name de Sniper skills niet echt goed gekozen.

Om van Tier 1 naar 2 te kunnen moet of 2 punten in 4x optical sight plaatsen (op een sniper ) of voor de foregrip gaan. Nu is die foregrip alleen op de tier 1 sniper te plaatsen. Van Tier 2 naar 3 is het of de Tier 2 sniper kopen of de bipod. Er zit al een bipod op de Tier 3 sniper dus je koopt de bipod eigenlijk alleen voor de tier 1/2 snipers (die je eigenlijk niet meer gebruikt als je de tier 3 hebt). Kortom je koop voor een hoop punten zooi die je later toch niet meer gebruikt.

Ik had de punten indeleling graag anders gezien.
Ook zou het fijn zijn als je L1 kon "tappen" ipv ingedrukt moeten houden voor zoom/ironsight/scope
Het had fijn geweest als alle skills in een Tier gewoon evenveel punten zouden kosten en je maar 1 skill per Tier kwijt zou zijn... Bij Sniper heb je aan die reload speed altijd wel wat maar dat is qua punten niet handig om te kiezen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:54:44 #79
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_77624206
Heb een probleem:

Al bij het starten van MAG kom ik na de updates uit bij het hoofdmenu. Probleem is dat ik niks kan aanklikken, op de licentie na. Wat de f*** moet ik nu doen?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:58:09 #80
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_77624325
Er is server onderhoud ivm met de nieuwe patch gaande nu vandaar dat je niks kan zien.
Op elke fokker past een bril.
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:59:01 #81
128056 MrManiak
pi_77624358
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:58 schreef Catch_me het volgende:
Er is server onderhoud ivm met de nieuwe patch gaande nu vandaar dat je niks kan zien.
Ah oke. Is ook al bekend wanneer er weer wat speelbaar is?

(Iets met 'FOK!games' en 'recensie' )

[ Bericht 10% gewijzigd door MrManiak op 04-02-2010 12:08:37 ]
Mijn (inte)r(e)views!
pi_77625524
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ah oke. Is ook al bekend wanneer er weer wat speelbaar is?

(Iets met 'FOK!games' en 'recensie' )
Vet
Bevalt hij tot op heden een beetje? Zoniet mag je hem naar me toe sturen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:23:10 #83
128056 MrManiak
pi_77627140
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Vet
Bevalt hij tot op heden een beetje? Zoniet mag je hem naar me toe sturen
Nouja, als hij na de serverupdates weer draaiende is kan ik een oordeel vellen he

Up and runnin' . Vanmiddag eerst tussentijdse toets doen en dan time to kick ass and chew bubblegum.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_77628632
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:23 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Nouja, als hij na de serverupdates weer draaiende is kan ik een oordeel vellen he

Up and runnin' . Vanmiddag eerst tussentijdse toets doen en dan time to kick ass and chew bubblegum.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:49:56 #85
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_77665644
TVP.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:58:57 #86
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77665931
Kz heet trouwens PinkDeath in MAG (en natuurlijk een raven )
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:13:11 #87
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_77668610
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz heet trouwens PinkDeath in MAG (en natuurlijk een raven )
jij bent toch geen sniper hé! Ik als Valor ben namelijk een aantal keer door iets Pinks afgeschoten (eer)gisteren ergens. Heet trouwens Chaffinch-NL (de vink in het engels ) en speel voor Valor als vervelende sniper
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:19:22 #88
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77671388
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:

[..]

jij bent toch geen sniper hé! Ik als Valor ben namelijk een aantal keer door iets Pinks afgeschoten (eer)gisteren ergens. Heet trouwens Chaffinch-NL (de vink in het engels ) en speel voor Valor als vervelende sniper
neen maar soms maak ik wel es ff een omtrekkende beweging om snipers te doden
pi_77671986
Klotezooi heb net al velen anderen echt last van dat kut Respawn issue! Heb de hele week geen last gehad tot vandaag, hele damn day niet eens 1 normale Domination kunnen doen omdat ik niet kan respawnen!

http://www.gamespot.com/ps3/action/mag/show_msgs.php?topic_id=m-1-53369742&pid=950933

En het ligt echt niet aan me connectie want heb net via XMB me snelheid getest en die was 90% qua signaalsterkte en 16.8 mb download speed.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:14:25 #90
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77673621
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef Crackerjacker het volgende:
Klotezooi heb net al velen anderen echt last van dat kut Respawn issue! Heb de hele week geen last gehad tot vandaag, hele damn day niet eens 1 normale Domination kunnen doen omdat ik niet kan respawnen!

http://www.gamespot.com/ps3/action/mag/show_msgs.php?topic_id=m-1-53369742&pid=950933

En het ligt echt niet aan me connectie want heb net via XMB me snelheid getest en die was 90% qua signaalsterkte en 16.8 mb download speed.
had ik gister last van, vandaag niets tot nu toe
pi_77675258
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

had ik gister last van, vandaag niets tot nu toe
Ja heb gelukkig weer 2 normale potjes kunnen doen, ondanks die shit blijft MAG toch een heerlijk spel om te doen.
pi_77677115
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:57 schreef Crackerjacker het volgende:

[..]

Ja heb gelukkig weer 2 normale potjes kunnen doen, ondanks die shit blijft MAG toch een heerlijk spel om te doen.
Gelukkig tot nu toe geen last gehad van deze bug Maar MAG is inderdaad een erg leuke shooter, alleen vind ik het aantal maps niet zo heel erg veel en vind ze een beetje ongebalanceerd.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:49:37 #93
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_77699365
Ik ben nu een level 15 S.V.E.R. soldaat en vraag me af wanneer ik de beschikking krijg over nieuwe wapens. Of hij je de zelfde set wapens die je kan upgraden. Overigens nog meer S.V.E.R mensen hier ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_77699663
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:49 schreef janrad het volgende:
Ik ben nu een level 15 S.V.E.R. soldaat en vraag me af wanneer ik de beschikking krijg over nieuwe wapens. Of hij je de zelfde set wapens die je kan upgraden. Overigens nog meer S.V.E.R mensen hier ?
Kijk is in de Barracks bij Skills. Sommige zijn voor nieuwe wapens of uitbreidingen van die wapens en die moet je dan nog in de Armory in een Loadout stoppen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77712827
Erg leuk spel, maar ze mogen het nog wel wat beter balanceren. Ik lees momenteel veel klachten over de maps van SVER, en ik heb het zelf ook ondervonden, je moet echt een verdomd goed team hebben wil je die winnen. Ik word het gestoomwals op de domination map van Raven ook een beetje zat, de turrets hebben weinig nut, de burning towers zijn moeilijk te verdedigen, de antiair staat open en bloot en tegen het einde aan zijn de aanvallers dichterbij het doel dan de verdediging, we moeten nog langs een open stuk die veelal bewerkt word met airstrikes.

Tot nu toe zie ik elk potje domination hetzelfde gebeuren, en door de lage score van Raven blijft het vaak bij verdedigen. Ik ben benieuwd wat de aankomende update gaat brengen, want er is nog zat wat gemaakt kan worden.

Ik zit erover te denken om een andere account te openen voor Valor, zodat ik daar domination kan spelen met wat meer kans dat het team wint.

M'n PSN = Raxz2k (Raven speler)
  zondag 7 februari 2010 @ 11:13:06 #96
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_77724908
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef RaXz het volgende:
Erg leuk spel, maar ze mogen het nog wel wat beter balanceren. Ik lees momenteel veel klachten over de maps van SVER, en ik heb het zelf ook ondervonden, je moet echt een verdomd goed team hebben wil je die winnen. Ik word het gestoomwals op de domination map van Raven ook een beetje zat, de turrets hebben weinig nut, de burning towers zijn moeilijk te verdedigen, de antiair staat open en bloot en tegen het einde aan zijn de aanvallers dichterbij het doel dan de verdediging, we moeten nog langs een open stuk die veelal bewerkt word met airstrikes.

Tot nu toe zie ik elk potje domination hetzelfde gebeuren, en door de lage score van Raven blijft het vaak bij verdedigen. Ik ben benieuwd wat de aankomende update gaat brengen, want er is nog zat wat gemaakt kan worden.

Ik zit erover te denken om een andere account te openen voor Valor, zodat ik daar domination kan spelen met wat meer kans dat het team wint.

M'n PSN = Raxz2k (Raven speler)
Kom lekker bij S.V.E.R
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_77748979
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:49 schreef janrad het volgende:
Level 30 S.V.E.R. hier ,kostte me bloed, zweet en tranen om een negatieve K/D ratio om te vormen tot een positieve haha!

Voeg me anders maar toe:

FOSHO2KILL
pi_77763181
Ik blijf lekker bij Raven, de Domination map van Raven is frustrerend als je wilt winnen, maar kan ook best leuk zijn om het zo lang mogelijk vol te houden. Er is genoeg te doen als medic zijnde, en soms ga ik lekker op APC en helikopter jacht. Die map is alleen niet super gezond voor m'n K/D ratio, aan de andere kant is dat maar een stat.
  maandag 8 februari 2010 @ 12:54:14 #99
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77765208
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef RaXz het volgende:
Ik blijf lekker bij Raven, de Domination map van Raven is frustrerend als je wilt winnen, maar kan ook best leuk zijn om het zo lang mogelijk vol te houden. Er is genoeg te doen als medic zijnde, en soms ga ik lekker op APC en helikopter jacht. Die map is alleen niet super gezond voor m'n K/D ratio, aan de andere kant is dat maar een stat.
ik haaat aquisition
  maandag 8 februari 2010 @ 12:59:09 #100
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77765331
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef RaXz het volgende:
ik ben volgens mijn k/d ratio heul goed in doodgaan gezakt van .49 naar .40 omdat ik 2 kutdagen heb gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')