Mogen n00bs ook meedoen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond een Fok! clan maken aan de kant van RAVEN
PM me even als je interesse hebt en stuur me je PSN, dan voeg ik je toe.
Jaquote:
Oja dat had ik een tijdje uit gezet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef TJV het volgende:
O, dan zit ik wel aardig met mijn level 12.![]()
Ik stuur je zo een pbtje Je inbox werkt niet.![]()
Hebben jullie nog suggesties voor dit ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond een Fok! clan maken aan de kant van RAVEN
PM me even als je interesse hebt en stuur me je PSN, dan voeg ik je toe.
Ik heb het spel al sinds de 30e, maar heb het bijna nog niet gespeeldquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef RaXz het volgende:
Heey SSB! Ik zie dat je ook het MAG virus je te pakken heeft gekregen.![]()
Helaas geen Fok! clan voor mij, ik zit nu al bij de GoT clan. Best fijn om met Nederlanders te spelen, toen ging het mij pas opvallen dat ik andere kon horen. Iedereen praat Nederlands en dan hoor je soms even Engels tussendoor als je bij andere squads in de buurt bent.
HD filmpje van de gameplayquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand eens screenshots maken? Ik heb geen PS maar ljikt me wel enorm gaaf.
Wat dat betreft is het spel nogal onduidelijk, nergens in de beschrijvingen staat waar het wel en niet op past. Waarschijnlijk moet je daarvoor de tweede Assault Rifle voor hebben, de eerste is sowieso bagger. Ik weet niet bij welke fractie je zit, maar bij Raven is de tweede AR de ATAC 2000 met een geintergreerde foregrip. Daar past een reflex sight, 4x scope en een supressor op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het spel al sinds de 30e, maar heb het bijna nog niet gespeeld
Ik moet echt de tijd er voor gaan nemen namelijk...
Ik ging eerst voor een assault build: assault rifle reload speed en koos daarna assault rigle reflex sight.
Ik kon alleen geen scope op sight selecteren op dat wapen...
Doe ik iets fout of komt het omdat ik Assault rifle foregrip overgeslagen heb ?
Edit: ooh en zal ik GoT ook kunnen joinen als het Fok! gebeuren niks wordt?
Ik ga vanmiddag met een Raven character beginnenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het spel nogal onduidelijk, nergens in de beschrijvingen staat waar het wel en niet op past. Waarschijnlijk moet je daarvoor de tweede Assault Rifle voor hebben, de eerste is sowieso bagger. Ik weet niet bij welke fractie je zit, maar bij Raven is de tweede AR de ATAC 2000 met een geintergreerde foregrip. Daar past een reflex sight, 4x scope en een supressor op.
Dat denk ik wel, maar dan moet je wel je PSNID in het MAG topic neerzetten op het GoT forum, met de vraag of je de clan kan joinen. Het is wel een Raven clan, ik had wat dat betreft geluk.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand eens screenshots maken? Ik heb geen PS maar ljikt me wel enorm gaaf.
Gecommandeerd worden door KZquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
wow wat voel ik me goed nu.... als jullie met mij in een squad zitten ben ik jullie squadleader
zie net dat ik begonnen ben met 2e rijtje officieren punten, is dat peleton??quote:
jou commandeer ik met liefdequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gecommandeerd worden door KZ
Jep. Squad-Platoon-OICquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie net dat ik begonnen ben met 2e rijtje officieren punten, is dat peleton??
zit al in een NLclanquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar zijn er nog andere mensen die interesse hebben in een Fok! clan aan de kant van Raven?
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef RaXz het volgende:
We kunnen wel een groep opzetten en samen een game joinen, daar is geen clan voor nodig.![]()
Nogmaals m'n PSNID: RaXz2k
Raven he.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:47 schreef Crackerjacker het volgende:
Werd daarnet gerevived door ene "Kutkabouter"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |