abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 21:26:24 #51
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_77529897
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef Tain het volgende:

[..]

Wel Raven kiezen straks
Op 1 voorwaarde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_77531199
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef Tain het volgende:
Enige wat ik tot nu toe jammer vind is dat je maar 1 char kan aanmaken, of zie ik iets over het hoofd?
Een character bedoel je waarschijnlijk? Is so, yep.
pi_77539355
Werkt dat 256 verdeeld in groepen systeem nou echt?

Want ze proberen echt een doelgroep aan te spreken die ook codmw speelt maar die hyperactieve schreeuwende rotkinders zullen nooit een team vormen en iemand anders volgen

Bij de previews hoorde ik ook dat het eigenlijk gewoon ieder voor zich was.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_77539433
Ik ben ook nog niet echt teamplay tegen gekomen zoals je dat "vroeger" ( ) had in Battlefield 2. Maarja MAG is heel anders met andere voertuigen enzo. Je kunt het niet echt met iets gaan vergelijken...
pi_77539453
Even een TVP-tje. Zit er over na te denken om deze game te gaan halen. Of is Bad Company 2 een betere keuze

Was vroeger groot fan van BF2
Peace through power!!
pi_77539552
De opzet van dit spel vind ik eigenlijk best goed. Het enige nadeel is dat ik de graphics van Battlefield 2 op de pc op volle kracht gewend ben.

Maar voor de rest zeker een vermakelijk spel Hoe verder je komt, hoe meer je het idee krijgt dat je deelneemt aan een grote oorlog.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:26:57 #57
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_77540249
natuurlijk zitten er soms een hoop mensen in een game die maar wat doen.... maar zodra je bij een clan zit en je al snel een man of 5/6 daarvan in je squad hebt zitten dan kan je heel behoorlijk je eigen doelen (en dus de veldslag) winnen. Gisteravond was het ook 4 potjes achter elkaar doffe elllende en opeens waren er een man of 20 die +- 10 potjes bij elkaar in een squad zaten. En we wonnen keer op keer...

Goede communicatie scheelt gewoon zo veel. Ben zelf als medic sniper tussen de linies aan het snipen en rennen naar fallen teammates... zodra ze door hebben dat ze echt NIET voor bleed out hoeven te kiezen gaat het rap...

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Vink op 02-02-2010 09:03:58 ]
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_77540560
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:26 schreef De_Vink het volgende:
natuurlijk zitten er soms een hoop mensen in een game die maar wat doen.... maar zodra je bij een clan zit en je al snel een man of 5/6 daarvan in je squad hebt zitten dan kan je heel behoorlijk je eigen doelen (en dus de veldslag) winnen. Gisteravond was het ook 4 potjes achter elkaar doffe elllende en opeens waren er een man of 20 die +- 10 potjes bij elkaar in een squad zaten. En we wonnen keer op keer...

Goede communicatie scheelt gewoon zo veel. Ben zelf als medic sniper tussen de linies aan het snipen en rennen naar fallen teammates... zodra ze door hebben dat ze echt voor bleed out hoeven te kiezen gaat het rap...
Het scheelt inderdaad een hoop of er goed gecommuniceerd wordt en of er een aantal healers tussen zitten. Speel zelf ook medic sniper en vind eigenlijk dat iedereen die punten in medic zou moeten stoppen om teammates te kunnen reviven.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77541927
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:26 schreef De_Vink het volgende:

Goede communicatie scheelt gewoon zo veel. Ben zelf als medic sniper tussen de linies aan het snipen en rennen naar fallen teammates... zodra ze door hebben dat ze echt NIET voor bleed out hoeven te kiezen gaat het rap...
Hoe kan je trouwens bij je squad blijven nadat een potje afgelopen is? Bij Halo kon je makkelijk op de "Party" knop drukken.
pi_77542021
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Het scheelt inderdaad een hoop of er goed gecommuniceerd wordt en of er een aantal healers tussen zitten. Speel zelf ook medic sniper en vind eigenlijk dat iedereen die punten in medic zou moeten stoppen om teammates te kunnen reviven.
Hahah klopt, maar daar kom je meestal te laat achter als je al je Skill points hebt opgemaakt aan het upgraden van je wapens haha! Maarja dat is het mooie van het spel je gaat echt anders spelen na mate je meer speelt.
pi_77542100
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:08 schreef Crackerjacker het volgende:

[..]

Hahah klopt, maar daar kom je meestal te laat achter als je al je Skill points hebt opgemaakt aan het upgraden van je wapens haha! Maarja dat is het mooie van het spel je gaat echt anders spelen na mate je meer speelt.
Ik ben ervoor overnieuw begonnen Was level 8 en had zoiets van die revive skill moet ik gewoon hebben. Groot voordeel is wel dat je een stuk sneller levelt door het reviven en healen van teammates. Had laatst een potje Sabotage waarin ik net de 400xp niet had gehaald.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:21:57 #62
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77544042
hmmm misschien dat ik dan ook maar ff opnieuw moet gaan levellen toch pas bij 9 ofzo maar als ik zie hoeveel xp punten die medics halen ben ik zo weer terug op 9
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77544096
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik ben ervoor overnieuw begonnen Was level 8 en had zoiets van die revive skill moet ik gewoon hebben. Groot voordeel is wel dat je een stuk sneller levelt door het reviven en healen van teammates. Had laatst een potje Sabotage waarin ik net de 400xp niet had gehaald.
Waarom dat? Je kan gewoon respeccen na 3000 skillpoints.

Heb ik tijdens de beta 3 x gedaan. Je behoud gewoon al je skillpoints.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_77544380
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:

[..]

Jah shit ben nu level 10 maar ben wel aan het twijfelen om opnieuw te beginnen.
pi_77544398
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ja wat is dat, dat Re-specten ofzo?
pi_77544755
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Crackerjacker het volgende:

[..]

Ja wat is dat, dat Re-specten ofzo?
Je kan opnieuw je unlocks kiezen na 3000 punten, voor het geval je niet tevreden bent met de huidige unlocks.
Daarna na 5000 punten etc....

Met behoud van je huidige skillpunten.

Rechtsboven zit een respec knop op de skills pagina.
pi_77544758
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Stuk sneller om overnieuw te beginnen dan wachten tot je genoeg punten hebt verdiend om te respeccen op dat level
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77544829
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef Tain het volgende:

[..]

Stuk sneller om overnieuw te beginnen dan wachten tot je genoeg punten hebt verdiend om te respeccen op dat level
Ik had geen zin om terug te gaan naar de 64 man servers.
pi_77544870
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik had geen zin om terug te gaan naar de 64 man servers.
Ach was er zo voorbij na het opnieuw beginnen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77545047
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef Tain het volgende:

[..]

Ach was er zo voorbij na het opnieuw beginnen
Ik moet zeggen dat ik niet drastisch veel heb veranderd. Heb goed nagedacht over welke skills ik wilde.

Ik had o.a. alle upgrades voor machinegun.
pi_77545190
quote:
If you do use that chart and wish to be 100% accurate with your character build make sure you spend at least 2 skill points in each tier. You cannot enter Tier 2 unless you spend 2 skill points in Tier 1. You cannot enter Tier 3 unless you spend two points in Tier 2 etc.

Direct example: If you purchase Improved Shot Detection for 1 skill point in Athleticism Tier 1, Tier 2 will not yet open. You have to purchase another one for 1 point as well. This can become annoying as you need to buy Anti-tank mines in order to get Chemical Grenades etc.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:11:14 #72
267795 De_Vink
pi_77545760
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Tataaaaa

http://www.maggametools.com/skills
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_77546086
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef De_Vink het volgende:

[..]

Tataaaaa

Cool, dank u
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77546176
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef De_Vink het volgende:

[..]

Tataaaaa

Kan niet kloppen wat hier staat.

De apex 100 heavy machinegun ( waar je mee begint bij RAVEN ) is beter dan de KP45 MG die je pas in Tier 3 kan aanschaffen volgens deze data.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:30:58 #75
267795 De_Vink
pi_77546487
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Kan niet kloppen wat hier staat.

De apex 100 heavy machinegun ( waar je mee begint bij RAVEN ) is beter dan de KP45 MG die je pas in Tier 3 kan aanschaffen volgens deze data.
Wapensectie heb ik ook m'n twijfels bij...de skills staan wel helemaal goed dacht ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')