Ik zit aan de dubbelfris bessen en appel light, uit mn Super de Boer doosquote:
Ik ben alleen het wiki wachtwoord voor de OP vergetenquote:
QkeleQ! Ik had even gemist of je nou wel of niet naar je stage was gegaan vanmorgen?quote:
Gevonden en done!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen het wiki wachtwoord voor de OP vergeten
Kom er zo wel weer opDan zal ik die ook meteen verbeteren!
Met welke insteek?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef Ynske het volgende:
net de stoute schoenen aangetrokken en een tweetal fotografen aangeschreven
jup. Maar ik voel me nog steeds niet geweldig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
QkeleQ! Ik had even gemist of je nou wel of niet naar je stage was gegaan vanmorgen?
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 januari 2010 @ 15:31 schreef Ynske het volgende:
net de stoute schoenen aangetrokken en een tweetal fotografen aangeschreven
Dat laatste heb ik ook, maar ik ben niet ziekquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup. Maar ik voel me nog steeds niet geweldig.
Vanochtend was het weer heel erg aanwezig, nu wat minder, maar het komt wel steeds terug.
En ik heb het stervenskoud en ben dood moe
geen dip. Alles laten checken gisteren. Teveel stress blijktquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, maar ik ben niet ziek
Gewoon rustig aan proberen te doen, tijdig wat eten en drinken (suikerspiegel dipje enzo, kan je ook duizelig van worden) en op tijd naar bed vanavond
/ja mam
Maar als je straks ipv stage loopt gewoon 'echt' (=betaaldquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
geen dip. Alles laten checken gisteren. Teveel stress blijktik neem volgens de HA teveel hooi op mijn vorkje
Ja, geen idee. Maar vooral omdat ik nu ook met crohn zit en niet goed in conditie ben volgens de HA.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je straks ipv stage loopt gewoon 'echt' (=betaalddus niet dat je nu niets doet, integendeel) gaat werken maak je toch ook zulke uren?
En dan?
Ah oke, dat wist ik niet, van die drie jaar!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maar vooral omdat ik nu ook met crohn zit en niet goed in conditie ben volgens de HA.
Overigens duurt dat werken nog wel een poos. Hierna moet ik nog 3 jaar een andere opleiding
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Gofter... migraine. Lig ik hier achter een archiefkast op een stap bubbeltjesenveloppen en de telefoon blijft maar gaan
Heb hier medelijden met mij...
Zou je niet eens maxalt of imigran gaan proberen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Gofter... migraine. Lig ik hier achter een archiefkast op een stap bubbeltjesenveloppen en de telefoon blijft maar gaan
Heb hier medelijden met mij...
ik had er ook altijd last van. Ik had altijd maxalt en imigran.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Morretje het volgende:
Oef Elies!
En dat noem jij, valt wel mee? Ravage heeft er eens in de zoveel maanden 1 dag last van, maar die heeft wel mooi medicijnen. (Nou ja, als ie dan eindelijk eens naar de huisarts gaat om nieuwe te halen) Jij hebt er zo te lezen veel vaker last van!
Hier (Spaanse Polder) spettert 't anders een beetje nu.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Zeg eh... waar is nou al die neerslag en sneeuw en ijzel en ellende die de avondspits één grote chaos zou gaan laten worden?
www.buienradar.nl
Ik zie het niet!
ZO HE DAT IS NIET PRETTIG DIE HOOFDPIJNquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef ElisaB het volgende:
Zal je net zien: hijs ik me maar weer overeind om op een stoel te gaan zitten, belt er niemand meer
Kutklanten
Het gaat wel weer. Half uurtje op mijn geimproviseerde veldbed gelegen en ik heb weer beeld. Niet te hard tegen me typen, dan komt het wel goed. Jullie zijn liev.
Neerslag check!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Zeg eh... waar is nou al die neerslag en sneeuw en ijzel en ellende die de avondspits één grote chaos zou gaan laten worden?
www.buienradar.nl
Ik zie het niet!
Oh echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hier (Spaanse Polder) spettert 't anders een beetje nu.
@Ynske: waarvoor had jij nu die fotografen aangeschreven?
Weet je wat het is... Na de aura-aanval heb ik soms vrijwel nergens last van. Afgezien van - voor mijn doen - een redelijk milde koppijn. Slechts in ongeveer een derde van de keren heb ik echt van die hoofdpijn waar ik niet tegenkan. Die zo erg is, dat ik alleen maar wil huilen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:10 schreef Qwea het volgende:
Zou je niet eens maxalt of imigran gaan proberen?
dan kun je toch beter iets van medicatie in huis hebben liggen. dat hoef je niet altijd te gebruiken, k gebruik t idd als t richting alleen kunnen huilen van de pijn gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat het is... Na de aura-aanval heb ik soms vrijwel nergens last van. Afgezien van - voor mijn doen - een redelijk milde koppijn. Slechts in ongeveer een derde van de keren heb ik echt van die hoofdpijn waar ik niet tegenkan. Die zo erg is, dat ik alleen maar wil huilen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
@Ynske: waarvoor had jij nu die fotografen aangeschreven?
Maar zou je voor die keren dan niet gewoon maxalt of imigran op voorraad hebben? Hey, ik zeg maar wat hoor. Ik bedoel, ik kreeg gisteren van jou op mn flikker... nu ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat het is... Na de aura-aanval heb ik soms vrijwel nergens last van. Afgezien van - voor mijn doen - een redelijk milde koppijn. Slechts in ongeveer een derde van de keren heb ik echt van die hoofdpijn waar ik niet tegenkan. Die zo erg is, dat ik alleen maar wil huilen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zou je voor die keren dan niet gewoon maxalt of imigran op voorraad hebben? Hey, ik zeg maar wat hoor. Ik bedoel, ik kreeg gisteren van jou op mn flikker... nu ben jij aan de beurt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
Maar zou je voor die keren dan niet gewoon maxalt of imigran op voorraad hebben? Hey, ik zeg maar wat hoor. Ik bedoel, ik kreeg gisteren van jou op mn flikker... nu ben jij aan de beurt
Wat heb je gedaan!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef Maes het volgende:
![]()
Eliesje je hoofdje![]()
Het ruikt hier chemisch
Ik heb alles ingespoten met antivlooienspul. Alles gewassen en hond en kat zijn behandeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan!!!!!
Had je mn tip voor Maes nog gelezen?
BFF
Oeh, ik ga zo even geld overmaken voor Ozzy en Bella!quote:
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
Ohw, wacht, het staat al elders zie ik nu.
Hij heeft het al bijna 2 decennia op de plank liggen in de hoop dat ie er ooit wat mee kon doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Maar het stond idd al in het Inzending topic én in een apart topic ook al zag ik
Die Pierre toch. Dat nummer is volgens mij stiekem gewoon al van voor 1991
omdat ik even met wat anders bezig ben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Yns, is er een reden dat je eerst meldt dat je fotografen hebt aangeschreven (ik neem aan met als doel dat wij daar dan van op de hoogte zijn en dus interesse daarin kunnen tonen indien gewenst) maar dat je vervolgens al vier keer de vraag ontwijkt waarom je ze hebt aangeschreven?![]()
Het is niet erg hoor, maar het is gewoon interesse van ons in jou na zo'n mededeling
Dat had je toch ook even gauw tussendoor kunnen zeggen, aangezien je wel postte. Wel leuk voor de mensen die interesse tonen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Ynske het volgende:
om
[..]
omdat ik even met wat anders bezig ben.
gewoon geschreven of ze misschien plek hebben om wat uurtjes te werken op te bouwen
2 keer gepost, en nee ik lees niet alles terug. sorry daarvoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had je toch ook even gauw tussendoor kunnen zeggen, aangezien je wel postte. Wel leuk voor de mensen die interesse tonen!
Oh nou dan zal ik voor je duimenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Ynske het volgende:
om
[..]
omdat ik even met wat anders bezig ben.
gewoon geschreven of ze misschien plek hebben om wat uurtjes te werken op te bouwen
NEE NIKS NIE! DOE NORMAAL EN DENK OM JE LIJF!quote:
Ze wil jou gewoon ook hoofdpijn geven met dat gemep!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE NIKS NIE! DOE NORMAAL EN DENK OM JE LIJF!
/ElisaB
Gedeelde smart noemen ze datquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wil jou gewoon ook hoofdpijn geven met dat gemep!
Nah, wel wat licht in mn hoofd nog steeds. Maar het was minder druk dan gisteren, dus mn klachten ook minder heftigquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:54 schreef JJH het volgende:
Q hoe ging het vandaag? Beetje normaal de dag doorgekomen?
k ben alleen bang dat t niet gaat lukken. maar wie niet waagt wie niet wintquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik voor je duimen![]()
Was nieuwsgierig.
Wel beter als gister dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, wel wat licht in mn hoofd nog steeds. Maar het was minder druk dan gisteren, dus mn klachten ook minder heftigVanmorgen best wel heftig, en vanmiddag minder.
Maar nou voel ik me ook niet echt lekker. Moe, koud, buikpijn, ect. Zou me dus ook niks verbazen als het gewoon griep is.
Minder als gisteren idd. Ik had tussen de middag de neiging om ff in een zakkie te gaan blazen. En het komt ook met vlagen trouwens hoor.quote:
DAt het met vlagen komt maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minder als gisteren idd. Ik had tussen de middag de neiging om ff in een zakkie te gaan blazen. En het komt ook met vlagen trouwens hoor.
Ik wil haast zeggen: duh!quote:
Wat een mooi buikjeeequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Kiekt u maar!
Het grote buikentopic deel 59
Patat bakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Ynske het volgende:
denk je een beetje aan jezelf Enfermera?
smakelijk JJH, wat ga je maken?
Balen Q, dat t nog is, neem je ook wel genoeg rust tijdens je pauzes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar niet genoeg dus...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Ynske het volgende:
Omgquote:
Yup.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef Morretje het volgende:
Oi Enfermera moet ook al teruggefloten worden door haar eigen lijf..
Zie je nou welquote:
Ja mamquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:50 schreef Qwea het volgende:
NEE NIKS NIE! DOE NORMAAL EN DENK OM JE LIJF!
/ElisaB
Ik kom alleen aan mn pauze tussen de middag toe. Ook alleen maar omdat Baloe dan uit moet en ik naar huis moetquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Ynske het volgende:
Goedzo. Volgende week ga ik je vragen wat de HA ( DAquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja mam
Ik zal volgende week een afspraak maken met de DA om de mogelijkheden door te nemen
Ow kut... de HA dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Qwea het volgende:
Goedzo. Volgende week ga ik je vragen wat de HA ( DA) zei
Ik heb hiervoor nooit een poot uitgestokenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q nog steeds niet echt oke dus.
Heb je voor je stage een (bij)baan gehad? Voel je erg veel druk door het feit dat je dit jaar moet slagen? Je kunt nog een keer extra uitstel krijgen van je decaan met een medische verklaring.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
De katten hebben ontdekt dat De Paal nu dichter bij de kast staat. Resultaat: 3 katten hangen tegelijk rondhangen op de hogere regionen van genoemde paal waarna Yoko de sprong waagde. Dus die zit nu bovenop de kast zeer tevreden met zichzelf te zijn.![]()
Satsu en Naartjie zijn jaloers.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Dank je lieve JJH. Als Cat je niet meer wil, bel je dan even?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
k krijg die stomme experiabox niet zover dat hij mn DS accepteerd om online spellekes te kunnen doen
je moet hem opengooienquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
k krijg die stomme experiabox niet zover dat hij mn DS accepteerd om online spellekes te kunnen doen
Ja, weet je veel. Kan tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
waarom zou Cat JJH niet meer willen!!!!
Nou sorry hoor, maar als jij tegen mij zou zeggen; "als je lief je niet meer hoeft bel mij dan", dan zou ik niet vrolijk wordenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Schoonzus = zus van jouw vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien vond ze het wel leuk om het blijde nieuws eerst persoonlijk aan haar eigen broer te melden ipv aan schoonzus? En wilde ze dat zo snel mogelijk doen maar had geen kans om langs te komen? Ik noem maar iets.![]()
*stroopt mouwen op*
Oké, wie moet ik nog streng toespreken over gezondheid en niet luisteren naar je lichaam?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Eej!quote:
Vooralsnog zit ze zeer tevreden tussen mijn huisje-boompje-katje kaarsenset te kijken.quote:
bij de vorige moest ik t macadres toevoegen en werkte t gewoon, maar bij deze kun je geen macadres toevoegenquote:
en hoe heb je je macadres toegevoegd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom zou Cat JJH niet meer willen!!!!
[..]
Kan dat!!!! Ik heb een ds en een experiabox!!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Update: sprong terug gaat vlekkeloos. Ze zit nu naast me op de bank te vertellen hoe leuk het wel niet was.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ze zeer tevreden tussen mijn huisje-boompje-katje kaarsenset te kijken.
Ik heb helemaal niks gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
en hoe heb je je macadres toegevoegd?
Ow, dan ga ik dat niet zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
Nou sorry hoor, maar als jij tegen mij zou zeggen; "als je lief je niet meer hoeft bel mij dan", dan zou ik niet vrolijk worden
Ja, ja, jaquote:Maar ik vind je lief hoor, gerust!!!
ah, dat vertellen is lief he!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Update: sprong terug gaat vlekkeloos. Ze zit nu naast me op de bank te vertellen hoe leuk het wel niet was.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik dat niet zeggen natuurlijk
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!quote:Ja, ja, ja
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tis nog dik aan begrijp ik?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Eej!![]()
![]()
(neemt de aandacht ook wat weg van migrainepijn
)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]Ik ben lastig, koppig, en eigenwijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
aaah okquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan
Ik hoor nu voor het eerst dat het kan!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]Haar schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wondere wereld van online gamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah ok
ja bv met mario kart, kun je tegen anderen karten.... maar ja dan moet dat ding t eerst wel doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben lastig, koppig, en eigenwijsEgwaar?! Nah. Da's ook geen reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
Haar schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
en en en en je kunt extra puzzels voor Prof. Laytonquote:
Ik heb alle boekjes hier nog liggen (heb m nog niet zo lang geleden aangesloten ik ruim nooit snel iets op) dus als je iets wilt weten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah ok
ja bv met mario kart, kun je tegen anderen karten.... maar ja dan moet dat ding t eerst wel doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Haar schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alle boekjes hier nog liggen (heb m nog niet zo lang geleden aangesloten ik ruim nooit snel iets op) dus als je iets wilt weten?
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik nam het net nog voor jou op hoor!!!!
Moet ik hier reclame gaan maken dan???quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar?! Nah. Da's ook geen reclame
[..]
Das heul niet grappig!quote:
tis deze http://downloads.thomson.(...)htm?href=Basics6.htmquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:
Ynske : http://www.valadissupport.nl/z190.html
Oeh, ik had altijd de siemensquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis deze http://downloads.thomson.(...)htm?href=Basics6.htm
maar k snap m helemaal niet
Satsu durft nog niet zo goed. Naartjie zou het wel kunnen, als hij er de inspanning voor zou willen wagen. En daar zit hem de kneep.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Satsu heeft de sprong nog niet gewaagd? Zou Naartjie het überhaupt kunnen denk je?
Ow, dan stop ik maar met meelezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Qwea het volgende:
overigens Ynske... zit in die DS een wireless kaartje dan? Dan is het toch kwestie van verbinding zoeken en de netwerksleutel in te voeren?
Ik ben ook helemaal niet heel erg aardig hoor. Ik heb mijn voorkeuren, maar ik ben beslist geen allemansvriend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
Moet ik hier reclame gaan maken dan???
Nee, als ik iemand eenmaal aardig vind dan ga ik voor ze door het vuur enzo, en dan zijn die minpunten wel iets minder aanwezig
Maar ik ben in het begin vaak een beetje afstandelijk (eerdere ervaringen etc...)
ja dat klopt, hij ziet de verbinding, weet de netwerksleutel ook maar geeft deze meldingquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Qwea het volgende:
overigens Ynske... zit in die DS een wireless kaartje dan? Dan is het toch kwestie van verbinding zoeken en de netwerksleutel in te voeren?
zit erin gebouwd mits je een dslite of dsi hebtquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, dan stop ik maar met meelezen
Ik vind jou toevallig dan weer wel liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet heel erg aardig hoor. Ik heb mijn voorkeuren, maar ik ben beslist geen allemansvriend.
Kritisch zijn is goed
OK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit erin gebouwd mits je een dslite of dsi hebt
heb je bv mariokart?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OK!
*ds weer aan zet*
En wat moet ik dan doen eigenlijk???*noob is*
Waar kwam die vandaangevlogen dan? Londen ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Ja hoiiiii
Ik zou 'even' Heer G vanuit mijn werk vanaf Rotterdam Airport halen.
Uur vertragingEn de vlucht duurt niet eens een uur
Anywayyyy, nu ff eten, tot later!
op mn experiabox staat dat de wpa en wep code hetzelfde zijn... maar bij mij doet ie het ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
alleen zegt die van mij dus:
the accesspoint's security settings are nog supported by the nintendo ds.
waarschijnlijk omdat ie op wpa staat denk ik dan
Hoi Greys!!! Tot straks!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Ja hoiiiii
Ik zou 'even' Heer G vanuit mijn werk vanaf Rotterdam Airport halen.
Uur vertragingEn de vlucht duurt niet eens een uur
Anywayyyy, nu ff eten, tot later!
overigens is er hier in de flat wel een netwerk waar ik op in kan loggen, ook op de adminpagina, en dus ook t macadres kan toevoegen en daar werkt t welquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op mn experiabox staat dat de wpa en wep code hetzelfde zijn... maar bij mij doet ie het ook niet
netjes!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er ook nog heel even. Ga zo leren/huiswerk maken. Ik heb trouwens van hoofdstuk 1 m'n huiswerk teruggekregen en ik had een 9,5
Goed man!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er ook nog heel even. Ga zo leren/huiswerk maken. Ik heb trouwens van hoofdstuk 1 m'n huiswerk teruggekregen en ik had een 9,5
Wauw! Goed gedaan meid!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef Bamba het volgende:
oh heerlijk!!! Hier is het nog niet klaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
MrGb en ik hebben lekker Chinees gegeten![]()
Allebei geen zin om te koken, morgen weer braaf
![]()
Wauwquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Goed gedaan meid!![]()
*geeft Bamba een kwartje*
Ja, was echt heerlijk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh heerlijk!!! Hier is het nog niet klaar
Ga weer butter chicken eten!
Zo gul hè, die schat van mij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Goed gedaan meid!![]()
*geeft Bamba een kwartje*
Patat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag kipsaté met erwtjes en rijst, morgen frietjes. Mag van mezelf, want op de terugweg van het station na een laaaange dag kom ik precies langs mijn favo frietkraam.
oh, dat is wel heel laat!!! Maar dat red ik ook wel eens hoor...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, was echt heerlijk!
Ach joh, zolaat ben je niet. Maandag at ik om 21.30
Ja, wij hebben het dus gewoon weer weggeflikkerd. Ik weet nog dat dat op grote weerstand stuitte toen ik dat een keertje meldde hier dat ik dat deedquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat is wel heel laat!!! Maar dat red ik ook wel eens hoor...
En ik heb al heel lang geen chinees gegeten... Wordt wel weer eens tijd... Moet dan alleen wel rekenen op 3 dagen chinees
Londen ja!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar kwam die vandaangevlogen dan? Londen ofzo?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag kipsaté met erwtjes en rijst, morgen frietjes. Mag van mezelf, want op de terugweg van het station na een laaaange dag kom ik precies langs mijn favo frietkraam.
quote:
Friet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT!? GOOI JIJ CHINEES DEZELFDE DAG AL WEG????????quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het dus gewoon weer weggeflikkerd. Ik weet nog dat dat op grote weerstand stuitte toen ik dat een keertje meldde hier dat ik dat deed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets bedoel je?
Londen.quote:Heb je hem nog naar een Lush kunnen sturen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Friet speciaal FTW!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das zo lekker he!
Jammieee.Ik ga morgen ook lekker patat eten. Ik denk dat ik morgen zelf patatje oorlog ga maken
![]()
zelfgesneden frietjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friet speciaal FTW!Met curry, uiteraard.
![]()
![]()
Nou ja, als ik er geen trek meer in heb gooi ik het na 2 dagen ook weg hoor...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het dus gewoon weer weggeflikkerd. Ik weet nog dat dat op grote weerstand stuitte toen ik dat een keertje meldde hier dat ik dat deed![]()
Wij bestellen ook eigenlijk nooit zoveel dat we er meerdere dagen van kunnen eten. We hadden nu met z'n tweeën een bakje rijst, vier stokjes saté en een bakje groenten. Het was niet helemaal op, maar wel te weinig om morgen nog van te eten, móchten we dat al willen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er geen trek meer in heb gooi ik het na 2 dagen ook weg hoor...
Als je er goed over nadenkt is het eigenlijk niet helemaal goed natuurlijk, maar okee...
Dit staat in de tekst in het konijntjestopic:quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Ynske het volgende:
ben ik nu zo vreemd dat ik dit raar vind?
De aanschaf van een ragdollkitten, hoe en wat.
2 konijnen wegdoen en dan een kat erbij nemen?
ow kijk, niet goed gelezen dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit staat in de tekst in het konijntjestopic:
Ik besteed meer tijd aan mijn katten dan aan de konijnen en nu ik graag nog een katje erbij wil, houd ik geen tijd meer voor de konijnen over.
Nee dus
Wel eerlijk, maar toch ook een beetje zielig voor de konijntjes. Al weet ik niet of die zo'n binding hebben met hun baas als bijvoorbeeld een kat? Je zou zeggen van niet, maar ik heb eigenlijk geen idee!quote:
Saar reageert wel op mij, als in bij mn ouders, als ik boven loop dan reageert zij beneden enzo. zo komt ze iig bij mij en soms bij mn mams ook knuffelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel eerlijk, maar toch ook een beetje zielig voor de konijntjes. Al weet ik niet of die zo'n binding hebben met hun baas als bijvoorbeeld een kat? Je zou zeggen van niet, maar ik heb eigenlijk geen idee!
Nee, maar ik ben van mening dat als mensen hun dieren éénmaal om dat soort redenen weg willen doen dat ze vaak ook inderdaad ergens anders beter af zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Ynske het volgende:
Nou ja, van 1 bakje nasi kan ik al bijna 3 dagen etenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij bestellen ook eigenlijk nooit zoveel dat we er meerdere dagen van kunnen eten. We hadden nu met z'n tweeën een bakje rijst, vier stokjes saté en een bakje groenten. Het was niet helemaal op, maar wel te weinig om morgen nog van te eten, móchten we dat al willen.
En een ander konijn houden. Maar ja, waarom mensen de keuzes maken die ze maken.. Soms doen mensen rare dingen, maar denken ze dat ze het goed doen.. Of hoop ik dat alleen maar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Ynske het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friet speciaal FTW!Met curry, uiteraard.
![]()
![]()
Goed eten hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Morretje het volgende:
Blegh, eten!
Ik heb nog steeds elke dag geen enkele zin in avondeten, ik eet wel braaf hoor, maar echt zin heb ik niet. Ja, in ongezonde dingen: patatjes, pizza. En salade is altijd goed. Maar dat kan ik Ravage ook niet elke week aan doen.
's Ochtends en en 's middags eet ik elke dag hetzelfde, hoef ik er ook niet over na te denken en weer misselijk te worden.![]()
Maar ja, alles valt in het niet als ik naar Draakje kijk, die kotst nog steeds..
Wij zijn met z'n tweeën natuurlijk, en van de nasi was inderdaad ook nog over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, van 1 bakje nasi kan ik al bijna 3 dagen etenDus als ik er iets bij neem red ik dat al helemaal goed
ze hebben toch maar 2 konijntjes? of heb ik nou niet goed gelezen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Saar reageert wel op mij, als in bij mn ouders, als ik boven loop dan reageert zij beneden enzo. zo komt ze iig bij mij en soms bij mn mams ook knuffelen
maar goed. tis eerlijk, maar ik snap dan niet waarom 2 van de 3 konijntjes wegdoen?
drie, Pinda (die is net bij de DA geweest) Peanut en Snipperquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze hebben toch maar 2 konijntjes? of heb ik nou niet goed gelezen?
Nee 3, één is pinda en die is geen peanut, of andersomquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze hebben toch maar 2 konijntjes? of heb ik nou niet goed gelezen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee 3, één is pinda en die is geen peanut, of andersom
Idd, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]Oh, nee, dat vind ik dan weer niks
![]()
Ik fruit dan zelf een uitje, zelf frietjes snijden en in de oven en dan wat mayo en satesaus erbij![]()
Zooo lekker.
![]()
magoed, ieder z'n smaak he
oh ja, om het makkelijk te houden...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee 3, één is pinda en die is geen peanut, of andersom
Ik gooi soms ook na een tijd nog weg hoor, omdat ik het dan toch niet meer zie zitten om het op te etenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n tweeën natuurlijk, en van de nasi was inderdaad ook nog over.
Achja, en al had ik nog voor vijf avonden over, ik zou het toch weggooien![]()
Hoi!quote:
VRRRRRRETEN KRENG!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gooi soms ook na een tijd nog weg hoor, omdat ik het dan toch niet meer zie zitten om het op te eten
Heb ik zo'n natuurlijke overhand?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik zo'n natuurlijke overhandzweep?
Moet ik vaker gaan gebruiken
Oh, dus zonder zweep kan ik het vergeten?quote:
Ja joh! Zo'n lief klein meisje kan ik wel aan zonder zweep!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus zonder zweep kan ik het vergeten?![]()
Darn!
Onverwachte avondjes vrij zijn lekker!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben onverwachts een avondje vrij, ringtraining ging niet door ivm gladheid.
Ik heb honderden pagina's gelezen over migraine en men is het er niet over eens wat de oorzaak is of kan zijn. Ik kan er zelf ook geen lijn in ontdekken. Maar tis wel mooi kut!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Strega het volgende:
Ach Elies, zo naar die hoofdpijn. Ik heb het jaren gehad....alleen liggen in een donkere kamer, zonder geluid hielp. opeens was het over na een baarmoeder operatie. Ik denk dat het dus hormonaal was. Kan het dat niet zijn bij jou? In ieder geval beterschap, want het is vreselijk![]()
Klein misschien, maar zo lief ben ik nou (helaas) ook weer nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja joh! Zo'n lief klein meisje kan ik wel aan zonder zweep!
Volgens mij valt het hier ook heel erg mee, maar de hondenschool wilde geen risico nemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Onverwachte avondjes vrij zijn lekker!
Hier echt nul komma nul gladheidHet regent wel, maar het is vier graden
Prima! Volgende week beginnen de colleges weer...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, tentamen gehad net, ging wel goed dus nu ff ontspannen na al dat leren
en met jou?
Wel doen he? 100 thuisbezorgde pizza's is ook wat veel om op te eten en wat moet je nu met 5 kuub zand?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb honderden pagina's gelezen over migraine en men is het er niet over eens wat de oorzaak is of kan zijn. Ik kan er zelf ook geen lijn in ontdekken. Maar tis wel mooi kut!
In elk geval heb ik Q beloofd om volgende week naar de HA te gaan, dus dat zal ik doen
Migraine is naar ja, ik heb het ook gemiddeld 1x per maandquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb honderden pagina's gelezen over migraine en men is het er niet over eens wat de oorzaak is of kan zijn. Ik kan er zelf ook geen lijn in ontdekken. Maar tis wel mooi kut!
In elk geval heb ik Q beloofd om volgende week naar de HA te gaan, dus dat zal ik doen
Ja, maar die mocht je niet aan van Greys toch? En je zag er best lief uit hoor!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klein misschien, maar zo lief ben ik nou (helaas) ook weer niet![]()
Misschien maak ik op hakken meer indruk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel doen he? 100 thuisbezorgde pizza's is ook wat veel om op te eten en wat moet je nu met 5 kuub zand?
Klopt, voor het geval ik in een hondendrol zou staan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die mocht je niet aan van Greys toch? En je zag er best lief uit hoor!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel doen he? 100 thuisbezorgde pizza's is ook wat veel om op te eten en wat moet je nu met 5 kuub zand?
Dat wij om 18.30 bij de Makro wegreden nog niks aan de hand, behalve een koude regen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier ijzel, regen, sneeuw....en tis glad!![]()
Toen ik half 4 in de auto stapte was er nog niets aan de hand (behalve dan dat de auto op een paddestoel leek ivm tegemoetkomende strooiauto), vervolgens thuis ff kattenbakken gedaan en bakje koffie en toen boodschappen.
En toen was het ineens spekglad, mensen hielden elkaar vast terwijl ze over straat schuifelden.
Gek, want met hakken heb je minder oppervlak waar dan poep aan zit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt, voor het geval ik in een hondendrol zou staan!
True. Maar een hele middag staan en lopen was wel fijner op mijn gympies denk ik toch. Dan maar kleinquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat wij om 18.30 bij de Makro wegreden nog niks aan de hand, behalve een koude regen.
Maar het schijnt nu wel rap te gaan hier in het Noorden.
Veel ongevallen ook, zag ik op het journaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat wij om 18.30 bij de Makro wegreden nog niks aan de hand, behalve een koude regen.
Maar het schijnt nu wel rap te gaan hier in het Noorden.
Ik dacht dat we ook echt iets nuttigs zouden gaan doen enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker gequote schatquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True. Maar een hele middag staan en lopen was wel fijner op mijn gympies denk ik toch. Dan maar klein
Ha, daar hadden we het nog over in het adoptietopicquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ook echt iets nuttigs zouden gaan doen enzo![]()
Dus dat we bv die veldjes op moesten/mochten waar de katten liepen om bv poep te ruimen.
En dan waren hakken écht niet handig
Ik dacht al dat ze dat bij DTH niet helemaal begrepen hadden toen bleek dat we echt pas vanaf 2 uur welkom waren. Hoeveel werk wil je een onbekende club mensen nu in 2 uur laten verzetten? Eer die geïntroduceerd en geïnstrueerd zijn, kun je alweer vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ook echt iets nuttigs zouden gaan doen enzo![]()
Dus dat we bv die veldjes op moesten/mochten waar de katten liepen om bv poep te ruimen.
En dan waren hakken écht niet handig
GTMA!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, daar hadden we het nog over in het adoptietopic
Maar ik denk dat we dat dan ook beter hadden moeten communiceren met DTH (gezien het feit dat we nu ook "alleen" in de bezoekuren welkom waren, en niet de hele dag om te helpen)
Even serieus ik heb echt heel weinig poep gezien daarquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
oh... dan weet ik ook niet waarom we dat niet gedaan hebben...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb in diverse mailtjes gezegd dat ze ons klussen mocht laten doen
Cast Away nu op SBS6, toffe film!
Tom Hanks is nu wel erg boos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb in diverse mailtjes gezegd dat ze ons klussen mocht laten doen
Cast Away nu op SBS6, toffe film!
Dan zijn we geslotenquote:
Oh, oepsquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker gequote schat
Maar op zich heb je wel gelijk ja...
[..]
Ha, daar hadden we het nog over in het adoptietopic
Maar ik denk dat we dat dan ook beter hadden moeten communiceren met DTH (gezien het feit dat we nu ook "alleen" in de bezoekuren welkom waren, en niet de hele dag om te helpen)
quote:
Greys wel, hiihihihihiquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Even serieus ik heb echt heel weinig poep gezien daar
Ik ook hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oepsEn wat Greys zegt, ik had ook verwacht dat we wat zouden gaan doen ja!
ja, onder haar schoen!quote:
Bankploffen is sowieso FTW!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Idd, ieder zijn ding.Friet met mayo en curry en een hoop rauwe ui.
![]()
En dan ploffen op de bank.
hier staat Ramsey opquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bankploffen is sowieso FTW!![]()
![]()
Wie kijkt er nog meer ned 3, bimbo's en boerka's?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Ik was ff lezen en tv kijken en zo, gaat ineens heel dringend de bel, twee agenten aan de deur, ik echt![]()
Of ik een lekkage had, nou, ik hoop van niet!
Bleek dat t gelukkig een heel end verder moest zijn![]()
Maar er staat dus een woning beneden helemaal onder water en het komt van de bovenste etage![]()
Ze zijn nu al een uur bezig, want dr is nergens iemand thuis daar, en dr is hier deel VVE deel woningvereniging, gedoe
Woning staat leeg, dus dat valt gelukkig allemaal reuze meequote:
wow!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Ik was ff lezen en tv kijken en zo, gaat ineens heel dringend de bel, twee agenten aan de deur, ik echt![]()
Maar er staat dus een woning beneden helemaal onder water en het komt van de bovenste etage![]()
Ze zijn nu al een uur bezig, want dr is nergens iemand thuis daar, en dr is hier deel VVE deel woningvereniging, gedoe
dat scheelt wel ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woning staat leeg, dus dat valt gelukkig allemaal reuze mee
Oeps..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woning staat leeg, dus dat valt gelukkig allemaal reuze mee
Ja, want als Q kwaad word, berg je!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De woning die helemaal blank staat staat leeg, vandaar dat ze er nu pas achterkomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeps..![]()
Welke woning staat leeg, boven of beneden?
Forrest Gumpquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Run Forrest, Run!
Dat moet ik altijd als eerste denken bij Hanks.
life's like a box of chocolatesquote:
ow, spuit elf...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Life's like a box of chocolates, you never now what you're gonna get.
Men zegt niet voor niets, klein maar fijn! Oh zo, lekker puh....quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk houdt het zuiden het nog droog. Ik moet dadelijk nog weg.
quote:
Blij voor je dat het niet bij jou is, man gedoe, evacuatie met 5 hondjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Kees is echt een gekke dikke padquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Blij voor je dat het niet bij jou is, man gedoe, evacuatie met 5 hondjes.
P.s. Ik vind Kees toch ook echt wel heel poepig en lief op de foto's staan.
Ik ben niet meer naar buiten gegaan, een enkel en been dat het niet doet is genoeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Morretje het volgende:
Het is hier wel glas. Ravage ging rechtdoor, ipv links onze oprit op.. En toen dacht hij toen hij uitgestapt was: was het nou echt zo glad, ff proberen.. Toen ging ie bijna van z'n voetjes![]()
Dus Strega, het zal bij jullie niet echt veel anders zijn denk ik?
Hm, maar dan heeft de woning boven waar de lekkage zit toch ook wateroverlast? Nou ja, ik weet het ook niet, maar dat lijkt me toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De woning die helemaal blank staat staat leeg, vandaar dat ze er nu pas achterkomen![]()
En in de woningen erboven waar het vandaan kan komen was op beide verdiepingen niemand thuis.
Nou, ik liep net ff met die agenten mee in de gang, en we hoorden water lopen in de meterkast van een van die woningen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, maar dan heeft de woning boven waar de lekkage zit toch ook wateroverlast? Nou ja, ik weet het ook niet, maar dat lijkt me toch?
JE MOET, anders komen we met z'n allen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:*weer vroeg bedje in gaat
![]()
Nog 1 dagje werken... Dan weekend. Heerlijk, kan niet wachten. Morgen ga ik echt, ECHT rustig aan doen op mn werk. Echt. Tis wel supermoeilijk. Maar 't kan niet anders.![]()
![]()
Trusten!
Ik ben net twee dagen ziek thuis geweest, dus sowieso een kort weekje pour moiquote:
Och ja, een huilbuitje op de meest vreemde momenten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is echt een gekke dikke pad![]()
En ik ben zo geëvacueerd hoor, kan zo bij vrienden terecht 1 flat verder, maar liever niet hoor![]()
Hoe gaat ie nu daar?
Oh na ziek-zijn is het altijd prettig weer te gaan werkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben net twee dagen ziek thuis geweest, dus sowieso een kort weekje pour moi
quote:
Wat gaan ze dan nu doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik liep net ff met die agenten mee in de gang, en we hoorden water lopen in de meterkast van een van die woningen.
En nogmaals, die mensen waren dus ook niet thuis, drie van mijn buren aan die kant wonen hier niet fulltime geloof ik.
Ja heel best.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt niet aan gebrek aan lichaamsbeweging. Hoe gaat het met uitgewoonde Sjonnie?
F&F gaat zo dichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Wat is het rustig!Iedereen al keurig in pyjama voor de nachtklok van tante elies?
Pizza's is wel het enige dat helpt tegen de hoofdpijn (althans, voor zover ik heb kunnen ontdekken)quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
dadelijk krijgt ze nog anorexia of boulemia door jouw schoonheidsidealen die voor haar gewoon niet haalbaar zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel best.
Gaat als een dulle tekeer![]()
Oh ja, Kees, dr onvindbare taille en zo, ik was dus laatst bij de da , die was boos dat ik vond dat dr wel wat vanaf kon want madammeke is geholpen, die kan gewoon echt niet slanker.
Sneu hoor, echt een reden om gewoon een unisex roedel te nemen
Maar reutjes worden toch ook wel te zwaar als ze gecastreerd zijn? Of in elk geval, de hond van mams heeft een echte oude-mannen-buik, terwijl hij verder mooi gespierd is..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel best.
Gaat als een dulle tekeer![]()
Oh ja, Kees, dr onvindbare taille en zo, ik was dus laatst bij de da , die was boos dat ik vond dat dr wel wat vanaf kon want madammeke is geholpen, die kan gewoon echt niet slanker.
Sneu hoor, echt een reden om gewoon een unisex roedel te nemen
quote:
Dat heeft mijn man ook, maar die is toch echt niet gecastreerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar reutjes worden toch ook wel te zwaar als ze gecastreerd zijn? Of in elk geval, de hond van mams heeft een echte oude-mannen-buik, terwijl hij verder mooi gespierd is..
[..]
Hou je het een beetje vol?
Alleen daarom al zou ik mn reuen nooit laten helpen, ze zijn hier allemaal nog intact, op Kees na, die al geholpen was toen ik dr kreeg, anders had ik haar nooit genomen natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar reutjes worden toch ook wel te zwaar als ze gecastreerd zijn? Of in elk geval, de hond van mams heeft een echte oude-mannen-buik, terwijl hij verder mooi gespierd is..
[..]
Luister. Vanavond ga jij gewoon naar me luisteren, want als ik met deze migraine en deze gladheid naar Norrd Holland moet komen rijden, is dat heel zielig ende gevaarlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Wat is het rustig!Iedereen al keurig in pyjama voor de nachtklok van tante elies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |