De wondere wereld van online gamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah ok
ja bv met mario kart, kun je tegen anderen karten.... maar ja dan moet dat ding t eerst wel doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben lastig, koppig, en eigenwijsEgwaar?! Nah. Da's ook geen reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
Haar schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
en en en en je kunt extra puzzels voor Prof. Laytonquote:
Ik heb alle boekjes hier nog liggen (heb m nog niet zo lang geleden aangesloten ik ruim nooit snel iets op) dus als je iets wilt weten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah ok
ja bv met mario kart, kun je tegen anderen karten.... maar ja dan moet dat ding t eerst wel doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Haar schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alle boekjes hier nog liggen (heb m nog niet zo lang geleden aangesloten ik ruim nooit snel iets op) dus als je iets wilt weten?
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik nam het net nog voor jou op hoor!!!!
Moet ik hier reclame gaan maken dan???quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar?! Nah. Da's ook geen reclame
[..]
Das heul niet grappig!quote:
tis deze http://downloads.thomson.(...)htm?href=Basics6.htmquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:
Ynske : http://www.valadissupport.nl/z190.html
Oeh, ik had altijd de siemensquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis deze http://downloads.thomson.(...)htm?href=Basics6.htm
maar k snap m helemaal niet
Satsu durft nog niet zo goed. Naartjie zou het wel kunnen, als hij er de inspanning voor zou willen wagen. En daar zit hem de kneep.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Satsu heeft de sprong nog niet gewaagd? Zou Naartjie het überhaupt kunnen denk je?
Ow, dan stop ik maar met meelezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Qwea het volgende:
overigens Ynske... zit in die DS een wireless kaartje dan? Dan is het toch kwestie van verbinding zoeken en de netwerksleutel in te voeren?
Ik ben ook helemaal niet heel erg aardig hoor. Ik heb mijn voorkeuren, maar ik ben beslist geen allemansvriend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
Moet ik hier reclame gaan maken dan???
Nee, als ik iemand eenmaal aardig vind dan ga ik voor ze door het vuur enzo, en dan zijn die minpunten wel iets minder aanwezig
Maar ik ben in het begin vaak een beetje afstandelijk (eerdere ervaringen etc...)
ja dat klopt, hij ziet de verbinding, weet de netwerksleutel ook maar geeft deze meldingquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Qwea het volgende:
overigens Ynske... zit in die DS een wireless kaartje dan? Dan is het toch kwestie van verbinding zoeken en de netwerksleutel in te voeren?
zit erin gebouwd mits je een dslite of dsi hebtquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, dan stop ik maar met meelezen
Ik vind jou toevallig dan weer wel liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet heel erg aardig hoor. Ik heb mijn voorkeuren, maar ik ben beslist geen allemansvriend.
Kritisch zijn is goed
OK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit erin gebouwd mits je een dslite of dsi hebt
heb je bv mariokart?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OK!
*ds weer aan zet*
En wat moet ik dan doen eigenlijk???*noob is*
Waar kwam die vandaangevlogen dan? Londen ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Ja hoiiiii
Ik zou 'even' Heer G vanuit mijn werk vanaf Rotterdam Airport halen.
Uur vertragingEn de vlucht duurt niet eens een uur
Anywayyyy, nu ff eten, tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |