Ow kut... de HA dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Qwea het volgende:
Goedzo. Volgende week ga ik je vragen wat de HA ( DA) zei
Ik heb hiervoor nooit een poot uitgestokenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q nog steeds niet echt oke dus.
Heb je voor je stage een (bij)baan gehad? Voel je erg veel druk door het feit dat je dit jaar moet slagen? Je kunt nog een keer extra uitstel krijgen van je decaan met een medische verklaring.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
De katten hebben ontdekt dat De Paal nu dichter bij de kast staat. Resultaat: 3 katten hangen tegelijk rondhangen op de hogere regionen van genoemde paal waarna Yoko de sprong waagde. Dus die zit nu bovenop de kast zeer tevreden met zichzelf te zijn.![]()
Satsu en Naartjie zijn jaloers.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Dank je lieve JJH. Als Cat je niet meer wil, bel je dan even?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
k krijg die stomme experiabox niet zover dat hij mn DS accepteerd om online spellekes te kunnen doen
je moet hem opengooienquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
k krijg die stomme experiabox niet zover dat hij mn DS accepteerd om online spellekes te kunnen doen
Ja, weet je veel. Kan tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
waarom zou Cat JJH niet meer willen!!!!
Nou sorry hoor, maar als jij tegen mij zou zeggen; "als je lief je niet meer hoeft bel mij dan", dan zou ik niet vrolijk wordenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Schoonzus = zus van jouw vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien vond ze het wel leuk om het blijde nieuws eerst persoonlijk aan haar eigen broer te melden ipv aan schoonzus? En wilde ze dat zo snel mogelijk doen maar had geen kans om langs te komen? Ik noem maar iets.![]()
*stroopt mouwen op*
Oké, wie moet ik nog streng toespreken over gezondheid en niet luisteren naar je lichaam?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Eej!quote:
Vooralsnog zit ze zeer tevreden tussen mijn huisje-boompje-katje kaarsenset te kijken.quote:
bij de vorige moest ik t macadres toevoegen en werkte t gewoon, maar bij deze kun je geen macadres toevoegenquote:
en hoe heb je je macadres toegevoegd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom zou Cat JJH niet meer willen!!!!
[..]
Kan dat!!!! Ik heb een ds en een experiabox!!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Update: sprong terug gaat vlekkeloos. Ze zit nu naast me op de bank te vertellen hoe leuk het wel niet was.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ze zeer tevreden tussen mijn huisje-boompje-katje kaarsenset te kijken.
Ik heb helemaal niks gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
en hoe heb je je macadres toegevoegd?
Ow, dan ga ik dat niet zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
Nou sorry hoor, maar als jij tegen mij zou zeggen; "als je lief je niet meer hoeft bel mij dan", dan zou ik niet vrolijk worden
Ja, ja, jaquote:Maar ik vind je lief hoor, gerust!!!
ah, dat vertellen is lief he!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Update: sprong terug gaat vlekkeloos. Ze zit nu naast me op de bank te vertellen hoe leuk het wel niet was.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik dat niet zeggen natuurlijk
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!quote:Ja, ja, ja
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tis nog dik aan begrijp ik?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Eej!![]()
![]()
(neemt de aandacht ook wat weg van migrainepijn
)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]Ik ben lastig, koppig, en eigenwijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
aaah okquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan
Ik hoor nu voor het eerst dat het kan!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]Haar schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |