Ik zit aan de dubbelfris bessen en appel light, uit mn Super de Boer doosquote:
Ik ben alleen het wiki wachtwoord voor de OP vergetenquote:
QkeleQ! Ik had even gemist of je nou wel of niet naar je stage was gegaan vanmorgen?quote:
Gevonden en done!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen het wiki wachtwoord voor de OP vergeten
Kom er zo wel weer opDan zal ik die ook meteen verbeteren!
Met welke insteek?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef Ynske het volgende:
net de stoute schoenen aangetrokken en een tweetal fotografen aangeschreven
jup. Maar ik voel me nog steeds niet geweldig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
QkeleQ! Ik had even gemist of je nou wel of niet naar je stage was gegaan vanmorgen?
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 januari 2010 @ 15:31 schreef Ynske het volgende:
net de stoute schoenen aangetrokken en een tweetal fotografen aangeschreven
Dat laatste heb ik ook, maar ik ben niet ziekquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup. Maar ik voel me nog steeds niet geweldig.
Vanochtend was het weer heel erg aanwezig, nu wat minder, maar het komt wel steeds terug.
En ik heb het stervenskoud en ben dood moe
geen dip. Alles laten checken gisteren. Teveel stress blijktquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, maar ik ben niet ziek
Gewoon rustig aan proberen te doen, tijdig wat eten en drinken (suikerspiegel dipje enzo, kan je ook duizelig van worden) en op tijd naar bed vanavond
/ja mam
Maar als je straks ipv stage loopt gewoon 'echt' (=betaaldquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
geen dip. Alles laten checken gisteren. Teveel stress blijktik neem volgens de HA teveel hooi op mijn vorkje
Ja, geen idee. Maar vooral omdat ik nu ook met crohn zit en niet goed in conditie ben volgens de HA.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je straks ipv stage loopt gewoon 'echt' (=betaalddus niet dat je nu niets doet, integendeel) gaat werken maak je toch ook zulke uren?
En dan?
Ah oke, dat wist ik niet, van die drie jaar!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maar vooral omdat ik nu ook met crohn zit en niet goed in conditie ben volgens de HA.
Overigens duurt dat werken nog wel een poos. Hierna moet ik nog 3 jaar een andere opleiding
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Gofter... migraine. Lig ik hier achter een archiefkast op een stap bubbeltjesenveloppen en de telefoon blijft maar gaan
Heb hier medelijden met mij...
Zou je niet eens maxalt of imigran gaan proberen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Gofter... migraine. Lig ik hier achter een archiefkast op een stap bubbeltjesenveloppen en de telefoon blijft maar gaan
Heb hier medelijden met mij...
ik had er ook altijd last van. Ik had altijd maxalt en imigran.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Morretje het volgende:
Oef Elies!
En dat noem jij, valt wel mee? Ravage heeft er eens in de zoveel maanden 1 dag last van, maar die heeft wel mooi medicijnen. (Nou ja, als ie dan eindelijk eens naar de huisarts gaat om nieuwe te halen) Jij hebt er zo te lezen veel vaker last van!
Hier (Spaanse Polder) spettert 't anders een beetje nu.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Zeg eh... waar is nou al die neerslag en sneeuw en ijzel en ellende die de avondspits één grote chaos zou gaan laten worden?
www.buienradar.nl
Ik zie het niet!
ZO HE DAT IS NIET PRETTIG DIE HOOFDPIJNquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef ElisaB het volgende:
Zal je net zien: hijs ik me maar weer overeind om op een stoel te gaan zitten, belt er niemand meer
Kutklanten
Het gaat wel weer. Half uurtje op mijn geimproviseerde veldbed gelegen en ik heb weer beeld. Niet te hard tegen me typen, dan komt het wel goed. Jullie zijn liev.
Neerslag check!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Zeg eh... waar is nou al die neerslag en sneeuw en ijzel en ellende die de avondspits één grote chaos zou gaan laten worden?
www.buienradar.nl
Ik zie het niet!
Oh echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hier (Spaanse Polder) spettert 't anders een beetje nu.
@Ynske: waarvoor had jij nu die fotografen aangeschreven?
Weet je wat het is... Na de aura-aanval heb ik soms vrijwel nergens last van. Afgezien van - voor mijn doen - een redelijk milde koppijn. Slechts in ongeveer een derde van de keren heb ik echt van die hoofdpijn waar ik niet tegenkan. Die zo erg is, dat ik alleen maar wil huilen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:10 schreef Qwea het volgende:
Zou je niet eens maxalt of imigran gaan proberen?
dan kun je toch beter iets van medicatie in huis hebben liggen. dat hoef je niet altijd te gebruiken, k gebruik t idd als t richting alleen kunnen huilen van de pijn gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat het is... Na de aura-aanval heb ik soms vrijwel nergens last van. Afgezien van - voor mijn doen - een redelijk milde koppijn. Slechts in ongeveer een derde van de keren heb ik echt van die hoofdpijn waar ik niet tegenkan. Die zo erg is, dat ik alleen maar wil huilen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
@Ynske: waarvoor had jij nu die fotografen aangeschreven?
Maar zou je voor die keren dan niet gewoon maxalt of imigran op voorraad hebben? Hey, ik zeg maar wat hoor. Ik bedoel, ik kreeg gisteren van jou op mn flikker... nu ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat het is... Na de aura-aanval heb ik soms vrijwel nergens last van. Afgezien van - voor mijn doen - een redelijk milde koppijn. Slechts in ongeveer een derde van de keren heb ik echt van die hoofdpijn waar ik niet tegenkan. Die zo erg is, dat ik alleen maar wil huilen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zou je voor die keren dan niet gewoon maxalt of imigran op voorraad hebben? Hey, ik zeg maar wat hoor. Ik bedoel, ik kreeg gisteren van jou op mn flikker... nu ben jij aan de beurt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
Maar zou je voor die keren dan niet gewoon maxalt of imigran op voorraad hebben? Hey, ik zeg maar wat hoor. Ik bedoel, ik kreeg gisteren van jou op mn flikker... nu ben jij aan de beurt
Wat heb je gedaan!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef Maes het volgende:
![]()
Eliesje je hoofdje![]()
Het ruikt hier chemisch
Ik heb alles ingespoten met antivlooienspul. Alles gewassen en hond en kat zijn behandeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan!!!!!
Had je mn tip voor Maes nog gelezen?
BFF
Oeh, ik ga zo even geld overmaken voor Ozzy en Bella!quote:
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
Ohw, wacht, het staat al elders zie ik nu.
Hij heeft het al bijna 2 decennia op de plank liggen in de hoop dat ie er ooit wat mee kon doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Maar het stond idd al in het Inzending topic én in een apart topic ook al zag ik
Die Pierre toch. Dat nummer is volgens mij stiekem gewoon al van voor 1991
omdat ik even met wat anders bezig ben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Yns, is er een reden dat je eerst meldt dat je fotografen hebt aangeschreven (ik neem aan met als doel dat wij daar dan van op de hoogte zijn en dus interesse daarin kunnen tonen indien gewenst) maar dat je vervolgens al vier keer de vraag ontwijkt waarom je ze hebt aangeschreven?![]()
Het is niet erg hoor, maar het is gewoon interesse van ons in jou na zo'n mededeling
Dat had je toch ook even gauw tussendoor kunnen zeggen, aangezien je wel postte. Wel leuk voor de mensen die interesse tonen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Ynske het volgende:
om
[..]
omdat ik even met wat anders bezig ben.
gewoon geschreven of ze misschien plek hebben om wat uurtjes te werken op te bouwen
2 keer gepost, en nee ik lees niet alles terug. sorry daarvoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had je toch ook even gauw tussendoor kunnen zeggen, aangezien je wel postte. Wel leuk voor de mensen die interesse tonen!
Oh nou dan zal ik voor je duimenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Ynske het volgende:
om
[..]
omdat ik even met wat anders bezig ben.
gewoon geschreven of ze misschien plek hebben om wat uurtjes te werken op te bouwen
NEE NIKS NIE! DOE NORMAAL EN DENK OM JE LIJF!quote:
Ze wil jou gewoon ook hoofdpijn geven met dat gemep!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE NIKS NIE! DOE NORMAAL EN DENK OM JE LIJF!
/ElisaB
Gedeelde smart noemen ze datquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wil jou gewoon ook hoofdpijn geven met dat gemep!
Nah, wel wat licht in mn hoofd nog steeds. Maar het was minder druk dan gisteren, dus mn klachten ook minder heftigquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:54 schreef JJH het volgende:
Q hoe ging het vandaag? Beetje normaal de dag doorgekomen?
k ben alleen bang dat t niet gaat lukken. maar wie niet waagt wie niet wintquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik voor je duimen![]()
Was nieuwsgierig.
Wel beter als gister dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, wel wat licht in mn hoofd nog steeds. Maar het was minder druk dan gisteren, dus mn klachten ook minder heftigVanmorgen best wel heftig, en vanmiddag minder.
Maar nou voel ik me ook niet echt lekker. Moe, koud, buikpijn, ect. Zou me dus ook niks verbazen als het gewoon griep is.
Minder als gisteren idd. Ik had tussen de middag de neiging om ff in een zakkie te gaan blazen. En het komt ook met vlagen trouwens hoor.quote:
DAt het met vlagen komt maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minder als gisteren idd. Ik had tussen de middag de neiging om ff in een zakkie te gaan blazen. En het komt ook met vlagen trouwens hoor.
Ik wil haast zeggen: duh!quote:
Wat een mooi buikjeeequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Kiekt u maar!
Het grote buikentopic deel 59
Patat bakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Ynske het volgende:
denk je een beetje aan jezelf Enfermera?
smakelijk JJH, wat ga je maken?
Balen Q, dat t nog is, neem je ook wel genoeg rust tijdens je pauzes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar niet genoeg dus...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Ynske het volgende:
Omgquote:
Yup.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef Morretje het volgende:
Oi Enfermera moet ook al teruggefloten worden door haar eigen lijf..
Zie je nou welquote:
Ja mamquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:50 schreef Qwea het volgende:
NEE NIKS NIE! DOE NORMAAL EN DENK OM JE LIJF!
/ElisaB
Ik kom alleen aan mn pauze tussen de middag toe. Ook alleen maar omdat Baloe dan uit moet en ik naar huis moetquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Ynske het volgende:
Goedzo. Volgende week ga ik je vragen wat de HA ( DAquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja mam
Ik zal volgende week een afspraak maken met de DA om de mogelijkheden door te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |