Het haalt je gemiddelde wel zwaar naar beneden he? 2 keer ziek in 10 jaar... tis een schande!quote:
Zwabber:Wquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het eigenlijk doorgegaan?
leuk merk hoor spyker, maar heb soms het idee dat ze nog al onlogische strategieen gebruiken
[..]
microsoft <insert product> wil je niet op je <insert platform> hebben![]()
[..]
in geval van twijfel, blender![]()
[..]
HRO?
Jouw vogel heeft niet goed opgelet op de kleuterschool.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon miauwde, en hij zegt SNOR!
hoi btw iedereen
net terug van school
Neee die andere denk ikquote:
Toch niet in één keer erin he Maes Greys?quote:
Poesje!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
hoi btw iedereen
net terug van school
dan ben ik heel benieuwd wat ze hier van breien *formule 1 plannen nog in achterhoofd heeft*quote:
Fillempiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
hoi btw iedereen
net terug van school
Och jeequote:
Zeker, al moet ik zeggen dat ik ook aangenomen ben omdat ik erg flexibel was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Slecht, in het bedrijfsleven zal je dat niet snel tegenkomen denk ik. Die hebben toch echt de beste mensen voor de functie nodig. Het geeft ook veel meer voldoening denk ik als je daarop aangenomen word.
[..]
Er moet in ieder geval veel geïnvesteerd worden. Saab draait verlies en het modellengamma moet vernieuwd worden (duur!!!)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ben ik heel benieuwd wat ze hier van breien *formule 1 plannen nog in achterhoofd heeft*
Godzijdank was het vorige keer maar 1 dag en viel dat nog in 2009quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het haalt je gemiddelde wel zwaar naar beneden he? 2 keer ziek in 10 jaar... tis een schande!
Inhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welke andere?![]()
*geen idee heeft wat er hier kwa aanbod aan scholen zit
Och hij heeft het koud en wil ook een jasjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
OMG ik dacht wat maakt die verrekte mongol weer een takkeherrie en wat duurt dat lang man.
Hangt die koekwaus helemaal vast in een van de peperdure puppia bodywarmers van de grote honden die hij van de verwarming gepikt had![]()
![]()
Echt, met zn halve lijf door een mouwopening, hele bodywarmer over zich heen, zo stuiterde hij door de kamer.
Da was nie handig
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
OMG ik dacht wat maakt die verrekte mongol weer een takkeherrie en wat duurt dat lang man.
Hangt die koekwaus helemaal vast in een van de peperdure puppia bodywarmers van de grote honden die hij van de verwarming gepikt had![]()
![]()
Echt, met zn halve lijf door een mouwopening, hele bodywarmer over zich heen, zo stuiterde hij door de kamer.
Da was nie handig
napoleon is zich helaast zeer bewust van de camera, hij houdt meteen z'n mondquote:
Joehoeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |