Nee, ik moet dan wel al die shit maken en inleveren, en motivatie is niet echt mijn ding. Zeker niet voor zoiets.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doen. Tis alleen wel veel werk (qua verslagen en shit) en je moet ook wel tegen het gezeik kunnen
[..]
Ohja? Nee, poffertjes kunnen ook meelifters zijn hoor. Die redden het makkelijk tot het 4e jaar.![]()
In mijn klas genoeg bewijs daarvan....
das waarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat heeft een andere reden dan té lui om wat te doen en nooit iets opgestoken omdat je meegelift hebt.
Goed zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Maes het volgende:
Met mijn bloemetjes gaat het goed hoor, thanks to een lieve collega boer
Weetje? Het boeit mij niet eens meer. Dan lift je maar lekker mee. Ik leer tenminste iets van de opdracht die ik doe, als jij zo nodig op mijn kennis wilt meeliften doe je maar lekkerquote:
Argh!!! Groepswerkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig haken de poffertjes dan na het HBO wel weer af![]()
Maar laat ik vooral stoppen voor het groepswerkfrusti eruit komt
Instructies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan wel al die shit maken en inleveren, en motivatie is niet echt mijn ding. Zeker niet voor zoiets.
Dat gebrek aan motivatie is iets waar ik mijn gehele schoolcarriere tegenaan gelopen ben. Daarnaast ben ik bijna drie jaar uit de schoolbanken en heb geen zin en behoefte om daar weer in te schuiven.
Aan de andere kant: Het studentenleven.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh!!! Groepswerk![]()
![]()
![]()
Ik heb net een buikfoto gemaakt! (of nou ja, Ravage dus)
Ik gooi em in het daartoe bedoelde topic, met hier een linkje ok?
Mijn internet heeft de hele dag raar gedaan, ik kan nu pas fatsoenlijk inhalen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Met mijn bloemetjes gaat het goed hoor, thanks to een lieve collega boer
Krijg je daar stufi voor en kan je daar je brood mee verdienen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Ynske het volgende:
k zit met regelmaat te denken of ik niet toch nog bv de fotovakschool zou gaan doen...
I'm so happyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh!!! Groepswerk![]()
![]()
![]()
nee krijg je geen stufi voor, tis een particuliere opleiding. en ja, t zou aan mn zaak denk ik toch een papiertje toevoegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krijg je daar stufi voor en kan je daar je brood mee verdienen.
Zélfs op het MBO werd ik al flauw van de enorme stroom papier en verslagen die wekelijks en maandelijks richting de docenten moest.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen, je moet echt wel doorzetten om al die vaak onzinnge papiershit in te leveren waarvan ze mij het nut nu nog moeten uitleggen.
jaaaaa die zijn zo leuk hequote:
Yup... Hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan wel al die shit maken en inleveren, en motivatie is niet echt mijn ding. Zeker niet voor zoiets.
Dat gebrek aan motivatie is iets waar ik mijn gehele schoolcarriere tegenaan gelopen ben. Daarnaast ben ik bijna drie jaar uit de schoolbanken en heb geen zin en behoefte om daar weer in te schuiven.
Aan de andere kant: Het studentenleven.
Waarmee? Ik heb namelijk de naam aan alles mee te doen, slettebak die ik benquote:
Je liep eerder te zeiken dat het niet snel genoeg ging. Gaan we snel, is het weer niet. goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Gut, ik kijk even een programma en we zijn al weer halverwege het volgende topic heurrr
Let dan ook een beetje opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Gut, ik kijk even een programma en we zijn al weer halverwege het volgende topic heurrr
Eenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Waarmee? Ik heb namelijk de naam aan alles mee te doen, slettebak die ik ben
Ik weet niet waar een plus isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaa die zijn zo leuk he
* Ynske is haar mams aan t omkletsen om zegeltjes te bewaren
Of ze is met heel andere dingen bezig, en houd al die vrouwen voor zichzelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let dan ook een beetje op![]()
Grees is lekkere wijven mooie vrouwen aan het zoeken. Het duurt al best lang, dus het worden vast heule lekkere mooie
Komt ze nu meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
Waarmee? Ik heb namelijk de naam aan alles mee te doen, slettebak die ik ben
a wacht, dr zit er ook een in ijsselstein geloof ik, en in limburg ook best veelquote:
Ons motto was dat niet, maar dat komt ook omdat er gediscrimeerd werd (maar dan de andere kant op) en dat werd uiteindelijk een strijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weetje? Het boeit mij niet eens meer. Dan lift je maar lekker mee. Ik leer tenminste iets van de opdracht die ik doe, als jij zo nodig op mijn kennis wilt meeliften doe je maar lekkerAls degene straks in het werkveld komt weten ze geen flikker en zijn ze een stuk minder waard dan ik. Ik geniet van mn werk straks, dat weet ik zeker, en ik heb genoeg kennis op zak om dat aan te kunnen. Fijn leven
is mijn motto voor die mensen!
![]()
Nou zo voel ik me ook regelmatig en dat schijnt er bij te horen als je werkt helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zal ik je een grapje vertellen?zover is het al.
Ik plof neer op de bank als ik thuis kom.. en ik ben niet in staat veel meer te doen dan te gapen. Zelfs de afwas is al teveel
En in het weekend moet er gestreken, gewassen, schoongemaakt worden en slaap ik bij overdag en 's avonds
Nou, dat zal toch nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
Of ze is met heel andere dingen bezig, en houd al die vrouwen voor zichzelf.
Jamaar ik voel me echt niet ziek of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het duurt wel iets langer dan een dag
Wij hebben er hier 1, kan mijn oma lief aankijken?quote:
Ik voel een band.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh!!! Groepswerk![]()
![]()
![]()
Huh, bizar..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ons motto was dat niet, maar dat komt ook omdat er gediscrimeerd werd (maar dan de andere kant op) en dat werd uiteindelijk een strijd.
Vervelend maar waar.. voor stukken die wij inleverden werden andere normen gebruikt dan voor mede-studenten die Nederlands amper machtig waren.
De huis enzo..
Maarja uiteindelijk heb ik er een Marokaanse vriendin aan over gehouden die een baan bij een gemeente niet wenste aan te pakken om hun minority cijfer op te schroeven
Dat wist jij nog nietquote:
Ja dus ben je ziekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ik voel me echt niet ziek of zo![]()
Ik heb zelfs lopen schoonmaken en zo vanmiddag, want ik verveelde me.
En thuis kan ik dan gewoon ff een paar keer wcpauze houden
In Zwolle hebben we er ook een.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
a wacht, dr zit er ook een in ijsselstein geloof ik, en in limburg ook best veel
Geniale actie. Als dat hun enige reden is zou ik ook passen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ons motto was dat niet, maar dat komt ook omdat er gediscrimeerd werd (maar dan de andere kant op) en dat werd uiteindelijk een strijd.
Vervelend maar waar.. voor stukken die wij inleverden werden andere normen gebruikt dan voor mede-studenten die Nederlands amper machtig waren.
De huis enzo..
Maarja uiteindelijk heb ik er een Marokaanse vriendin aan over gehouden die een baan bij een gemeente niet wenste aan te pakken om hun minority cijfer op te schroeven
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Morgen weer vroeg op. In de avond ben ik er weer om gezellig te kletsen!![]()
Ik zal het voortaan aankondigen als ik tv ga kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let dan ook een beetje op![]()
Grees is lekkere wijven mooie vrouwen aan het zoeken. Het duurt al best lang, dus het worden vast heule lekkere mooie
dat was bij ons ook toen de opleiding met de belgen bij elkaar kwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De huis enzo..
Het voelt echt ontzettend als spijbelen en bovendien is de timing echt waardeloos, einde maand en zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dus ben je ziek
Ziek nu maar goed uit, heb nu al 2 mensen gehad die na 2 dagen terug waren en na een halve dag werken weer thuis zaten.
Kom jij ook in ons bandenclubje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel een band.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
(voor de buikfoto dus)
Whoeehoeeeequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Parttime lesbieeeeeee in tha houseeeeeee
Zo. Lekker gebadderd![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Parttime lesbieeeeeee in tha houseeeeeee
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben er hier 1, kan mijn oma lief aankijken?
Tot wanneer duurt die actie en wat wil je hebben?
Hihihihi ze waren zoooo zieligquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huh, bizar..dat gaat idd wel heel ver.
Oeh! Ohmygod.![]()
Nee, dat wist ik niet. Want als ik het wel had geweten dan had i.... ownee, jij chat tegenwoordig met de beeb, dus ik met een beetje uitkijken wat ik zegquote:
Euh, de 70s zijn al even afgelopen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
Jongens, kom allemaal op het kussen zitten Greessie is er![]()
[ afbeelding ]
Ik ook maar heb mezelf gevraagd wat ik ermee ging doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ideeik zag het net op de reclame en vond ze schattig
Mag ik? Mag ik? MAG IK?quote:
Ja graag, want dit kan zo nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal het voortaan aankondigen als ik tv ga kijken
Ik heb d'r maar geholpen met zoeken naar een nieuwe jobquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle hebben we er ook een.
[..]
Geniale actie. Als dat hun enige reden is zou ik ook passen.
Tuurlijk; jij bent ook wel een kneusjequote:
Gezellig hèquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Want als ik het wel had geweten dan had i.... ownee, jij chat tegenwoordig met de beeb, dus ik met een beetje uitkijken wat ik zeg
Misschien moet ik maar geen tv meer kijken. Oh, en ook niet meer werken, want dat is ook zo lastig om te combineren met de SCquote:
quote:
En dan nu een nieuw avontuur... van Dikkie Dik!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
Jongens, kom allemaal op het kussen zitten Greessie is er![]()
[ afbeelding ]
Woeiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Maes, ik heb je bemest!
*wandelt naar de farm van Elies*
(je beeb had ik al gedaan)
Schei uit, beter dan je het hele kantoor aansteekt (het is erg besmettelijk volgens mij).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het voelt echt ontzettend als spijbelen en bovendien is de timing echt waardeloos, einde maand en zo
Is het eigenlijk doorgegaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Er al uit/afgevallen ook?
[autofreak]
Spyker heeft zéér waarschijnlijk Saab overgenomen!![]()
Aldus CNBC officieel is het nog niet 19:15 is er een persconferentie.
[/autofreak]
microsoft <insert product> wil je niet op je <insert platform> hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Ynske het volgende:
ow en microsoft genius wil je niet op je pc hebben
in geval van twijfel, blenderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef P.F het volgende:
Ik had een beetje ruzie met mijn bord en nu weet ik nog steeds niet wat ik nu bij wat vind horen!
[ afbeelding ]
HRO?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
<apocalyptisch verhaal>
Ik kon ook echt alleen maar lachen om dat domme gedoe wat alleen mijn school kan, op deze manier!
![]()
Ow da kan ik ook tegenwoordigquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schei uit, beter dan je het hele kantoor aansteekt (het is erg besmettelijk volgens mij).
Enne hoe vaak ben je nou ziek?
Slecht, in het bedrijfsleven zal je dat niet snel tegenkomen denk ik. Die hebben toch echt de beste mensen voor de functie nodig. Het geeft ook veel meer voldoening denk ik als je daarop aangenomen word.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb d'r maar geholpen met zoeken naar een nieuwe job
Enne ja zo doen gemeentes dat (grotere dan), 2 stuks zelfs die dat toegaven.
quote:
Wij zijn hier een beetje flieft op Sjonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een hele berg knuffels en hondenspeelgoed weggegeven, inclusief de puppykong, zit ik nu met een puppy die vindt dat wat ik heb lang niet genoeg is
Ga jij eens aardbeien plukken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk; jij bent ook wel een kneusje![]()
Alweer zo'n goei garpje van mij. Ik zit er echt vól mee
En en wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Christmas Eve! Die donkerblauwe met die gele maan er op
Het haalt je gemiddelde wel zwaar naar beneden he? 2 keer ziek in 10 jaar... tis een schande!quote:
Zwabber:Wquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het eigenlijk doorgegaan?
leuk merk hoor spyker, maar heb soms het idee dat ze nog al onlogische strategieen gebruiken
[..]
microsoft <insert product> wil je niet op je <insert platform> hebben![]()
[..]
in geval van twijfel, blender![]()
[..]
HRO?
Jouw vogel heeft niet goed opgelet op de kleuterschool.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon miauwde, en hij zegt SNOR!
hoi btw iedereen
net terug van school
Neee die andere denk ikquote:
Toch niet in één keer erin he Maes Greys?quote:
Poesje!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
hoi btw iedereen
net terug van school
dan ben ik heel benieuwd wat ze hier van breien *formule 1 plannen nog in achterhoofd heeft*quote:
Fillempiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
hoi btw iedereen
net terug van school
Och jeequote:
Zeker, al moet ik zeggen dat ik ook aangenomen ben omdat ik erg flexibel was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Slecht, in het bedrijfsleven zal je dat niet snel tegenkomen denk ik. Die hebben toch echt de beste mensen voor de functie nodig. Het geeft ook veel meer voldoening denk ik als je daarop aangenomen word.
[..]
Er moet in ieder geval veel geïnvesteerd worden. Saab draait verlies en het modellengamma moet vernieuwd worden (duur!!!)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ben ik heel benieuwd wat ze hier van breien *formule 1 plannen nog in achterhoofd heeft*
Godzijdank was het vorige keer maar 1 dag en viel dat nog in 2009quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het haalt je gemiddelde wel zwaar naar beneden he? 2 keer ziek in 10 jaar... tis een schande!
Inhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welke andere?![]()
*geen idee heeft wat er hier kwa aanbod aan scholen zit
Och hij heeft het koud en wil ook een jasjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
OMG ik dacht wat maakt die verrekte mongol weer een takkeherrie en wat duurt dat lang man.
Hangt die koekwaus helemaal vast in een van de peperdure puppia bodywarmers van de grote honden die hij van de verwarming gepikt had![]()
![]()
Echt, met zn halve lijf door een mouwopening, hele bodywarmer over zich heen, zo stuiterde hij door de kamer.
Da was nie handig
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
OMG ik dacht wat maakt die verrekte mongol weer een takkeherrie en wat duurt dat lang man.
Hangt die koekwaus helemaal vast in een van de peperdure puppia bodywarmers van de grote honden die hij van de verwarming gepikt had![]()
![]()
Echt, met zn halve lijf door een mouwopening, hele bodywarmer over zich heen, zo stuiterde hij door de kamer.
Da was nie handig
napoleon is zich helaast zeer bewust van de camera, hij houdt meteen z'n mondquote:
Joehoeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |