Nee, dat wist ik niet. Want als ik het wel had geweten dan had i.... ownee, jij chat tegenwoordig met de beeb, dus ik met een beetje uitkijken wat ik zegquote:
Euh, de 70s zijn al even afgelopen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
Jongens, kom allemaal op het kussen zitten Greessie is er![]()
[ afbeelding ]
Ik ook maar heb mezelf gevraagd wat ik ermee ging doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ideeik zag het net op de reclame en vond ze schattig
Mag ik? Mag ik? MAG IK?quote:
Ja graag, want dit kan zo nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal het voortaan aankondigen als ik tv ga kijken
Ik heb d'r maar geholpen met zoeken naar een nieuwe jobquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle hebben we er ook een.
[..]
Geniale actie. Als dat hun enige reden is zou ik ook passen.
Tuurlijk; jij bent ook wel een kneusjequote:
Gezellig hèquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Want als ik het wel had geweten dan had i.... ownee, jij chat tegenwoordig met de beeb, dus ik met een beetje uitkijken wat ik zeg
Misschien moet ik maar geen tv meer kijken. Oh, en ook niet meer werken, want dat is ook zo lastig om te combineren met de SCquote:
quote:
En dan nu een nieuw avontuur... van Dikkie Dik!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
Jongens, kom allemaal op het kussen zitten Greessie is er![]()
[ afbeelding ]
Woeiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Maes, ik heb je bemest!
*wandelt naar de farm van Elies*
(je beeb had ik al gedaan)
Schei uit, beter dan je het hele kantoor aansteekt (het is erg besmettelijk volgens mij).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het voelt echt ontzettend als spijbelen en bovendien is de timing echt waardeloos, einde maand en zo
Is het eigenlijk doorgegaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Er al uit/afgevallen ook?
[autofreak]
Spyker heeft zéér waarschijnlijk Saab overgenomen!![]()
Aldus CNBC officieel is het nog niet 19:15 is er een persconferentie.
[/autofreak]
microsoft <insert product> wil je niet op je <insert platform> hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Ynske het volgende:
ow en microsoft genius wil je niet op je pc hebben
in geval van twijfel, blenderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef P.F het volgende:
Ik had een beetje ruzie met mijn bord en nu weet ik nog steeds niet wat ik nu bij wat vind horen!
[ afbeelding ]
HRO?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
<apocalyptisch verhaal>
Ik kon ook echt alleen maar lachen om dat domme gedoe wat alleen mijn school kan, op deze manier!
![]()
Ow da kan ik ook tegenwoordigquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schei uit, beter dan je het hele kantoor aansteekt (het is erg besmettelijk volgens mij).
Enne hoe vaak ben je nou ziek?
Slecht, in het bedrijfsleven zal je dat niet snel tegenkomen denk ik. Die hebben toch echt de beste mensen voor de functie nodig. Het geeft ook veel meer voldoening denk ik als je daarop aangenomen word.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb d'r maar geholpen met zoeken naar een nieuwe job
Enne ja zo doen gemeentes dat (grotere dan), 2 stuks zelfs die dat toegaven.
quote:
Wij zijn hier een beetje flieft op Sjonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een hele berg knuffels en hondenspeelgoed weggegeven, inclusief de puppykong, zit ik nu met een puppy die vindt dat wat ik heb lang niet genoeg is
Ga jij eens aardbeien plukken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk; jij bent ook wel een kneusje![]()
Alweer zo'n goei garpje van mij. Ik zit er echt vól mee
En en wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Christmas Eve! Die donkerblauwe met die gele maan er op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |