Ik weet niet waar een plus isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaa die zijn zo leuk he
* Ynske is haar mams aan t omkletsen om zegeltjes te bewaren
Of ze is met heel andere dingen bezig, en houd al die vrouwen voor zichzelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let dan ook een beetje op![]()
Grees is lekkere wijven mooie vrouwen aan het zoeken. Het duurt al best lang, dus het worden vast heule lekkere mooie
Komt ze nu meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
Waarmee? Ik heb namelijk de naam aan alles mee te doen, slettebak die ik ben
a wacht, dr zit er ook een in ijsselstein geloof ik, en in limburg ook best veelquote:
Ons motto was dat niet, maar dat komt ook omdat er gediscrimeerd werd (maar dan de andere kant op) en dat werd uiteindelijk een strijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weetje? Het boeit mij niet eens meer. Dan lift je maar lekker mee. Ik leer tenminste iets van de opdracht die ik doe, als jij zo nodig op mijn kennis wilt meeliften doe je maar lekkerAls degene straks in het werkveld komt weten ze geen flikker en zijn ze een stuk minder waard dan ik. Ik geniet van mn werk straks, dat weet ik zeker, en ik heb genoeg kennis op zak om dat aan te kunnen. Fijn leven
is mijn motto voor die mensen!
![]()
Nou zo voel ik me ook regelmatig en dat schijnt er bij te horen als je werkt helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zal ik je een grapje vertellen?zover is het al.
Ik plof neer op de bank als ik thuis kom.. en ik ben niet in staat veel meer te doen dan te gapen. Zelfs de afwas is al teveel
En in het weekend moet er gestreken, gewassen, schoongemaakt worden en slaap ik bij overdag en 's avonds
Nou, dat zal toch nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
Of ze is met heel andere dingen bezig, en houd al die vrouwen voor zichzelf.
Jamaar ik voel me echt niet ziek of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het duurt wel iets langer dan een dag
Wij hebben er hier 1, kan mijn oma lief aankijken?quote:
Ik voel een band.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh!!! Groepswerk![]()
![]()
![]()
Ik heb net een buikfoto gemaakt! (of nou ja, Ravage dus)
Ik gooi em in het daartoe bedoelde topic, met hier een linkje ok?
Huh, bizar..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ons motto was dat niet, maar dat komt ook omdat er gediscrimeerd werd (maar dan de andere kant op) en dat werd uiteindelijk een strijd.
Vervelend maar waar.. voor stukken die wij inleverden werden andere normen gebruikt dan voor mede-studenten die Nederlands amper machtig waren.
De huis enzo..
Maarja uiteindelijk heb ik er een Marokaanse vriendin aan over gehouden die een baan bij een gemeente niet wenste aan te pakken om hun minority cijfer op te schroeven
Dat wist jij nog nietquote:
Ja dus ben je ziekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ik voel me echt niet ziek of zo![]()
Ik heb zelfs lopen schoonmaken en zo vanmiddag, want ik verveelde me.
En thuis kan ik dan gewoon ff een paar keer wcpauze houden
In Zwolle hebben we er ook een.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
a wacht, dr zit er ook een in ijsselstein geloof ik, en in limburg ook best veel
Geniale actie. Als dat hun enige reden is zou ik ook passen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ons motto was dat niet, maar dat komt ook omdat er gediscrimeerd werd (maar dan de andere kant op) en dat werd uiteindelijk een strijd.
Vervelend maar waar.. voor stukken die wij inleverden werden andere normen gebruikt dan voor mede-studenten die Nederlands amper machtig waren.
De huis enzo..
Maarja uiteindelijk heb ik er een Marokaanse vriendin aan over gehouden die een baan bij een gemeente niet wenste aan te pakken om hun minority cijfer op te schroeven
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Morgen weer vroeg op. In de avond ben ik er weer om gezellig te kletsen!![]()
Ik zal het voortaan aankondigen als ik tv ga kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let dan ook een beetje op![]()
Grees is lekkere wijven mooie vrouwen aan het zoeken. Het duurt al best lang, dus het worden vast heule lekkere mooie
dat was bij ons ook toen de opleiding met de belgen bij elkaar kwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De huis enzo..
Het voelt echt ontzettend als spijbelen en bovendien is de timing echt waardeloos, einde maand en zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dus ben je ziek
Ziek nu maar goed uit, heb nu al 2 mensen gehad die na 2 dagen terug waren en na een halve dag werken weer thuis zaten.
Kom jij ook in ons bandenclubje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel een band.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
(voor de buikfoto dus)
Whoeehoeeeequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Parttime lesbieeeeeee in tha houseeeeeee
Zo. Lekker gebadderd![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Parttime lesbieeeeeee in tha houseeeeeee
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben er hier 1, kan mijn oma lief aankijken?
Tot wanneer duurt die actie en wat wil je hebben?
Hihihihi ze waren zoooo zieligquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huh, bizar..dat gaat idd wel heel ver.
Oeh! Ohmygod.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |