Nee, ik moet dan wel al die shit maken en inleveren, en motivatie is niet echt mijn ding. Zeker niet voor zoiets.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doen. Tis alleen wel veel werk (qua verslagen en shit) en je moet ook wel tegen het gezeik kunnen
[..]
Ohja? Nee, poffertjes kunnen ook meelifters zijn hoor. Die redden het makkelijk tot het 4e jaar.![]()
In mijn klas genoeg bewijs daarvan....
das waarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat heeft een andere reden dan té lui om wat te doen en nooit iets opgestoken omdat je meegelift hebt.
Goed zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Maes het volgende:
Met mijn bloemetjes gaat het goed hoor, thanks to een lieve collega boer
Weetje? Het boeit mij niet eens meer. Dan lift je maar lekker mee. Ik leer tenminste iets van de opdracht die ik doe, als jij zo nodig op mijn kennis wilt meeliften doe je maar lekkerquote:
Argh!!! Groepswerkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig haken de poffertjes dan na het HBO wel weer af![]()
Maar laat ik vooral stoppen voor het groepswerkfrusti eruit komt
Instructies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan wel al die shit maken en inleveren, en motivatie is niet echt mijn ding. Zeker niet voor zoiets.
Dat gebrek aan motivatie is iets waar ik mijn gehele schoolcarriere tegenaan gelopen ben. Daarnaast ben ik bijna drie jaar uit de schoolbanken en heb geen zin en behoefte om daar weer in te schuiven.
Aan de andere kant: Het studentenleven.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh!!! Groepswerk![]()
![]()
![]()
Ik heb net een buikfoto gemaakt! (of nou ja, Ravage dus)
Ik gooi em in het daartoe bedoelde topic, met hier een linkje ok?
Mijn internet heeft de hele dag raar gedaan, ik kan nu pas fatsoenlijk inhalen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Met mijn bloemetjes gaat het goed hoor, thanks to een lieve collega boer
Krijg je daar stufi voor en kan je daar je brood mee verdienen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Ynske het volgende:
k zit met regelmaat te denken of ik niet toch nog bv de fotovakschool zou gaan doen...
I'm so happyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh!!! Groepswerk![]()
![]()
![]()
Ik heb net een buikfoto gemaakt! (of nou ja, Ravage dus)
Ik gooi em in het daartoe bedoelde topic, met hier een linkje ok?
nee krijg je geen stufi voor, tis een particuliere opleiding. en ja, t zou aan mn zaak denk ik toch een papiertje toevoegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krijg je daar stufi voor en kan je daar je brood mee verdienen.
Zélfs op het MBO werd ik al flauw van de enorme stroom papier en verslagen die wekelijks en maandelijks richting de docenten moest.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen, je moet echt wel doorzetten om al die vaak onzinnge papiershit in te leveren waarvan ze mij het nut nu nog moeten uitleggen.
jaaaaa die zijn zo leuk hequote:
Yup... Hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan wel al die shit maken en inleveren, en motivatie is niet echt mijn ding. Zeker niet voor zoiets.
Dat gebrek aan motivatie is iets waar ik mijn gehele schoolcarriere tegenaan gelopen ben. Daarnaast ben ik bijna drie jaar uit de schoolbanken en heb geen zin en behoefte om daar weer in te schuiven.
Aan de andere kant: Het studentenleven.
Waarmee? Ik heb namelijk de naam aan alles mee te doen, slettebak die ik benquote:
Je liep eerder te zeiken dat het niet snel genoeg ging. Gaan we snel, is het weer niet. goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Gut, ik kijk even een programma en we zijn al weer halverwege het volgende topic heurrr
Let dan ook een beetje opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Gut, ik kijk even een programma en we zijn al weer halverwege het volgende topic heurrr
Eenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Waarmee? Ik heb namelijk de naam aan alles mee te doen, slettebak die ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |