Ik gooi soms ook na een tijd nog weg hoor, omdat ik het dan toch niet meer zie zitten om het op te etenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n tweeën natuurlijk, en van de nasi was inderdaad ook nog over.
Achja, en al had ik nog voor vijf avonden over, ik zou het toch weggooien![]()
Hoi!quote:
VRRRRRRETEN KRENG!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gooi soms ook na een tijd nog weg hoor, omdat ik het dan toch niet meer zie zitten om het op te eten
Heb ik zo'n natuurlijke overhand?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik zo'n natuurlijke overhandzweep?
Moet ik vaker gaan gebruiken
Oh, dus zonder zweep kan ik het vergeten?quote:
Ja joh! Zo'n lief klein meisje kan ik wel aan zonder zweep!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus zonder zweep kan ik het vergeten?![]()
Darn!
Onverwachte avondjes vrij zijn lekker!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben onverwachts een avondje vrij, ringtraining ging niet door ivm gladheid.
Ik heb honderden pagina's gelezen over migraine en men is het er niet over eens wat de oorzaak is of kan zijn. Ik kan er zelf ook geen lijn in ontdekken. Maar tis wel mooi kut!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Strega het volgende:
Ach Elies, zo naar die hoofdpijn. Ik heb het jaren gehad....alleen liggen in een donkere kamer, zonder geluid hielp. opeens was het over na een baarmoeder operatie. Ik denk dat het dus hormonaal was. Kan het dat niet zijn bij jou? In ieder geval beterschap, want het is vreselijk![]()
Klein misschien, maar zo lief ben ik nou (helaas) ook weer nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja joh! Zo'n lief klein meisje kan ik wel aan zonder zweep!
Volgens mij valt het hier ook heel erg mee, maar de hondenschool wilde geen risico nemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Onverwachte avondjes vrij zijn lekker!
Hier echt nul komma nul gladheidHet regent wel, maar het is vier graden
Prima! Volgende week beginnen de colleges weer...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, tentamen gehad net, ging wel goed dus nu ff ontspannen na al dat leren
en met jou?
Wel doen he? 100 thuisbezorgde pizza's is ook wat veel om op te eten en wat moet je nu met 5 kuub zand?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb honderden pagina's gelezen over migraine en men is het er niet over eens wat de oorzaak is of kan zijn. Ik kan er zelf ook geen lijn in ontdekken. Maar tis wel mooi kut!
In elk geval heb ik Q beloofd om volgende week naar de HA te gaan, dus dat zal ik doen
Migraine is naar ja, ik heb het ook gemiddeld 1x per maandquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb honderden pagina's gelezen over migraine en men is het er niet over eens wat de oorzaak is of kan zijn. Ik kan er zelf ook geen lijn in ontdekken. Maar tis wel mooi kut!
In elk geval heb ik Q beloofd om volgende week naar de HA te gaan, dus dat zal ik doen
Ja, maar die mocht je niet aan van Greys toch? En je zag er best lief uit hoor!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klein misschien, maar zo lief ben ik nou (helaas) ook weer niet![]()
Misschien maak ik op hakken meer indruk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel doen he? 100 thuisbezorgde pizza's is ook wat veel om op te eten en wat moet je nu met 5 kuub zand?
Klopt, voor het geval ik in een hondendrol zou staan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die mocht je niet aan van Greys toch? En je zag er best lief uit hoor!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel doen he? 100 thuisbezorgde pizza's is ook wat veel om op te eten en wat moet je nu met 5 kuub zand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |