Dat wij om 18.30 bij de Makro wegreden nog niks aan de hand, behalve een koude regen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier ijzel, regen, sneeuw....en tis glad!![]()
Toen ik half 4 in de auto stapte was er nog niets aan de hand (behalve dan dat de auto op een paddestoel leek ivm tegemoetkomende strooiauto), vervolgens thuis ff kattenbakken gedaan en bakje koffie en toen boodschappen.
En toen was het ineens spekglad, mensen hielden elkaar vast terwijl ze over straat schuifelden.
Gek, want met hakken heb je minder oppervlak waar dan poep aan zit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt, voor het geval ik in een hondendrol zou staan!
True. Maar een hele middag staan en lopen was wel fijner op mijn gympies denk ik toch. Dan maar kleinquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat wij om 18.30 bij de Makro wegreden nog niks aan de hand, behalve een koude regen.
Maar het schijnt nu wel rap te gaan hier in het Noorden.
Veel ongevallen ook, zag ik op het journaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat wij om 18.30 bij de Makro wegreden nog niks aan de hand, behalve een koude regen.
Maar het schijnt nu wel rap te gaan hier in het Noorden.
Ik dacht dat we ook echt iets nuttigs zouden gaan doen enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker gequote schatquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True. Maar een hele middag staan en lopen was wel fijner op mijn gympies denk ik toch. Dan maar klein
Ha, daar hadden we het nog over in het adoptietopicquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ook echt iets nuttigs zouden gaan doen enzo![]()
Dus dat we bv die veldjes op moesten/mochten waar de katten liepen om bv poep te ruimen.
En dan waren hakken écht niet handig
Ik dacht al dat ze dat bij DTH niet helemaal begrepen hadden toen bleek dat we echt pas vanaf 2 uur welkom waren. Hoeveel werk wil je een onbekende club mensen nu in 2 uur laten verzetten? Eer die geïntroduceerd en geïnstrueerd zijn, kun je alweer vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ook echt iets nuttigs zouden gaan doen enzo![]()
Dus dat we bv die veldjes op moesten/mochten waar de katten liepen om bv poep te ruimen.
En dan waren hakken écht niet handig
GTMA!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, daar hadden we het nog over in het adoptietopic
Maar ik denk dat we dat dan ook beter hadden moeten communiceren met DTH (gezien het feit dat we nu ook "alleen" in de bezoekuren welkom waren, en niet de hele dag om te helpen)
Even serieus ik heb echt heel weinig poep gezien daarquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
oh... dan weet ik ook niet waarom we dat niet gedaan hebben...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb in diverse mailtjes gezegd dat ze ons klussen mocht laten doen
Cast Away nu op SBS6, toffe film!
Tom Hanks is nu wel erg boos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb in diverse mailtjes gezegd dat ze ons klussen mocht laten doen
Cast Away nu op SBS6, toffe film!
Dan zijn we geslotenquote:
Oh, oepsquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker gequote schat
Maar op zich heb je wel gelijk ja...
[..]
Ha, daar hadden we het nog over in het adoptietopic
Maar ik denk dat we dat dan ook beter hadden moeten communiceren met DTH (gezien het feit dat we nu ook "alleen" in de bezoekuren welkom waren, en niet de hele dag om te helpen)
quote:
Greys wel, hiihihihihiquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Even serieus ik heb echt heel weinig poep gezien daar
Ik ook hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oepsEn wat Greys zegt, ik had ook verwacht dat we wat zouden gaan doen ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |