Bankploffen is sowieso FTW!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Idd, ieder zijn ding.Friet met mayo en curry en een hoop rauwe ui.
![]()
En dan ploffen op de bank.
hier staat Ramsey opquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bankploffen is sowieso FTW!![]()
![]()
Wie kijkt er nog meer ned 3, bimbo's en boerka's?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Ik was ff lezen en tv kijken en zo, gaat ineens heel dringend de bel, twee agenten aan de deur, ik echt![]()
Of ik een lekkage had, nou, ik hoop van niet!
Bleek dat t gelukkig een heel end verder moest zijn![]()
Maar er staat dus een woning beneden helemaal onder water en het komt van de bovenste etage![]()
Ze zijn nu al een uur bezig, want dr is nergens iemand thuis daar, en dr is hier deel VVE deel woningvereniging, gedoe
Woning staat leeg, dus dat valt gelukkig allemaal reuze meequote:
wow!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Ik was ff lezen en tv kijken en zo, gaat ineens heel dringend de bel, twee agenten aan de deur, ik echt![]()
Maar er staat dus een woning beneden helemaal onder water en het komt van de bovenste etage![]()
Ze zijn nu al een uur bezig, want dr is nergens iemand thuis daar, en dr is hier deel VVE deel woningvereniging, gedoe
dat scheelt wel ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woning staat leeg, dus dat valt gelukkig allemaal reuze mee
Oeps..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woning staat leeg, dus dat valt gelukkig allemaal reuze mee
Ja, want als Q kwaad word, berg je!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb honderden pagina's gelezen over migraine en men is het er niet over eens wat de oorzaak is of kan zijn. Ik kan er zelf ook geen lijn in ontdekken. Maar tis wel mooi kut!
In elk geval heb ik Q beloofd om volgende week naar de HA te gaan, dus dat zal ik doen
De woning die helemaal blank staat staat leeg, vandaar dat ze er nu pas achterkomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeps..![]()
Welke woning staat leeg, boven of beneden?
Forrest Gumpquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Run Forrest, Run!
Dat moet ik altijd als eerste denken bij Hanks.
life's like a box of chocolatesquote:
ow, spuit elf...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Life's like a box of chocolates, you never now what you're gonna get.
Men zegt niet voor niets, klein maar fijn! Oh zo, lekker puh....quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk houdt het zuiden het nog droog. Ik moet dadelijk nog weg.
quote:
Blij voor je dat het niet bij jou is, man gedoe, evacuatie met 5 hondjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |