Pics, misschien heb ik daar ook een paar van.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
Ben ik de enige hier die semi-zakelijke schoenen draagt.
Oh, die heb ik ook. Tot zelfs ekte ekte voor onder een pak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
Ben ik de enige hier die semi-zakelijke schoenen draagt.
Eckte heb ik ook maar die tel ik niet mee, die kun je niet op een gewone dag dragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook. Tot zelfs ekte ekte voor onder een pak.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik veel paar schoenen had, tot dat Biogarde even op kwam scheppen.
Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heeft Bt precies met uitgelubberde kutten eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef Leghorn. het volgende:
Nu het over schoenen gaat, uggs bij een man zijn fout hè?
Ze heeft het zelf ook en daarom zegt ze altijd dat het vies is en lelijk. Terwijl wij allemaal weten dat ze het verbergt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde dat in een ander topic aan haarzelf vragen, maar ik zie het niet meer
bij een vrouw ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef Leghorn. het volgende:
Nu het over schoenen gaat, uggs bij een man zijn fout hè?
quote:
Ik heb haar in twee dagen tijd ik geloof drie keer iets daarover zien zeggen en daarvoor ook al een paar keer geloof ik.quote:
Ik vind het bij dames wel iets hebben, mits het past bij de rest van de outfit.quote:
quote:
Ik zie het verband niet tussen een bieflap en anale seks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb haar in twee dagen tijd ik geloof drie keer iets daarover zien zeggen en daarvoor ook al een paar keer geloof ik.
Dit ging over anale sex
Binnenkort maar weer eens kijken naar nieuw schoeisel. Ik heb nu gezien dat ik er eigenlijk niet zoveel heb, dus er kan nog best wat bij.quote:
Wat voor shoeba's rock jij dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens kijken naar nieuw schoeisel. Ik heb nu gezien dat ik er eigenlijk niet zoveel heb, dus er kan nog best wat bij.
Was iemand die anaal lekkerder vond dan vaginaal. Ze vroeg of hij alleen vrouwen met een uitgelubberde kut kende oid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een bieflap en anale seks.
Ik heb niet een bepaalde styl qua schoenen, op school draag ik meestal korte laarsjes of soms pumps. En in m'n vrije tijd vaak sneakers. Maar dat hangt ook van de kleding die ik op dat moment draag af.quote:
Ah ok. Chicks die (mooie) sneakers dragen <3quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb niet een bepaalde styl qua schoenen, op school draag ik meestal korte laarsjes of soms pumps. En in m'n vrije tijd vaak sneakers. Maar dat hangt ook van de kleding die ik op dat moment draag af.
Keuze genoeg.
Ik heb ook klompen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah ok. Chicks die (mooie) sneakers dragen <3
Dat vergeef ik je.quote:
Leuke laarsjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spesjullie for joe![]()
Heb vanochtend ook nog deze besteld btw
[ afbeelding ]
Maar die waren maar 24,95
Thnxquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuke laarsjes.Vooral die eerste vind ik mooi, fijne hoogte qua hak.
Fag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://haar.maakjestart.nl/images/mobiele_kappers.jpg
I DO WHATEVER I WANTquote:
Nou en. Ik ga vast de OP schrijven voor mvr Yvonne. Kga haar is flink wat tegengas gas na dat van gisterquote:
Ah, wat lief.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en. Ik ga vast de OP schrijven voor mvr Yvonne.
Nou eigenlijk ''de grote boze yvonne'', Jou zou ik toch nooit tegengas kunnen gevenquote:
Ja had ik ook, vaagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
waar krijg ik voglende bericht bij vorige topic pagina 7:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Dat heb ik dus bij pagina 13.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Er is besloten dat je nog maar beperkt mag lezen op FOK!, omdat er zorgen zijn over je hart-conditie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
Ik krijg dat ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
Wil je dat even verder expliceren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is besloten dat je nog maar beperkt mag lezen op FOK!, omdat er zorgen zijn over je hart-conditie.
No worries, het is goed bedoeld.
Uiteraard kan ik dat niet, omdat ik het spontaan bedacht heb.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je dat even verder expliceren?
Gebakken lucht dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik dat niet, omdat ik het spontaan bedacht heb.
Ik werk niet met meerdere pagina's, dus ik heb daadwerkelijk geen idee waarom er een zwarte pagina tussen zit.
Yup, compleet gebakken lucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's a joke. I say, that's a joke, son.
Ondanks dat ik er gepost heb staat er niets leuks inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, compleet gebakken lucht.
Ik heb geen idee waarom hij pagina 7 niet kan zien.
Ik kan wel uitrekenen uitgaande van 25 posts per pagina, wat pagina 7 is, dat zou dan bij mij post 150 tot en met post 175 moeten zijn, ik ga wel even nalezen of er iets interessants instaat, alleen niet nu.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:32 schreef Leghorn. het volgende:
Ik moet en zal deze sneakers vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Waarom heb ik niemand onder me?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan onder vrouwelijke heerschappij leven.
[ afbeelding ]
Ik ben niet de maker, slechts de brenger van de boodschap.quote:
Ik verdien sowieso een eigen plek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nou weer?quote:
Door welke baas word ik overheerst?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom leg je je admintaken niet neer en kom je er gezellig bij in de SC?quote:
Oh dat, ja dat zie ik ook. Kan ik verhelpen, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
Dit is toch hopelijk geen kaste he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
Ik zie het ja. Jij zou Trevor niet fout schrijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet de maker, slechts de brenger van de boodschap.
Wat de hel is dat nou weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Hier is iedereen gelijk, niemand is verheven boven een ander.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik aan het 'adminnen' dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom leg je je admintaken niet neer en kom je er gezellig bij in de SC?
Ik heb niet genoeg aan dat beetje Bio, ik wil meer.quote:
Ik vind het niet kunnen dat je je eigen naam hebt ingevuld bij je sig. Ik ga wiwa alerten.quote:
WiWa kan dat hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je je eigen naam hebt ingevuld bij je sig. Ik ga wiwa alerten.
Je voelt je bedreigd omdat hij meer vrouw is dan jij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben Bio liever kwijt, hij heeft teveel schoenen.
Nee, op het moment niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
Bio, heb jij een gf? Anders wil ik wel een van mijn FoK!-smatjes aan je verstrekken in ruil voor digitale diensten.
Nu je er toch ff bent, ben jij nou met Pussydeluxe, ik had dat ooit opgevangen, maar ben het daarna weer vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh dat, ja dat zie ik ook. Kan ik verhelpen, maar daar heb ik geen zin in.
Pussy ken ik al jaren op FOK! en irl. En we hebben dagelijks contact, maar we doen niks zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu je er toch ff bent, ben jij nou met Pussydeluxe, ik had dat ooit opgevangen, maar ben het daarna weer vergeten.
Na de bekentenis van Bio kan dit liedje er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Siniti het volgende:
jongens ik moet wat bekennen
ik vind dit een leuk liedje
en ik kan goed op de clip fappen
Dan heb ik je voorkeur voor kleur haar, leeftijd en spangheid nodig.quote:
Nee, dan schiet ik in m'n eigen voet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
Sky die denkt dat ie Fok-smatjes heeft! Noem er 1.
Je hebt er toch twee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dan schiet ik in m'n eigen voet.
Heb jij geen FOK-smatjes ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
Sky die denkt dat ie Fok-smatjes heeft! Noem er 1.
Blond, type buurmeisje, tetten (heb geen zin om eerst een borstkas te moeten intrappen) en naïef.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heb ik je voorkeur voor kleur haar, leeftijd en spangheid nodig.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blond, type buurmeisje, tetten (heb geen zin om eerst een borstkas te moeten intrappen) en naïef.
Stuk of elf maar.quote:
Is leeftijd een bezwaar? Zegge, 14-16 jaar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blond, type buurmeisje, tetten (heb geen zin om eerst een borstkas te moeten intrappen) en naïef.
18+ only. Ik word 28, dat geeft rommel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is leeftijd een bezwaar? Zegge, 14-16 jaar?
Het is slechts een miniscule smet op mijn verder gigantisch smaakvolle muzieksmaakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Na de bekentenis van Bio kan dit liedje er ook nog wel bij.
Hmmm, jammer, it fits, dacht ik toen volgens mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pussy ken ik al jaren op FOK! en irl. En we hebben dagelijks contact, maar we doen niks zeg maar
Hoezo jammer?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmmm, jammer, it fits, dacht ik toen volgens mij.
Heb jij ook die reactie eronder geschreven?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Siniti het volgende:
jongens ik moet wat bekennen
ik vind dit een leuk liedje
en ik kan goed op de clip fappen
quote:aan allen die haar kut vinden: rot ff op. ze kan beter zingen dan jou dus mond dicht. oke ze ziet er soms als een hoer eruit, maar dat is alles.
Jammer, ik had de perfecte vrouw voor je. Ze was desalniettemin 14 jaar, en je had de redder in nood kunnen zijn door haar te unbannen. Waarom tart het lot ons zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
18+ only. Ik word 28, dat geeft rommel.
neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb jij ook die reactie eronder geschreven?
[..]
Ik verwacht ter compensatie wel een glimp van je muzieksmaak op te vangen dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is slechts een miniscule smet op mijn verder gigantisch smaakvolle muzieksmaak
Ik vond jaapie222 al niet zo bij je passenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
nee!!!
Mijn account op youtube is Snitsie jeweetzelluf
Hoe plant je die zo baas hier neer?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
<object width="660" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/R8-o2_M7VGw&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/R8-o2_M7VGw&hl=nl_NL&fs=1&border=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="460" height="405"></embed></object>
Ik dacht dat wolvendagen 16 jaar was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jammer, ik had de perfecte vrouw voor je. Ze was desalniettemin 14 jaar, en je had de redder in nood kunnen zijn door haar te unbannen. Waarom tart het lot ons zo.
http://www.last.fm/user/Snitsiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik verwacht ter compensatie wel een glimp van je muzieksmaak op te vangen dan.
omg omg snitch!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Maisnon het volgende:
Bio, hadden die eh, bans nog wat ehovereenkomsten met mijn PM
Kunnen alleen admins e.d.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe plant je die zo baas hier neer?
Door de gehele embedded code neer te zetten?
HTML rechten, maar die hebben users en moderators niet. Gaat er niet van komen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe plant je die zo baas hier neer?
Door de gehele embedded code neer te zetten?
Bummerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HTML rechten, maar die hebben users en moderators niet. Gaat er niet van komen ook.
Ik zie Marillion op de eerste pagina.quote:
Het is toch altijd jammer als je denkt dat 2 mensen bij elkaar passen, maar het blijkt niet zo te zijn? Allebei cynisch, sarcastisch, allebei seksueel ongeremd gok ik, ik dacht echt dat dat wel een klik moest zijn.quote:
Uhm, week niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Maisnon het volgende:
Bio, hadden die eh, bans nog wat ehovereenkomsten met mijn PM
Ik had gewoon een flare afgeschoten heel vroeg alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
omg omg snitch!!!
[..]
Kunnen alleen admins e.d.
Internet love doctor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is toch altijd jammer als je denkt dat 2 mensen bij elkaar passen, maar het blijkt niet zo te zijn? Allebei cynisch, sarcastisch, allebei seksueel ongeremd gok ik, ik dacht echt dat dat wel een klik moest zijn.
Ik dacht ook echt dat jullie bij elkaar waren, maar ik haal dingen dus blijkbaar wel eens door de war.
Script For A Jester's Tearquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:54 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik zie Marillion op de eerste pagina.
Je muzieksmaak zit wel snor.
Daarom passen dat soort mensen vaak qua vriendschap goed bij elkaar maar botst het in relaties.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is toch altijd jammer als je denkt dat 2 mensen bij elkaar passen, maar het blijkt niet zo te zijn? Allebei cynisch, sarcastisch, allebei seksueel ongeremd gok ik, ik dacht echt dat dat wel een klik moest zijn.
Ik dacht ook echt dat jullie bij elkaar waren, maar ik haal dingen dus blijkbaar wel eens door de war.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
<object width="660" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/R8-o2_M7VGw&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/R8-o2_M7VGw&hl=nl_NL&fs=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="460" height="405"></embed></object>
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had gewoon een flare afgeschoten heel vroeg al
Is een relatie tussen u en mij mogelijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom passen dat soort mensen vaak qua vriendschap goed bij elkaar maat botst het in relaties.
tyfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is een relatie tussen u en mij mogelijk?
Wil je wel bannen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
Wie wil me nog wat interessants vertellen? Kom wel met iets sterks, ander ben ik genoodzaakt aan m'n essay te zitten
Als een end hout in je nek ook een relatie dingetje is wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is een relatie tussen u en mij mogelijk?
http://www.badassoftheweek.com/hanzo.htmlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
Wie wil me nog wat interessants vertellen? Kom wel met iets sterks, ander ben ik genoodzaakt aan m'n essay te zitten
Hoe gaat 'ie op girlsonly?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog dat ik een keer een weekje geband wou voor m'n tentamenweek en dat werd een maandban. Dus nee dankje.quote:
Deal, ik ben over een uur met mijn koffers bij je flat. Je snurkt toch niet he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als een end hout in je nek ook een relatie dingetje is wel.
Als je een week wil, dan krijg je een week.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer een weekje geband wou voor m'n tentamenweek en dat werd een maandban. Dus nee dankje.
Afgeblazen. Je mag m'n account wel hebben als je wilquote:
Same, dus nee dankje. De fagness is me iets te erg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Afgeblazen. Je mag m'n account wel hebben als je wil
Ik heb zodra ik lig vaak een odol. Daar heb je geen moeite mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deal, ik ben over een uur met mijn koffers bij je flat. Je snurkt toch niet he?
Dus jullie hebben wel eens een poging gewaagd, of is dat te persoonlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom passen dat soort mensen vaak qua vriendschap goed bij elkaar maar botst het in relaties.
Kay. Verder nog interessante shit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same, dus nee dankje. De fagness is me iets te erg.
Ik keek hem netquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttingzaagfiets_.html
Wat een baas
Nope, nooit. Ook niet van plan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus jullie hebben wel eens een poging gewaagd, of is dat te persoonlijk?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb zodra ik lig vaak een odol. Daar heb je geen moeite mee?
Ik ga maar niet door, want straks sta je echt voor m'n huis, weet tot wat je in staat bent
Diepe oogcontact met een meisje in trein maar te queer om ermee te praten, usual shit dus. Jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga maar niet door, want straks sta je echt voor m'n huis, weet tot wat je in staat bent
En een colaflesje als tank.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik keek hem net
"Hij haalt maximum 67, wat toch wel veel is voor een kettingzaag"
En dan alleen een voorrem hebben
Lemming van Verlegen jongetjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Diepe oogcontact met een meisje in trein maar te queer om ermee te praten, usual shit dus. Jij dan?
"Het is eigenlijk nie gemaakt, om op een fiets te zetten. Het is eigenlijk gemaakt om bomen mee door te zagen"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttingzaagfiets_.html
Wat een baas
Niks. Ik verveel me, moet eigenlijk werken maar ga dat niet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Diepe oogcontact met een meisje in trein maar te queer om ermee te praten, usual shit dus. Jij dan?
Onee, het was serieus waar.quote:
Het kerkhof ernaast.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
http://i744.photobucket.com/albums/xx82/ynuhh/Organigramsc.jpg?t=1264517874<div>
Hahahha, maar waar sta ik eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks. Ik verveel me, moet eigenlijk werken maar ga dat niet doen.
Zet je ons 1 rij onder jou. SNITCHquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Doet het vast goed op feestjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Dit is sick:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_doet_auto_na.html
DoodverwensingDoodverwensingDoodverwensingDoodverwensingDoodverwensingDoodverwensingDoodverwensingDoodverwensingDoodverwensingquote:
Ik heb hem niet gemaakt. Niet dat hij niet klopt, maar ik heb hem niet gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zet je ons 1 rij onder jou. SNITCH
Je zou ook maar onthouden dat daar vorig jaar een topic over is geopend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onee, het was serieus waar.had je topic nog niet eens gezien.
Check de url ervan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef S.Seagal het volgende:
Jij zei dat je het niet had gemaakt Sky. Wie dan wel?
Ben meer fan van de live albums, Reel to Reel en Recital of the Scriptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ook mooi. Dat hele album waar Kayleigh opstaat is ook mooi
Ik luister alleen zo'n soort muziek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Marillion
Forgotten Sons
Wist niet dat jullie dat soort muziek kende :2
Ik wel van jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan heb ik ongelijk, dat ben ik niet gewend.
Your musical compatibility with Geert-3 is VERY HIGHquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Marillion
Forgotten Sons
Wist niet dat jullie dat soort muziek kende :2
Moet je aan de maker vragen, ik distantieer mij van het organigram. Iedereen is gelijk in mijn ogen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
http://i744.photobucket.com/albums/xx82/ynuhh/Organigramsc.jpg?t=1264517874<div>
Hahahha, maar waar sta ik eigenlijk?
Onze Research & Development afdeling.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef S.Seagal het volgende:
Jij zei dat je het niet had gemaakt Sky. Wie dan wel?
Niet zo vaakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Geert-3 is VERY HIGH
Music you have in common includes Rory Gallagher, Pink Floyd, Golden Earring, Marillion and Genesis.
Je luistert Rory
Ik eis een betere, met meer mensen er in. Maak het.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet je aan de maker vragen, ik distantieer mij van het organigram. Iedereen is gelijk in mijn ogen.
Je moet echt Rory Gallaghers Irish Tour downloaden. Imho mooiste live album ooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Niet zo vaakOp Marillion na luister ik geen van die artiesten erg regelmatig
Ja daar staat ynuhh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onze Research & Development afdeling.
Kijk in url?
Beetje respectvoller tegen de grote baas.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik eis een betere, met meer mensen er in. Maak het.
Crowded House en Depeche Mode?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Geert-3 is VERY HIGH
Music you have in common includes Rory Gallagher, Pink Floyd, Golden Earring, Marillion and Genesis.
Je luistert Rory
Respect heb ik. Een slijmbal ben ik niet, like youuuuu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje respectvoller tegen de grote baas.
Ga ik doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je moet echt Rory Gallaghers Irish Tour downloaden. Imho mooiste live album ooit.
Ja en zet mij op een fatsoenlijke rang, je kan lullen wat je wilt maar jullie doen net alsof jullie mij graag dood zouden willen. Wie moet dan als boxbal fungeren, clown, pispaal, hond, trapbal, misplaatste opmerkingen machine. ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is alles wat je moet weten:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet je aan de maker vragen, ik distantieer mij van het organigram. Iedereen is gelijk in mijn ogen.
Niemand. Wij hebben dat soort mensen niet nodig hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en zet mij op een fatsoenlijke rang, je kan lullen wat je wilt maar jullie doen net alsof jullie mij graag dood zouden willen. Wie moet dan als boxbal fungeren, clown, pispaal, hond, trapbal, misplaatste opmerkingen machine. ?
NOU NOU
Ken ik nietquote:
Live komt Rory pas echt tot zijn recht. Een van de meest passievolle gitaristen ooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ga ik doenHeb wel een compilatie (
) van hem, om 't een beetje te leren kennen
1. Skylark.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit is alles wat je moet weten:
1. Lakitu
2. Bazen
3. SC-chicks
4. Mensen waarvan ik eigenlijk niet weet waarom ze hier posten, maar goed ze zijn dr en ik heb er niet veel last van
5. Lamon. & php
Ik hoop dat jij op school/werk betere organogrammen maakt want als ik je baas was had ik je met dit belabberde werk er allang uitgetrapt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1. Lakitu
2. Bazen
3. SC-chicks
4. Mensen waarvan ik eigenlijk niet weet waarom ze hier posten, maar goed ze zijn dr en ik heb er niet veel last van
5. Lamon. & php
Jij zit continu te proberen ons te laten zeggen dat we je dood willen hebben. Nerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en zet mij op een fatsoenlijke rang, je kan lullen wat je wilt maar jullie doen net alsof jullie mij graag dood zouden willen. Wie moet dan als boxbal fungeren, clown, pispaal, hond, trapbal, misplaatste opmerkingen machine. ?
NOU NOU
Ook wel eens van Popa Chubby gehoord? niet erg bekend maar wat een gitaristquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ken ik nietWel van gehoord natuurlijk.
[..]
Live komt Rory pas echt tot zijn recht. Een van de meest passievolle gitaristen ooit.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij zit continu te proberen ons te laten zeggen dat we je dood willen hebben. Nerd.
NEXT.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Siniti het volgende:
Als er een kaste word gemaakt wil ik er niet instaan.
Alsjeblieft.
Ik wil niet met dat soort triestheid geassocieerd worden
Das toch die gigantische dikzak?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ook wel eens van Popa Chubby gehoord? niet erg bekend maar wat een gitarist
Dat is echt vetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Dit is sick:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_doet_auto_na.html
It's funny 'cause it's true.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Skylark.
2. Bazen
3. SC-chicks
5. Lamon. & php
Haha, zo bij mij ofcourse, maar ik weet precies wat je bedoelt.
Mag ik deze in mijn FoBo quoten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Skylark.
2. Bazen
3. SC-chicks
5. Lamon. & php
Haha, zo bij mij ofcourse, maar ik weet precies wat je bedoelt.
Hou op met schelden tegen mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof fa's überhaupt naar mij luisteren. Gedragsgestoorde.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ken ik nietWel van gehoord natuurlijk.
kudt je heb me doorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Verkapte DOE MIJ ER IN PLEASE IK WIL INTERNETFAME
Quote maar raak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mag ik deze in mijn FoBo quoten?
Ik geen veel users die er wel een vrolijke snik uit gaan halen.
Idd, heb 'm live gezien. Prima gitarist. ik zou met One Night - Live in New York City beginnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das toch die gigantische dikzak?!
Wel eens op youtube wat gezien, meer niet. Eens wat downloaden. Welk album raad je aan? Geen zin in compilaties
Nee mensen schelden nooit op mij bedoel je.quote:
haha ik ga kapotquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mag ik deze in mijn FoBo quoten?
Ik geen veel users die er wel een vrolijke snik uit gaan halen.
je wilt welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
kudt je heb me door
ik wilde het subtiel brengen
Waar hoor ik bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1. Lakitu
2. Bazen
3. SC-chicks
5. Lamon. & php
Beetje te braaf die bovenste, onderste is natuurlijk een klassieker die ik niet bij naam konquote:
SC-Chicks.quote:
Dat moet je voor jezelf uitmaken. Ik ga het niet verder verfijnen.quote:
Ik sta tussen de SC chicks en Lakitu in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat moet je voor jezelf uitmaken. Ik ga het niet verder verfijnen.
Ik vind rustige liedjes ook soms mooi.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beetje te braaf die bovenste, onderste is natuurlijk een klassieker die ik niet bij naam kon![]()
Tik me aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta tussen de SC chicks en Lakitu in.
echt hequote:
Ik doe het dan ook om de andere pokeraars trucs te leren.quote:
Ik ben te busy daarvoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef S.Seagal het volgende:
Laki zou jij niet een nieuwe rangorde maken?
Je snapt toch wel dat je niet bij iedereen als eindbaas eindigt hè?quote:
Wel, ik ben bezig met een nieuw projectjesmatje op msn.quote:
Alleen bij mensen die de status kennen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je niet bij iedereen als eindbaas eindigt hè?
KLB. Zet em gewoon, beetje msn beetje namen invullen. Zo laat je ook aan haar zien dat je andere dingen doet weet, dan antwoord je niet gelijk eerste seconde op haar. Waardeert ze wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, ik ben bezig met een nieuw projectjesmatje op msn.![]()
Maar een rangorde van de SC, of van KLB?
Geef mij 1 voorbeeld bij wie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je niet bij iedereen als eindbaas eindigt hè?
Ik erkende al dat je boven me staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die de status kennen.
Ja ik antwoord sowieso nooit gelijk, altijd die rust houden, dat is belangrijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
KLB. Zet em gewoon, beetje msn beetje namen invullen. Zo laat je ook aan haar zien dat je andere dingen doet weet, dan antwoord je niet gelijk eerste seconde op haar. Waardeert ze wel.
Dat waardeer ik en neem ik mee naar achter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik erkende al dat je boven me staat.
Ik ken mijn plaats.
Doe over klb en post alleen hier. Van de SC mag ook wel van mij. Maar iemand die er verstand van heeft moet het doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik antwoord sowieso nooit gelijk, altijd die rust houden, dat is belangrijk.En over KLB is kut, want als ik daar een topic over maak wordt ie binnen 2 minuten gesloten, is het niet waard.
Dat klopt, maar alleen die zonder de punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht dat Leghorn door de shredder was?
Oh, dit is weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen die zonder de punt.
Oke, ik zal kijken. Ik hou wel de originele kaste-benamingen aan dan:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Doe over klb en post alleen hier. Van de SC mag ook wel van mij. Maar iemand die er verstand van heeft moet het doen.
Ik geloof niet meer in de kaste sinds wolvendagen in kaste 2 terechtkwam vanwege de foto met de sultanapop.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke, ik zal kijken. Ik hou wel de originele kaste-benamingen aan dan:
Kaste 1 (Topnotch), Kaste 2 (Geboren leiders), Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie), Kaste 4 (Net-niet-sloebers), Kaste 5 (Sloebers)
Ja. Je moet het ook niet overdrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke, ik zal kijken. Ik hou wel de originele kaste-benamingen aan dan:
Kaste 1 (Topnotch), Kaste 2 (Geboren leiders), Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie), Kaste 4 (Net-niet-sloebers), Kaste 5 (Sloebers)
Check msn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties voor wie in welke kaste kunnen vanaf NU gedropt worden.
Ik voel de band met kaste 2.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties voor wie in welke kaste kunnen vanaf NU gedropt worden.
Dat is nooit gebeurd, Bobby. Hoor je me? Nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in de kaste sinds wolvendagen in kaste 2 terechtkwam vanwege de foto met de sultanapop.
Dat weet jij donders goed, jongeman.quote:
Nope, deze ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen die zonder de punt.
quote:
Oeh die pics zal ik zeker meenemen in mn beslissing.quote:
Check je pm. Ik heb een pic voor je gemaakt van mezelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oeh die pics zal ik zeker meenemen in mn beslissing.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Je moet het ook niet overdrijven natuurlijk.
Nog 1 final shout-out naar me boy Laki. Ik hou van je man, jij bent de beste van ons allemaal. Oke niet de beste maar wel beter dan de rest. Jij bent mijn alles en ik wil dat je dat weet en met die gedachte de Kaste maakt.
Dan moet je niet alleen de postgeschiedenis meenemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
Naast baasheid zal ook de duur van je SC-bestaan meegenomen worden in de beslissing.
Dit vind ik jammer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
Naast baasheid zal ook de duur van je SC-bestaan meegenomen worden in de beslissing.
Ik wil er niet in. Ik vind iedereen gelijkwaardig, niemand is verheven boven een ander.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oeh die pics zal ik zeker meenemen in mn beslissing.
hey chickyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |