Ik eis een betere, met meer mensen er in. Maak het.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet je aan de maker vragen, ik distantieer mij van het organigram. Iedereen is gelijk in mijn ogen.
Je moet echt Rory Gallaghers Irish Tour downloaden. Imho mooiste live album ooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Niet zo vaakOp Marillion na luister ik geen van die artiesten erg regelmatig
Ja daar staat ynuhh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onze Research & Development afdeling.
Kijk in url?
Beetje respectvoller tegen de grote baas.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik eis een betere, met meer mensen er in. Maak het.
Crowded House en Depeche Mode?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Geert-3 is VERY HIGH
Music you have in common includes Rory Gallagher, Pink Floyd, Golden Earring, Marillion and Genesis.
Je luistert Rory
Respect heb ik. Een slijmbal ben ik niet, like youuuuu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje respectvoller tegen de grote baas.
Ga ik doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je moet echt Rory Gallaghers Irish Tour downloaden. Imho mooiste live album ooit.
Ja en zet mij op een fatsoenlijke rang, je kan lullen wat je wilt maar jullie doen net alsof jullie mij graag dood zouden willen. Wie moet dan als boxbal fungeren, clown, pispaal, hond, trapbal, misplaatste opmerkingen machine. ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is alles wat je moet weten:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet je aan de maker vragen, ik distantieer mij van het organigram. Iedereen is gelijk in mijn ogen.
Niemand. Wij hebben dat soort mensen niet nodig hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en zet mij op een fatsoenlijke rang, je kan lullen wat je wilt maar jullie doen net alsof jullie mij graag dood zouden willen. Wie moet dan als boxbal fungeren, clown, pispaal, hond, trapbal, misplaatste opmerkingen machine. ?
NOU NOU
Ken ik nietquote:
Live komt Rory pas echt tot zijn recht. Een van de meest passievolle gitaristen ooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ga ik doenHeb wel een compilatie (
) van hem, om 't een beetje te leren kennen
1. Skylark.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit is alles wat je moet weten:
1. Lakitu
2. Bazen
3. SC-chicks
4. Mensen waarvan ik eigenlijk niet weet waarom ze hier posten, maar goed ze zijn dr en ik heb er niet veel last van
5. Lamon. & php
Ik hoop dat jij op school/werk betere organogrammen maakt want als ik je baas was had ik je met dit belabberde werk er allang uitgetrapt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1. Lakitu
2. Bazen
3. SC-chicks
4. Mensen waarvan ik eigenlijk niet weet waarom ze hier posten, maar goed ze zijn dr en ik heb er niet veel last van
5. Lamon. & php
Jij zit continu te proberen ons te laten zeggen dat we je dood willen hebben. Nerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en zet mij op een fatsoenlijke rang, je kan lullen wat je wilt maar jullie doen net alsof jullie mij graag dood zouden willen. Wie moet dan als boxbal fungeren, clown, pispaal, hond, trapbal, misplaatste opmerkingen machine. ?
NOU NOU
Ook wel eens van Popa Chubby gehoord? niet erg bekend maar wat een gitaristquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ken ik nietWel van gehoord natuurlijk.
[..]
Live komt Rory pas echt tot zijn recht. Een van de meest passievolle gitaristen ooit.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij zit continu te proberen ons te laten zeggen dat we je dood willen hebben. Nerd.
NEXT.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Siniti het volgende:
Als er een kaste word gemaakt wil ik er niet instaan.
Alsjeblieft.
Ik wil niet met dat soort triestheid geassocieerd worden
Das toch die gigantische dikzak?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ook wel eens van Popa Chubby gehoord? niet erg bekend maar wat een gitarist
Dat is echt vetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Dit is sick:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_doet_auto_na.html
It's funny 'cause it's true.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Skylark.
2. Bazen
3. SC-chicks
5. Lamon. & php
Haha, zo bij mij ofcourse, maar ik weet precies wat je bedoelt.
Mag ik deze in mijn FoBo quoten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Skylark.
2. Bazen
3. SC-chicks
5. Lamon. & php
Haha, zo bij mij ofcourse, maar ik weet precies wat je bedoelt.
Hou op met schelden tegen mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof fa's überhaupt naar mij luisteren. Gedragsgestoorde.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ken ik nietWel van gehoord natuurlijk.
kudt je heb me doorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Verkapte DOE MIJ ER IN PLEASE IK WIL INTERNETFAME
Quote maar raak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mag ik deze in mijn FoBo quoten?
Ik geen veel users die er wel een vrolijke snik uit gaan halen.
Idd, heb 'm live gezien. Prima gitarist. ik zou met One Night - Live in New York City beginnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das toch die gigantische dikzak?!
Wel eens op youtube wat gezien, meer niet. Eens wat downloaden. Welk album raad je aan? Geen zin in compilaties
Nee mensen schelden nooit op mij bedoel je.quote:
haha ik ga kapotquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mag ik deze in mijn FoBo quoten?
Ik geen veel users die er wel een vrolijke snik uit gaan halen.
je wilt welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
kudt je heb me door
ik wilde het subtiel brengen
Waar hoor ik bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1. Lakitu
2. Bazen
3. SC-chicks
5. Lamon. & php
Beetje te braaf die bovenste, onderste is natuurlijk een klassieker die ik niet bij naam konquote:
SC-Chicks.quote:
Dat moet je voor jezelf uitmaken. Ik ga het niet verder verfijnen.quote:
Ik sta tussen de SC chicks en Lakitu in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat moet je voor jezelf uitmaken. Ik ga het niet verder verfijnen.
Ik vind rustige liedjes ook soms mooi.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beetje te braaf die bovenste, onderste is natuurlijk een klassieker die ik niet bij naam kon![]()
Tik me aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta tussen de SC chicks en Lakitu in.
echt hequote:
Ik doe het dan ook om de andere pokeraars trucs te leren.quote:
Ik ben te busy daarvoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef S.Seagal het volgende:
Laki zou jij niet een nieuwe rangorde maken?
Je snapt toch wel dat je niet bij iedereen als eindbaas eindigt hè?quote:
Wel, ik ben bezig met een nieuw projectjesmatje op msn.quote:
Alleen bij mensen die de status kennen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je niet bij iedereen als eindbaas eindigt hè?
KLB. Zet em gewoon, beetje msn beetje namen invullen. Zo laat je ook aan haar zien dat je andere dingen doet weet, dan antwoord je niet gelijk eerste seconde op haar. Waardeert ze wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, ik ben bezig met een nieuw projectjesmatje op msn.![]()
Maar een rangorde van de SC, of van KLB?
Geef mij 1 voorbeeld bij wie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je niet bij iedereen als eindbaas eindigt hè?
Ik erkende al dat je boven me staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die de status kennen.
Ja ik antwoord sowieso nooit gelijk, altijd die rust houden, dat is belangrijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
KLB. Zet em gewoon, beetje msn beetje namen invullen. Zo laat je ook aan haar zien dat je andere dingen doet weet, dan antwoord je niet gelijk eerste seconde op haar. Waardeert ze wel.
Dat waardeer ik en neem ik mee naar achter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik erkende al dat je boven me staat.
Ik ken mijn plaats.
Doe over klb en post alleen hier. Van de SC mag ook wel van mij. Maar iemand die er verstand van heeft moet het doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik antwoord sowieso nooit gelijk, altijd die rust houden, dat is belangrijk.En over KLB is kut, want als ik daar een topic over maak wordt ie binnen 2 minuten gesloten, is het niet waard.
Dat klopt, maar alleen die zonder de punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht dat Leghorn door de shredder was?
Oh, dit is weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen die zonder de punt.
Oke, ik zal kijken. Ik hou wel de originele kaste-benamingen aan dan:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Doe over klb en post alleen hier. Van de SC mag ook wel van mij. Maar iemand die er verstand van heeft moet het doen.
Ik geloof niet meer in de kaste sinds wolvendagen in kaste 2 terechtkwam vanwege de foto met de sultanapop.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke, ik zal kijken. Ik hou wel de originele kaste-benamingen aan dan:
Kaste 1 (Topnotch), Kaste 2 (Geboren leiders), Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie), Kaste 4 (Net-niet-sloebers), Kaste 5 (Sloebers)
Ja. Je moet het ook niet overdrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke, ik zal kijken. Ik hou wel de originele kaste-benamingen aan dan:
Kaste 1 (Topnotch), Kaste 2 (Geboren leiders), Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie), Kaste 4 (Net-niet-sloebers), Kaste 5 (Sloebers)
Check msn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties voor wie in welke kaste kunnen vanaf NU gedropt worden.
Ik voel de band met kaste 2.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties voor wie in welke kaste kunnen vanaf NU gedropt worden.
Dat is nooit gebeurd, Bobby. Hoor je me? Nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in de kaste sinds wolvendagen in kaste 2 terechtkwam vanwege de foto met de sultanapop.
Dat weet jij donders goed, jongeman.quote:
Nope, deze ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen die zonder de punt.
quote:
Oeh die pics zal ik zeker meenemen in mn beslissing.quote:
Check je pm. Ik heb een pic voor je gemaakt van mezelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oeh die pics zal ik zeker meenemen in mn beslissing.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Je moet het ook niet overdrijven natuurlijk.
Nog 1 final shout-out naar me boy Laki. Ik hou van je man, jij bent de beste van ons allemaal. Oke niet de beste maar wel beter dan de rest. Jij bent mijn alles en ik wil dat je dat weet en met die gedachte de Kaste maakt.
Dan moet je niet alleen de postgeschiedenis meenemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
Naast baasheid zal ook de duur van je SC-bestaan meegenomen worden in de beslissing.
Dit vind ik jammer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
Naast baasheid zal ook de duur van je SC-bestaan meegenomen worden in de beslissing.
Ik wil er niet in. Ik vind iedereen gelijkwaardig, niemand is verheven boven een ander.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oeh die pics zal ik zeker meenemen in mn beslissing.
hey chickyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |