Als een end hout in je nek ook een relatie dingetje is wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is een relatie tussen u en mij mogelijk?
http://www.badassoftheweek.com/hanzo.htmlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
Wie wil me nog wat interessants vertellen? Kom wel met iets sterks, ander ben ik genoodzaakt aan m'n essay te zitten
Hoe gaat 'ie op girlsonly?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
Wie wil me nog wat interessants vertellen? Kom wel met iets sterks, ander ben ik genoodzaakt aan m'n essay te zitten
Ik weet nog dat ik een keer een weekje geband wou voor m'n tentamenweek en dat werd een maandban. Dus nee dankje.quote:
Deal, ik ben over een uur met mijn koffers bij je flat. Je snurkt toch niet he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als een end hout in je nek ook een relatie dingetje is wel.
Als je een week wil, dan krijg je een week.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer een weekje geband wou voor m'n tentamenweek en dat werd een maandban. Dus nee dankje.
Afgeblazen. Je mag m'n account wel hebben als je wilquote:
Same, dus nee dankje. De fagness is me iets te erg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Afgeblazen. Je mag m'n account wel hebben als je wil
Ik heb zodra ik lig vaak een odol. Daar heb je geen moeite mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deal, ik ben over een uur met mijn koffers bij je flat. Je snurkt toch niet he?
Dus jullie hebben wel eens een poging gewaagd, of is dat te persoonlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom passen dat soort mensen vaak qua vriendschap goed bij elkaar maar botst het in relaties.
Kay. Verder nog interessante shit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same, dus nee dankje. De fagness is me iets te erg.
Ik keek hem netquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttingzaagfiets_.html
Wat een baas
Nope, nooit. Ook niet van plan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus jullie hebben wel eens een poging gewaagd, of is dat te persoonlijk?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb zodra ik lig vaak een odol. Daar heb je geen moeite mee?
Ik ga maar niet door, want straks sta je echt voor m'n huis, weet tot wat je in staat bent
Diepe oogcontact met een meisje in trein maar te queer om ermee te praten, usual shit dus. Jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga maar niet door, want straks sta je echt voor m'n huis, weet tot wat je in staat bent
En een colaflesje als tank.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik keek hem net
"Hij haalt maximum 67, wat toch wel veel is voor een kettingzaag"
En dan alleen een voorrem hebben
Lemming van Verlegen jongetjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Diepe oogcontact met een meisje in trein maar te queer om ermee te praten, usual shit dus. Jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |