Pics, misschien heb ik daar ook een paar van.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
Ben ik de enige hier die semi-zakelijke schoenen draagt.
Oh, die heb ik ook. Tot zelfs ekte ekte voor onder een pak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
Ben ik de enige hier die semi-zakelijke schoenen draagt.
Eckte heb ik ook maar die tel ik niet mee, die kun je niet op een gewone dag dragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook. Tot zelfs ekte ekte voor onder een pak.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik veel paar schoenen had, tot dat Biogarde even op kwam scheppen.
Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heeft Bt precies met uitgelubberde kutten eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef Leghorn. het volgende:
Nu het over schoenen gaat, uggs bij een man zijn fout hè?
Ze heeft het zelf ook en daarom zegt ze altijd dat het vies is en lelijk. Terwijl wij allemaal weten dat ze het verbergt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde dat in een ander topic aan haarzelf vragen, maar ik zie het niet meer
bij een vrouw ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef Leghorn. het volgende:
Nu het over schoenen gaat, uggs bij een man zijn fout hè?
quote:
Ik heb haar in twee dagen tijd ik geloof drie keer iets daarover zien zeggen en daarvoor ook al een paar keer geloof ik.quote:
Ik vind het bij dames wel iets hebben, mits het past bij de rest van de outfit.quote:
quote:
Ik zie het verband niet tussen een bieflap en anale seks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb haar in twee dagen tijd ik geloof drie keer iets daarover zien zeggen en daarvoor ook al een paar keer geloof ik.
Dit ging over anale sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |