Je voelt je bedreigd omdat hij meer vrouw is dan jij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben Bio liever kwijt, hij heeft teveel schoenen.
Nee, op het moment niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
Bio, heb jij een gf? Anders wil ik wel een van mijn FoK!-smatjes aan je verstrekken in ruil voor digitale diensten.
Nu je er toch ff bent, ben jij nou met Pussydeluxe, ik had dat ooit opgevangen, maar ben het daarna weer vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh dat, ja dat zie ik ook. Kan ik verhelpen, maar daar heb ik geen zin in.
Pussy ken ik al jaren op FOK! en irl. En we hebben dagelijks contact, maar we doen niks zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu je er toch ff bent, ben jij nou met Pussydeluxe, ik had dat ooit opgevangen, maar ben het daarna weer vergeten.
Na de bekentenis van Bio kan dit liedje er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Siniti het volgende:
jongens ik moet wat bekennen
ik vind dit een leuk liedje
en ik kan goed op de clip fappen
Dan heb ik je voorkeur voor kleur haar, leeftijd en spangheid nodig.quote:
Nee, dan schiet ik in m'n eigen voet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
Sky die denkt dat ie Fok-smatjes heeft! Noem er 1.
Je hebt er toch twee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dan schiet ik in m'n eigen voet.
Heb jij geen FOK-smatjes ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
Sky die denkt dat ie Fok-smatjes heeft! Noem er 1.
Blond, type buurmeisje, tetten (heb geen zin om eerst een borstkas te moeten intrappen) en naïef.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heb ik je voorkeur voor kleur haar, leeftijd en spangheid nodig.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blond, type buurmeisje, tetten (heb geen zin om eerst een borstkas te moeten intrappen) en naïef.
Stuk of elf maar.quote:
Is leeftijd een bezwaar? Zegge, 14-16 jaar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blond, type buurmeisje, tetten (heb geen zin om eerst een borstkas te moeten intrappen) en naïef.
18+ only. Ik word 28, dat geeft rommel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is leeftijd een bezwaar? Zegge, 14-16 jaar?
Het is slechts een miniscule smet op mijn verder gigantisch smaakvolle muzieksmaakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Na de bekentenis van Bio kan dit liedje er ook nog wel bij.
Hmmm, jammer, it fits, dacht ik toen volgens mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pussy ken ik al jaren op FOK! en irl. En we hebben dagelijks contact, maar we doen niks zeg maar
Hoezo jammer?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmmm, jammer, it fits, dacht ik toen volgens mij.
Heb jij ook die reactie eronder geschreven?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Siniti het volgende:
jongens ik moet wat bekennen
ik vind dit een leuk liedje
en ik kan goed op de clip fappen
quote:aan allen die haar kut vinden: rot ff op. ze kan beter zingen dan jou dus mond dicht. oke ze ziet er soms als een hoer eruit, maar dat is alles.
Jammer, ik had de perfecte vrouw voor je. Ze was desalniettemin 14 jaar, en je had de redder in nood kunnen zijn door haar te unbannen. Waarom tart het lot ons zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
18+ only. Ik word 28, dat geeft rommel.
neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb jij ook die reactie eronder geschreven?
[..]
Ik verwacht ter compensatie wel een glimp van je muzieksmaak op te vangen dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is slechts een miniscule smet op mijn verder gigantisch smaakvolle muzieksmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |