Binnenkort maar weer eens kijken naar nieuw schoeisel. Ik heb nu gezien dat ik er eigenlijk niet zoveel heb, dus er kan nog best wat bij.quote:
Wat voor shoeba's rock jij dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens kijken naar nieuw schoeisel. Ik heb nu gezien dat ik er eigenlijk niet zoveel heb, dus er kan nog best wat bij.
Was iemand die anaal lekkerder vond dan vaginaal. Ze vroeg of hij alleen vrouwen met een uitgelubberde kut kende oid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een bieflap en anale seks.
Ik heb niet een bepaalde styl qua schoenen, op school draag ik meestal korte laarsjes of soms pumps. En in m'n vrije tijd vaak sneakers. Maar dat hangt ook van de kleding die ik op dat moment draag af.quote:
Ah ok. Chicks die (mooie) sneakers dragen <3quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb niet een bepaalde styl qua schoenen, op school draag ik meestal korte laarsjes of soms pumps. En in m'n vrije tijd vaak sneakers. Maar dat hangt ook van de kleding die ik op dat moment draag af.
Keuze genoeg.
Ik heb ook klompen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah ok. Chicks die (mooie) sneakers dragen <3
Dat vergeef ik je.quote:
Leuke laarsjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spesjullie for joe![]()
Heb vanochtend ook nog deze besteld btw
[ afbeelding ]
Maar die waren maar 24,95
Thnxquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuke laarsjes.Vooral die eerste vind ik mooi, fijne hoogte qua hak.
Fag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://haar.maakjestart.nl/images/mobiele_kappers.jpg
I DO WHATEVER I WANTquote:
Nou en. Ik ga vast de OP schrijven voor mvr Yvonne. Kga haar is flink wat tegengas gas na dat van gisterquote:
Ah, wat lief.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en. Ik ga vast de OP schrijven voor mvr Yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |