Waarom heb ik niemand onder me?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan onder vrouwelijke heerschappij leven.
[ afbeelding ]
Ik ben niet de maker, slechts de brenger van de boodschap.quote:
Ik verdien sowieso een eigen plek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nou weer?quote:
Door welke baas word ik overheerst?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom leg je je admintaken niet neer en kom je er gezellig bij in de SC?quote:
Oh dat, ja dat zie ik ook. Kan ik verhelpen, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
waar krijg ik voglende bericht bij vorige topic pagina 7:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Dit is toch hopelijk geen kaste he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
waar krijg ik voglende bericht bij vorige topic pagina 7:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik zie het ja. Jij zou Trevor niet fout schrijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet de maker, slechts de brenger van de boodschap.
Wat de hel is dat nou weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Hier is iedereen gelijk, niemand is verheven boven een ander.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik aan het 'adminnen' dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom leg je je admintaken niet neer en kom je er gezellig bij in de SC?
Ik heb niet genoeg aan dat beetje Bio, ik wil meer.quote:
Ik vind het niet kunnen dat je je eigen naam hebt ingevuld bij je sig. Ik ga wiwa alerten.quote:
WiWa kan dat hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je je eigen naam hebt ingevuld bij je sig. Ik ga wiwa alerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |