Jij ook al? Ik had ze gisteren ook bij SdB, van de plaatselijke voetbalclubquote:
De Klunderse Boys?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik had ze gisteren ook bij SdB, van de plaatselijke voetbalclub
Jij hebt een twééde gangbang gehad zaterdag avond!?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef Noek het volgende:
Ik heb vannacht over een gangbang gedroomd.Maar die was buiten, niet in de Stairway.
Ideeën voor de volgende meet graag in het meet-topique?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef Noek het volgende:
[..]
De Klunderse Boys?![]()
Ik heb vannacht over een gangbang gedroomd.Maar die was buiten, niet in de Stairway.
Toch nog bonuspunten voor die bang.
Bang bang you shot me down
Bang bang I hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang my baby shot me down
Klundert!quote:
Ja ik zit ook al te kijken, het ziet er een beetje grafisch onverantwoord uit zo hè.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk; ik quote even niet, dan kan ze de rotzooi in haar post even opruimen.
En die voelde een stuk warmer dan die in Stairway kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt een twééde gangbang gehad zaterdag avond!?
fyi, ik zit op mijn werk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
En die voelde een stuk warmer dan die in Stairway kan ik je vertellen.
Dat met -42 graden hè.![]()
Wanneer ga je weer naar huis, Ian? En blijven jullie nu de hele dag in haar bunker of ga je ook nog op pad?
Misschien is het leuk als ze je een dagje meeneemt naar de Keukenhof bijvoorbeeld of het Open Lucht museum. Neerlands trots!
Nog steeds zaterdagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef Noek het volgende:
Wanneer ga je weer naar huis, Ian? En blijven jullie nu de hele dag in haar bunker of ga je ook nog op pad?
Misschien is het leuk als ze je een dagje meeneemt naar de Keukenhof bijvoorbeeld of het Open Lucht museum. Neerlands trots!
Ik had laatst ook een lelijke maar zo lelijk als die van die van jou was die toch echt niet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al te kijken, het ziet er een beetje grafisch onverantwoord uit zo hè.
Zal ik je bellen en dan doe ik een spoedgeval na. Zorgverlof, dikke vette zorgverlof!quote:
OMFG DE WEEËN ZIJN BEGONNEN!!1!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal ik je bellen en dan doe ik een spoedgeval na. Zorgverlof, dikke vette zorgverlof!
Rechtse keukenkastje onderin?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Love, heb jij enig idee waar ik de witte puntjes heb gelaten?
Achja, soms moet je je onderscheiden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een lelijke maar zo lelijk als die van die van jou was die toch echt niet!
Je hebt echt mooie en lelijke posten. Die was lelijk hoor.
Jup, dankjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Rechtse keukenkastje onderin?
DIe heb ik als beltoon, iedereen vindt het zo'n vrolijk deuntje en dan lach ik ze allemaal uitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef Noek het volgende:
[..]
De Klunderse Boys?![]()
Toch nog bonuspunten voor die bang.
Bang bang you shot me down
Bang bang I hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang my baby shot me down
Nee mag niet, slecht voor 't ijs.quote:
In een grote tas, want hij past niet als een chihuahua in een handtas.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Meeeeertje, sleep je Ian nu ook de straten over, de buurt door? Wel doen hè!
Je nieuwste accessoire!
Vrolijk? Waarheen leidt de weg is de nieuwe zomerhit voor ze?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DIe heb ik als beltoon, iedereen vindt het zo'n vrolijk deuntje en dan lach ik ze allemaal uit![]()
Teringpietje, wat is het koud
Mehehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Meeeeertje, sleep je Ian nu ook de straten over, de buurt door? Wel doen hè!
Je nieuwste accessoire!
Maakt me niet uit of het Pietjes schuld als ik maar iemand de schuld kan geven van deze vermaledijde kouquote:
Maar dat is sowieso niet handig. Iedereen moet Ian zien en dan het blije hoofd van Mera erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een grote tas, want hij past niet als een chihuahua in een handtas.
Er zit natuurljik wel een fluitje in, dat lijkt vroljik maar is een gemeen fluitje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Vrolijk? Waarheen leidt de weg is de nieuwe zomerhit voor ze?
Hoop het wel, liefs een heel mooi wit pak van een centimeter of 50quote:
Waardoor er maandenlang geen treinen meer rijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop het wel, liefs een heel mooi wit pak van een centimeter of 50
Ah ja, dat is een erg nasty fluitje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit natuurljik wel een fluitje in, dat lijkt vroljik maar is een gemeen fluitje.
Voor de A'dam cam zou het wel weer leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dat jij moet blijven in dat verlaten dorp en voorlopig niet naar huis kanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waardoor er maandenlang geen treinen meer rijden
Ja en ik ben nog steeds van plan, daar dan op een klapstoeltje te gaan zitten, bordjes omhoog houden met punten van 1 tot 10.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor de A'dam cam zou het wel weer leuk zijn.
Nu weet ik tenminste dat ik de juiste youtube had gepost, ik heb het niet kunnen controleren want hier op mijn werk denken ze dat ik heel hard aan het werk benquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah ja, dat is een erg nasty fluitje.
Ik zat met de Cher-versie in mijn hoofd. Ik begin het nasty fluitje wel vrolijk te vinden geloof ik.![]()
Oh, de paniek begint.Zo geluisterd!
Dat je weet dat je de youtubes niet voor niks post. Die van Mera heb ik ook geluisterd. Ben ook zo'n Fann hè.
Juist!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:19 schreef Noek het volgende:
Maar dat is sowieso niet handig. Iedereen moet Ian zien en dan het blije hoofd van Mera erbij.
Cc's :
![]()
![]()
Ik wil of geen sneeuw of heel veel sneeuw.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hehe hier ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weet ik tenminste dat ik de juiste youtube had gepost, ik heb het niet kunnen controleren want hier op mijn werk denken ze dat ik heel hard aan het werk ben![]()
DIe zou ik wel willen luisteren, maar volle bak hier op kantoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist!
Omdat lief!
...
Oh, die kan ik opeens niet meer vinden (Morning, Al Jarreau).
Dan omdat een van mijn eerste discosingles:
![]()
![]()
soms betrap ik mezelf op grijnsen hier achter mijn pc, zie dat dan maar weer uit te leggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hehe hier ook![]()
Af en toe even heel bedenkelijk kijken enzo...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
soms betrap ik mezelf op grijnsen hier achter mijn pc, zie dat dan maar weer uit te leggen
Ja dat regel ik wel ff voor jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil of geen sneeuw of heel veel sneeuw.
Kan jij dat regelen?
quote:Vanaf morgen schakelt de natuur over op andere variant van winterweer. We worden dan overspoeld door polaire lucht vanuit het noordwesten met een maritieme inslag. Het wordt dan een heel stuk minder koud. De overgang naar dit andere weertype gaat waarschijnlijk gepaard met sneeuw
Aubquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben pas na tienen opgestaan, en douchen en aankleden duurt momenteel wat langer.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Vanavond naar Holmes.
Iemand 'm al gezien?
Gelukkig zonder achtervolgingen met sportwagens!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:22 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik en ik vond 'm lekker wegkijken, lekkere actiefilm met de nodige humor
Meelijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben pas na tienen opgestaan, en douchen en aankleden duurt momenteel wat langer.![]()
En maar zielig doen, ja ja ja
Anyway, die eerste paar bakken zijn zo lekker.![]()
Zo ongeveer tijdens de vierde komt dat gevoel van: hierna even niet meer. En dan zo eind van de middag wéér een bakkie, soms twee.![]()
Groetjes, Rita.
quote:
Blaasontsteking?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meelij![]()
Beterschap, 'tis toch vervelend hè.
Ga je ineens je ledematen waarderen enzo![]()
Intussen wil ik best met je ruilen nu, dat dan weer wel.
En die enquete is ook helemaal niet doordacht. Krijg je vragen als "wil je lagere BPM?". Duuh, iedereen wil minder betalen. Ze vertellen er allee niet welk tarief omhoog gaat als de BPM omlaag gaatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
Iederéén mag nu toch, lid of niet, meedoen aan die ANWB-enquete?
De enquete van De Telegraaf (196.000 deelnemers) leverde alvast 89% NEE-stemmers op.
Het is niet zo moeilijk te raden wat er met het hefffingsplan gaat gebeuren.
Eurlings, heeft allang gezien dat dat plan een onhaalbaar verhaal is. De enquete van de ANWB, waaraan hij zich gaat conformeren, komt voor hem dus als een geschenk uit de hemel. "Eurlings houdt zich aan de wens van het volk" en kan zonder al te veel gezichtverlies dit waanzinnige plan terzijde schuiven. Alhoewel ik gisteren op de radio hoorde dat het, "toch niet onbelangrijke" Jongerenfront van Groen Linksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Iederéén mag nu toch, lid of niet, meedoen aan die ANWB-enquete?
De enquete van De Telegraaf (196.000 deelnemers) leverde alvast 89% NEE-stemmers op.
Het is niet zo moeilijk te raden wat er met het hefffingsplan gaat gebeuren.
Nou, dan had ik een excuus om thuis te blijven nu.quote:
Compleet politiek onverantwoorde survey dus, negeren die troep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En die enquete is ook helemaal niet doordacht. Krijg je vragen als "wil je lagere BPM?". Duuh, iedereen wil minder betalen. Ze vertellen er allee niet welk tarief omhoog gaat als de BPM omlaag gaat.
Nog zoiets, "wil je liever 1 tarief dan 2 losse tarieven", ja duuh wie niet!
En dan is beveiliging en onderhoud aan de paleizen en de staatsbezoeken nog niet eens meegerekend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:03 schreef Jian het volgende:
Het Nederlandse Koningshuis is het op 1 na duurste Koningshuis van Europa en kost zo'n 39,5 miljoen op jaarbasis.(alleen het Britse kost meer, een sloridge 45 miljoen) Leve de Replubiek
En dat bootje "De Groene Draeck" waar ze een uur per jaar mee varen en dat op kosten van de belastingbetaler onderhouden wordt. Ruim 100.000 euro per jaar!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan is beveiliging en onderhoud aan de paleizen en de staatsbezoeken nog niet eens meegerekend.
Want dan kwam het op 100 miljoen
Oh ja, dat bootje waar de koningin graag incognito mee gaat varen met haar vrindjes en familie. Maar we mogen wel meebetalen. Maar ze wuift wel even hoor, als ze in Muiden de haven uitvaartquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:20 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat bootje "De Groene Draeck" waar ze een uur per jaar mee varen en dat op kosten van de belastingbetaler onderhouden wordt. Ruim 100.000 euro per jaar!
Cool!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel speelgoed te griezelig voor kinderen
Een echte vent slaapt dan in een tent...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vanmorgen bij mij -11![]()
In Roemenië was het - 34 afgelopen nacht, da's pas echt gaaf
.... nakend met alleen een lakentjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Een echte vent slaapt dan in een tent...
Hee, je moet wat over hebben voor folklore.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan is beveiliging en onderhoud aan de paleizen en de staatsbezoeken nog niet eens meegerekend.
Want dan kwam het op 100 miljoen
Godsamme zeg, wat ranzig. Sambal bij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een raar volkje hè. Discriminazi ja.
Met dat blije kinderkopje erbij!![]()
![]()
Durfal!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
Dikke vette TVP.
En mijn pauze is om.
Da's toevallig, ik kijk Grey's anatomy ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jullie me zoeken, ik lig op de bank Grey's Anatomy niet te kijken omdat ik slaap.
Ik vind je welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jullie me zoeken, ik lig op de bank Grey's Anatomy niet te kijken omdat ik slaap.
Succes!quote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:05 schreef hondjes het volgende:
Dochter en kleindochter ook weer veilig aangekomen in Spanje
Toch altijd weer blij dat het goed gaat..quote:
OUwe plaatjeszoeker, kikkerlikker!quote:
Bedankt!quote:
It is Michaelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
OUwe plaatjeszoeker, kikkerlikker!
Zoonlief kan de moonwalk. Tof man, hij stond aan de eettafel bij me en moonwalkt zo naar de tv.
![]()
![]()
OMGWTFBBQCHICKENMCROOKWORST!!!1111!!ONE!!2
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Zoonlief kan de moonwalk. Tof man, hij stond aan de eettafel bij me en moonwalkt zo naar de tv.
![]()
![]()
![]()
![]()
O dat is stoer, nep chieraf!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Van me eigen, ik was op monorail aan het zoeken en in Seattle hebben ze een mooie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
Eindhoven: het Seattle van Brabant-Oost!
Gert! Waar komt die vandaan?
Ja nakend, maar er mag wel een sportsok ala T he Peppers om zn....euh vlaggestokje, om bevroren ballen te voorkomen...quote:
Cooool!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, heb m al eens gezien, erg leuk!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze heb ik een tijdje al sig gehad, ken je 'm? Zo leuk!![]()
http://www.eternalmoonwalk.com/
Tegenwoordig zijn de meest betaalbare al 500 Gigabyte, en da's heeeeeul veul voor huis-, tuin- en keukengebruikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef Laysa het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een externe harde schijf...Maar wat is nou '' gebruikelijk'' qua geheugen...tis gewoon voor huis-tuin-en keuken gebeuren hoor
500GB is meer dan genoegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef Laysa het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een externe harde schijf...Maar wat is nou '' gebruikelijk'' qua geheugen...tis gewoon voor huis-tuin-en keuken gebeuren hoor
Ik ben nog blonder.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
Thanx...ben echt een bietje BlonT op dat gebied
....dus wat pietje zegt die 1.5 TB wat ik dus overal zie is echt voor het betere werk?
ow ik ben wel weer heel goed in gebruiksaanwijzingen...dat zal daar dan wel in staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben nog blonder.![]()
Hoe bevestig je zoiets? Gaat dat via een usb?
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben nog blonder.![]()
Hoe bevestig je zoiets? Gaat dat via een usb?
ik heb mijn 500GB nog niet vol kunnen krijgen in al die jarenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
Thanx...ben echt een bietje BlonT op dat gebied
....dus wat pietje zegt die 1.5 TB wat ik dus overal zie is echt voor het betere werk?
Ongetwijfeld, maar wat Gert zegt dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik ben wel weer heel goed in gebruiksaanwijzingen...dat zal daar dan wel in staan
Je wil je orginele plaatje groter maken bedoel je? Dat kan o.a. hier: http://www.foto-service.nl/resize/start.aspquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef CarOnline het volgende:
Hellup, een spoedvraagje.
Ik wil een taart laten maken bij de HEMA maar mn ontwerp is te klein.
Kan ik iets doen om dat ontwerp 'zwaarder' te maken?
Anders adviseren ze een ander ontwerp te maken maar ik wil deze!!
Ja groter of kleiner kan ik wel, maar ik heb maar een klein plaatje. En dat wil ik op een taart.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil je orginele plaatje groter maken bedoel je? Dat kan o.a. hier: http://www.foto-service.nl/resize/start.asp
Ja meer pixels ofzo maar dat kan denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef remlof het volgende:
Niet groter maar zwaarder? Dat snap ik niet
Ow dan moet je dus het dpi verhogen, het aantal dots per inch. Ik weet niet of dat met zo'n online resizer kan, maar Photoshop bijvoorbeeld kan het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja meer pixels ofzo maar dat kan denk ik ook niet.
Als ze hem afdrukken is het niet goed genoeg. Snap je.
Dan kan ik het plaatje wel uitvergroten van 100x100 naar 600x600 maar daar wordt de kwaliteit niet beter van.
Snap je.
Ahhhhhh!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Ow dan moet je dus het dpi verhogen, het aantal dots per inch. Ik weet niet of dat met zo'n online resizer kan, maar Photoshop bijvoorbeeld kan het wel.
Wow! Die moet ik ook hebben want dan houdt die vast op te mekkeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
En dan is het gewoon een extra "letter" in de windows verkenner.
Waar???quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow! Die moet ik ook hebben want dan houdt die vast op te mekkeren.
CarO, kweenie.![]()
Wel heb ik een mooie tattoo gezien op FOK! die je gewoon MOET zien!
Ik hoop dat Remlof dat voor me wil doen, ik heb geen idee namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
CarO, kweenie.![]()
Wel heb ik een mooie tattoo gezien op FOK! die je gewoon MOET zien!
Ramlova, kun je dat? Krijg je een biertje en yay!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop dat Remlof dat voor me wil doen, ik heb geen idee namelijk![]()
Krijgt ie op de volgende meet van jou een biertje![]()
Oh ja? Ziehien!
Ik ben er al uit. Ik wil die van die Franse lui. Die rood met zwarte![]()
Desalniettemin: Ziehien!
Als je probleem een volle harde schijf is en je verplaatst dan mappen naar je nieuwe schijf, wél ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Sleevesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Is van crrrN.
[..]
Ramlova, kun je dat? Krijg je een biertje en yay!
Jij kent me best aardig hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je probleem een volle harde schijf is en je verplaatst dan mappen naar je nieuwe schijf, wél ja.
Maar het kan ook zijn dat je een geheugenkaartje (RAM) erbij moet. Anyway, korfbal. Maar ik dacht ik zeg het toch even, voordat je alweer snel een sloot terrabytes via internet bestelt.
Haha die doet me denken aan die voetschimmel reclamequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Is van crrrN.
[..]
Leuke sig trouwens, in combi met die van mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij kent me best aardig hè?![]()
Dan sjouw ik hem wel weer mee naar de computerboer. *scoooooooooooooort
Thanks!
Ja, Schimpie!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha die doet me denken aan die voetschimmel reclame
Die voor-de-kijkers-links-arm dan.
Wel tof, ik wil ook zooo graag.
Maar dan die zwart rode met allemaal lijnen. Zó mooi!
Ik vind dat blauwe ook echt helemaal te gek, zullen we samen gaan?![]()
Je moet ook even naar Action trouwens, super spullen!
Ben totaal in love, op 2 vaasachtige bloempotten, wit met zilver.
Heb er vandaag nog 2 gehaald![]()
En 2 heiligen kaarsjes, ik heb een eigen huis-altaar nu
Is dat de grootste versie van het plaatje? En hoe groot moet ie worden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Is van crrrN.
[..]
Haha nee dat is hem niet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat de grootste versie van het plaatje? En hoe groot moet ie worden?
Whehe, ok check antwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha nee dat is hem niet!
Zit in je PM inmiddels!
Ja doen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Schimpie!![]()
Ze doen mij aan een playstationspel denken. Die kleuren! Fantastisch!![]()
Moet ik nog wel bedenken wat ik wil maar we kunnen best samen ja. Doen?![]()
Oh en naar the action dus. Altaartjes zijn cool. Heb ik ook. Staat Bartje op.![]()
Morgen laatste werkdag? Dan over 3 maanden weer of wat?
Lees het later want het moonwalkende tuig komt net binnen!
Tof, blij dat ik kon helpenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geweldig!!
Hij is inmiddels besteld!!![]()
Dank je wel!
Ja man, kei stoer!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
Jullie gaan echt een tattoo zetten
Coolllll
Als je niet oppast, gaat die na een onaangekondigde demarrage riching kleine kindertjes of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef Coos het volgende:
Ben benieuwd waar de sponsorloop heen gaat.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_voor_Hati__.html
Leest men hier wellicht mee of kun je het verklappen?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja man, kei stoer!![]()
[ afbeelding ]
Een tattoo van een wereldbol lijkt me wel mooi! Ook handig trouwens voor als ik een keer ontvoerd word door aliens en dan ontsnap maar dan verdwaal in het heelal. Zou kunnen. Nou, dan heb je eindelijk een taxi gevonden, blijkt de chauffeur iets te zijn wat nog het meest wegheeft van een pulserende twaalfvingerige darm in satésaus. Leg dáár maar eens aan uit dat je naar de aarde moet.
Het is mijn msn-plaatje maar dan groot op een taartquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Leest men hier wellicht mee of kun je het verklappen?![]()
Of is het te inside-jokerig om leuk te zijn voor niet ingewijden?
Southpark-Caro!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het is mijn msn-plaatje maar dan groot op een taart![]()
Ik vind het zo tof geworden!![]()
Nou mogen ze dit wel lezen, ik heb toch niemand op msn
Ja dat moet je dan weer niet zeggen, stel dàt ze meelezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Southpark-Caro!![]()
"En tot over drie maanden, jungs"?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat de grootste versie van het plaatje? En hoe groot moet ie worden?
Je nam me in het ootje. Alweerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Yeah Yeah Yeah
![]()
Bier für unsere Relmof!
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
Zou tof zijn om het binnenkort nog te horen. Dat viert fijn(er) grote vakantie.
Als die na een jaar of 15 lelijk en uitgelubberd is is 't waarschijnlijk niet meer om aan te zien zo lelijkquote:
Helemaal niet!quote:
Uiteindelijk lubbert iedereen uit en dan maakt het geen hol meer uit of er wel of niet op getekend is. Lelijk wordt het toch wel. That's comforting!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als die na een jaar of 15 lelijk en uitgelubberd is is 't waarschijnlijk niet meer om aan te zien zo lelijk.
Prince is een egoïstquote:
De RLS SC van afgelopen week?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah heb um ook maar gejat van een ander topic
Ghehe das in de COS....daar lees ik over het algemeen alleen maar mee....vanochtend voor het eerst sinds een week die stream 20 min aan ofzo....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lays, waarom tvp je altijd? Zo lui ben je helemaal niet.
Mannen bleghhhhhhhhhhquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je daar zo'n beetje te generaliseren.
quote:
Ik schrok, dacht even dat het woensdag was en iedereen op de stream/chat zat naar Bommie te kijkenquote:
Gelukkig maar dan, het duurt nog een dag voor we van Jaap en Bommie kunnen genietenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrok, dacht even dat het woensdag was en iedereen op de stream/chat zat naar Bommie te kijken
Hoe? Wat? Bommie? Stream?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrok, dacht even dat het woensdag was en iedereen op de stream/chat zat naar Bommie te kijken
Volgens mij is het hier nog niet besproken hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je weer de hele week onder de grond gezeten mol
Nee, maar er zijn in dit sub-forum wel geloof ik iets van negen topics aan gewijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nog niet besproken hoor
Ik lees in principe alleen hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn in dit sub-forum wel geloof ik iets van negen topics aan gewijd
Misschien ben ik zo naief om te denken dat echt interessante zaken hier wel de revue zullen passerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, dan loop je kans om weleens wat te missen natuurlijk
Ach, interessant is een subjectief begrip natuurlijk....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ben ik zo naief om te denken dat echt interessante zaken hier wel de revue zullen passeren
uiteraard, daarbij weten we natuurlijk na afloop pas echt hoe het bevallen isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, interessant is een subjectief begrip natuurlijk....
Is het morgen nog wel de moeite om te kijken dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
Maar dat van Bommie gaat morgen niet door hoor, ... misschien de volgende week, hij staat op de lijst !
Kort gezegd, ik denk het niet !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het morgen nog wel de moeite om te kijken dan?
Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.quote:
Bikkelquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.
Had je wel je borstrokje aan??quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.
Die is in de rest van Nederland al eeuwen out of fashion, Annies!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is in de rest van Nederland al eeuwen out of fashion, Annies!
Jahquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:51 schreef Toverheks het volgende:gedenmorgen deze morgen, lekker warm hier Laysa
je zal nu wel weer op 1 oor liggen
Als je jezelf maar lekker warm aankleedquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jah![]()
Gewoon klaar wakker vanaf 3 uur....en dan pas om half 9 ofzo weer in slaap vallen...
Vandaag ff naar buiten....de bittere kou in...
Ja zo, dat je enkel twee oogjes ziet gluren tussen de shawls door....quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je jezelf maar lekker warm aankleed
@ stappen en ik zit in de autoquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zo, dat je enkel twee oogjes ziet gluren tussen de shawls door....
Als je maar niet zoveel kleren aantrekt, dat als je uitglijdt, niet meer rechtop komt en als een rolmops op de stoep ligt...om hulp te roepen...quote:
nee gekkie, je krijgt 2 dagen wat dooi, en daarna gaat t weer gewoon vriezen.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen,![]()
Het wordt een prachtige dag vandaag, de eerste dag van het vroege voorjaar, ik weet het zeker, op naar de 20 graden
Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee gekkie, je krijgt 2 dagen wat dooi, en daarna gaat t weer gewoon vriezen.....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjes
krassertquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Laysa het volgende:
IK WIL DOOI!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Breezersletje!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Precies, een beetje wijf drinkt bier.
Mogge trouwens!
Oeh, Jupiquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een verlate prosit op je nieuwe baan!
Ohja!quote:
Ik begin maandag pasquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Gefeli!![]()
En hoe bevalt het? Of is dat ergens al gevraagd en moet ik teruglezen enzo
Oh, lol.quote:
Ja, dat vind ik ook echt te warm, eerst naar de 20 en dan de rest van de zomer een graadje of 24, 25, heuuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Anniebab het volgende:
Als je straks tegen de klippen oploopt van de hitte zon 40 gr. ,dan verlang je hier weer naar, dusse laat maar komen hoe t komp...
Eens, maarja zo gaat het hier nooit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt te warm, eerst naar de 20 en dan de rest van de zomer een graadje of 24, 25, heuuurlijk
Ach ja veel zin heeft het niet hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Anniebab het volgende:
Als je straks tegen de klippen oploopt van de hitte zon 40 gr. ,dan verlang je hier weer naar, dusse laat maar komen hoe t komp...
Heb me prima vermaakt, al vond ik wel dat er op het eind een kwartier uit had gekund.quote:
Ik vond het een geweldige en lange zomer. Ik teken voor weer zo eentje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens, maarja zo gaat het hier nooit.
Vond ik ook en inderdaad die dialogen waren leuk, de wisselwerking tussen Robert Downey Jr. en Jude Law was gewoon smakelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt, al vond ik wel dat er op het eind een kwartier uit had gekund.
Downey jr. Holmes' vertolking deed me soms wat aan House denken. Ik vond de humor leuk, de dialogen spits (de ondertiteling bleef helaas weer achter) en ook filmisch erg smakelijk.
Van mij wel....alleen t geeft zo weinigquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja veel zin heeft het niet hè.
Maar in september liepen er hier ook mensen te zeuren dat het maar weer snel moest gaan stormen en regenen, dus nu mogen de liefhebbers van zon en warmte best even mekkeren om lente!
[ afbeelding ]
Niet hier in de omtrek hoor Pietje, het heeft hier (westen) nog aardige gesneeuwd de afgelopen dagen en dat is "lekker" vastgevroren op het ijsquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ijs is nu schoon hoor, nog ff snoeihard vriezen en droog blijven.
Dan gooi ik Nirvana er wel in:quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Gert het volgende:
De afwisseling is gewoon leuk. Seizoenen.![]()
Nee ik zet geen Earth & Fire op.
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.quote:
Had GeenStijl toch gelijk, een paar weken geleden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser![]()
![]()
![]()
Gisteravond in het 8 uur journaal vroeg iemand van een bouwbedrijf zich af wanneer kunnen we weer aan het werk. Zou hem kunnen vertellen dat ik vanmorgen voor begin februari berekeningen heb gezien die bijna niet uit kunnen komen. Waardes van meer dan 1050 boven Scandinavië en boven Groenland zelfs van 1070 hPa . Mocht dit een beetje uitkomen dan zit het koudste deel van de winter er nog aan te komen. Hoe lang zo’n winter dan nog na kan sudderen dat hebben we gezien in verschillende winters van de jaren veertig. Bekijk de maart maanden van enkele van deze jaren maar eens. Het is voor de ZZP ’ers in de bouw en bouwbedrijven niet te hopen dat het zo ver zal komen nu ze de oude vertrouwde vorstverletregeling hebben afgeschaft. Het is bijna niet te geloven dat ze dit gedaan hebben omdat er door de klimaatverandering geen strenge winters meer voor zouden komen zo hoorde ik iemand in het journaal zeggen.
Kijk die grafiek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zeker een fan van Pink Floyd en niet zo zeer van Bryan Adams, maar van deze clip en dit nummer ga ik altijd uit m'n dakquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.
Tenminste, niet in een goede.
Doe maar een jaartje vroeger dan, die vind ik wél mooi.![]()
Maak me blijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser![]()
![]()
![]()
Gisteravond in het 8 uur journaal vroeg iemand van een bouwbedrijf zich af wanneer kunnen we weer aan het werk. Zou hem kunnen vertellen dat ik vanmorgen voor begin februari berekeningen heb gezien die bijna niet uit kunnen komen. Waardes van meer dan 1050 boven Scandinavië en boven Groenland zelfs van 1070 hPa . Mocht dit een beetje uitkomen dan zit het koudste deel van de winter er nog aan te komen. Hoe lang zo’n winter dan nog na kan sudderen dat hebben we gezien in verschillende winters van de jaren veertig. Bekijk de maart maanden van enkele van deze jaren maar eens. Het is voor de ZZP ’ers in de bouw en bouwbedrijven niet te hopen dat het zo ver zal komen nu ze de oude vertrouwde vorstverletregeling hebben afgeschaft. Het is bijna niet te geloven dat ze dit gedaan hebben omdat er door de klimaatverandering geen strenge winters meer voor zouden komen zo hoorde ik iemand in het journaal zeggen.
Kijk die grafiek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Teun!!!!! Snertjuuuuuuhhhhhhh......quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser![]()
![]()
![]()
Kijk die grafiek![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Met 69 bedoelt Brian niet het jaartalquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.
Tenminste, niet in een goede.
Doe maar een jaartje vroeger dan, die vind ik wél mooi.![]()
Ja én bedankt voor de mental image hè: pokdalige kop die aan een ontplofte egel lebbert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met 69 bedoelt Brian niet het jaartal
Vanavond snert, weliswaar uit blik, maar 't blijft snertquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Teun!!!!! Snertjuuuuuuhhhhhhh......![]()
Rot op met je winterse taferelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een filmpje vanuit koud Bucarest, ook wel aardig voor hier in de stad met winterse taferelen.
http://www.vkmag.com/videos/videos_urban_skien_in_boekarest/
Ja, vooral als ik George, verlustigd zijn hoofd zie omdraaien als die 2 sheila's op het strand voorbij paraderenquote:
heb je goed bekeken...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanavond snert, weliswaar uit blik, maar 't blijft snert![]()
En ik ga nu vertrekken richting huis, voor de buien uit en morgen werk ik thuis. Ja, zo ga ik het doen
Da's zonder Roger. Da's dus kut.quote:
Lekker! Toch dat laatste album van ze nog effe errr regelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
Van naar het zich laat aanzien hun afscheids-album, al weet je het bij die twee broers nooit.
If so: waardige laatste plaat, love it!![]()
Zonder Roger, okee, okee. Maar niets tegen David, verdomme.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's zonder Roger. Da's dus kut.![]()
Luister maar naar mijn mooie Oasis, samen met de buurman. Ik doe er dalijk nog eentje!
Ja kan gebeuren hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder Roger, okee, okee. Maar niets tegen David, verdomme.
En check die Trompettersolo-ert![]()
![]()
![]()
*de Gert Dans doet
Ik vind Oasis een beetje kudt geloof ik.En al helemaal als ik heul Pink Floyd zit te luisteren
Jij hebt 'm laten schieten na On An Island@?!?!?1!?!!1/1!!?!?!11!?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren hè.![]()
Vind het twee supernummers dus. Wat het ook zijn. En remmie vindt het ook!
Heb niks tegen David uiteraard, sowieso al nooit meer als je 'm op Live at Pompeii hebt zien rausen op "Echoes".![]()
Maar AMLOR en TDB, die hele "diepere laag" die van Pink Floyd een beetje intelligente muziek, is er uit.
Als die ouwe David nog een keer op tour gaat, ga ik 'm geven though. Heb het de vorige keer laten schieten, na z'n soloplaat. Beetje dom achteraf.
Ja, dat houdt lekker de warmte tegen en daardoor verstook je meer gasquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
aaaaaaaaaahhhhwwwww![]()
Wat een idee trouwens, zo'n kleedje over de verwarming!![]()
Maar wel twéé keer naar Roger Waters in dezelfde tour geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt 'm laten schieten na On An Island@?!?!?1!?!!1/1!!?!?!11!?!
Het is dat je godverdomme al een gebroken pootje hébt![]()
*gaat heul een dikke versie van One Of These Days zoeken![]()
![]()
En mij niet uitgenodigd, vuilakquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel twéé keer naar Roger Waters in dezelfde tour geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |