Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.quote:
Bikkelquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.
Had je wel je borstrokje aan??quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.
Die is in de rest van Nederland al eeuwen out of fashion, Annies!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is in de rest van Nederland al eeuwen out of fashion, Annies!
Jahquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:51 schreef Toverheks het volgende:gedenmorgen deze morgen, lekker warm hier Laysa
je zal nu wel weer op 1 oor liggen
Als je jezelf maar lekker warm aankleedquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jah![]()
Gewoon klaar wakker vanaf 3 uur....en dan pas om half 9 ofzo weer in slaap vallen...
Vandaag ff naar buiten....de bittere kou in...
Ja zo, dat je enkel twee oogjes ziet gluren tussen de shawls door....quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je jezelf maar lekker warm aankleed
@ stappen en ik zit in de autoquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zo, dat je enkel twee oogjes ziet gluren tussen de shawls door....
Als je maar niet zoveel kleren aantrekt, dat als je uitglijdt, niet meer rechtop komt en als een rolmops op de stoep ligt...om hulp te roepen...quote:
nee gekkie, je krijgt 2 dagen wat dooi, en daarna gaat t weer gewoon vriezen.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen,![]()
Het wordt een prachtige dag vandaag, de eerste dag van het vroege voorjaar, ik weet het zeker, op naar de 20 graden
Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee gekkie, je krijgt 2 dagen wat dooi, en daarna gaat t weer gewoon vriezen.....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjes
krassertquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Laysa het volgende:
IK WIL DOOI!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Breezersletje!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Precies, een beetje wijf drinkt bier.
Mogge trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |