Hoe? Wat? Bommie? Stream?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrok, dacht even dat het woensdag was en iedereen op de stream/chat zat naar Bommie te kijken

Volgens mij is het hier nog niet besproken hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je weer de hele week onder de grond gezeten mol

Nee, maar er zijn in dit sub-forum wel geloof ik iets van negen topics aan gewijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nog niet besproken hoor

Ik lees in principe alleen hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn in dit sub-forum wel geloof ik iets van negen topics aan gewijd

Misschien ben ik zo naief om te denken dat echt interessante zaken hier wel de revue zullen passerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, dan loop je kans om weleens wat te missen natuurlijk

Ach, interessant is een subjectief begrip natuurlijk....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ben ik zo naief om te denken dat echt interessante zaken hier wel de revue zullen passeren

uiteraard, daarbij weten we natuurlijk na afloop pas echt hoe het bevallen isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, interessant is een subjectief begrip natuurlijk....

Is het morgen nog wel de moeite om te kijken dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
Maar dat van Bommie gaat morgen niet door hoor, ... misschien de volgende week, hij staat op de lijst !

Kort gezegd, ik denk het niet !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het morgen nog wel de moeite om te kijken dan?

van IaN en mij
  van IaN en mij   

gedenmorgen deze morgen, lekker warm hier Laysa
 gedenmorgen deze morgen, lekker warm hier Laysa  je zal nu wel weer op 1 oor liggen
 je zal nu wel weer op 1 oor liggen  

, poeh, warm hier
, poeh, warm hier

.
.  

Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.quote:

Bikkelquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.

Had je wel je borstrokje aan??quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur -11 en fluitend.

Die is in de rest van Nederland al eeuwen out of fashion, Annies!quote:

quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is in de rest van Nederland al eeuwen out of fashion, Annies!
 I know....of verdacht je mij ervan die wel te dragen samen met me lange onderbroek???
  I know....of verdacht je mij ervan die wel te dragen samen met me lange onderbroek???  

Jahquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:51 schreef Toverheks het volgende:gedenmorgen deze morgen, lekker warm hier Laysa
je zal nu wel weer op 1 oor liggen

Als je jezelf maar lekker warm aankleedquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jah
Gewoon klaar wakker vanaf 3 uur....en dan pas om half 9 ofzo weer in slaap vallen...
Vandaag ff naar buiten....de bittere kou in...

Ja zo, dat je enkel twee oogjes ziet gluren tussen de shawls door....quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je jezelf maar lekker warm aankleed

@ stappen en ik zit in de autoquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zo, dat je enkel twee oogjes ziet gluren tussen de shawls door....

Als je maar niet zoveel kleren aantrekt, dat als je uitglijdt, niet meer rechtop komt en als een rolmops op de stoep ligt...om hulp te roepen...quote:

nee gekkie, je krijgt 2 dagen wat dooi, en daarna gaat t weer gewoon vriezen.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen,
Het wordt een prachtige dag vandaag, de eerste dag van het vroege voorjaar, ik weet het zeker, op naar de 20 graden

Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee gekkie, je krijgt 2 dagen wat dooi, en daarna gaat t weer gewoon vriezen.....

quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjes
 ik las zoete mietjes
  ik las zoete mietjes  

krassertquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Laysa het volgende:
IK WIL DOOI!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 !
!

Breezersletje!quote:

quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Precies, een beetje wijf drinkt bier.
Mogge trouwens!

Oeh, Jupiquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een verlate prosit op je nieuwe baan!

Ohja!quote:

Ik begin maandag pasquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja!
Gefeli!
En hoe bevalt het? Of is dat ergens al gevraagd en moet ik teruglezen enzo

Oh, lol.quote:
 Okee dan vraag ik het na die dag nog een keer
  Okee dan vraag ik het na die dag nog een keer   

Ja, dat vind ik ook echt te warm, eerst naar de 20 en dan de rest van de zomer een graadje of 24, 25, heuuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Anniebab het volgende:
Als je straks tegen de klippen oploopt van de hitte zon 40 gr. ,dan verlang je hier weer naar, dusse laat maar komen hoe t komp...

Eens, maarja zo gaat het hier nooit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt te warm, eerst naar de 20 en dan de rest van de zomer een graadje of 24, 25, heuuurlijk

Ach ja veel zin heeft het niet hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Anniebab het volgende:
Als je straks tegen de klippen oploopt van de hitte zon 40 gr. ,dan verlang je hier weer naar, dusse laat maar komen hoe t komp...

Heb me prima vermaakt, al vond ik wel dat er op het eind een kwartier uit had gekund.quote:

Ik vond het een geweldige en lange zomer. Ik teken voor weer zo eentje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens, maarja zo gaat het hier nooit.

Vond ik ook en inderdaad die dialogen waren leuk, de wisselwerking tussen Robert Downey Jr. en Jude Law was gewoon smakelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt, al vond ik wel dat er op het eind een kwartier uit had gekund.
Downey jr. Holmes' vertolking deed me soms wat aan House denken. Ik vond de humor leuk, de dialogen spits (de ondertiteling bleef helaas weer achter) en ook filmisch erg smakelijk.

.
.

Van mij wel....alleen t geeft zo weinigquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja veel zin heeft het niet hè.
Maar in september liepen er hier ook mensen te zeuren dat het maar weer snel moest gaan stormen en regenen, dus nu mogen de liefhebbers van zon en warmte best even mekkeren om lente!
[ afbeelding ]

Niet hier in de omtrek hoor Pietje, het heeft hier (westen) nog aardige gesneeuwd de afgelopen dagen en dat is "lekker" vastgevroren op het ijsquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ijs is nu schoon hoor, nog ff snoeihard vriezen en droog blijven.

Dan gooi ik Nirvana er wel in:quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Gert het volgende:
De afwisseling is gewoon leuk. Seizoenen.
Nee ik zet geen Earth & Fire op.
 !
 !

Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.quote:

Had GeenStijl toch gelijk, een paar weken geleden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser

Gisteravond in het 8 uur journaal vroeg iemand van een bouwbedrijf zich af wanneer kunnen we weer aan het werk. Zou hem kunnen vertellen dat ik vanmorgen voor begin februari berekeningen heb gezien die bijna niet uit kunnen komen. Waardes van meer dan 1050 boven Scandinavië en boven Groenland zelfs van 1070 hPa . Mocht dit een beetje uitkomen dan zit het koudste deel van de winter er nog aan te komen. Hoe lang zo’n winter dan nog na kan sudderen dat hebben we gezien in verschillende winters van de jaren veertig. Bekijk de maart maanden van enkele van deze jaren maar eens. Het is voor de ZZP ’ers in de bouw en bouwbedrijven niet te hopen dat het zo ver zal komen nu ze de oude vertrouwde vorstverletregeling hebben afgeschaft. Het is bijna niet te geloven dat ze dit gedaan hebben omdat er door de klimaatverandering geen strenge winters meer voor zouden komen zo hoorde ik iemand in het journaal zeggen.
Kijk die grafiek

[ afbeelding ]

Ik ben zeker een fan van Pink Floyd en niet zo zeer van Bryan Adams, maar van deze clip en dit nummer ga ik altijd uit m'n dakquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.
Tenminste, niet in een goede.
Doe maar een jaartje vroeger dan, die vind ik wél mooi.

Maak me blijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser

Gisteravond in het 8 uur journaal vroeg iemand van een bouwbedrijf zich af wanneer kunnen we weer aan het werk. Zou hem kunnen vertellen dat ik vanmorgen voor begin februari berekeningen heb gezien die bijna niet uit kunnen komen. Waardes van meer dan 1050 boven Scandinavië en boven Groenland zelfs van 1070 hPa . Mocht dit een beetje uitkomen dan zit het koudste deel van de winter er nog aan te komen. Hoe lang zo’n winter dan nog na kan sudderen dat hebben we gezien in verschillende winters van de jaren veertig. Bekijk de maart maanden van enkele van deze jaren maar eens. Het is voor de ZZP ’ers in de bouw en bouwbedrijven niet te hopen dat het zo ver zal komen nu ze de oude vertrouwde vorstverletregeling hebben afgeschaft. Het is bijna niet te geloven dat ze dit gedaan hebben omdat er door de klimaatverandering geen strenge winters meer voor zouden komen zo hoorde ik iemand in het journaal zeggen.
Kijk die grafiek

[ afbeelding ]

Teun!!!!! Snertjuuuuuuhhhhhhh......quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser

Kijk die grafiek

[ afbeelding ]

quote:

Met 69 bedoelt Brian niet het jaartalquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.
Tenminste, niet in een goede.
Doe maar een jaartje vroeger dan, die vind ik wél mooi.

Ja én bedankt voor de mental image hè: pokdalige kop die aan een ontplofte egel lebbert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met 69 bedoelt Brian niet het jaartal

Vanavond snert, weliswaar uit blik, maar 't blijft snertquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Teun!!!!! Snertjuuuuuuhhhhhhh......

Rot op met je winterse taferelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een filmpje vanuit koud Bucarest, ook wel aardig voor hier in de stad met winterse taferelen.
http://www.vkmag.com/videos/videos_urban_skien_in_boekarest/

Ja, vooral als ik George, verlustigd zijn hoofd zie omdraaien als die 2 sheila's op het strand voorbij paraderenquote:

heb je goed bekeken...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanavond snert, weliswaar uit blik, maar 't blijft snert
En ik ga nu vertrekken richting huis, voor de buien uit en morgen werk ik thuis. Ja, zo ga ik het doen

Da's zonder Roger. Da's dus kut.quote:

Lekker! Toch dat laatste album van ze nog effe errr regelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
Van naar het zich laat aanzien hun afscheids-album, al weet je het bij die twee broers nooit.
If so: waardige laatste plaat, love it!

Zonder Roger, okee, okee. Maar niets tegen David, verdomme.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's zonder Roger. Da's dus kut.
Luister maar naar mijn mooie Oasis, samen met de buurman. Ik doe er dalijk nog eentje!

En al helemaal als ik heul Pink Floyd zit te luisteren
  En al helemaal als ik heul Pink Floyd zit te luisteren  

Ja kan gebeuren hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder Roger, okee, okee. Maar niets tegen David, verdomme.
En check die Trompettersolo-ert

*de Gert Dans doet
Ik vind Oasis een beetje kudt geloof ik.En al helemaal als ik heul Pink Floyd zit te luisteren

Jij hebt 'm laten schieten na On An Island@?!?!?1!?!!1/1!!?!?!11!?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren hè.
Vind het twee supernummers dus. Wat het ook zijn. En remmie vindt het ook!
Heb niks tegen David uiteraard, sowieso al nooit meer als je 'm op Live at Pompeii hebt zien rausen op "Echoes".
Maar AMLOR en TDB, die hele "diepere laag" die van Pink Floyd een beetje intelligente muziek, is er uit.
Als die ouwe David nog een keer op tour gaat, ga ik 'm geven though. Heb het de vorige keer laten schieten, na z'n soloplaat. Beetje dom achteraf.

Ja, dat houdt lekker de warmte tegen en daardoor verstook je meer gasquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
aaaaaaaaaahhhhwwwww
Wat een idee trouwens, zo'n kleedje over de verwarming!

Maar wel twéé keer naar Roger Waters in dezelfde tour geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt 'm laten schieten na On An Island@?!?!?1!?!!1/1!!?!?!11!?!
Het is dat je godverdomme al een gebroken pootje hébt
*gaat heul een dikke versie van One Of These Days zoeken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |