Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee gekkie, je krijgt 2 dagen wat dooi, en daarna gaat t weer gewoon vriezen.....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Weer vriezen ???, tis eind januari......., ik verlang naar de zon, het strand, surfboards, zoete mixjes met parapluutjes
krassertquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Laysa het volgende:
IK WIL DOOI!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Breezersletje!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Precies, een beetje wijf drinkt bier.
Mogge trouwens!
Oeh, Jupiquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een verlate prosit op je nieuwe baan!
Ohja!quote:
Ik begin maandag pasquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Gefeli!![]()
En hoe bevalt het? Of is dat ergens al gevraagd en moet ik teruglezen enzo
Oh, lol.quote:
Ja, dat vind ik ook echt te warm, eerst naar de 20 en dan de rest van de zomer een graadje of 24, 25, heuuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Anniebab het volgende:
Als je straks tegen de klippen oploopt van de hitte zon 40 gr. ,dan verlang je hier weer naar, dusse laat maar komen hoe t komp...
Eens, maarja zo gaat het hier nooit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt te warm, eerst naar de 20 en dan de rest van de zomer een graadje of 24, 25, heuuurlijk
Ach ja veel zin heeft het niet hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Anniebab het volgende:
Als je straks tegen de klippen oploopt van de hitte zon 40 gr. ,dan verlang je hier weer naar, dusse laat maar komen hoe t komp...
Heb me prima vermaakt, al vond ik wel dat er op het eind een kwartier uit had gekund.quote:
Ik vond het een geweldige en lange zomer. Ik teken voor weer zo eentje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens, maarja zo gaat het hier nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |