Vond ik ook en inderdaad die dialogen waren leuk, de wisselwerking tussen Robert Downey Jr. en Jude Law was gewoon smakelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt, al vond ik wel dat er op het eind een kwartier uit had gekund.
Downey jr. Holmes' vertolking deed me soms wat aan House denken. Ik vond de humor leuk, de dialogen spits (de ondertiteling bleef helaas weer achter) en ook filmisch erg smakelijk.
Van mij wel....alleen t geeft zo weinigquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja veel zin heeft het niet hè.
Maar in september liepen er hier ook mensen te zeuren dat het maar weer snel moest gaan stormen en regenen, dus nu mogen de liefhebbers van zon en warmte best even mekkeren om lente!
[ afbeelding ]
Niet hier in de omtrek hoor Pietje, het heeft hier (westen) nog aardige gesneeuwd de afgelopen dagen en dat is "lekker" vastgevroren op het ijsquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ijs is nu schoon hoor, nog ff snoeihard vriezen en droog blijven.
Dan gooi ik Nirvana er wel in:quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Gert het volgende:
De afwisseling is gewoon leuk. Seizoenen.![]()
Nee ik zet geen Earth & Fire op.
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.quote:
Had GeenStijl toch gelijk, een paar weken geleden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser![]()
![]()
![]()
Gisteravond in het 8 uur journaal vroeg iemand van een bouwbedrijf zich af wanneer kunnen we weer aan het werk. Zou hem kunnen vertellen dat ik vanmorgen voor begin februari berekeningen heb gezien die bijna niet uit kunnen komen. Waardes van meer dan 1050 boven Scandinavië en boven Groenland zelfs van 1070 hPa . Mocht dit een beetje uitkomen dan zit het koudste deel van de winter er nog aan te komen. Hoe lang zo’n winter dan nog na kan sudderen dat hebben we gezien in verschillende winters van de jaren veertig. Bekijk de maart maanden van enkele van deze jaren maar eens. Het is voor de ZZP ’ers in de bouw en bouwbedrijven niet te hopen dat het zo ver zal komen nu ze de oude vertrouwde vorstverletregeling hebben afgeschaft. Het is bijna niet te geloven dat ze dit gedaan hebben omdat er door de klimaatverandering geen strenge winters meer voor zouden komen zo hoorde ik iemand in het journaal zeggen.
Kijk die grafiek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zeker een fan van Pink Floyd en niet zo zeer van Bryan Adams, maar van deze clip en dit nummer ga ik altijd uit m'n dakquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.
Tenminste, niet in een goede.
Doe maar een jaartje vroeger dan, die vind ik wél mooi.![]()
Maak me blijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser![]()
![]()
![]()
Gisteravond in het 8 uur journaal vroeg iemand van een bouwbedrijf zich af wanneer kunnen we weer aan het werk. Zou hem kunnen vertellen dat ik vanmorgen voor begin februari berekeningen heb gezien die bijna niet uit kunnen komen. Waardes van meer dan 1050 boven Scandinavië en boven Groenland zelfs van 1070 hPa . Mocht dit een beetje uitkomen dan zit het koudste deel van de winter er nog aan te komen. Hoe lang zo’n winter dan nog na kan sudderen dat hebben we gezien in verschillende winters van de jaren veertig. Bekijk de maart maanden van enkele van deze jaren maar eens. Het is voor de ZZP ’ers in de bouw en bouwbedrijven niet te hopen dat het zo ver zal komen nu ze de oude vertrouwde vorstverletregeling hebben afgeschaft. Het is bijna niet te geloven dat ze dit gedaan hebben omdat er door de klimaatverandering geen strenge winters meer voor zouden komen zo hoorde ik iemand in het journaal zeggen.
Kijk die grafiek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Teun!!!!! Snertjuuuuuuhhhhhhh......quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weerstation Losser![]()
![]()
![]()
Kijk die grafiek![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Met 69 bedoelt Brian niet het jaartalquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik raak nooit zo in de stemming van Bryan Adams eigenlijk.
Tenminste, niet in een goede.
Doe maar een jaartje vroeger dan, die vind ik wél mooi.![]()
Ja én bedankt voor de mental image hè: pokdalige kop die aan een ontplofte egel lebbert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met 69 bedoelt Brian niet het jaartal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |