Haha nee dat is hem niet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat de grootste versie van het plaatje? En hoe groot moet ie worden?
Whehe, ok check antwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha nee dat is hem niet!
Zit in je PM inmiddels!
Ja doen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Schimpie!![]()
Ze doen mij aan een playstationspel denken. Die kleuren! Fantastisch!![]()
Moet ik nog wel bedenken wat ik wil maar we kunnen best samen ja. Doen?![]()
Oh en naar the action dus. Altaartjes zijn cool. Heb ik ook. Staat Bartje op.![]()
Morgen laatste werkdag? Dan over 3 maanden weer of wat?
Lees het later want het moonwalkende tuig komt net binnen!
Tof, blij dat ik kon helpenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geweldig!!
Hij is inmiddels besteld!!![]()
Dank je wel!
Ja man, kei stoer!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
Jullie gaan echt een tattoo zetten
Coolllll
Als je niet oppast, gaat die na een onaangekondigde demarrage riching kleine kindertjes of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef Coos het volgende:
Ben benieuwd waar de sponsorloop heen gaat.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_voor_Hati__.html
Leest men hier wellicht mee of kun je het verklappen?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja man, kei stoer!![]()
[ afbeelding ]
Een tattoo van een wereldbol lijkt me wel mooi! Ook handig trouwens voor als ik een keer ontvoerd word door aliens en dan ontsnap maar dan verdwaal in het heelal. Zou kunnen. Nou, dan heb je eindelijk een taxi gevonden, blijkt de chauffeur iets te zijn wat nog het meest wegheeft van een pulserende twaalfvingerige darm in satésaus. Leg dáár maar eens aan uit dat je naar de aarde moet.
Het is mijn msn-plaatje maar dan groot op een taartquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Leest men hier wellicht mee of kun je het verklappen?![]()
Of is het te inside-jokerig om leuk te zijn voor niet ingewijden?
Southpark-Caro!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het is mijn msn-plaatje maar dan groot op een taart![]()
Ik vind het zo tof geworden!![]()
Nou mogen ze dit wel lezen, ik heb toch niemand op msn
Ja dat moet je dan weer niet zeggen, stel dàt ze meelezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Southpark-Caro!![]()
"En tot over drie maanden, jungs"?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat de grootste versie van het plaatje? En hoe groot moet ie worden?
Je nam me in het ootje. Alweerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Yeah Yeah Yeah
![]()
Bier für unsere Relmof!
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
Zou tof zijn om het binnenkort nog te horen. Dat viert fijn(er) grote vakantie.
Als die na een jaar of 15 lelijk en uitgelubberd is is 't waarschijnlijk niet meer om aan te zien zo lelijkquote:
Helemaal niet!quote:
Uiteindelijk lubbert iedereen uit en dan maakt het geen hol meer uit of er wel of niet op getekend is. Lelijk wordt het toch wel. That's comforting!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als die na een jaar of 15 lelijk en uitgelubberd is is 't waarschijnlijk niet meer om aan te zien zo lelijk.
Prince is een egoïstquote:
De RLS SC van afgelopen week?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah heb um ook maar gejat van een ander topic
Ghehe das in de COS....daar lees ik over het algemeen alleen maar mee....vanochtend voor het eerst sinds een week die stream 20 min aan ofzo....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lays, waarom tvp je altijd? Zo lui ben je helemaal niet.
Mannen bleghhhhhhhhhhquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je daar zo'n beetje te generaliseren.
quote:
Ik schrok, dacht even dat het woensdag was en iedereen op de stream/chat zat naar Bommie te kijkenquote:
Gelukkig maar dan, het duurt nog een dag voor we van Jaap en Bommie kunnen genietenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrok, dacht even dat het woensdag was en iedereen op de stream/chat zat naar Bommie te kijken
Hoe? Wat? Bommie? Stream?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrok, dacht even dat het woensdag was en iedereen op de stream/chat zat naar Bommie te kijken
Volgens mij is het hier nog niet besproken hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je weer de hele week onder de grond gezeten mol
Nee, maar er zijn in dit sub-forum wel geloof ik iets van negen topics aan gewijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nog niet besproken hoor
Ik lees in principe alleen hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn in dit sub-forum wel geloof ik iets van negen topics aan gewijd
Misschien ben ik zo naief om te denken dat echt interessante zaken hier wel de revue zullen passerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, dan loop je kans om weleens wat te missen natuurlijk
Ach, interessant is een subjectief begrip natuurlijk....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ben ik zo naief om te denken dat echt interessante zaken hier wel de revue zullen passeren
uiteraard, daarbij weten we natuurlijk na afloop pas echt hoe het bevallen isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, interessant is een subjectief begrip natuurlijk....
Is het morgen nog wel de moeite om te kijken dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
Maar dat van Bommie gaat morgen niet door hoor, ... misschien de volgende week, hij staat op de lijst !
Kort gezegd, ik denk het niet !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het morgen nog wel de moeite om te kijken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |