Ik ben pas na tienen opgestaan, en douchen en aankleden duurt momenteel wat langer.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Vanavond naar Holmes.
Iemand 'm al gezien?
Gelukkig zonder achtervolgingen met sportwagens!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:22 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik en ik vond 'm lekker wegkijken, lekkere actiefilm met de nodige humor
Meelijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben pas na tienen opgestaan, en douchen en aankleden duurt momenteel wat langer.![]()
En maar zielig doen, ja ja ja
Anyway, die eerste paar bakken zijn zo lekker.![]()
Zo ongeveer tijdens de vierde komt dat gevoel van: hierna even niet meer. En dan zo eind van de middag wéér een bakkie, soms twee.![]()
Groetjes, Rita.
quote:
Blaasontsteking?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meelij![]()
Beterschap, 'tis toch vervelend hè.
Ga je ineens je ledematen waarderen enzo![]()
Intussen wil ik best met je ruilen nu, dat dan weer wel.
En die enquete is ook helemaal niet doordacht. Krijg je vragen als "wil je lagere BPM?". Duuh, iedereen wil minder betalen. Ze vertellen er allee niet welk tarief omhoog gaat als de BPM omlaag gaatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
Iederéén mag nu toch, lid of niet, meedoen aan die ANWB-enquete?
De enquete van De Telegraaf (196.000 deelnemers) leverde alvast 89% NEE-stemmers op.
Het is niet zo moeilijk te raden wat er met het hefffingsplan gaat gebeuren.
Eurlings, heeft allang gezien dat dat plan een onhaalbaar verhaal is. De enquete van de ANWB, waaraan hij zich gaat conformeren, komt voor hem dus als een geschenk uit de hemel. "Eurlings houdt zich aan de wens van het volk" en kan zonder al te veel gezichtverlies dit waanzinnige plan terzijde schuiven. Alhoewel ik gisteren op de radio hoorde dat het, "toch niet onbelangrijke" Jongerenfront van Groen Linksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Iederéén mag nu toch, lid of niet, meedoen aan die ANWB-enquete?
De enquete van De Telegraaf (196.000 deelnemers) leverde alvast 89% NEE-stemmers op.
Het is niet zo moeilijk te raden wat er met het hefffingsplan gaat gebeuren.
Nou, dan had ik een excuus om thuis te blijven nu.quote:
Compleet politiek onverantwoorde survey dus, negeren die troep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En die enquete is ook helemaal niet doordacht. Krijg je vragen als "wil je lagere BPM?". Duuh, iedereen wil minder betalen. Ze vertellen er allee niet welk tarief omhoog gaat als de BPM omlaag gaat.
Nog zoiets, "wil je liever 1 tarief dan 2 losse tarieven", ja duuh wie niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |