Jij ook al? Ik had ze gisteren ook bij SdB, van de plaatselijke voetbalclubquote:
De Klunderse Boys?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik had ze gisteren ook bij SdB, van de plaatselijke voetbalclub
Jij hebt een twééde gangbang gehad zaterdag avond!?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef Noek het volgende:
Ik heb vannacht over een gangbang gedroomd.Maar die was buiten, niet in de Stairway.
Ideeën voor de volgende meet graag in het meet-topique?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef Noek het volgende:
[..]
De Klunderse Boys?![]()
Ik heb vannacht over een gangbang gedroomd.Maar die was buiten, niet in de Stairway.
Toch nog bonuspunten voor die bang.
Bang bang you shot me down
Bang bang I hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang my baby shot me down
Klundert!quote:
Ja ik zit ook al te kijken, het ziet er een beetje grafisch onverantwoord uit zo hè.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk; ik quote even niet, dan kan ze de rotzooi in haar post even opruimen.
En die voelde een stuk warmer dan die in Stairway kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt een twééde gangbang gehad zaterdag avond!?
fyi, ik zit op mijn werk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
En die voelde een stuk warmer dan die in Stairway kan ik je vertellen.
Dat met -42 graden hè.![]()
Wanneer ga je weer naar huis, Ian? En blijven jullie nu de hele dag in haar bunker of ga je ook nog op pad?
Misschien is het leuk als ze je een dagje meeneemt naar de Keukenhof bijvoorbeeld of het Open Lucht museum. Neerlands trots!
Nog steeds zaterdagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef Noek het volgende:
Wanneer ga je weer naar huis, Ian? En blijven jullie nu de hele dag in haar bunker of ga je ook nog op pad?
Misschien is het leuk als ze je een dagje meeneemt naar de Keukenhof bijvoorbeeld of het Open Lucht museum. Neerlands trots!
Ik had laatst ook een lelijke maar zo lelijk als die van die van jou was die toch echt niet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al te kijken, het ziet er een beetje grafisch onverantwoord uit zo hè.
Zal ik je bellen en dan doe ik een spoedgeval na. Zorgverlof, dikke vette zorgverlof!quote:
OMFG DE WEEËN ZIJN BEGONNEN!!1!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal ik je bellen en dan doe ik een spoedgeval na. Zorgverlof, dikke vette zorgverlof!
Rechtse keukenkastje onderin?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Love, heb jij enig idee waar ik de witte puntjes heb gelaten?
Achja, soms moet je je onderscheiden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een lelijke maar zo lelijk als die van die van jou was die toch echt niet!
Je hebt echt mooie en lelijke posten. Die was lelijk hoor.
Jup, dankjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Rechtse keukenkastje onderin?
DIe heb ik als beltoon, iedereen vindt het zo'n vrolijk deuntje en dan lach ik ze allemaal uitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef Noek het volgende:
[..]
De Klunderse Boys?![]()
Toch nog bonuspunten voor die bang.
Bang bang you shot me down
Bang bang I hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang my baby shot me down
Nee mag niet, slecht voor 't ijs.quote:
In een grote tas, want hij past niet als een chihuahua in een handtas.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Meeeeertje, sleep je Ian nu ook de straten over, de buurt door? Wel doen hè!
Je nieuwste accessoire!
Vrolijk? Waarheen leidt de weg is de nieuwe zomerhit voor ze?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DIe heb ik als beltoon, iedereen vindt het zo'n vrolijk deuntje en dan lach ik ze allemaal uit![]()
Teringpietje, wat is het koud
Mehehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Meeeeertje, sleep je Ian nu ook de straten over, de buurt door? Wel doen hè!
Je nieuwste accessoire!
Maakt me niet uit of het Pietjes schuld als ik maar iemand de schuld kan geven van deze vermaledijde kouquote:
Maar dat is sowieso niet handig. Iedereen moet Ian zien en dan het blije hoofd van Mera erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een grote tas, want hij past niet als een chihuahua in een handtas.
Er zit natuurljik wel een fluitje in, dat lijkt vroljik maar is een gemeen fluitje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Vrolijk? Waarheen leidt de weg is de nieuwe zomerhit voor ze?
Hoop het wel, liefs een heel mooi wit pak van een centimeter of 50quote:
Waardoor er maandenlang geen treinen meer rijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop het wel, liefs een heel mooi wit pak van een centimeter of 50
Ah ja, dat is een erg nasty fluitje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit natuurljik wel een fluitje in, dat lijkt vroljik maar is een gemeen fluitje.
Voor de A'dam cam zou het wel weer leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dat jij moet blijven in dat verlaten dorp en voorlopig niet naar huis kanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waardoor er maandenlang geen treinen meer rijden
Ja en ik ben nog steeds van plan, daar dan op een klapstoeltje te gaan zitten, bordjes omhoog houden met punten van 1 tot 10.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor de A'dam cam zou het wel weer leuk zijn.
Nu weet ik tenminste dat ik de juiste youtube had gepost, ik heb het niet kunnen controleren want hier op mijn werk denken ze dat ik heel hard aan het werk benquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah ja, dat is een erg nasty fluitje.
Ik zat met de Cher-versie in mijn hoofd. Ik begin het nasty fluitje wel vrolijk te vinden geloof ik.![]()
Oh, de paniek begint.Zo geluisterd!
Dat je weet dat je de youtubes niet voor niks post. Die van Mera heb ik ook geluisterd. Ben ook zo'n Fann hè.
Juist!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:19 schreef Noek het volgende:
Maar dat is sowieso niet handig. Iedereen moet Ian zien en dan het blije hoofd van Mera erbij.
Cc's :
![]()
![]()
Ik wil of geen sneeuw of heel veel sneeuw.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hehe hier ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weet ik tenminste dat ik de juiste youtube had gepost, ik heb het niet kunnen controleren want hier op mijn werk denken ze dat ik heel hard aan het werk ben![]()
DIe zou ik wel willen luisteren, maar volle bak hier op kantoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist!
Omdat lief!
...
Oh, die kan ik opeens niet meer vinden (Morning, Al Jarreau).
Dan omdat een van mijn eerste discosingles:
![]()
![]()
soms betrap ik mezelf op grijnsen hier achter mijn pc, zie dat dan maar weer uit te leggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hehe hier ook![]()
Af en toe even heel bedenkelijk kijken enzo...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
soms betrap ik mezelf op grijnsen hier achter mijn pc, zie dat dan maar weer uit te leggen
Ja dat regel ik wel ff voor jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil of geen sneeuw of heel veel sneeuw.
Kan jij dat regelen?
quote:Vanaf morgen schakelt de natuur over op andere variant van winterweer. We worden dan overspoeld door polaire lucht vanuit het noordwesten met een maritieme inslag. Het wordt dan een heel stuk minder koud. De overgang naar dit andere weertype gaat waarschijnlijk gepaard met sneeuw
Aubquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben pas na tienen opgestaan, en douchen en aankleden duurt momenteel wat langer.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Vanavond naar Holmes.
Iemand 'm al gezien?
Gelukkig zonder achtervolgingen met sportwagens!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:22 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik en ik vond 'm lekker wegkijken, lekkere actiefilm met de nodige humor
Meelijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben pas na tienen opgestaan, en douchen en aankleden duurt momenteel wat langer.![]()
En maar zielig doen, ja ja ja
Anyway, die eerste paar bakken zijn zo lekker.![]()
Zo ongeveer tijdens de vierde komt dat gevoel van: hierna even niet meer. En dan zo eind van de middag wéér een bakkie, soms twee.![]()
Groetjes, Rita.
quote:
Blaasontsteking?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meelij![]()
Beterschap, 'tis toch vervelend hè.
Ga je ineens je ledematen waarderen enzo![]()
Intussen wil ik best met je ruilen nu, dat dan weer wel.
En die enquete is ook helemaal niet doordacht. Krijg je vragen als "wil je lagere BPM?". Duuh, iedereen wil minder betalen. Ze vertellen er allee niet welk tarief omhoog gaat als de BPM omlaag gaatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
Iederéén mag nu toch, lid of niet, meedoen aan die ANWB-enquete?
De enquete van De Telegraaf (196.000 deelnemers) leverde alvast 89% NEE-stemmers op.
Het is niet zo moeilijk te raden wat er met het hefffingsplan gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |