Succes!quote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:05 schreef hondjes het volgende:
Dochter en kleindochter ook weer veilig aangekomen in Spanje
Toch altijd weer blij dat het goed gaat..quote:
OUwe plaatjeszoeker, kikkerlikker!quote:
Bedankt!quote:
It is Michaelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
OUwe plaatjeszoeker, kikkerlikker!
Zoonlief kan de moonwalk. Tof man, hij stond aan de eettafel bij me en moonwalkt zo naar de tv.
![]()
![]()
OMGWTFBBQCHICKENMCROOKWORST!!!1111!!ONE!!2
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Zoonlief kan de moonwalk. Tof man, hij stond aan de eettafel bij me en moonwalkt zo naar de tv.
![]()
![]()
![]()
![]()
O dat is stoer, nep chieraf!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Van me eigen, ik was op monorail aan het zoeken en in Seattle hebben ze een mooie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
Eindhoven: het Seattle van Brabant-Oost!
Gert! Waar komt die vandaan?
Ja nakend, maar er mag wel een sportsok ala T he Peppers om zn....euh vlaggestokje, om bevroren ballen te voorkomen...quote:
Cooool!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, heb m al eens gezien, erg leuk!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze heb ik een tijdje al sig gehad, ken je 'm? Zo leuk!![]()
http://www.eternalmoonwalk.com/
Tegenwoordig zijn de meest betaalbare al 500 Gigabyte, en da's heeeeeul veul voor huis-, tuin- en keukengebruikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef Laysa het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een externe harde schijf...Maar wat is nou '' gebruikelijk'' qua geheugen...tis gewoon voor huis-tuin-en keuken gebeuren hoor
500GB is meer dan genoegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef Laysa het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een externe harde schijf...Maar wat is nou '' gebruikelijk'' qua geheugen...tis gewoon voor huis-tuin-en keuken gebeuren hoor
Ik ben nog blonder.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
Thanx...ben echt een bietje BlonT op dat gebied
....dus wat pietje zegt die 1.5 TB wat ik dus overal zie is echt voor het betere werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |