quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef luckass het volgende:
Ik vind de Reverze anthem van Brennan Heart best goed.
Dat zou ik wel willen doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Crap out! Nu heb ik at in de TT getypt ipv on.
Wie wil het aanpassen?
weer precies dezelfde synths als face the enemy, musical impressions etc.. kick is ook niksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef luckass het volgende:
Ik vind de Reverze anthem van Brennan Heart best goed.
Zin in HardBass
Nee sorry, dat vind ik geen festivalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:46 schreef Sethje het volgende:
de voorverkoop van Rebirth was al begonnen hoor
quote:
Heyhey! potverdie, San Miquel is geen rivaal, maar een collegaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef ElDani het volgende:
Voor de liefhebber: Je hebt nu elke maandag The Magic Show op hardshockers.fm. Komt met grote regelmaat veel goeds tussendoor! Gisteren Solutio & The I's en een mooie early set van Thera. En voor 2-Motion: Je rivaal Miquel doet ook regelmatig mee haha!
Het is 2 daags hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Nee sorry, dat vind ik geen festival
Ben ook benieuwd :p heb al wat lijntjes uitgegooid, als ze happen laat ik het wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef NLS04 het volgende:
Waren hier mensen in de matrixx afgelopen zaterdag? Hoorde er gisteren al wat over maar naar het schijnt heeft ruffian een paar flinke klappen uitgedeeld en geincasseerd..
prima de luxequote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij zit nu net zoals bij iedereen hoor, maar die vorigen staken een stuk verder uit dan bij andere mensen. Dat bleek dus niet goed te zijn, want ze vielen uit. Nu zitten ze een stukje dieper, normaler zeg maar.
Nice, toch nog iemand die hem doorheeft!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
TT = aangepast
TT =heerlijk Ran-D'ingetje
TT =als antwoord op de vraag van #131
ik had de TT voor het vorige deel gemaakt, dus dacht dat je gewoon 'geantwoord' had op mijn TTquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nice, toch nog iemand die hem doorheeft!![]()
Dikke feestjes zo in het begin van het jaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Let's see ... what else; ohjah verder dikke zinnetjes innetjes: XQ, HardBass en waarschijnlijk de XX - Raad van 11
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef NLS04 het volgende:
Waren hier mensen in de matrixx afgelopen zaterdag? Hoorde er gisteren al wat over maar naar het schijnt heeft ruffian een paar flinke klappen uitgedeeld en geincasseerd..
Ruffian twittert:quote:Zag Ruffian opeens met een bebloede kop staan Watskeburt ?
================================================================
Die had in de rokersruimte ruzie met 2 meiden voor zover ik het mee gekregen heb, hij was goed aan het rammen in zyn pyama pakkie. Wat een gek zeg!
&
Dat vechten was helemaal links vooraan, Ruffian lag op de grond met een of andere gozer die met de Viper en Gizmo enzo mee was. Ging er nog aardig op, Ruffian heeft daarna ook de microfoon niet meer vast gehad
quote:I learned a valuable lesson this w-end. Sometimes its better to exclude ppl who are too close to you.Cause they can hurt you like a MF.
You got that rightquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:31 schreef CharlyLownoise het volgende:
Dikke feestjes zo in het begin van het jaar
Nummer is wel lekker en ik ben normaal gesproken ook groot fan van Ran-D maar die 'zangerige vocals' hoeven van mij niet zo..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had de TT voor het vorige deel gemaakt, dus dacht dat je gewoon 'geantwoord' had op mijn TTtotdat ik zag dat het ook echt een zin was uit dat nummer van Ran-D
Blijf een erg vreemd verhaal. Benieuwd of we daar nog meer van krijgen te horen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...
x2quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:00 schreef de_huig het volgende:
tvp
en gefeliciteerd seth..maak er zaterdag maar een mooi feestje van
Dance-Tunes, Juno & Hardstyle.com (ja ik koop alles).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef onlogisch het volgende:
Waar downloaden kopen jullie meestal je hardstyle?
* ReMcOrE herkent hem ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat een juweeltje, en niet blij maar duister en hard
ik ontdek nog steeds nieuwe dingen uit die periode
idem dito, volgens mij staat die op een of andere sensation 2005 megamix die ik ergens heb staanquote:
Daar herken ik hem ook vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
idem dito, volgens mij staat die op een of andere sensation 2005 megamix die ik ergens heb staan
Niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
High Voltage - Bombs Away is niet te krijgen als digitale download!
-Check.. Denk dat ik toch maar voor de solotour ga dit keer..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Niet?![]()
Zin in Hard Bass!![]()
Seth gefeliciteerd![]()
Sub vrijdag in de auto![]()
Alpine![]()
Tot nu toe alleen maar positieve berichten over m'n mix
4x MTX T6C653 in da waggiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet de speakers in mijn deuren ook snel vervangen, die zijn niet best meer
2 in de voor deuren (in beiden 1) en 2 achter de hoofdsteunen achterin (3deurs hatchquote:
Mensen kijken je best raar aan als je los zit te gaan in je wagen en de mensen naast je snappen niet waarom, ze horen de bas wel maar meer dan ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nog geen rijbewijs maar het lijkt me zo vet om als ik alleen in een wagen rij dat ik dan hard die speakers aan kan zetten met dikke basslines.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leon, ik heb trouwens een vraagje over Logic![]()
Ik heb in Ultrabeat mijn kick en bas gemaakt (meerdere sporen) en ik heb geen flauw idee hoe ik ze hoger of lager kan krijgen (irritatie...kan het al daaaaaagen niet vinden)
Zoek eigenlijk een soort piano roll zoals in Fruityloops...daar was het zoooo makkelijk.
[ Bericht 9% gewijzigd door RiKe op 26-01-2010 21:44:03 ]Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Haha who gives 2 craps?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mensen kijken je best raar aan als je los zit te gaan in je wagen en de mensen naast je snappen niet waarom, ze horen de bas wel maar meer dan ook niet.
Kijken ze je echt aan met een blik van: DUDE....THE F...?!
Oftewel ze gaan de Fusion Studios uit? Want Utrecht - Veenendaal is inderdaad best te doen.quote:”We zien enorm uit naar X-Qlusive – Headhunterz! De liefhebbers kunnen heel wat spectaculaire optredens verwachten op dit evenement… Voor de wat langere termijn komt Headhunterz met iets speciaals! Wat dat precies is, houden wij, Noisecontrollers, nog even voor ons maar we hebben voor nu wel twee andere leuke nieuwtjes. Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd. En voor aanstaande zaterdag hebben we speciaal een track gemaakt, die niemand nog heeft gehoord. We kunnen niet wachten en we zullen er alles aan doen om van X-Qlusive een succes te maken!”
Ik vat dit juist op alsof HHZ's studio verhuist. (Naar EHV dan)quote:Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd.
HHZ woont in Zaandam toch, dacht ik? Dan zou het helemaal niet logisch zijn als hij naar het Fusion pand gaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vat dit juist op alsof HHZ's studio verhuist. (Naar EHV dan)
Maar dat zou wel onlogisch zijn want die kerel zit net weer in Veenendaal.
Zo vat ik het ook op... HHZ had/heeft zijn studio toch thuis?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vat dit juist op alsof HHZ's studio verhuist. (Naar EHV dan)
Maar dat zou wel onlogisch zijn want die kerel zit net weer in Veenendaal.
Is verhuisd naar Veenendaal, NC wonen in Utrecht. You do the math.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
HHZ woont in Zaandam toch, dacht ik? Dan zou het helemaal niet logisch zijn als hij naar het Fusion pand gaat.
Ach HHZ kan het zich iig veroorloven, hij rijdt in een nieuwe BMW M3....;)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is verhuisd naar Veenendaal, NC wonen in Utrecht. You do the math.
Naar het schijnt heeft Ruffian in de rokersruimte zijn vriendin en die van the viper in elkaar geslagen waarna bekenden van the viper hem terug hebben gepakt ( en terecht ) kut ruffianquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...
[..]
Haha payback voor al die livesets die hij verpest heeftquote:
Ik dacht dat hun studio in het Fusion pand zat? Althans, dat heb ik ooit in een YT filmpje gezien bij een rondleiding die Zany gaf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is verhuisd naar Veenendaal, NC wonen in Utrecht. You do the math.
Vrouwen slaan is altijd not done, lekker voor Ruffian dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Ruffian in de rokersruimte zijn vriendin en die van the viper in elkaar geslagen waarna bekenden van the viper hem terug hebben gepakt ( en terecht ) kut ruffian
+ dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:41 schreef T_Killer het volgende:
Haha payback voor al die livesets die hij verpest heeft
dat heb ik ook, waarvan die 2 voorste dus aan vervanging toe zijn. die achterin gaan al meer dan 5 jaar meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
2 in de voor deuren (in beiden 1) en 2 achter de hoofdsteunen achterin (3deurs hatch)
trust me, vetter dan dat wordt autorijden nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nog geen rijbewijs maar het lijkt me zo vet om als ik alleen in een wagen rij dat ik dan hard die speakers aan kan zetten met dikke basslines.
* ReMcOrE herkent dit volledigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mensen kijken je best raar aan als je los zit te gaan in je wagen en de mensen naast je snappen niet waarom, ze horen de bas wel maar meer dan ook niet.
Kijken ze je echt aan met een blik van: DUDE....THE F...?!
whahaha, preciesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Haha payback voor al die livesets die hij verpest heeft
Zou dit door MoH komen die te hard hebben staan knallen?quote:Weigering vergunning Sector 01
Digital Attack Events heeft in juli 2009 een aanvraag ingediend voor een evenementenvergunning ten behoeve van ‘Sector 01’, 22 mei 2010 in de TT Hall te Assen. Deze aanvraag is tot onze grote verbazing op 23 december 2009 door gemeente Assen afgewezen. De gemeente stelt in het besluit dat ‘recent onderzoek heeft uitgewezen dat de muziek die ten gehore gebracht zal worden, niet kan voldoen aan de gestelde geluidsnormen.’ Met andere woorden: Het is (voorlopig?) afgelopen met houseparties in de TT Hall.
In een persbericht laat de gemeente weten “voortaan alleen nog een vergunning af te geven als organisaties harde garanties geven dat geluidsnormen niet worden overschreden.”
De gemeente Assen heeft van Digital Attack Events nooit geëist dat zij zich aan de geluidsnormen dient te houden. Het college heeft tot onze grote verbazing ruim vijf maanden na de vergunningsaanvraag slechts besloten de vergunning te weigeren op grond van de soort muziek. Aangezien het juridisch onrechtmatig is op deze grond een vergunning te weigeren, heeft Digital Attack Events bezwaar ingesteld tegen deze beschikking.
Digital Attack Events werkt, in tegenstelling tot organisaties die eerder dance-evenementen in de TT Hall organiseerden, nauw samen met geluidexperts om binnen de geldende milieueisen ten aanzien van geluid te blijven. Er worden nieuwe technieken aangewend om zoveel mogelijk decibel op de dansvloer te realiseren en zo weinig mogelijk daarbuiten. Vanaf het moment van vergunningaanvraag heeft Digital Attack Events meerdere malen aan de gemeente kenbaar gemaakt mee te willen denken en mee te willen werken aan oplossingen ten aanzien van geluidsoverlast.
Omdat Digital Attack Events een groot belang heeft de vergunning alsnog zo snel mogelijk te ontvangen en omdat zij snel duidelijkheid wil verschaffen aan de (potentiele) bezoekers is de rechter verzocht te bepalen dat het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Assen binnen zeven dagen na uitspraak een beslissing moet nemen op het bezwaarschrift van Digital Attack Events. De rechtbank heeft ons verzoek inmiddels in behandeling genomen.
Wat ons betreft gaat Sector 01 gewoon door, de voorbereidingen en kaartverkoop zijn al maanden in volle gang. Wij zien het bovendien primair als onze verantwoordelijkheid om binnen de geldende milieueisen te opereren en wij staan ervoor dat het evenement binnen de geldende geluidsnormen zal plaatsvinden. Wij willen een kwalitatief hoogstaand evenement neerzetten dat bij succes jaarlijks terugkeert in Assen. Dat kan natuurlijk alleen als je serieus met dit soort zaken omgaat.
wat een TT voor Topdeckquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef ElDani het volgende:
Timetable XQ HHZ:
BlackBox
22:30 – 00:00 Darren Mase
00:00 – 01:00 Headhunterz
01:00 – 02:30 Headhunterz Vs. Wildstylez
02:30 – 03:45 Headhunterz Vs. Brennan Heart
03:45 – 04:00 Project One
04:00 – 05:00 D-Block & S-te-Fan
05:00 – 06:00 Headhunterz Vs. Noisecontrollers
06:00 – 07:00 Proppy & Heady
Hosted by MC Villain
Topdeck
21:30 – 23:30 Scope DJ
23:30 – 01:30 A-Lusion
01:30 – 03:30 Alpha²
03:30 – 05:30 Frontliner
Hehe, P1 idd heel kort.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een TT voor Topdeckalleen hadden Alpha2 en Frontliner wel andersom gemogen
en 15 hele minuten P1 in de BlackBox, toe maar
Zijn altijd genoeg toffe lui dat klopt, maar valt me op de laatste jaren er steeds meer ''paupers'' richting Uelsen trekken, moet je die foto's maar eens kijken op http://www.dekabouter.com/. Moet je is een keer langs die kooi lopen dan weet je niet wat je tegenkomtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:07 schreef Koepert het volgende:
Terugkomende op de Zak-foto opmerking.. Ja t is wel n beetje trash verzameling, maar ook genoeg toffe lui, en daarbij, je maakt je eigen feestje toch.. K had sowieso wel n stuk of 20 bekenden verdeeld over meerdere 'groepjes' dus dan is t wel prima. K stoor mij er nooit zo aan, als ze niet lastig doen. Wat ze bij mij zelden doen gek genoeg....
Hopen dat hun net zo als A-lusion weer een beetje in de picture komen, want produceren kunnen ze zeker welquote:
Als dit echt waar is hoop ik dat Ruffian het eerste jaar geen woord meer uit kan spreken! Hoe zal Q hier op reageren? Of zal het gewoon in de doofpot worden gestopt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Ruffian in de rokersruimte zijn vriendin en die van the viper in elkaar geslagen waarna bekenden van the viper hem terug hebben gepakt ( en terecht ) kut ruffian
K weet wat je bedoelt. Maar ik laat me daardoor de line-ups niet verpesten.. Als er n paar bekenden zijn vermaak ik me prima. Op grotere feesten (XQ, Qlimax, Q-Base) lopen ook meer dan genoeg kneusjes rond, toch vermaak ik me super..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zijn altijd genoeg toffe lui dat klopt, maar valt me op de laatste jaren er steeds meer ''paupers'' richting Uelsen trekken, moet je die foto's maar eens kijken op http://www.dekabouter.com/. Moet je is een keer langs die kooi lopen dan weet je niet wat je tegenkomt.
Vind het zelf wel jammer omdat ik eerder 2 x in de maand daar wel kwam tegenwoordig bijna nooit meer.
Tja... ik kan ook totaal niet met Ultrabeat omgaan... Vraag me af en toe ook af hoe anderen dat doen... Onder iedere toets zit weer een andere kick terwijl ik dat ook helemaal niet wil hebben... Heb me er ook eigenlijk nooit echt in verdiept omdat ik meerdere lagen sample-kicks gebruik en daar wat mee ga kloten en de EQ er op los laatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon, ik heb trouwens een vraagje over Logic![]()
Ik heb in Ultrabeat mijn kick en bas gemaakt (meerdere sporen) en ik heb geen flauw idee hoe ik ze hoger of lager kan krijgen (irritatie...kan het al daaaaaagen niet vinden)
Zoek eigenlijk een soort piano roll zoals in Fruityloops...daar was het zoooo makkelijk.
Let the rumors begin.quote:The track is Done finally!! Really soon i will announce the name of my new label.Hope tomorrow i can put a preview of my new track . Ciaooo
Staat nu bij: Brand New Label in de commentsquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef ElDani het volgende:
Zatox Facebook:
[..]
Let the rumors begin.
O nice.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Staat nu bij: Brand New Label in de comments
Nieuw eigen label dus opgestart door Zatox!
Geloof me maar, is waarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dan kan de beste man eindelijk alles releasen wat hij wil.. dus niet alleen de hitjes om het geld mee binnen te halen, maar hopelijk ook wat meer 2006 georienteerde tracks á la W.A.S.H en Machinehead, die een minder groot publiek aan spreken..
Mocht dit zo zijn dan is Zatox in 2010 een smerig mannetje
Oei! Goed nieuws zo op de vroege woensdagavondquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dan kan de beste man eindelijk alles releasen wat hij wil.. dus niet alleen de hitjes om het geld mee binnen te halen, maar hopelijk ook wat meer 2006 georienteerde tracks á la W.A.S.H en Machinehead, die een minder groot publiek aan spreken..
Mocht dit zo zijn dan is Zatox in 2010 een smerig mannetje
[img] [url=http://i.fok.nl/s/fuckneehe.gif[/img]]http://i.fok.nl/s/fuckneehe.gif[/img][/url] Nee,nee,nee... tijdens de set van Zatox op Decibel heb ik een groepssms naar iedereen gestuurd (terwijl iedereen zeg maar max 1 meter van me af stond emt daarin: "Zatox is een vies mannetje"quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef T-Force het volgende:
En euhm...ik kan me nog ergens vaag herinneren dat jij vroeger (lees: vorig jaar, lees: 1 maand terug) Zatox ook al een smerig mannetje vond
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee,nee,nee... tijdens de set van Zatox op Decibel heb ik een groepssms naar iedereen gestuurd (terwijl iedereen zeg maar max 1 meter van me af stond emt daarin: "Zatox is een vies mannetje"
Hilariteit alom, verbaasde blikken volgden en de uitspraak is blijven hangen.. hij was dus een vies mannetje maar mocht mijn hypothese uitkomen dan wordt hij een smerig mannetje, daar zit het verschil ^^
Het kwam op dat moment gewoon in mij op. Vies is een woord wat regelmatig in mijn vriendengroep voorbij komt.. meestal in de vorm van een parodie op bepaalde groepen mensen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dat taalgebruik trouwens naar aanleiding van Joran van der Sloot zijn vocabulaire ?
Ik heb hem hier anders ook wel een paar keer hier voorbij zien komen haha!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het kwam op dat moment gewoon in mij op. Vies is een woord wat regelmatig in mijn vriendengroep voorbij komt.. meestal in de vorm van een parodie op bepaalde groepen mensen...![]()
doe mij die viezzzze beats etc etc... je kent het wel
Ah cool! Wie organiseert dat? Pols maar eens bij ze of ze nog DJ's nodig hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:21 schreef nattermann het volgende:
TerugVindParty!
LeonH, voor het geval je deze interessant vindt: binnenkort mogelijk Zany en DBSTF in Mondial. Vriend van me is bezig ze te charteren om te komen draaien!
Ik zal het doorgeven aan hem! Een jongen uit Geleen organiseert dat feestje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ah cool! Wie organiseert dat? Pols maar eens bij ze of ze nog DJ's nodig hebben
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef JortK het volgende:
Uknown - Smack My B*tch up (Ruffian Smacks His RMX)
Da's wel een vet nummer ja ;Dquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Crypsis ft Sasha F - Get Hit (Ruffian 2 da floor RMX)
Zo kunnen we denk ik nog wel een paar topics volspammen
En je bent altijd maar weinig ECHT leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
zo had ik er ook een paar over Haiti verzonnen
Dat Seismic daar niet zo populair is op dit moment, en dat hetzelfde op gaat voor Tremble tracks![]()
En dat Coone - Earthquake daar nooit een grote hit gaat worden![]()
Ja ik vind mezelf soms ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
HATUHHH IZZZ VERLATTUUUUH JWTZ !!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef CrustyClown het volgende:
En je bent altijd maar weinig ECHT leuk
Oeps... Vergeten om ook alles uit de map verwijderde berichten te gooienquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef nattermann het volgende:
LeonH, maak je PM-inbox eens leeg!
Oh, Mijn, GOD!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef T-Force het volgende:
Whoa![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.aviopodcast.nl/
Dan maak je mij als AVIO Records-fan wel heeeeeeel erg blij
--> lsdb vermelden is genoegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef Koepert het volgende:
euh.... Domme vraag, ik zie t ff niet, hoe download je die set? K krijg m alleen als .php, en daar kan winamp wel wat mee, maar mn autoradio niet.
Dat laatste shot is nog beterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef NLS04 het volgende:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen maar wat een held![]()
[ afbeelding ]
Afkomstig uit de nieuwe b2s aflevering
Maar geen samenwerkingen dus...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef NLS04 het volgende:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen maar wat een held![]()
[ afbeelding ]
Afkomstig uit de nieuwe b2s aflevering
nicequote:
x2quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef T-Force het volgende:
Whoa![]()
![]()
![]()
![]()
The Hard Wayquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef T-Force het volgende:
Whoa![]()
![]()
![]()
![]()
Die plaat.. Die mid intro..quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zo dies inderdaad heerlijk dat plaatje van Geck-O & Phrantic
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zin in Hard Bass!!
Voor mij juist een van de eerste dingen binnen AVIO die me wel zeer trekt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:54 schreef Sethje het volgende:
ik vind er juist niet zoveel aan.....haha
het eerste van avio wat me niet zo trekt
M'n broertje doet vanavond de lichten @ topdeckquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een TT voor Topdeckalleen hadden Alpha2 en Frontliner wel andersom gemogen
en 15 hele minuten P1 in de BlackBox, toe maar
Ja ging over Project Onequote:
Vind die samenwerking met Brennan Heart anders super dikquote:Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef 16meter het volgende:![]()
Die samenwerkingen voor XQ vallen tegen.
btw
[..]
![]()
![]()
Vind die Forever Az One remix ook zeer matig hoor, en die remix van BH hoef ik denk ik al helemaal niet te horenquote:Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef 16meter het volgende:![]()
Die samenwerkingen voor XQ vallen tegen.
btw
[..]
![]()
![]()
Wil zo een beetje iedereen denk ik... maar Scantraxx heeft de touwtjes in handen en het gaat vooral de promowwzzz.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:56 schreef Noxa het volgende:
Van mij mag het wel weer iets minder NL/Nu-Style en meer Italy en ouderwetsche hardstyle. Reversed bass enzo!
Ja, het viel me op dat die opening precies hetzelfde was als bij hun set in 2008 op Qlimax.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:25 schreef poiuytr het volgende:
Willem & Joram die aftrappen met die edit van Story Unfolds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hem nog een keer geluisterd en ben nu iets minder enthousiast.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind die Forever Az One remix ook zeer matig hoor, en die remix van BH hoef ik denk ik al helemaal niet te horen![]()
Vind het toch altijd wel raar dat alle dj's aankondigen dat ze met heel veel nieuw spul op de proppen gaan komen, maar als je dan de tracklisten kijkt van alle artiesten zie je vaak maar weinig nieuw spul.
Na dat incident van vorige week?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ruffian niet meer bij Platinum.. Aardig gek weekendje vorige week i guess..
Dit is het beste nieuws wat ik in tijden heb gehoordquote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ruffian niet meer bij Platinum.. Aardig gek weekendje vorige week i guess..
Villain was gister in elk geval lekker op dreef. Nooit aan hem gestoord en hij bracht de sfeer er goed inquote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef LeonH het volgende:En geef nou maar Villain eens de kans op de Q mainstages. Dit verdient die gast!
Laten we de komende Q-feesten of een persbericht afwachten voordat we conclusies trekken. Met IQ staat ie sowieso nooit op de main. Issie met Defqon er niet bij dan lijkt het me duidelijk..quote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ruffian weg?? op zich een goede ontwikkeling, stopt ie nu helemaal met mc' en?
Kan niet wachten op de live sets. Hoorde één of andere knaap zeggen dat er ook een dvd uitkomt...?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef Da_Ripper het volgende:
XQ was geslaagd. Het mooiboy gehalte was zeer laag, het v/d kaart gehalte daarintegen![]()
Livests zijn er al lang johquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de live sets. Hoorde één of andere knaap zeggen dat er ook een dvd uitkomt...?
Link...? Link...?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Livests zijn er al lang joh. Dus ik zou maar even gaan kijken als ik jou was op de welbekende sites.
DVD lijkt me eigenlijk niet. Dat word over het algemeen niet gedaan bij X-Qlusive. Maar goed, ik ben er niet geweest.
Die zijn verboden hier, livesets zijn vet illegaal jwz!quote:
Bedankt voor de tip!quote:
Haha echt hequote:
Bij de plees was het al helemaal lache.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha echt he![]()
Dat viel mij ook al op, vooraan was echt iedereen leip volgens mij, wel erg gezellig
Zijn inderdaad leuke dingenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bij de plees was het al helemaal lache.
Handen wassen, kijk in de spiegel: Zie ik één of andere knaap mij droog aangrijnzen:![]()
quote:Good morning.Question of the day:what will be the name of my new label? Some info : is not a Dutch label...
Wordt hier niet echt warm van.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:58 schreef ElDani het volgende:
Toneshifterz - Nightscape
Bekijk deze YouTube-video
Toneshifterz - Get Loaded
Nou hopen dat die "Electroshock" track er ook nog bij komt!
Dat gaat meer over Good Morning van over zijn nieuwe label. Nogmaals: het word een op zichzelfstaand label, dus GEEN Scantraxx Italy (zoals overal gezegd word) en GEEN Activa sublabel.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zatox Twitter:
[..]
Sublabel van Activa ofzo?
quote:@Ruffian6 Yo whats up with u and platinum?:O
about 15 hours ago from web
Setenza_
quote:@Setenza_ you tell me
about 15 hours ago from TwitterRide in reply to Setenza_
Ruffian6
quote:@Ruffian6 Your not on the artist list anymoreQuite shit coz ur a good MC
about 15 hours ago from web
Setenza_
quote:@Setenza_ nahh nothing for you to be bugged about. We good.
about 14 hours ago from TwitterRide in reply to Setenza_
Ruffian6
Ik zag 'm staan die avond. Had eigenlijk geen zin om 'm aan te spreken. Maar zat al op die aflevering te wachten...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maar wat ik eigenlijk wou posten:
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2010/video/
Aflevering 2 en dan de laatste 5 minuten van de aflevering met jeroen dat ze samen in een rolstoel naar Qlimax gaan.
Ik ben m ook wel eens tegengekomen volgens mij op Thunderdome Payback Time (HMH) en Q-Dance presents Promo (ook HMH). Op Thunderdome was helemaal geweldig, paar vrouwtjes shirtje omhoog tieten tevoorschijn hij natuurlijk helemaal glunderen hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zag 'm staan die avond. Had eigenlijk geen zin om 'm aan te spreken. Maar zat al op die aflevering te wachten...
Ik zag 2x op een feest (In Qontrol en OF Qountdown 2008 of XQ Holland) dezelfde gast in een rolstoel even zijn rugzak pakken en een sleuteltje met wit goed zijn neus in gooienquote:Op maandag 1 februari 2010 17:27 schreef CharlyLownoise het volgende:
Wat een gast. Gehandicapt maar toch bier drinken en jointje roken. Waarschijnlijk gaat er ook wel eens een pilletje in bij hem.
x2quote:Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind die toneshifterz tracks juist echt vet..
ik was niet bij Headyquote:
* ReMcOrE heeft daar ook zin inquote:Op zondag 31 januari 2010 04:12 schreef de_huig het volgende:
punt is en blijft dat ik verdomde veel zin heb in hardbass![]()
![]()
![]()
lekkerrrrrrquote:
klinkt wel goedquote:Op maandag 1 februari 2010 15:58 schreef ElDani het volgende:
Toneshifterz - Nightscape
Toneshifterz - Get Loaded
Nou hopen dat die "Electroshock" track er ook nog bij komt!
XQ Headhunterz was anders ook een zwaar lekker feestje hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was niet bij Headyik was bij SuperBash
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was voor m'n gevoel ook een beetje in de HMH, aangezien Atak net een mini-versie isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
XQ Headhunterz was anders ook een zwaar lekker feestje hoor![]()
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2010/video/quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over met dat gedoe van Valerio?
Zie maar een filmpje van 42 seconde.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2010/video/
Laatste 5 minuten.
Aflevering 2, laatste 5 min...quote:Op maandag 1 februari 2010 20:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie maar een filmpje van 42 seconde.
Wat ik er nou van opgevangen heb...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef Noxa het volgende:
Oh kan iemand ff uit de doeken doen wat er met die Ruffian gaande is? Heb het ff gemist.
Zal em overigens niet missen op Q-Dance feesten. Vond het maar een irritante MC. De kunst van MC'en is weten wanneer je je waffel moet houden.
Sinds de matrixx met dfstf (dj's revolution) en qountdown (zany - Fresh beats), merk ik echt dat ze steeds meer oude tracks op gaan pakken. Ook al kiezen ze er 1 uit en draaien die dan op verschillende feesten. Ik vind het iig goed dat dit in een stijgende lijn zitquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef T-Force het volgende:
Goeienavond manner!
Ik ben ook weer boven water. Hard Nature was echt heeeeerlijk!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Brennan Heart draaide als een held![]()
![]()
Hij draaide Rob - Boys Interface (The Beholder & Max Enforcer Remix)![]()
Tatanka was de absolute meester van de avond. Heeeeeerlijk gemixt en gruwelijke tracks. Paar nieuwe Zatoxjes gehoord en wat oude TatankasOpenen met Let's Rock en afsluiten met Drop That Track
![]()
Toch besloten om komend weekend naar Hard Bass te gaan. Van tevoren zelf draaien op een feest in Breda van 21.00-22.00 en dan met de trein naar GelredomeTot dan kerls
Voetbal je tegenwoordig ook zelf dan, Sethje? Ik dacht dat jij meer van het passieve sporten wasquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef Sethje het volgende:
Ik ben ook aanwezig, ik hoop wel vurig dat het voetbal word afgelast anders moet ik om 9.00 op de club zijn :S
haha nee zelf niet meer helaas. Ik ben leider van de a1 op zaterdag en 't 3e op zondag.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef Devz het volgende:
[..]
Voetbal je tegenwoordig ook zelf dan, Sethje?
Nou tegenwoordig sport ik 2 uur per week in de sportschool, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afvalracequote:Ik dacht dat jij meer van het passieve sporten was
Maar hoe herkennen wij jou dan voortaan op feestjes Sethquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nee zelf niet meer helaas. Ik ben leider van de a1 op zaterdag en 't 3e op zondag.
[..]
Nou tegenwoordig sport ik 2 uur per week in de sportschool, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afvalracemet begeleid sporten en een soort van dieet. Er gaat ongeveer een kilo per week af.
Goed bezig man!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nee zelf niet meer helaas. Ik ben leider van de a1 op zaterdag en 't 3e op zondag.
[..]
Nou tegenwoordig sport ik 2 uur per week in de sportschool, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afvalracemet begeleid sporten en een soort van dieet. Er gaat ongeveer een kilo per week af.
Dat zal altijd wel hetzelfde blijvenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen wij jou dan voortaan op feestjes Seth?!
2 bekers bier en een gelukkig gezicht?
x2.. Ik wil ook wel heel erg graag Hard Bass meepakken, maar is alsnog een duur grapje.. Toch wil ik heeel graag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:05 schreef 16meter het volgende:
goed bezig Sethdie gym in!
Misschien zaterdag een laste minute naar Hard Bass... tis een beetje passen en meten met de centjes in crisistijd, jwtzz dus niets is zeker.
Sinds QD geen feestje meer gehad en het begint weer te kriebelen.
Ik zal pas definitief oordelen na hardbass maar uitzonderingen daar gelaten (bijv: moving madness, eternal void) vind ik het niet bijzonder, maar miss is het live wel vet dus mijn oordeel volgt pas dan:)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ElDani het volgende:
Second Identity LIVE zal zaterdag deze tracks draaien
Amplified vond ik ook wel vet klinken. Maar is inderdaad nog weinig uit te halen op deze manier.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zal pas definitief oordelen na hardbass maar uitzonderingen daar gelaten (bijv: moving madness, eternal void) vind ik het niet bijzonder, maar miss is het live wel vet dus mijn oordeel volgt pas dan:)
Wat een saaie bende zeg dat Second Identityquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ElDani het volgende:
Second Identity LIVE zal zaterdag deze tracks draaien
Jack van Geldertje: Zeg het maar jongens.. Ik vind het grappig, maar niet 100% bijzonder.
edit: na een paar keer luisteren word ik nou niet echt enthausiast. Klinkt als veel van hetzelfde. Wie weet is het live goed te doen!
0,0 last van, ben echt blij als ik komende zaterdag in t Gelredome sta. Wat is t plan eigenlijk zaterdag? Ga jij vanuit Nijmegen? En Harm ga jij vanuit Malden of kom je vanuit Ass'n?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef NLS04 het volgende:
Er klopt iets niet. Normaal gesproken hebben ik aantal dagen voor een feest als hardbass al veel meer kriebels dan nuVolgens mij ben ik ziek
Moving madness, echte italiaanse sound, dus dat is de klapperquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
x2.. Ik wil ook wel heel erg graag Hard Bass meepakken, maar is alsnog een duur grapje.. Toch wil ik heeel graag!
Leuke uitzending, heb alleen maar respect voor deze mensenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Aflevering 2, laatste 5 min...
je vergeet Euphoriaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zal pas definitief oordelen na hardbass maar uitzonderingen daar gelaten (bijv: moving madness, eternal void) vind ik het niet bijzonder, maar miss is het live wel vet dus mijn oordeel volgt pas dan:)
en over het draaien van oudere tracks laten we hopen dat de trend doorzet
ik heb ook wel hoge verwachtingen in dat opzicht van Zany Beholder live, plaatjes als who wants this,feir reigns today,midnight, annihilating etc![]()
zolang ze bleeding maar weglaten (maar ik denk dat dit helaas niet het geval zal zijn)
dat klopt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef NLS04 het volgende:
Er klopt iets niet. Normaal gesproken hebben ik aantal dagen voor een feest als hardbass al veel meer kriebels dan nuVolgens mij ben ik ziek
Bartman moet zich inderdaad dood schamen dat hij Euphoria vergeetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
je vergeet Euphoria
al komt die nog zeer regelmatig voorbij in sets van Zany b.v.
wat mij betreft de beste Zany & Beholder plaat.
Dat Second Identity doet me niet zoveel, mooi moment om ff flesje bij te vullen.
edit: Amplified (lijp melodietje) en Moving Madness klinken wél ok.![]()
Yummy! Kan me het moment nog goed voorstellen toen ik deze voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef 16meter het volgende:
Zijn allemaal klappers! Genoeg rauwe hardstyle aanstaande zaterdag als ik die line-up zo zie.![]()
over klappers gesproken
en rondom jou vliegen er regelmatig kleine italiaantjes door de lucht..maar dat geheel terzijde natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef Koepert het volgende:
Hardbass: Linksvoor.. Hevig Stuiterende 2 meter lange knul in n zwart shirt, spijkerbroek en witte nikes. ach.. en k lijk nog steeds op de foto's @ PF en Hyves. dus mensen die me daar kennen herkennen me wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef T-Force het volgende:
Whoei! Ik heb 2 vrijkaarten gewonnen voor XXlerator - Raad van elf
als je dat nou zaterdag aandoet dan herkennen mensen je wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb overigens vrij veel zin in hardbaas, ik kan jullie waarschijnlijk niet allemaal herkennen dusseuhm. Als je iemand ziet lopen met dat shirt van Boy_ (die met Omleiding erop) dan ben ik dat zeer zeker. Spreek me dan maar aan
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef T-Force het volgende:
Whoei! Ik heb 2 vrijkaarten gewonnen voor XXlerator - Raad van elf
Ik weet nog niet of ik ga.... zal vast een last minute call worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Vind de intro van de plaat echt heerlijk. Snoeihard raggen. Maar de melodie is dan weer...tja...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef 16meter het volgende:
Zijn allemaal klappers! Genoeg rauwe hardstyle aanstaande zaterdag als ik die line-up zo zie.![]()
over klappers gesproken
Is ongeveer dezelfde melodie als die van het orgineel hoor.. Heerlijke plaat overigens, draai hem nog vaak met oefenen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:26 schreef Noxa het volgende:
[..]
Vind de intro van de plaat echt heerlijk. Snoeihard raggen. Maar de melodie is dan weer...tja...
Dat is gewoon nostalgie, die plaat is gewoon heiligquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:26 schreef Noxa het volgende:
[..]
Vind de intro van de plaat echt heerlijk. Snoeihard raggen. Maar de melodie is dan weer...tja...
Gok zelf eens als je alleen live vindquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet of Headhunterz - Psychedelic al een officiele release heeft?
Kan alleen maar Live versies vinden.
Dit dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is gewoon nostalgie, die plaat is gewoon heilig
Ziet er goed uit, ook redelijk wat nieuwe platen eropquote:CD1: Mixed By Crypsis
1. Crypsis - Jealousy
2. Showtek ft. MC Stretch - Freak
3. Chain Reaction - Lellebel
4. Squarehead – The Gathering
5. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
6. Crypsis ft. Chain Reaction – Before the Storm
7. Trilok & Chiren – Mythica (TSX Rmx)
8. Chain Reaction - Answers
9. A*S*Y*S and The Engeneer – Acid Headcracker 2010
10. Crypsis ft. Dana - Transmission
11. Ran-D – Inner Child
12. Chain Reaction – Out with a Bang
13. Bruno Power – Flashback
14. Nick Arcane mts. Bioweapon – Ghosts
15. Zany mts. The Beholder – Do you want heavy
16. Crypsis ft. Luna – Torture
17. Chain Reaction – Victim
18. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Rmx)
CD2: Mixed By Wildstylez
1. !@#$%^! - Psychedelic
2. The Prophet & Wildstylez – Cold Rockking (Gostosa Remix)
3. JDX – Live the Moment
4. D-Block & S-Te-Fan - Alone
5. Zatox – Drop the Track
6. Wildstylez – Extraordinary Happiness
7. Gostosa - Sutra
8. Noisecontrollers & Toneshifterz – Empire of the Sun
9. Coone – Throw ya Handz
10. Brennan Heart – Just as easy (Wildstylez & SMD Remix)
11. D-Block & S-Te-Fan - Together
12. Wildstylez – A complex situation
13. D-Block & S-Te-Fan ft. Wildstylez – The Human Soul
14. Zatox - Creation
15. Coone – Twilight Zone
16. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
17. Zany – Mr. Monster
18. Brennan Heart & Wildstylez – Reputation Game
19. Zany & The Beholder – To protect and serve (Official Hard Bass Anthem)
CD3: Mixed By Tatanka
1. Tatanka – Roba dell’Altro Mondo
2. Bass Modulators – Our World (Tat’s Q-Base Edit)
3. Hardstyle Masters - Respect
4. Brennan Heart - Audiometric
5. DJ Ezteq – Fuck You Up
6. Tatanka – Doom’s Day
7. Psycho Punkz – After MF
8. Zatox - Andromeda
9. DJ Isaac – Tear The Club Up (LA Mix)
10. Pavo - Classic
11. The R3bels – Straight to the Beat
12. Frontliner & B-Front – 1000000 Stars
13. Tatanka & Zatox - Gangsta
14. Ran-D – Living for the Moment
15. Bass Modulators – NRGizer
16. Technoboy ft. Ruffian - Undersound
17. Zatox – Ear Fucking
18. Davide Sonar – My World
19. Jim Noizer – Reloaded
CD4: Mixed By Noisecontrollers
1. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
2. Dozer – Robin’s Revenge
3. Noisecontrollers - Macabre
4. Toneshifterz – Get loaded
5. Zatox – Ear fucking
6. Noisecontrollers & Zany - Diavoli
7. Zany – Angel of the Sun
8. Brennan Heart – Face the Enemy
9. Noisecontrollers & Zany - Paranoid
10. B-Front & Frontliner - Magic
11. Pavo – Back in Time
12. Zany - Frequency
13. Deepack – Symphony of Sound
14. Zany & Showtek – 2 Divine
15. Noisecontrollers - Conficious
16. Showtek – We live for the Music (Noisecontrollers Rmx)
17. Titan - Nightmare
18. Noisecontrollers - Unbroken
oppassen dan dat ik niet de verkeerde in z'n rug stompquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Moet te doen zijn
[..]
Ik weet nog niet of ik ga.... zal vast een last minute call worden...
In Australie, schijnt dat hij daar nog wel redelijk vaak optreed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef NLS04 het volgende:
Vraag van de dag: Waar is DJ Pila eigenlijk gebleven?
Plaat van de dag (oa) : Degos & Re-done - S@ls@
quote:Headhunterz - Studio Sessions
Headhunterz has been successful on top of the Hardstyle scene for many years already. His busy schedule makes him perform non-stop all over the world with performances on mainstages like Defqon.1, Transmission, Q-Base, Mysteryland, BLACK, Reverze, In Qontrol and Qlimax. His own popular label ?Scantraxx Reloaded? has released many hits already. Headhunterz is a producer with an unrestrained passion for music; his productions are pure, tuneful, pounding and raw. Pure hardstyle!
Scantraxx Recordz proudly presentz: Headhunterz ? Studio Sessions. For his new album Headhunterz has outclassed himself and will surprise everyone musically by releasing unique studio sessions, collaborations with the heroes of hardstyle, DJ tools and never released productions. That?s why this album is a must have for all fans!
Headhunterz had the honor to host his own X-Qlusive at the Heineken Music Hall. This event, which was sold out in 2 weeks, is an impressive start to what's coming. Followed by a unique ?Studio Sessions? tour through America, Canada and Europe. 2010 will be the year of Headhunterz!
Release date: 03-08-2010
More information about Headhunterz:
http://www.headhunterz.com
http://www.twitter.com/djheadhunterz
http://www.youtube.com/headhunterzmedia
http://www.hardstyle.com/headhunterz
Augustus natuurlijk, Scantraxx hè.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
03-08-2010 als in 3 augustus of 8 maart?
Jaahhhquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef NLS04 het volgende:
Plaat van de dag (oa) : Degos & Re-done - S@ls@
Heel veel plezier en gefeliciteerd met officieel afstuderen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:53 schreef CrustyClown het volgende:
Zo eindelijk ook weer eventjes boven water! Eigenlijk weinig te melden.
Zit al de hele week een beetje Bartman zijn nieuwe setjes te luisteren en de XQ HHZ mixjes, waarvan ik de Wildstylez vs HHZ toch wel echt een lekkere set vind.
Verder zaterdag HardBass. Eindelijk weer eens een HS feestje voor deze jongen sinds Qlimax... Mijn weekend begin vandaag om half 3! (Eindelijk officiele erkenning van de UU dat ik afgestudeerd ben) En sinds dan, bier, boarden, bier, de tank strippen
...en dan HardBass.
Kortom. Wie op HardBass een springende Bartman & Huig vind, die zal waarschijnlijk een jongen met krukken tegenkomen (want dat ben ik dan) *Ja, deze jongen gaat proberen te snowboarden*
Tot zover, deze ochtelijke mededeling van Crusty. Tabee!
ook van hier gefeliquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:31 schreef ElDani het volgende:
gefeliciteerd met officieel afstuderen!
quote:Tien jaar na het ontstaan van de Hardstyle slaan The Beholder en Max Enforcer, twee pioniers in deze populaire muziekstroming, een nieuwe weg in. Deze twee grootmeesters presenteren met trots hun nieuwe label: TILLT!. Het label ‘TILLT!’ richt zich vooral op de rauwere kant van de Hardstyle maar gaat daarnaast ook ruimte bieden voor talenten en experimenten.
The Beholder: ‘Als je zo lang in de scene zit, ga je nadenken over het heden en de toekomst. Je kunt wel doorgaan zoals je gaat, omdat het makkelijk is en een vertrouwd gevoel geeft, maar hoe lang is jouw manier nog de juiste? De muziek scene verandert continu en met TILLT! kunnen we de toekomst aan.’
TILLT! heeft een sterk front gevormd met diverse gevestigde en opkomende producers. Naast de twee grootmeester The Beholder en Max Enforcer zullen Balistic, Digital Punk en Profyler het team versterken. Naast dit vijftal worden binnenkort twee 2 nieuwe talenten gepresenteerd aan de buitenwereld.
TILLT! staat open voor nieuw talent. Deze talenten worden begeleid door The Beholder en Max Enforcer waarbij niets aan het toeval wordt overgelaten. Denk jij diegene te zijn die deze formatie kan versterken? Stuur dan je demo naar: demo@tilltrecords.com.
De eerste release op TILLT! is het Hard Bass 2010 Anthem, geproduceerd door The Beholder en Zany met als titel: ‘To Protect and Serve’. Daarmee is de eerste release op TILLT! gelijk een stevige binnenkomer.
Digital Punk heeft de eer om het anthem te remixen. Deze sterk opkomende producer heeft het anthem onder handen genomen en een dikke remix klaar gestoomd. Deze remix is te beluisteren in de Monthly Top 5 van Q-dance.
Bereid je dus voor op een knaller van een eerste release op TILLT!.
TILLT! heeft voor aankomende zomer meerdere releases gepland, dus hou de website, alle social media en download portals goed in de gaten. 2010 wordt het jaar van TILLT!.
Artiesten bij TILLT!: The Beholder, Max Enforcer, Ballistic, Digital Punk, Profyler
Meer info kan hier verkregen worden:
http://www.tilltrecords.com
http://www.youtube.com/tilltrecords
http://www.myspace.com/tilltrecords
http://www.twitter.com/tilltrecords
http://official-tillt.hyves.nl/
Gefeliciteerd Crustyquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ook van hier gefeli![]()
Ik ben nu een belachelijk saai onderzoeksplan aan het schrijven en wil graag soggen maar er is hier te weinig input van jullie kant waar ik dan weer op kan reageren
Voor mijn gevoel sowieso rustig hier de laatste tijd...quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ook van hier gefeli![]()
Ik ben nu een belachelijk saai onderzoeksplan aan het schrijven en wil graag soggen maar er is hier te weinig input van jullie kant waar ik dan weer op kan reageren
Dus nog meer dan qlimaxquote:hangen 24 toppen en 16 subs extra
quote:Zatox Twitter:
Zatox & Nikita - Poltergeist Is almost done!!!!!! What a fucking track! It's insaneeeee I have to hurry becouse i want play it at Hardbass
inderdaad fijne lijstjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
De Hardbass cd tracklistjes:
[..]
Ziet er goed uit, ook redelijk wat nieuwe platen erop(Atrocious,Reputation Game,Nightmare, de nieuwe zatox platen)
Die track combineert Dubstep & Hardstyle. Echt ZO vet! Heel tof gedaan!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die intro doet me denken aan een een nr van the prodigy - Voodoo people
verder doet het nr me niet zo veel
Dozer
Klopt ik vind hem ook erg goed geslaagdquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
MF Point Of Perfection is echt gruwelijk vet!
Eenschquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het begin ook vet met die dubstep invloeden, maar dan weer zo'n karige, slappe kut melodie met dezelfde brennan heart kutsynth die hij al gebruikt sinds de oertijd en dat verpest echt dat nr weer..
aansluitend op dit punt wl ik zeggen dat
verandering van spijs doet eten, maar de hardstylescène is op dit moment(uitzonderingen daargelaten) zo ongelofelijk passief op dat vlak, waarom veranderen als het geld oplevert lijkt het devies te zijn...
daarom hoop ik ook echt dat labels als theracords, minus is more, AVIO en TILLT volgend jaar zo doorgaan met niet standaard dingen opleveren, niet puur cashen met altijd dezelfde formule( hoe goed deze ook blijkt te werken) zoals andere grote labels.. en mijn wens voor dit jaar is ook dat het ontstellend narrowminded publiek op hardstyle feesten zich meer open gaat stellen voor aparte dingen en niet gelijk begint te zeiken en rellen zodra een plaat niet aan de formule voldoet!
to be continued als ik weer op de pc zit ipv de telefoon :p
quote:CharlyLownoise
Wees niet gehecht aan waar je bent op het pad, neem gewoon nieuwsgierigheid en fascinatie mee naar waar je op dit moment ook bent. ~ unknown
Ik moest er toch nog eentje tegenaan gooien:quote:MCDV8
@CharlyLownoise Ik twitter dus ik besta ~ unknown
about 1 hour ago from API
quote:djcorleone
@MCDV8 @CharlyLownoise Als de haan niet kraait voor het avondrood, dan gaat het regenen of is de haan dood
Narrow minded fucks zoals een artiest ooit zei op black 2006quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Koepert het volgende:
Hardstyle leent zich zo goed voor variatie, experimenten en hybrid-styling, maar "men" trekt dat slecht dus gebeurt het te weinig..
Het kan zich ook onderscheiden door geen melodie te gebruiken, de volgorde van de formule om te gooien of helemaal de formule overboord te gooien.. denk ook aan die DnB edit van Dikke bleek, verraste me compleet op IQ maar zo ongelofelijk vetquote:Het tempo ed van de bass/kick kan zoveel meer mee gevarieerd worden.. Een nummer hoeft zich niet te onderscheiden door een vocal of een melodielijn, het kan ook door een afwijkende bassloop.. En dat heeft mijn voorkeur (Undersound, MF Point of Perfection etc ).
Uhuquote:Op een feest sta ik te stampen, ga ik compleet uit mn dak op toffe platen, maar wil gewoon ook af en toe stoppen in mijn stampje en denken "WTF is dit? Vage... nee wacht... VETTE SHIT!!!!!"
When my fucking bass drops, everything switch, stops, clicks and unlocksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hou wel van vreemde platen, bijv Luna - Unlocked, een plaat die maar weinig mensen echt waarderen juist omdat hij zo niet standaard is... maar ik vind die plaat echt
Unlocked deed mij altijd denken aan Yves DeRuyter - Calling Earthquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
When my fucking bass drops, everything switch, stops, clicks and unlocks![]()
Voor mij is Dana - Don't Fake the funk zown vreemde maar wel lekkere plaatMoet trouwens zeggen dat crypsis zich ook niet vaak aan de 'formule' houdt.
Ik vind zany - huwex zo'n vreemde plaat maar hij klinkt wel goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
When my fucking bass drops, everything switch, stops, clicks and unlocks![]()
Voor mij is Dana - Don't Fake the funk zown vreemde maar wel lekkere plaatMoet trouwens zeggen dat crypsis zich ook niet vaak aan de 'formule' houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Idd rede voorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef Bertje_NL het volgende:
Ruffian is blijkbaar echt einde bij Platinum, hij is op Black vervangen door DV8....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |