abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:06:22 #126
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77447932
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 08:54 schreef Sethje het volgende:
ik vind er juist niet zoveel aan.....haha

het eerste van avio wat me niet zo trekt
Voor mij juist een van de eerste dingen binnen AVIO die me wel zeer trekt.

Wat een ongelofelijk dikke plaat

Vanavond XQ Headhunterz, zin aaaan
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_77450578
Wordt XQ HHZ ook uitgezonden op q-danceradio?
l|||-------|||l
pi_77450744
Als het goed is wel!
pi_77452506
Mensen die naar XQ gaan, bijna iedereen hier volgens mij Viel SpaB machen mit den Willum
En veeeeeeeeeeeeel plezier bij 2 uur A2 Ik ga me vanavond dus vermachen mit Ran-D/Tatanka en de Psyko's
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:46:18 #130
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77452638
mensen die vanavond naar hard nature gaan: veel plezier
mensen die vanavond gaan twisten: veel plezier
mensen die vanavond naar x-qlusive platvoet en zijn vriendjes gaan: veel plezier
mensen die vanavond bier gaan drinken: veel plezier en wellicht tot straks
mensen die vanavond naar moeders de vrouw toe gaan: veel plezier
The only limit is your own imagination
pi_77452895
Heel veel stampplezier iedereen!
Ik ga kijken naar mijn zusje haar eerste optreden (ze speelt bassgitaar in een band). Ook ben ik 4 weken niet wezen stappen ivm tentamens, dus het kan zijn dat ik mezelf vanavond volledig vol laat lopen.. Hè wat vervelend!
Mixes onder de naam Khadber
pi_77455150
Vanavond Twiste-eh-ehd
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:46:35 #133
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_77456354
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond Twiste-eh-ehd
met katers morgenvroeg

heerlijk
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:11:17 #134
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77457058
Vanavond gaat t vollopen worden.. Gwoon omdat het kan..

Volgende week een bescheiden stampje plaatsen in een kék stadionnetje... Goeie sheiss
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_77458878
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat een TT voor Topdeck alleen hadden Alpha2 en Frontliner wel andersom gemogen en 15 hele minuten P1 in de BlackBox, toe maar
M'n broertje doet vanavond de lichten @ topdeck

Have fun voor degenen die gaan.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:07:05 #136
238230 em-dee-em-aa
pi_77458926
Wat mij betreft precies goed de TT, lekker naar boven tijdens Alpha2 want dan draait Brennan beneden ideaal dus Ga over een half uurtje die kant op.

Veel plezier iedereen!
pi_77466438
XQ HHZ wordt geopend met 'vieeezzzeee' house beats

Hopelijk houden ze dat alleen bij dit feest.
pi_77469928
Haha, die Nederlandse versie van Audiometric. Droogheid ten top.
Ik ben net thuis, nu ff Project One liveset luisteren en dan mijn bed in.
gr gr
  zondag 31 januari 2010 @ 04:12:37 #139
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77469983
ik zet qdance radio aan...en ik hoor ome willem zeggen: dit is de allerlaatste keer...superbedankt voor de support..

waar ging dat over? project 1? dan is art of creation wel een lekkertje om mee af te sluiten

naja..ik denk dat ik de radio maar aan laat staan en er vredig bij in slaap ga vallen
en als ik niet kan slapen blame ik het on the music..potverdikkie

punt is en blijft dat ik verdomde veel zin heb in hardbass
lekker slapen en handjes boven de dekens
The only limit is your own imagination
  zondag 31 januari 2010 @ 10:19:21 #140
238230 em-dee-em-aa
pi_77471046
quote:
Op zondag 31 januari 2010 04:12 schreef de_huig het volgende:
waar ging dat over? project 1?
Ja ging over Project One
pi_77471546

Die samenwerkingen voor XQ vallen tegen.

btw
quote:
11. Brennan Heart - This Is X-Qlusive Headhunterz
  zondag 31 januari 2010 @ 12:21:53 #142
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_77473414
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef 16meter het volgende:

btw
[..]

Vind die samenwerking met Brennan Heart anders super dik .
There is no rehab for stupidity.
pi_77476528
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef Dalton_ het volgende:

[..]

met katers morgenvroeg

heerlijk
Auw
Was wel gezellig, Alphaverb draaide heeeeeeerlijk
  zondag 31 januari 2010 @ 16:45:50 #144
238230 em-dee-em-aa
pi_77481132
Verslagje XQ HHZ:

Zo he wat een lekker feestje weer! Had er stukken minder van verwacht aangezien ik niet heel weg ben van veel Scantraxx spul maar het was echt heerlijk.

We waren rond half 12 binnen, even boven gechillt en daarna laatste 2 nummertjes Darren Mase gehoord.
Was niet helemaal mijn smaak maar vond het wel jammer van het Boe! geroep door velen aan het eind van zijn set.

Daarna was het de beurt aan Headhunterz, de man waar alles om zou draaien gedurende deze X-Qlusive. Er werd gestart met een live edit van The Sacrifice en de sfeer zat er gelijk al goed in. Gedurende zijn 1e setje kwamen bijna alle oude klappers weer ten gehore wat erg leuk was

Daarna was het de beurt aan Headhunterz & Wildstylez (En de eerste blauwe Ying-Yang ) we waren inmiddels naar voren gelopen waar het echt vies hard losging. Voor was genoeg ruimte en de sfeer was echt top.

Vervolgens was het eigenlijk ons plan om tijdens Headhunterz & Brennan Heart naar boven te gaan voor Alpha2 maar vanwege de goede sfeer vooraan toch gewoon gebleven. Set zelf stelde misschien niet veel voor maar ik heb me prima vermaakt.

Daarna was het de beurt aan het laatste optreden ooit van Project One, ook dit was erg dik Maar DBSTF waren toch wel de helden van de avond voor mij, wat een heerlijk setje! Vooral de 2e helft was gewoon zwaar hard doorbeuken.

Tijdens Noisecontrollers waren we al behoorlijk naar de klote, voelde mn benen ook weer en hebben toen besloten de laatste set van Proppy & Heady boven van de tribune te checken. En toen was het alweer tijd voor een lange rit naar huis (Leeuwarden).

Was een mooi feestje en sfeer zat er zeer goed in.
Minpuntje was dat het soms wel erg warm was in de zaal, ook viel me op dat de security dit keer flink bezig was. Bij wc's deuren open trekken, mensen op het feest fouilleren gebeurt nu kennelijk ook al in de HMH.

Overall erg leuk feest, nu wel naar de klote
pi_77481429
Ik vond XQ HHZ maar matig. Enige goede sets die ik gehoord hebben waren van HHZ/Project One. En in het top deck. Vond Brennan Heart en DBST echt matig. Noisecontrollers ging nog wel. En Darren Mase... wtf? Wij zijn iig vroeg afgetaaid.

Vond het ook erg warm halverwege de avond, in de hal steen koud in de zaal bloed heet! Wel was de sfeer uitstekend! Erg gezellig geen rottigheid gezien. HMH heeft toch wel veel sfeer vind ik!

Van mij mag het wel weer iets minder NL/Nu-Style en meer Italy en ouderwetsche hardstyle. Reversed bass enzo!
pi_77482046
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef 16meter het volgende:

btw
[..]

Vind die Forever Az One remix ook zeer matig hoor, en die remix van BH hoef ik denk ik al helemaal niet te horen

Vind het toch altijd wel raar dat alle dj's aankondigen dat ze met heel veel nieuw spul op de proppen gaan komen, maar als je dan de tracklisten kijkt van alle artiesten zie je vaak maar weinig nieuw spul.
pi_77482085
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:56 schreef Noxa het volgende:
Van mij mag het wel weer iets minder NL/Nu-Style en meer Italy en ouderwetsche hardstyle. Reversed bass enzo!
Wil zo een beetje iedereen denk ik... maar Scantraxx heeft de touwtjes in handen en het gaat vooral de promowwzzz.
pi_77482273
Willem & Joram die aftrappen met die edit van Story Unfolds
pi_77482781
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:25 schreef poiuytr het volgende:
Willem & Joram die aftrappen met die edit van Story Unfolds
Ja, het viel me op dat die opening precies hetzelfde was als bij hun set in 2008 op Qlimax.
gr gr
pi_77485615
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')