Verslagje XQ HHZ:
Zo he wat een lekker feestje weer! Had er stukken minder van verwacht aangezien ik niet heel weg ben van veel Scantraxx spul maar het was echt heerlijk.
We waren rond half 12 binnen, even boven gechillt en daarna laatste 2 nummertjes Darren Mase gehoord.
Was niet helemaal mijn smaak maar vond het wel jammer van het Boe! geroep door velen aan het eind van zijn set.
Daarna was het de beurt aan Headhunterz, de man waar alles om zou draaien gedurende deze X-Qlusive. Er werd gestart met een live edit van The Sacrifice en de sfeer zat er gelijk al goed in. Gedurende zijn 1e setje kwamen bijna alle oude klappers weer ten gehore wat erg leuk was
Daarna was het de beurt aan Headhunterz & Wildstylez (En de eerste blauwe Ying-Yang

) we waren inmiddels naar voren gelopen waar het echt vies hard losging. Voor was genoeg ruimte en de sfeer was echt top.
Vervolgens was het eigenlijk ons plan om tijdens Headhunterz & Brennan Heart naar boven te gaan voor Alpha2 maar vanwege de goede sfeer vooraan toch gewoon gebleven. Set zelf stelde misschien niet veel voor maar ik heb me prima vermaakt.
Daarna was het de beurt aan het laatste optreden ooit van Project One, ook dit was erg dik

Maar DBSTF waren toch wel de helden van de avond voor mij, wat een heerlijk setje! Vooral de 2e helft was gewoon zwaar hard doorbeuken.
Tijdens Noisecontrollers waren we al behoorlijk naar de klote, voelde mn benen ook weer en hebben toen besloten de laatste set van Proppy & Heady boven van de tribune te checken. En toen was het alweer tijd voor een lange rit naar huis (Leeuwarden).
Was een mooi feestje en sfeer zat er zeer goed in.
Minpuntje was dat het soms wel erg warm was in de zaal, ook viel me op dat de security dit keer flink bezig was. Bij wc's deuren open trekken, mensen op het feest fouilleren gebeurt nu kennelijk ook al in de HMH.
Overall erg leuk feest, nu wel naar de klote
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------