quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef luckass het volgende:
Ik vind de Reverze anthem van Brennan Heart best goed.
Dat zou ik wel willen doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Crap out! Nu heb ik at in de TT getypt ipv on.
Wie wil het aanpassen?
weer precies dezelfde synths als face the enemy, musical impressions etc.. kick is ook niksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef luckass het volgende:
Ik vind de Reverze anthem van Brennan Heart best goed.
Zin in HardBass
Nee sorry, dat vind ik geen festivalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:46 schreef Sethje het volgende:
de voorverkoop van Rebirth was al begonnen hoor
quote:
Heyhey! potverdie, San Miquel is geen rivaal, maar een collegaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef ElDani het volgende:
Voor de liefhebber: Je hebt nu elke maandag The Magic Show op hardshockers.fm. Komt met grote regelmaat veel goeds tussendoor! Gisteren Solutio & The I's en een mooie early set van Thera. En voor 2-Motion: Je rivaal Miquel doet ook regelmatig mee haha!
Het is 2 daags hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Nee sorry, dat vind ik geen festival
Ben ook benieuwd :p heb al wat lijntjes uitgegooid, als ze happen laat ik het wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef NLS04 het volgende:
Waren hier mensen in de matrixx afgelopen zaterdag? Hoorde er gisteren al wat over maar naar het schijnt heeft ruffian een paar flinke klappen uitgedeeld en geincasseerd..
prima de luxequote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij zit nu net zoals bij iedereen hoor, maar die vorigen staken een stuk verder uit dan bij andere mensen. Dat bleek dus niet goed te zijn, want ze vielen uit. Nu zitten ze een stukje dieper, normaler zeg maar.
Nice, toch nog iemand die hem doorheeft!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
TT = aangepast
TT =heerlijk Ran-D'ingetje
TT =als antwoord op de vraag van #131
ik had de TT voor het vorige deel gemaakt, dus dacht dat je gewoon 'geantwoord' had op mijn TTquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nice, toch nog iemand die hem doorheeft!![]()
Dikke feestjes zo in het begin van het jaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Let's see ... what else; ohjah verder dikke zinnetjes innetjes: XQ, HardBass en waarschijnlijk de XX - Raad van 11
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef NLS04 het volgende:
Waren hier mensen in de matrixx afgelopen zaterdag? Hoorde er gisteren al wat over maar naar het schijnt heeft ruffian een paar flinke klappen uitgedeeld en geincasseerd..
Ruffian twittert:quote:Zag Ruffian opeens met een bebloede kop staan Watskeburt ?
================================================================
Die had in de rokersruimte ruzie met 2 meiden voor zover ik het mee gekregen heb, hij was goed aan het rammen in zyn pyama pakkie. Wat een gek zeg!
&
Dat vechten was helemaal links vooraan, Ruffian lag op de grond met een of andere gozer die met de Viper en Gizmo enzo mee was. Ging er nog aardig op, Ruffian heeft daarna ook de microfoon niet meer vast gehad
quote:I learned a valuable lesson this w-end. Sometimes its better to exclude ppl who are too close to you.Cause they can hurt you like a MF.
You got that rightquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:31 schreef CharlyLownoise het volgende:
Dikke feestjes zo in het begin van het jaar
Nummer is wel lekker en ik ben normaal gesproken ook groot fan van Ran-D maar die 'zangerige vocals' hoeven van mij niet zo..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had de TT voor het vorige deel gemaakt, dus dacht dat je gewoon 'geantwoord' had op mijn TTtotdat ik zag dat het ook echt een zin was uit dat nummer van Ran-D
Blijf een erg vreemd verhaal. Benieuwd of we daar nog meer van krijgen te horen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...
x2quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:00 schreef de_huig het volgende:
tvp
en gefeliciteerd seth..maak er zaterdag maar een mooi feestje van
Dance-Tunes, Juno & Hardstyle.com (ja ik koop alles).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef onlogisch het volgende:
Waar downloaden kopen jullie meestal je hardstyle?
* ReMcOrE herkent hem ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat een juweeltje, en niet blij maar duister en hard
ik ontdek nog steeds nieuwe dingen uit die periode
idem dito, volgens mij staat die op een of andere sensation 2005 megamix die ik ergens heb staanquote:
Daar herken ik hem ook vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
idem dito, volgens mij staat die op een of andere sensation 2005 megamix die ik ergens heb staan
Niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
High Voltage - Bombs Away is niet te krijgen als digitale download!
-Check.. Denk dat ik toch maar voor de solotour ga dit keer..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Niet?![]()
Zin in Hard Bass!![]()
Seth gefeliciteerd![]()
Sub vrijdag in de auto![]()
Alpine![]()
Tot nu toe alleen maar positieve berichten over m'n mix
4x MTX T6C653 in da waggiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet de speakers in mijn deuren ook snel vervangen, die zijn niet best meer
2 in de voor deuren (in beiden 1) en 2 achter de hoofdsteunen achterin (3deurs hatchquote:
Mensen kijken je best raar aan als je los zit te gaan in je wagen en de mensen naast je snappen niet waarom, ze horen de bas wel maar meer dan ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nog geen rijbewijs maar het lijkt me zo vet om als ik alleen in een wagen rij dat ik dan hard die speakers aan kan zetten met dikke basslines.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leon, ik heb trouwens een vraagje over Logic![]()
Ik heb in Ultrabeat mijn kick en bas gemaakt (meerdere sporen) en ik heb geen flauw idee hoe ik ze hoger of lager kan krijgen (irritatie...kan het al daaaaaagen niet vinden)
Zoek eigenlijk een soort piano roll zoals in Fruityloops...daar was het zoooo makkelijk.
[ Bericht 9% gewijzigd door RiKe op 26-01-2010 21:44:03 ]Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Haha who gives 2 craps?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mensen kijken je best raar aan als je los zit te gaan in je wagen en de mensen naast je snappen niet waarom, ze horen de bas wel maar meer dan ook niet.
Kijken ze je echt aan met een blik van: DUDE....THE F...?!
Oftewel ze gaan de Fusion Studios uit? Want Utrecht - Veenendaal is inderdaad best te doen.quote:”We zien enorm uit naar X-Qlusive – Headhunterz! De liefhebbers kunnen heel wat spectaculaire optredens verwachten op dit evenement… Voor de wat langere termijn komt Headhunterz met iets speciaals! Wat dat precies is, houden wij, Noisecontrollers, nog even voor ons maar we hebben voor nu wel twee andere leuke nieuwtjes. Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd. En voor aanstaande zaterdag hebben we speciaal een track gemaakt, die niemand nog heeft gehoord. We kunnen niet wachten en we zullen er alles aan doen om van X-Qlusive een succes te maken!”
Ik vat dit juist op alsof HHZ's studio verhuist. (Naar EHV dan)quote:Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd.
HHZ woont in Zaandam toch, dacht ik? Dan zou het helemaal niet logisch zijn als hij naar het Fusion pand gaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vat dit juist op alsof HHZ's studio verhuist. (Naar EHV dan)
Maar dat zou wel onlogisch zijn want die kerel zit net weer in Veenendaal.
Zo vat ik het ook op... HHZ had/heeft zijn studio toch thuis?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vat dit juist op alsof HHZ's studio verhuist. (Naar EHV dan)
Maar dat zou wel onlogisch zijn want die kerel zit net weer in Veenendaal.
Is verhuisd naar Veenendaal, NC wonen in Utrecht. You do the math.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
HHZ woont in Zaandam toch, dacht ik? Dan zou het helemaal niet logisch zijn als hij naar het Fusion pand gaat.
Ach HHZ kan het zich iig veroorloven, hij rijdt in een nieuwe BMW M3....;)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is verhuisd naar Veenendaal, NC wonen in Utrecht. You do the math.
Naar het schijnt heeft Ruffian in de rokersruimte zijn vriendin en die van the viper in elkaar geslagen waarna bekenden van the viper hem terug hebben gepakt ( en terecht ) kut ruffianquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...
[..]
Haha payback voor al die livesets die hij verpest heeftquote:
Ik dacht dat hun studio in het Fusion pand zat? Althans, dat heb ik ooit in een YT filmpje gezien bij een rondleiding die Zany gaf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is verhuisd naar Veenendaal, NC wonen in Utrecht. You do the math.
Vrouwen slaan is altijd not done, lekker voor Ruffian dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Ruffian in de rokersruimte zijn vriendin en die van the viper in elkaar geslagen waarna bekenden van the viper hem terug hebben gepakt ( en terecht ) kut ruffian
+ dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:41 schreef T_Killer het volgende:
Haha payback voor al die livesets die hij verpest heeft
dat heb ik ook, waarvan die 2 voorste dus aan vervanging toe zijn. die achterin gaan al meer dan 5 jaar meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
2 in de voor deuren (in beiden 1) en 2 achter de hoofdsteunen achterin (3deurs hatch)
trust me, vetter dan dat wordt autorijden nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nog geen rijbewijs maar het lijkt me zo vet om als ik alleen in een wagen rij dat ik dan hard die speakers aan kan zetten met dikke basslines.
* ReMcOrE herkent dit volledigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mensen kijken je best raar aan als je los zit te gaan in je wagen en de mensen naast je snappen niet waarom, ze horen de bas wel maar meer dan ook niet.
Kijken ze je echt aan met een blik van: DUDE....THE F...?!
whahaha, preciesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Haha payback voor al die livesets die hij verpest heeft
Zou dit door MoH komen die te hard hebben staan knallen?quote:Weigering vergunning Sector 01
Digital Attack Events heeft in juli 2009 een aanvraag ingediend voor een evenementenvergunning ten behoeve van ‘Sector 01’, 22 mei 2010 in de TT Hall te Assen. Deze aanvraag is tot onze grote verbazing op 23 december 2009 door gemeente Assen afgewezen. De gemeente stelt in het besluit dat ‘recent onderzoek heeft uitgewezen dat de muziek die ten gehore gebracht zal worden, niet kan voldoen aan de gestelde geluidsnormen.’ Met andere woorden: Het is (voorlopig?) afgelopen met houseparties in de TT Hall.
In een persbericht laat de gemeente weten “voortaan alleen nog een vergunning af te geven als organisaties harde garanties geven dat geluidsnormen niet worden overschreden.”
De gemeente Assen heeft van Digital Attack Events nooit geëist dat zij zich aan de geluidsnormen dient te houden. Het college heeft tot onze grote verbazing ruim vijf maanden na de vergunningsaanvraag slechts besloten de vergunning te weigeren op grond van de soort muziek. Aangezien het juridisch onrechtmatig is op deze grond een vergunning te weigeren, heeft Digital Attack Events bezwaar ingesteld tegen deze beschikking.
Digital Attack Events werkt, in tegenstelling tot organisaties die eerder dance-evenementen in de TT Hall organiseerden, nauw samen met geluidexperts om binnen de geldende milieueisen ten aanzien van geluid te blijven. Er worden nieuwe technieken aangewend om zoveel mogelijk decibel op de dansvloer te realiseren en zo weinig mogelijk daarbuiten. Vanaf het moment van vergunningaanvraag heeft Digital Attack Events meerdere malen aan de gemeente kenbaar gemaakt mee te willen denken en mee te willen werken aan oplossingen ten aanzien van geluidsoverlast.
Omdat Digital Attack Events een groot belang heeft de vergunning alsnog zo snel mogelijk te ontvangen en omdat zij snel duidelijkheid wil verschaffen aan de (potentiele) bezoekers is de rechter verzocht te bepalen dat het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Assen binnen zeven dagen na uitspraak een beslissing moet nemen op het bezwaarschrift van Digital Attack Events. De rechtbank heeft ons verzoek inmiddels in behandeling genomen.
Wat ons betreft gaat Sector 01 gewoon door, de voorbereidingen en kaartverkoop zijn al maanden in volle gang. Wij zien het bovendien primair als onze verantwoordelijkheid om binnen de geldende milieueisen te opereren en wij staan ervoor dat het evenement binnen de geldende geluidsnormen zal plaatsvinden. Wij willen een kwalitatief hoogstaand evenement neerzetten dat bij succes jaarlijks terugkeert in Assen. Dat kan natuurlijk alleen als je serieus met dit soort zaken omgaat.
wat een TT voor Topdeckquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef ElDani het volgende:
Timetable XQ HHZ:
BlackBox
22:30 – 00:00 Darren Mase
00:00 – 01:00 Headhunterz
01:00 – 02:30 Headhunterz Vs. Wildstylez
02:30 – 03:45 Headhunterz Vs. Brennan Heart
03:45 – 04:00 Project One
04:00 – 05:00 D-Block & S-te-Fan
05:00 – 06:00 Headhunterz Vs. Noisecontrollers
06:00 – 07:00 Proppy & Heady
Hosted by MC Villain
Topdeck
21:30 – 23:30 Scope DJ
23:30 – 01:30 A-Lusion
01:30 – 03:30 Alpha²
03:30 – 05:30 Frontliner
Hehe, P1 idd heel kort.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een TT voor Topdeckalleen hadden Alpha2 en Frontliner wel andersom gemogen
en 15 hele minuten P1 in de BlackBox, toe maar
Zijn altijd genoeg toffe lui dat klopt, maar valt me op de laatste jaren er steeds meer ''paupers'' richting Uelsen trekken, moet je die foto's maar eens kijken op http://www.dekabouter.com/. Moet je is een keer langs die kooi lopen dan weet je niet wat je tegenkomtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:07 schreef Koepert het volgende:
Terugkomende op de Zak-foto opmerking.. Ja t is wel n beetje trash verzameling, maar ook genoeg toffe lui, en daarbij, je maakt je eigen feestje toch.. K had sowieso wel n stuk of 20 bekenden verdeeld over meerdere 'groepjes' dus dan is t wel prima. K stoor mij er nooit zo aan, als ze niet lastig doen. Wat ze bij mij zelden doen gek genoeg....
Hopen dat hun net zo als A-lusion weer een beetje in de picture komen, want produceren kunnen ze zeker welquote:
Als dit echt waar is hoop ik dat Ruffian het eerste jaar geen woord meer uit kan spreken! Hoe zal Q hier op reageren? Of zal het gewoon in de doofpot worden gestopt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Ruffian in de rokersruimte zijn vriendin en die van the viper in elkaar geslagen waarna bekenden van the viper hem terug hebben gepakt ( en terecht ) kut ruffian
K weet wat je bedoelt. Maar ik laat me daardoor de line-ups niet verpesten.. Als er n paar bekenden zijn vermaak ik me prima. Op grotere feesten (XQ, Qlimax, Q-Base) lopen ook meer dan genoeg kneusjes rond, toch vermaak ik me super..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zijn altijd genoeg toffe lui dat klopt, maar valt me op de laatste jaren er steeds meer ''paupers'' richting Uelsen trekken, moet je die foto's maar eens kijken op http://www.dekabouter.com/. Moet je is een keer langs die kooi lopen dan weet je niet wat je tegenkomt.
Vind het zelf wel jammer omdat ik eerder 2 x in de maand daar wel kwam tegenwoordig bijna nooit meer.
Tja... ik kan ook totaal niet met Ultrabeat omgaan... Vraag me af en toe ook af hoe anderen dat doen... Onder iedere toets zit weer een andere kick terwijl ik dat ook helemaal niet wil hebben... Heb me er ook eigenlijk nooit echt in verdiept omdat ik meerdere lagen sample-kicks gebruik en daar wat mee ga kloten en de EQ er op los laatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon, ik heb trouwens een vraagje over Logic![]()
Ik heb in Ultrabeat mijn kick en bas gemaakt (meerdere sporen) en ik heb geen flauw idee hoe ik ze hoger of lager kan krijgen (irritatie...kan het al daaaaaagen niet vinden)
Zoek eigenlijk een soort piano roll zoals in Fruityloops...daar was het zoooo makkelijk.
Let the rumors begin.quote:The track is Done finally!! Really soon i will announce the name of my new label.Hope tomorrow i can put a preview of my new track . Ciaooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |