abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:40:00 #251
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77596200
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

03-08-2010 als in 3 augustus of 8 maart?
Augustus natuurlijk, Scantraxx hè.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:44:38 #252
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77598688
@ Boy -> Let's rock is fijn maar van mij mag hij best nog iets verder terug in de tijd dan 2007.. dingen als control the mind, insane etc

Studio sessionzzzz is potentieel interessant als download
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_77599202
Psyko Punkz @ Defqon '09
Psyko Punkz @ Euphoria '09

Ik kwam gisteren dit juweeltje ook weer tegen

Luna - Existence
pi_77599320
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:40 schreef mstx het volgende:

[..]

Augustus natuurlijk, Scantraxx hè.
maart volgens Scantraxx.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:04:23 #255
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77603941
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:57:43 #256
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_77606434
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef NLS04 het volgende:
Plaat van de dag (oa) : Degos & Re-done - S@ls@
Jaahhh
Wat je vindt, ...
pi_77607757
S@ls@
Let's Rock

Brennan Heart - Revelations :

Hoorde deze plaat voor het eerst live tijdens BH @ Hard Nature! Heeeeel relaxt intro en climax is ook wel te doen. Al met al een fijne plaat

Phil Ty - The winner is (TNT Remix) :

Verders heb ik onwijs veel zin in hardbaas! Opbouwfilmpjes zier eruit als dat ze dezelfde set-up van geluid gaan hangen als Qlimax. Goed nieuws dus
pi_77608185
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wel leuk die filmpjes
gr gr
pi_77615287
Haha dat filmpje van Tatanka, wat een held!
pi_77619835
Zo eindelijk ook weer eventjes boven water! Eigenlijk weinig te melden.
Zit al de hele week een beetje Bartman zijn nieuwe setjes te luisteren en de XQ HHZ mixjes, waarvan ik de Wildstylez vs HHZ toch wel echt een lekkere set vind.
Verder zaterdag HardBass. Eindelijk weer eens een HS feestje voor deze jongen sinds Qlimax... Mijn weekend begin vandaag om half 3! (Eindelijk officiele erkenning van de UU dat ik afgestudeerd ben ) En sinds dan, bier, boarden, bier, de tank strippen ...en dan HardBass.

Kortom. Wie op HardBass een springende Bartman & Huig vind, die zal waarschijnlijk een jongen met krukken tegenkomen (want dat ben ik dan ) *Ja, deze jongen gaat proberen te snowboarden*

Tot zover, deze ochtelijke mededeling van Crusty. Tabee!
Partyagenda;
Outdated....
pi_77620408
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:53 schreef CrustyClown het volgende:
Zo eindelijk ook weer eventjes boven water! Eigenlijk weinig te melden.
Zit al de hele week een beetje Bartman zijn nieuwe setjes te luisteren en de XQ HHZ mixjes, waarvan ik de Wildstylez vs HHZ toch wel echt een lekkere set vind.
Verder zaterdag HardBass. Eindelijk weer eens een HS feestje voor deze jongen sinds Qlimax... Mijn weekend begin vandaag om half 3! (Eindelijk officiele erkenning van de UU dat ik afgestudeerd ben ) En sinds dan, bier, boarden, bier, de tank strippen ...en dan HardBass.

Kortom. Wie op HardBass een springende Bartman & Huig vind, die zal waarschijnlijk een jongen met krukken tegenkomen (want dat ben ik dan ) *Ja, deze jongen gaat proberen te snowboarden*

Tot zover, deze ochtelijke mededeling van Crusty. Tabee!
Heel veel plezier en gefeliciteerd met officieel afstuderen!
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:54:30 #262
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77624199
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:31 schreef ElDani het volgende:
gefeliciteerd met officieel afstuderen!
ook van hier gefeli

Ik ben nu een belachelijk saai onderzoeksplan aan het schrijven en wil graag soggen maar er is hier te weinig input van jullie kant waar ik dan weer op kan reageren
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_77625536
quote:
Tien jaar na het ontstaan van de Hardstyle slaan The Beholder en Max Enforcer, twee pioniers in deze populaire muziekstroming, een nieuwe weg in. Deze twee grootmeesters presenteren met trots hun nieuwe label: TILLT!. Het label ‘TILLT!’ richt zich vooral op de rauwere kant van de Hardstyle maar gaat daarnaast ook ruimte bieden voor talenten en experimenten.

The Beholder: ‘Als je zo lang in de scene zit, ga je nadenken over het heden en de toekomst. Je kunt wel doorgaan zoals je gaat, omdat het makkelijk is en een vertrouwd gevoel geeft, maar hoe lang is jouw manier nog de juiste? De muziek scene verandert continu en met TILLT! kunnen we de toekomst aan.’

TILLT! heeft een sterk front gevormd met diverse gevestigde en opkomende producers. Naast de twee grootmeester The Beholder en Max Enforcer zullen Balistic, Digital Punk en Profyler het team versterken. Naast dit vijftal worden binnenkort twee 2 nieuwe talenten gepresenteerd aan de buitenwereld.
TILLT! staat open voor nieuw talent. Deze talenten worden begeleid door The Beholder en Max Enforcer waarbij niets aan het toeval wordt overgelaten. Denk jij diegene te zijn die deze formatie kan versterken? Stuur dan je demo naar: demo@tilltrecords.com.

De eerste release op TILLT! is het Hard Bass 2010 Anthem, geproduceerd door The Beholder en Zany met als titel: ‘To Protect and Serve’. Daarmee is de eerste release op TILLT! gelijk een stevige binnenkomer.
Digital Punk heeft de eer om het anthem te remixen. Deze sterk opkomende producer heeft het anthem onder handen genomen en een dikke remix klaar gestoomd. Deze remix is te beluisteren in de Monthly Top 5 van Q-dance.
Bereid je dus voor op een knaller van een eerste release op TILLT!.

TILLT! heeft voor aankomende zomer meerdere releases gepland, dus hou de website, alle social media en download portals goed in de gaten. 2010 wordt het jaar van TILLT!.

Artiesten bij TILLT!: The Beholder, Max Enforcer, Ballistic, Digital Punk, Profyler

Meer info kan hier verkregen worden:
http://www.tilltrecords.com
http://www.youtube.com/tilltrecords
http://www.myspace.com/tilltrecords
http://www.twitter.com/tilltrecords
http://official-tillt.hyves.nl/
pi_77625560
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef NLS04 het volgende:

[..]

ook van hier gefeli

Ik ben nu een belachelijk saai onderzoeksplan aan het schrijven en wil graag soggen maar er is hier te weinig input van jullie kant waar ik dan weer op kan reageren
Gefeliciteerd Crusty

Ben ook druk bezig met een onderzoeksplan snap d'r alleen nog weinig van
pi_77626955
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef NLS04 het volgende:

[..]

ook van hier gefeli

Voor mijn gevoel sowieso rustig hier de laatste tijd...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:10:26 #266
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77628747
Tis ook qua releases en dergelijke een rustige maand geweest. Goede zaak van dat nieuwe label trouwens. Zo wordt voorkomen dat een hardstyle plaat of bij scantraxx uitkomt of bij fusion..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:14:40 #267
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77628909
Congratz Crusty! En wat mogen we je nou officieel noemen?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:50:26 #268
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_77632366
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:03 schreef ElDani het volgende:

[..]

maart volgens Scantraxx.
Muh, scantraxx.
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:26:22 #269
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_77635855
Wat je vindt, ...
pi_77636036
Tijd over Rippert?? Lol!

Eindelijk alles gebrand en er meteen een mix uit gegooid. Heerlijk is het om met CDJ te mixen! Ging nog wel aardig!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:46:41 #271
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_77636411
tijd over? iets met google en vrienden
Kom eigenlijk tijd te kort Vandaag ook, tot 17:00 rapportvergadering , bikken fixen & weer lessen van morgen/vlgnde week voorbereiden ...

Op zich wel een leuk bericht dat TILLT! maar moet nog maar zien hoe dat "vooral richten op de rauwere kant van de Hardstyle" uitpakt. 's Kijken of het ook echt zoden aan de dijk gaat zetten.
Wat je vindt, ...
pi_77636416
Even inside info voor HB:
quote:
hangen 24 toppen en 16 subs extra
Dus nog meer dan qlimax

en congrats Crusty

[ Bericht 32% gewijzigd door Boy_Snakeye op 04-02-2010 17:52:08 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:21:01 #273
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77637472
Drs. Crusty zonder tank

en vooral die 16 subs extra spreken me aan
The only limit is your own imagination
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:32:51 #274
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77637844
morgen heb ik miss de eer om de tank uit te zwaaien met een rit van utrecht naar bergen, maar miss dat de meister het zelf doet

Nooit meer Huig.... nooit meer

Hardbass wordt heerlijk alleen ik hoop neit dat ze door meer weg te hangen de balans van eht geluid verstoren... want op qlimax was het eigenlijk prima, maar ik ga er vanuit dat het positief uitpakt

Hardbass wordt ook nog vetter omdat:
quote:
Zatox Twitter:

Zatox & Nikita - Poltergeist Is almost done!!!!!! What a fucking track! It's insaneeeee I have to hurry becouse i want play it at Hardbass

[ Bericht 28% gewijzigd door Tha_Bartman op 04-02-2010 18:46:05 ]
pi_77639111
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
De Hardbass cd tracklistjes:
[..]

Ziet er goed uit, ook redelijk wat nieuwe platen erop (Atrocious,Reputation Game,Nightmare, de nieuwe zatox platen)
inderdaad fijne lijstjes

opbouw filmpjes zijn tof Revelations gaat wel en Second Identity gaat vet worden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')