waarom ben k een huilebalk. Ik klaag alleen maarquote:
lieverd, jullie zullen altijd de baas blijven. Ik zie hier in nederland nooit een marokkaanse of zwarte president. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Nederland heeft gewoon een zwak rechtsysteemquote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef dagdag het volgende:
GEERT HOUD VAN DIT NEDERLAND WAAR DIE KUTMAROKKANEN DENKEN DE AAS TE KUNNEN ZIJN
TS is een van de redenen waarom mensen op de PVV stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef aychelle het volgende:
Ik ben vast niet de enige die niet vreemd opkijkt als wilders word gewurgd met een burka. Die domme man speelt met z'n leven, en dat alles om aandacht.
Waarom zou je klagen over die idioot?? Wat heeft hij jou aangedaan?? Geen ene klote moer.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom ben k een huilebalk. Ik klaag alleen maar
dat bedoel ik, die eeuwige aandacht. En die stemmers hebben geen idee dat hij allemaal dingen zegt door meer stemmen te krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef igor-smirnoff het volgende:
Ach heel die Wilders kan mij geen pest-pleuris schelen als tie dood gaat dan blijf ik lekker liggen tot een uur of 13.00 Die man krijgt te veel aandacht. Is het doodschoppen ook niet waard
Wat heeft het rechtssysteem ermee te maken?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
lieverd, jullie zullen altijd de baas blijven. Ik zie hier in nederland nooit een marokkaanse of zwarte president. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Nederland heeft gewoon een zwak rechtsysteem
het vertelt maar weer hoe hoog daadwerkelijk jou IQ isquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef neen het volgende:
Nederland is toe aan een echte leider! Ik stem PVV omdat ik GODVERDOMME een mening heb!
geert wilders heeft geen mening, die schreeuwt maar wat. Moslims haten vind ik niet onder een ''mening hebben'' horen. sorriequote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef neen het volgende:
Nederland is toe aan een echte leider! Ik stem PVV omdat ik GODVERDOMME een mening heb!
Hij doet dat continu, de rest doet het tegen de verkiezingen. Wat is je punt?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
En die stemmers hebben geen idee dat hij allemaal dingen zegt door meer stemmen te krijgen.
Ja, zo achterlijk zijn PVV stemmers inderdaad welquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS is een van de redenen waarom mensen op de PVV stemmen.
Aan de ene kant klopt dat ook dat doet elke partij maar hij gebruikt momenten die erg hoog liggen in de maatschappij om zieltjes te winnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik, die eeuwige aandacht. En die stemmers hebben geen idee dat hij allemaal dingen zegt door meer stemmen te krijgen.
Luister je wel na wat die zegt..?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
geert wilders heeft geen mening, die schreeuwt maar wat. Moslims haten vind ik niet onder een ''mening hebben'' horen. sorrie
nee natuurlijk niet en die marokaanse vriendjes van u zijn ook geen probleemquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
lieverd, jullie zullen altijd de baas blijven. Ik zie hier in nederland nooit een marokkaanse of zwarte president. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Nederland heeft gewoon een zwak rechtsysteem
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergstquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS is een van de redenen waarom mensen op de PVV stemmen.
Vraag het aan de mensen!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef GSP het volgende:
Ik stem PVV omdat ik GODVERDOMME een mening heb!
Ha, de fokpsychoot is er ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, zo achterlijk zijn PVV stemmers inderdaad welDom volk.
Verder natuurlijk eens met de topictitel.
Ik ken veel Surinamers die op de PVV stemmen!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergst
Je haalt PVV en racisme door elkaar PVV heeft niks tegen buitenlanders zijn eigen vrouw IS BUITENLANDER...Dus eerst ff ergens in verdiepenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergst
ik en mn broer zijn antiliaan we stemmen bijde PVVquote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik ken veel Surinamers die op de PVV stemmen!
Wilders haat geen zwarten janksmoeltje.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn. (oké veel allochtonen ook)quote:
Kanker op ergens anders heen als je het zo slecht heb in Nederlandquote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja zoals Theo Maassen zou zeggen: Van binnen zijn we allemaal blankquote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Je haalt PVV en racisme door elkaar PVV heeft niks tegen buitenlanders
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker op ergens anders heen als je het zo slecht heb in Nederland
dat mensen niet doorhebben wat hij eigenlijk is. Op een keer gaat wilders ten onder en al z'n volgelingen ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij doet dat continu, de rest doet het tegen de verkiezingen. Wat is je punt?
Ja en Volkert van der G was ook rechts...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn.
verdiep je eerst maar eens in zijn standpunten. het is niet om hoe je bent, maar om hoe je je gedraagt. en al die poepmarokaantjes kunnen zich niet gedragen. vieze luie uitkeringtrekkers die voor een extra zakcentje fietsen jatten en inbreken. Ouderen bedreigen en beledigen en alles kapot maken wat in hun weg komt. en nee jij bent natuurlijk zo niet, maar 90% van de noord afrikanen wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
En dat isquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef tho_Omas het volgende:
Aychelle lijdt aan het Bogarde-complex.
niks mis met een uitkering, moet je ook geen grapjes over maken. Maar nee ik heb zelf geen uitkering,quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
TS vreest deportatie, omdat zij een van de uitkeringstrekkers is waar Wilders de grootste moeite mee heeft.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat mensen niet doorhebben wat hij eigenlijk is. Op een keer gaat wilders ten onder en al z'n volgelingen ook.
Bogarde denkt dat de blanken hem altijd iets slechts probere aan te doen. Lees zijn boek: deze neger buigt voor niemand maar eensquote:
en waar ben jij het niet mee eens? veroorzaken marokanen geen overlast enz ( en nu niet met verhaaltjes komen over media en overdrijven, want wij fokkers komen ook buiten waar we dat kuttuig tegenkomen)quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat mensen niet doorhebben wat hij eigenlijk is. Op een keer gaat wilders ten onder en al z'n volgelingen ook.
Hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bogarde denkt dat de blanken hem altijd iets slechts probere aan te doen. Lees zijn boek: deze neger buigt voor niemand maar eens
Eens.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef pugehenis het volgende:
[..]
verdiep je eerst maar eens in zijn standpunten. het is niet om hoe je bent, maar om hoe je je gedraagt. en al die poepmarokaantjes kunnen zich niet gedragen. vieze luie uitkeringtrekkers die voor een extra zakcentje fietsen jatten en inbreken. Ouderen bedreigen en beledigen en alles kapot maken wat in hun weg komt. en nee jij bent natuurlijk zo niet, maar 90% van de noord afrikanen wel.
en ja dat soort momenten die moslims beledigen. Als hij de criminaliteit met marokkanen wil aanpakken waarom beledigt hij dan telkens een hele religie. Dat soort mensen als wilders maken marokkanen en moslims juist pist. Snapt hij dat niet, al die verdeeldheid en bangmakerijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Aan de ene kant klopt dat ook dat doet elke partij maar hij gebruikt momenten die erg hoog liggen in de maatschappij om zieltjes te winnen.
Heb je ooit gehoord wat die moslims met mij willen doen omdat ik christelijk ben?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
en ja dat soort momenten die moslims beledigen. Als hij de criminaliteit met marokkanen wil aanpakken waarom beledigt hij dan telkens een hele religie. Dat soort mensen als wilders maken marokkanen en moslims juist pist. Snapt hij dat niet, al die verdeeldheid en bangmakerij
ik lees altijd de krant en je kan niet om hem heen. En nu die rechtzaak weer, ook weer een slimme zet om aandacht te trekken.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Luister je wel na wat die zegt..?
Hij heeft wel een eigen mening en een goede mening
Ja dit is alleen maar beter voor hem.. en zoals het nu gaat kan het niet langer meerquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik lees altijd de krant en je kan niet om hem heen. En nu die rechtzaak weer, ook weer een slimme zet om aandacht te trekken.
Daar krijgt hij toch wel een pluim voor van mij: zo slim op z'n manier zieltjes te winnen
ik geef het toe marokkanen zijn heel lastig en ik erger me soms ook aan hen en ook aan andere allochtonen die zich misdragen want ze geven ons een slechte naam. Maar ik ken zoveel goede en lieve marokkanen die niet genoemd en gezien worden in de media. Er zitten zoveel marokkanen op het hbo waar je niks over hoort. Door wilders groeit de kloof tussen marokkanen/allochtonen en blanke nederlanders.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet en die marokaanse vriendjes van u zijn ook geen probleem
ik kots op ze
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
en ja dat soort momenten die moslims beledigen. Als hij de criminaliteit met marokkanen wil aanpakken waarom beledigt hij dan telkens een hele religie. Dat soort mensen als wilders maken marokkanen en moslims juist pist. Snapt hij dat niet, al die verdeeldheid en bangmakerij
ook ziel-loos jah. Van die nep-surinamers die wensen ooit blank te mogen zijn. Ik verracht ze die zelfhatende mensenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik ken veel Surinamers die op de PVV stemmen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
IK ken heelveel buitenlandersquote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik geef het toe marokkanen zijn heel lastig en ik erger me soms ook aan hen en ook aan andere allochtonen die zich misdragen want ze geven ons een slechte naam. Maar ik ken zoveel goede en lieve marokkanen die niet genoemd en gezien worden in de media. Er zitten zoveel marokkanen op het hbo waar je niks over hoort. Door wilders groeit de kloof tussen marokkanen/allochtonen en blanke nederlanders.
Net als 99% van de Surinaamse bevolking jou verracht, en dan nogeens de volle 100% van de Nederlandse bevolkingquote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
ook ziel-loos jah. Van die nep-surinamers die wensen ooit blank te mogen zijn. Ik verracht ze die zelfhatende mensen
een blanke buitenlanders ja. Geert wilders heeft ooit gezegd dat hij het liefst alleen blanke immigranten nog nederland in wil. Is dat normaal of niet? ...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Je haalt PVV en racisme door elkaar PVV heeft niks tegen buitenlanders zijn eigen vrouw IS BUITENLANDER...Dus eerst ff ergens in verdiepen
Nu ga je zelf discrimineren...dusquote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
ook ziel-loos jah. Van die nep-surinamers die wensen ooit blank te mogen zijn. Ik verracht ze die zelfhatende mensen
rechtsysteem?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey achelle, wat heeft het rechtssysteem met PVV-stemmers en Wilders' racisme te maken? Derde keer dat ik het vraag.
Ja, daar klaag je ook over. Hier:quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ben je zelf moslim dat je hier zo op reageerd..?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
een blanke buitenlanders ja. Geert wilders heeft ooit gezegd dat hij het liefst alleen blanke immigranten nog nederland in wil. Is dat normaal of niet? ...
Bron?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
een blanke buitenlanders ja. Geert wilders heeft ooit gezegd dat hij het liefst alleen blanke immigranten nog nederland in wil. Is dat normaal of niet? ...
was het maar normaalquote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mr wilders duidelijk gezegd tegen de relschoppende marokkanen te zijn, dus je topic slaat op niks,quote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik geef het toe marokkanen zijn heel lastig en ik erger me soms ook aan hen en ook aan andere allochtonen die zich misdragen want ze geven ons een slechte naam. Maar ik ken zoveel goede en lieve marokkanen die niet genoemd en gezien worden in de media. Er zitten zoveel marokkanen op het hbo waar je niks over hoort. Door wilders groeit de kloof tussen marokkanen/allochtonen en blanke nederlanders.
Is Wilder Mr.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mr wilders duidelijk gezegd tegen de relschoppende marokkanen te zijn, dus je topic slaat op niks,
dat is mijn punt ook niet zo! ik weet dat wilders vooral anti-moslim is. Maar hij brengt gewoon verdeeldheid onder de mensen. jammer het had een leuk multiculti land kunnen zijn, en ja nederlanders zijn niet een groot probleem in tegendeel. Maar wilders zet jullie aan tot haatquote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wilders haat geen zwarten janksmoeltje.
Volgens mij zijn er heel weinig Nederlanders die echt iets tegen zwarten hebben. Marokkaantjes daarentegen....
Let op je signature.. Stop the hating....quote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nooit van de RAF gehoord?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn. (oké veel allochtonen ook)
Neem het voorbeeld aan die lieve voetbalsuporters die schreeuwen, vechten en racistische spreekkoren joelen. Erg zwakbegaafd allemaal, mijn hond heeft nog meer herseninhoud
Ik ben bang voor neo-nazi's ze zien er eng en gevaarlijk uit, als ik moest kiezen tussen een steeg met neo-nazi's of een weiland met vleesetende paarden koos ik voor het laatste
Hou je bek aub, jij zet me aan tot haat met je domme kankergelul.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet zo! ik weet dat wilders vooral anti-moslim is. Maar hij brengt gewoon verdeeldheid onder de mensen. jammer het had een leuk multiculti land kunnen zijn, en ja nederlanders zijn niet een groot probleem in tegendeel. Maar wilders zet jullie aan tot haat
Maar (ik vind ook dat multi culti moet kunnen)Maar wel volgens onze regels..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet zo! ik weet dat wilders vooral anti-moslim is. Maar hij brengt gewoon verdeeldheid onder de mensen. jammer het had een leuk multiculti land kunnen zijn, en ja nederlanders zijn niet een groot probleem in tegendeel. Maar wilders zet jullie aan tot haat
sorrie als je het niet erg vind blijf ik lekker hier. Eigenlijk vind ik nederland een heel fijn land om in te wonen, en met de meeste nederlanders kan ik lachen, zoenen en feestenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker op ergens anders heen als je het zo slecht heb in Nederland
Hij ziet liever de Sharia wetgeving. De wet waarin vrouwen die verkracht zijn gestenigd worden en homo's van het dak worden gepleurd. Als je steelt gaan je klauwen eraf (best een goeie) en als je ongelovig bent ga je er ook aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey aychelle, ik vraag het weer even. Vierde keer inmiddels. Wat heeft het rechtssysteem in Nederland te maken met Wilders' racisme en PVV-stemmers? Je klaagt er blijkbaar over in deze post, maar waarom?
[..]
Denk dat het nog 40x vragen word geef et maar opquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey aychelle, ik vraag het weer even. Vierde keer inmiddels. Wat heeft het rechtssysteem in Nederland te maken met Wilders' racisme en PVV-stemmers? Je klaagt er blijkbaar over in deze post, maar waarom?
[..]
Ja ik vind dat heel ergquote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
sorrie als je het niet erg vind blijf ik lekker hier. Eigenlijk vind ik nederland een heel fijn land om in te wonen, en met de meeste nederlanders kan ik lachen, zoenen en feestenMaar dan komt dat ventje met die rare haarkleur op toneel die in de voetspoeren van p. foruin wilt treden en lekker haatzaaien
als nederland last heeft van marokkanen en andere allochtonen moet ze het rechtsysteem maar wat aanscherpen. Niet dat het daar minder door word (kijk maar naar de vs.) maar slechter word het ook niet. de slechte marokkanen weten dat ze geen harde straf krijgen voor hun daden, laat ze dan eerst lekker afschrikken dan meteen het land uit sturenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nederland is opzich een prima land om in te wonen. Zonder al die crimineeltjes hier zou het nog veel beter kunnen zijn. Wilders zet zich in tegen dit soort teringleiertjes. Als jij een hardwerkende moslim bent en gewoon je belastingen betaald zal je er weinig last van hebben. Degene die dus zo hard lopen te schreeuwen hebben duidelijk iets te verbergen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
sorrie als je het niet erg vind blijf ik lekker hier. Eigenlijk vind ik nederland een heel fijn land om in te wonen, en met de meeste nederlanders kan ik lachen, zoenen en feestenMaar dan komt dat ventje met die rare haarkleur op toneel die in de voetspoeren van p. foruin wilt treden en lekker haatzaaien
Hoho. Laat ik even vooropstellen dat ik een schijthekel aan marrokanen heb al ver voor dat Wilders de politiek in ging.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dus jij zou zwaardere straffen willen zien voor het soort vergrijpen waar Marokkaanse jongeren zich over het algemeen schuldig aan maken??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
als nederland last heeft van marokkanen en andere allochtonen moet ze het rechtsysteem maar wat aanscherpen. Niet dat het daar minder door word (kijk maar naar de vs.) maar slechter word het ook niet. de slechte marokkanen weten dat ze geen harde straf krijgen voor hun daden, laat ze dan eerst lekker afschrikken dan meteen het land uit sturen
ik ben juist bang voor marokanen. een keer werd ik uit de handen van marokkanen gered door een neonazi met kaal hoofd en bomberjackquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn. (oké veel allochtonen ook)
Neem het voorbeeld aan die lieve voetbalsuporters die schreeuwen, vechten en racistische spreekkoren joelen. Erg zwakbegaafd allemaal, mijn hond heeft nog meer herseninhoud
Ik ben bang voor neo-nazi's ze zien er eng en gevaarlijk uit, als ik moest kiezen tussen een steeg met neo-nazi's of een weiland met vleesetende paarden koos ik voor het laatste
Waar denk je dat Wilders zich voor in zet? Hardere straffen. Gvd hey je bent het gewoon eens met Wilders.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
als nederland last heeft van marokkanen en andere allochtonen moet ze het rechtsysteem maar wat aanscherpen. Niet dat het daar minder door word (kijk maar naar de vs.) maar slechter word het ook niet. de slechte marokkanen weten dat ze geen harde straf krijgen voor hun daden, laat ze dan eerst lekker afschrikken dan meteen het land uit sturen
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef dagdag het volgende:
Dit topic gaat dus over de zoveelste buitenlander die pvv blehahehaeah roept zonder zich te verdiepen in de standpunten van wilders
standpunten waar ik het grotendeels wel waarheid in zie, en ja ik ben ook buitenlands
Maar ze moet ook eens zijn andere punten pakkenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Nederland is opzich een prima land om in te wonen. Zonder al die crimineeltjes hier zou het nog veel beter kunnen zijn. Wilders zet zich in tegen dit soort teringleiertjes. Als jij een hardwerkende moslim bent en gewoon je belastingen betaald zal je er weinig last van hebben. Degene die dus zo hard lopen te schreeuwen hebben duidelijk iets te verbergen.
hoho nu niet de rollen gaan omdraaien, niemand heeft die capuchonklootzakjes gedwongen de boel te terroriseren, dat doen ze zelf. Dus wat jou betreft is degene die daar dan wat van zegt de oorzaak van dit alles?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?
Lees hier alle Wilders uitspraken
Het zijn toch heel normale uitspraken hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?
tuurlijk heb je ook linkse agresieve mensen. Maar die vechten voor een gelijke wereld waar religie en ras niet teld. Van binnen hebben we allemaal rood bloed, maar de buitenkant is wat ons verdeelt. En ja die president van iran is superduivels ja met z'n haat tegen christenen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Ja en Volkert van der G was ook rechts...
Ja die moslims moeten eens hun bek dicht houden...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten op dat 'naast elkaar leven' gelulquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk heb je ook linkse agresieve mensen. Maar die vechten voor een gelijke wereld waar religie en ras niet teld. Van binnen hebben we allemaal rood bloed, maar de buitenkant is wat ons verdeelt. En ja die president van iran is superduivels ja met z'n haat tegen christenen.![]()
Maar het gaat nu over nederland, wij zijn ongeveer tussen de 15 en 30 neem ik aan we moeten nog zo lang naast elkaar leven. Waarom niet op een andere manier, waarom niet een beteree oplossing vinden?
Neo-nazi's die tonen ook hun mening dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk heb je ook linkse agresieve mensen. Maar die vechten voor een gelijke wereld waar religie en ras niet teld. Van binnen hebben we allemaal rood bloed, maar de buitenkant is wat ons verdeelt. En ja die president van iran is superduivels ja met z'n haat tegen christenen.![]()
Maar het gaat nu over nederland, wij zijn ongeveer tussen de 15 en 30 neem ik aan we moeten nog zo lang naast elkaar leven. Waarom niet op een andere manier, waarom niet een beteree oplossing vinden?
ja dat soort marokkan zijn ontzettend zielig bezig. Maar dat heeft niks met moslims te maken of wat maar ook. Maar omdat de twin-towers zijn gebombt en veel marokkanen zicht niet kunnen gedragen in nederland betekend niet dat alle moslims slecht zijn toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef pugehenis het volgende:
[..]
verdiep je eerst maar eens in zijn standpunten. het is niet om hoe je bent, maar om hoe je je gedraagt. en al die poepmarokaantjes kunnen zich niet gedragen. vieze luie uitkeringtrekkers die voor een extra zakcentje fietsen jatten en inbreken. Ouderen bedreigen en beledigen en alles kapot maken wat in hun weg komt. en nee jij bent natuurlijk zo niet, maar 90% van de noord afrikanen wel.
IK wel alleen niet op die manier van de moslimsquote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten op dat 'naast elkaar leven' gelul
Voor de neo nazi's is er nog wel plek in Duitsland en de moslims kunnen terug naar de land van waar ze vandaan komen en de rest ook. Het is niet iemand zoals Wilders die Nederland ziek maakt maar mensen zoals Aychelle en andere buitenlands tuig dat altijd maar zo loopt te janken dat het zo slecht is in Nederland.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja die moslims moeten eens hun bek dicht houden...
Ze lopen alleen maar te kankeren hier opflikkeren der mee...
Je wet ook dat ik echt niet met racisme heb n er ook fell op tegen ben
Maar gouda,cullenborg,nog ergens zon gaar dorpje
Zelfde als dat die neo-nazi's moeten ook opkankeren.. Iedereen die het hier niet bevalt of je nou autochtoon of allochtoon bent opsodemieteren als het je niet bevalt
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor de neo nazi's is er nog wel plek in Duitsland en de moslims kunnen terug naar de land van waar ze vandaan komen en de rest ook. Het is niet iemand zoals Wilders die Nederland ziek maakt maar mensen zoals Aychelle en andere buitenlands tuig dat altijd maar zo loopt te janken dat het zo slecht is in Nederland.
juist veelquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
en waar ben jij het niet mee eens? veroorzaken marokanen geen overlast enz ( en nu niet met verhaaltjes komen over media en overdrijven, want wij fokkers komen ook buiten waar we dat kuttuig tegenkomen)
IN koran staat dat alle ongelovige dood moeten en dat joden geslacht moeten wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef steve.T het volgende:
Maar jullie gaan er nu van uit dat elke moslim een capichon gozer is maar dat is natuurlijk niet waar hé, De meeste marokanse jongeren willen niet eens met het geloof te maken hebben. Die zaaien terror omdat ze door hun druk werkende ouders niet zeggen dat het allemaal uitkering trekkers zijn want ik ken er zat de de hele dag moeten werken om hun geld bij elkaar te krijgen. en die zeggen tegen hun kinderen al op jongen leeftijd ga maar buiten spelen en zo moeten ze van elkaar leren. Daarbij worden ze niet gestraft voor hun daden waardoor ze dus geen consuqeunstie's kennen voor hun daden en dat leid ze naar de "criminaliteit"
zo dus! heeft niks met moslim of wat maar ook te maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef steve.T het volgende:
Maar jullie gaan er nu van uit dat elke moslim een capichon gozer is maar dat is natuurlijk niet waar hé, De meeste marokanse jongeren willen niet eens met het geloof te maken hebben. Die zaaien terror omdat ze door hun druk werkende ouders niet zeggen dat het allemaal uitkering trekkers zijn want ik ken er zat de de hele dag moeten werken om hun geld bij elkaar te krijgen. en die zeggen tegen hun kinderen al op jongen leeftijd ga maar buiten spelen en zo moeten ze van elkaar leren. Daarbij worden ze niet gestraft voor hun daden waardoor ze dus geen consuqeunstie's kennen voor hun daden en dat leid ze naar de "criminaliteit"
Maar zie mn post boven die van jou DAT WELquote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo dus! heeft niks met moslim of wat maar ook te maken.
Hij heeft daar natuurlijk gewoon GROOT gelijk inquote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef aychelle het volgende:
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007
aychellequote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef aychelle het volgende:
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007
heel prima,quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Nederland is opzich een prima land om in te wonen. Zonder al die crimineeltjes hier zou het nog veel beter kunnen zijn. Wilders zet zich in tegen dit soort teringleiertjes. Als jij een hardwerkende moslim bent en gewoon je belastingen betaald zal je er weinig last van hebben. Degene die dus zo hard lopen te schreeuwen hebben duidelijk iets te verbergen.
Die gasten ZIJN de (straat)terroristenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef steve.T het volgende:
Maar jullie hebben het steeds over de marokannen die de buurt terroren en dat zijn andere jongens dan het volk van de teroristen en dat halen jullie door elkaar
maar dat is gewoon racistisch. En niets anders. Want westerse allochtonen zijn blankquote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft daar natuurlijk gewoon GROOT gelijk in![]()
Dat vind ik racistisch want ik hoef ook geen duitsers hierna toequote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar dat is gewoon racistisch. En niets anders. Want westerse allochtonen zijn blank
zijn ze wel volgensmij...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef steve.T het volgende:
Spaanse mensen zijn niet blank meestal toch wel gekleurd en het zijn toch ook westerse immigranten...
hopelijk kom je nooit meer terugquote:
hebben ze zelf naar gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef donthate het volgende:
De haat tegen het westen is groot. als het Uitverkoren Volk is voor vele mensen een excuus om Joden te haten.
GEWELDIG GELOOF
Dat wel ze is wel okequote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopelijk kom je nooit meer terug
Tja, het overgrote merendeel van immigratie naar ons landje is arabisch/moslim.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar dat is gewoon racistisch. En niets anders. Want westerse allochtonen zijn blank
Het zijn de Moslims die het er zelf naar maken dat niet Moslims hen hatenquote:
Nee nu moet je echt normaal doen...quote:
heb niks, nada tegen blanke mensen. het merendeel van m'n ex-vriendjes was blank. Niet overdrijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat wel ze is wel oke
Maar alleen niet meer over dit soort onderwerpen praten
Maar denk dat dit een troll is als je dit serieus meent.. Wat ze allemaal kakelt dan heeft heel fok nu een hekel deraan terwijl ze net zelf blanke ging haten..
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslimsquote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
heb niks, nada tegen blanke mensen. het merendeel van m'n ex-vriendjes was blank. Niet overdrijven
Heb ik ook dit is voor het eerst in mn hele leven dat ik op dit moment heel even een hekel aan buitenlanders hbquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslims
Spanjaarden zijn niet blankquote:
Maar denk dat er door dit topic opeens 10geert stemmers bij gekomen zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef GSP het volgende:
Mij lul je niet om, want als je een beetje nuchter kunt nadenken stem je op GEERT.
GEERT ROELEERT
Een prima zaak waar TS trots op mag zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar denk dat er door dit topic opeens 10geert stemmers bij gekomen zijn
Wat donthate al zei, in vrijwel ieder West-Europees land is gedonder met intollerante moslims. In Europa zijn het voornamelijk Marokkanen, maar in Australië zijn het Libiërs die de boel verstieren. Moet je dan hiervoor wegkijken alsof er niks aan de hand is?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef steve.T het volgende:
Ik wil je ook niet om lullen om op wie dan ook te stemmen maar ik wil dat je in je achterhoofd houdt dat het niets uitmaakt. zolang je maar macht kan krijgen wordt iedereen gek niemand kan daar mee om gaan en niemand zal er ooit mee omkunnen gaan
Engeland Pakistanenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef GSP het volgende:
[..]
Wat donthate al zei, in vrijwel ieder West-Europees land is gedonder met intollerante moslims. In Europa zijn het voornamelijk Marokkanen, maar in Australië zijn het Libiërs die de boel verstieren. Moet je dan hiervoor wegkijken alsof er niks aan de hand is?
Dit geloof jij? Geloof jij dit echt? Volg jij het nieuws wel een beetje vraag ik me af? In vrijwel iedere stad en tegenwoordig minder grote stad zijn er problemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef steve.T het volgende:
zo is het toch altijd de kleine groep die het voor de grote groep verpest maar door de media tot grote groep word opgeblazen want daar krijg je lezers/kijkers door
Dat ben ik met je eens... Maar die kleine groep moet wel aangepakt wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef steve.T het volgende:
zo is het toch altijd de kleine groep die het voor de grote groep verpest maar door de media tot grote groep word opgeblazen want daar krijg je lezers/kijkers door
Het word erger gemaakt dat het is maar het probleem is wel het zijn altijd moslim das een feitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef GSP het volgende:
[..]
Dit geloof jij? Geloof jij dit echt? Volg jij het nieuws wel een beetje vraag ik me af? In vrijwel iedere stad en tegenwoordig minder grote stad zijn er problemen.
Ja maar Ramazan verpest het weer voor de restquote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef Michielos het volgende:
ik heb veel marocs als vrienden. soms rellen we wel eens samen, great fun
Hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar Ramazan verpest het weer voor de rest
Geloof jij de media dan:') dat is wel heel zwak van je. De media zegt wat het volk wilt horen en de echt gevaarlijke mensen worden buiten schot gehouden omdat ze de media financieren en daar heb ik het over de schaduw regering een groep van hele rijke mensen die een heel ander plan met de wereld heeft en dat gaat over meer macht voor hunquote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef GSP het volgende:
[..]
Dit geloof jij? Geloof jij dit echt? Volg jij het nieuws wel een beetje vraag ik me af? In vrijwel iedere stad en tegenwoordig minder grote stad zijn er problemen.
Mag ik als blacka ook een keer mee rellenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef Michielos het volgende:
ik heb veel marocs als vrienden. soms rellen we wel eens samen, great fun
Knap hoe dat kleine groepje zich door West Europa verplaatst.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef steve.T het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Mag ik als blacka ook een keer mee rellen
Nog zo een complotskneus.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef steve.T het volgende:
[..]
Geloof jij de media dan:') dat is wel heel zwak van je. De media zegt wat het volk wilt horen en de echt gevaarlijke mensen worden buiten schot gehouden omdat ze de media financieren en daar heb ik het over de schaduw regering een groep van hele rijke mensen die een heel ander plan met de wereld heeft en dat gaat over meer macht voor hun
Wel respect, " het kleine groepje dat..." heeft wel een enorme logistieke organisatie achter zich, het is net alsof ze overal tegelijkertijd zijn!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Knap hoe dat kleine groepje zich door West Europa verplaatst.![]()
Maar ik heb wel eerst training nodig hoelang gaat dat durenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
duh
en ja Ramazan is weer de andere zijde van de munt
Nee Ts is van de somalische toektoek kerkquote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
TS IS VAN DE LINKSE SOCIALISTISCHE KERK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij net de matrix gekeken ofzo?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef steve.T het volgende:
[..]
Geloof jij de media dan:') dat is wel heel zwak van je. De media zegt wat het volk wilt horen en de echt gevaarlijke mensen worden buiten schot gehouden omdat ze de media financieren en daar heb ik het over de schaduw regering een groep van hele rijke mensen die een heel ander plan met de wereld heeft en dat gaat over meer macht voor hun
oh... my.... fkcin.... godquote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef steve.T het volgende:
[..]
Dit komt rechtstreeks uit Heroes vandaan, weet alleen niet welk seizoenquote:
Tuc tucquote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Ts is van de somalische toektoek kerk
ik zou TS wel geven..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef donthate het volgende:
Maar snap TS ook niet waarom ze vol in de aanval ging en ze heeft het zelf ook over irritante marrokanen
inderdaadquote:
Haha ik ook zal er wel leren inburgerenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaadik heb het beste voor met de multiculti samenleving dus :p
Nee wij letten daar niet opquote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Inktfles het volgende:
Whehe, iedereen is zo op in de discussie dat ze vergeten dat TS slegt typte i.p.v. slecht
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef steve.T het volgende:
In elke krant of bank zit er wel een ex minister in de top en die hebben contact met de schaduw regering ze willen dat we ons consentreren op A en dan kunnen ze zonder problemen door gaan met B
Bogarde was, zoals bekend, een niet-blanke speler van Ajax. Uit zijn boek en uit zijn gedrag blijkt dat hij het idee heeft dat iedere blanke tegen hem is, omdat hij een neger is.quote:
Hahah we worden binnenkort gechiptquote:
Haha maar dit wijf slaat helemaal doorquote:Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bogarde was, zoals bekend, een niet-blanke speler van Ajax. Uit zijn boek en uit zijn gedrag blijkt dat hij het idee heeft dat iedere blanke tegen hem is, omdat hij een neger is.Dit is nieteens overdreven. Als de politie hem 5 dagen achterelkaar aanhoudt wegens verkeersovertredingen, zegt hij dat het racisme is.
ye en hij heeft nauwe banden met Opus Dei, Illuminati en de vrijmetselarijquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef steve.T het volgende:
Het zal me niet verbazen als wilders een speeltje van de schaduw regering is om de aandacht van de mens af te leiden zodat zij rustig verder kunnen gaan met hun plan voor het vergaren van macht
Jij moet bij dingens zitten forum THE TRHUT IS OUT THEIR OFSJitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef steve.T het volgende:
Het zal me niet verbazen als wilders een speeltje van de schaduw regering is om de aandacht van de mens af te leiden zodat zij rustig verder kunnen gaan met hun plan voor het vergaren van macht
Ter jouw info is illuminati wel een groep om rekening mee te houden en ook de bulderman groep. Daar bij zijn de vrijmetselaren niet verkeerd ik zelf ben ook daar lid vanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye en hij heeft nauwe banden met Opus Dei, Illuminati en de vrijmetselarij
Hah oke kan ik ook lid wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef steve.T het volgende:
[..]
Ter jouw info is illuminati wel een groep om rekening mee te houden en ook de bulderman groep. Daar bij zijn de vrijmetselaren niet verkeerd ik zelf ben ook daar lid van
Dit is niet der eerstequote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef Nobu het volgende:
Ik mag hopen dat dit een trolltopic is, al ben ik met deze TS bang van niet.
OT: Laat je nakijken.
Omdatr ik zelf wajong heb kunnen mn ouders niet rijk zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef steve.T het volgende:
En een andere topic was je nog een rijke luis kindje wat ben je nu?
Wat heeft hij verder met het fortuin van zijn ouders te maken behalve dat hij elke maand wat krijgt?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef steve.T het volgende:
En een andere topic was je nog een rijke luis kindje wat ben je nu?
Wat zie je aan onwaarheden erin?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef steve.T het volgende:
en dit dan... Ruzie met de leiding....
Wat ben jij dan voor NSBER ik dacht dat het onzin wasquote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef steve.T het volgende:
En daar bij heb je mee getrollt met een zeer zwakke topic over zelfmoord sorry maar dat vind ik echt zwak
Waarom heb jij een msn met mandy13@hotmail erin??quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft hij verder met het fortuin van zijn ouders te maken behalve dat hij elke maand wat krijgt?
Is overduidelijk weinig buiten geweest de afgelopen twintig jaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef steve.T het volgende:
Hijs vrouwquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waarom heb jij een msn met mandy13@hotmail erin??
Zo ver ik weet ben ik geen land verader door er op te wijzen dat je je profiel steeds veranderd aan de topic om maar op te vallen en daar bij lees zelf nou wat je geschreven hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor NSBER ik dacht dat het onzin was
Mijn beste vriendin is er aan overledne knuppel
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef steve.T het volgende:
[..]
Zo ver ik weet ben ik geen land verader door er op te wijzen dat je je profiel steeds veranderd aan de topic om maar op te vallen en daar bij lees zelf nou wat je geschreven hebt
Ok, ik heb ja gestemd. Ik ben wel benieuwd hoe het stemgedrag hier is.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd...Ik heb NEE! gestemd in ieder geval
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef steve.T het volgende:
[..]
Ter jouw info is illuminati wel een groep om rekening mee te houden en ook de bulderman groep. Daar bij zijn de vrijmetselaren niet verkeerd ik zelf ben ook daar lid van
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef steve.T het volgende:
En daar bij zit je de hele tijd achter twylight aan om hem te irriteren en dat is toch ook levenloos en dat maakt je post acc nog ongeloof waardiger
En nu moet je als het goed is beginnen met schelden zoals je altijd doet als je een topic aan het verliezen bent
En niet zeggen dat ik lul want ik heb al wat meerdere topics van je gevolgd en zie steeds veranderingen in je standpunten dus zeg nu maar gewoon dat dit een super slechte troll/rell user is
En jouw moeten we dan serieus nemen met je ik ben super karva maga ofzo iets gozer in je profiel staat dat je op het vmbo zit dus jij bent ongeloof waardig en je profiel past niet eens bij je verhalenquote:
En stiekem weet je dat ik toch gelijk hebquote:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TSquote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef steve.T het volgende:
[..]
En stiekem weet je dat ik toch gelijk heb
Nope vriend want de Ts heeft geen enkele invloed op zijn eigen topic zij word helemaal onderuit geschoffeld en ik vertel donthate me de waarheid en hij houd het voor gezien dat is pas faalhaasquote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TS
En BTW bemoei je er ingodnaam niet mee als je niet eens weet waar het over gaat dude plz lees je eerst in voor je iets post want met ditquote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TS
Leg dan eens jouw argumenten op tafelquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef steve.T het volgende:
[..]
En BTW bemoei je er ingodnaam niet mee als je niet eens weet waar het over gaat dude plz lees je eerst in voor je iets post want met ditkrijgen we ook geen beter argumentatie
Dus een zwarte man kan niet rijk zijn??????quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef steve.T het volgende:
Dat donthate gewoon een zwakke troll/rell users is omdat:
* hij zijn profiel in de topics steeds weer veranderd
* hij alleen maar dingen zegt om in de topic te passen
* hij van zwarte man naar antiliaan naar blanke rijke luis switcht
* hij een van de topic admins achterna zit en daardoor zeer ongeloofwaardig word
Argumenten genoeg?
Twylight irriteerd mij idioot..quote:Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef steve.T het volgende:
En daar bij zit je de hele tijd achter twylight aan om hem te irriteren en dat is toch ook levenloos en dat maakt je post acc nog ongeloof waardiger
En nu moet je als het goed is beginnen met schelden zoals je altijd doet als je een topic aan het verliezen bent
En niet zeggen dat ik lul want ik heb al wat meerdere topics van je gevolgd en zie steeds veranderingen in je standpunten dus zeg nu maar gewoon dat dit een super slechte troll/rell user is
WAT ZEG IK DAAR ONDERAAN... DAT HET NIET MN HYVES IS FAALGABBERquote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef steve.T het volgende:
uhm maar dan zeg je toch niet dat het jouw hyves is dan ben je toch echt wel ongelovelijk je geloof waardigheid naar beneden aan het krikken
Die heeft die niet het is een kloon denk ik die gastquote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Leg dan eens jouw argumenten op tafel
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef Michielos het volgende:
dat weet achelle ook wel over mij. Zoals zij en de meeste fokkers wel weten ben ik een rustige jongen van nature![]()
Zo dom zijn die PVV stemmers idd wel ja. Die stemmen op een partij vanwege uitlatingen van anderen op en foum als FOK...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:59 schreef luckass het volgende:
Bedankt, dit topic geeft Geert weer een extra zetel.
Ik heb ooit eens een account aangemaakt met de naam mandy en daarin het email adres gebruikt. Kreeg heel veel vunzige voorstellen van vieze oudere fokkersquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waarom heb jij een msn met mandy13@hotmail erin??
De wat? Dit is weer zó veelzeggend voor een PVV stemmerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zeker weten pvv stemmen, alleen al om dat soort mensen de luw af te steken.
Ga aub niet op hem in, die jongen weet zelf niet wat hij zegt af en toequote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De wat? Dit is weer zó veelzeggend voor een PVV stemmer![]()
Mild? Ja, roepen dat de Islam een gestoord geloof is en dat iedereen die aanhanger is van de Islam een potentieel gvaar is, is nogal mild jaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslims
Het schijnt zo. Maar feit is dat het gemiddelde IQ van de mens behoorlijk laag is, dus zo vreemd is het niet. PVV is en blijft een tokkies partij en tokkies hebben we heel erg veel in dit land.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:09 schreef donthate het volgende:
maar ff eerlijk zijn er echt mensen die o die idioten stemmen
Wat een zelfkennis...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het schijnt zo. Maar feit is dat het gemiddelde IQ van de mens behoorlijk laag is, dus zo vreemd is het niet. PVV is en blijft een tokkies partij en tokkies hebben we heel erg veel in dit land.
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:31 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis...
Petje af voor je.
Wilders met Hitler vergelijken gaat wel heel ver hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Als je dat doet lopen je hersen kronkels scheefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wilders met Hitler vergelijken gaat wel heel ver hoor
Scanman kan beter gaan slapen denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je dat doet lopen je hersen kronkels scheef
Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je dat doet lopen je hersen kronkels scheef
Zucht.. het klopt niet eens wat je zegt hitler had niet aan gepakt kunnen worden leer beter f geschiedenis..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Kan niet ben anti heb laag IQquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat anders![]()
![]()
Denk toch eens na man!!!!!!
Het gevaar zijn mongolen zoals jij die niet om kunnen gaan met het vrije woord, politieke processen propganderen, partij-aanhangen generaliseren als tokkies, op internet gaan roepen dat je het niet afkeurt dat er à la Volkert van der G. wordt ingegrepen (moord). Je hebt kaas gegeten van noch politiek noch democratie. Je bent bovendien slecht ingelezen in de geschiedenis als je Wilders met Hitler vergelijkt. En neen ik stem geen PVV en zal dat ook nooit doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Scanman kan beter gaan slapen denk ik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.
Wow!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:47 schreef Choad het volgende:
[..]
Het gevaar zijn mongolen zoals jij die niet om kunnen gaan met het vrije woord, politieke processen propganderen, partij-aanhangen generaliseren als tokkies, op internet gaan roepen dat je het niet afkeurt dat er à la Volkert van der G. wordt ingegrepen (moord). Je hebt kaas gegeten van noch politiek noch democratie. Je bent bovendien slecht ingelezen in de geschiedenis als je Wilders met Hitler vergelijkt. En neen ik stem geen PVV en zal dat ook nooit doen.
Hoop dat jij gauw weer oprot van dit forum
Je mensenkennis is heel laag want ik heb al een paar weken niks meer gedronkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.
Wat een zwaktebod.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat anders![]()
![]()
Denk toch eens na man!!!!!!
Al een paar weken? Knap van je. Vond de AA het ook geweldig en kreeg je applaus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mensenkennis is heel laag want ik heb al een paar weken niks meer gedronken![]()
Ik vind het gewoon te ver gaan wanneer je hitler met wilders vergelijkt
We zijn toch tegen wilders mafketelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.
Heb je al eens verteld over mijn IQ en je weet dat ie hoger is dan die van jou. Zal ik je eens wat vertellen, als je Wilders met Hitler vergelijkt, vergelijk je Nederland van nu met Duitsland van de jaren 30, en dat maakt jouw een achterlijke proleet die het postrecht niet eens waard is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.
Idd, is een onvergelijkbare situatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mensenkennis is heel laag want ik heb al een paar weken niks meer gedronken![]()
Ik vind het gewoon te ver gaan wanneer je hitler met wilders vergelijkt
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Al een paar weken? Knap van je. Vond de AA het ook geweldig en kreeg je applaus?
Deze man is een zeer nare trol maar wel bruikbaar om mensen die werkelijk zo denken (hoogstwaarschijnlijk in mindere mate want niemand kan zó achterlijk zijn) aan het denken te zetten om dingen eens van meerdere perspectieven te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod.
Als er niet met argumenten gewonnen kan worden is Godwin de verlosser van scanman1...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |