Let op je signature.. Stop the hating....quote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
ook ziel-loos jah. Van die nep-surinamers die wensen ooit blank te mogen zijn. Ik verracht ze die zelfhatende mensen
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
lieverd, jullie zullen altijd de baas blijven. Ik zie hier in nederland nooit een marokkaanse of zwarte president. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Nederland heeft gewoon een zwak rechtsysteem
Nooit van de RAF gehoord?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn. (oké veel allochtonen ook)
Neem het voorbeeld aan die lieve voetbalsuporters die schreeuwen, vechten en racistische spreekkoren joelen. Erg zwakbegaafd allemaal, mijn hond heeft nog meer herseninhoud
Ik ben bang voor neo-nazi's ze zien er eng en gevaarlijk uit, als ik moest kiezen tussen een steeg met neo-nazi's of een weiland met vleesetende paarden koos ik voor het laatste
Hou je bek aub, jij zet me aan tot haat met je domme kankergelul.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet zo! ik weet dat wilders vooral anti-moslim is. Maar hij brengt gewoon verdeeldheid onder de mensen. jammer het had een leuk multiculti land kunnen zijn, en ja nederlanders zijn niet een groot probleem in tegendeel. Maar wilders zet jullie aan tot haat
Maar (ik vind ook dat multi culti moet kunnen)Maar wel volgens onze regels..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet zo! ik weet dat wilders vooral anti-moslim is. Maar hij brengt gewoon verdeeldheid onder de mensen. jammer het had een leuk multiculti land kunnen zijn, en ja nederlanders zijn niet een groot probleem in tegendeel. Maar wilders zet jullie aan tot haat
sorrie als je het niet erg vind blijf ik lekker hier. Eigenlijk vind ik nederland een heel fijn land om in te wonen, en met de meeste nederlanders kan ik lachen, zoenen en feestenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker op ergens anders heen als je het zo slecht heb in Nederland
Hij ziet liever de Sharia wetgeving. De wet waarin vrouwen die verkracht zijn gestenigd worden en homo's van het dak worden gepleurd. Als je steelt gaan je klauwen eraf (best een goeie) en als je ongelovig bent ga je er ook aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey aychelle, ik vraag het weer even. Vierde keer inmiddels. Wat heeft het rechtssysteem in Nederland te maken met Wilders' racisme en PVV-stemmers? Je klaagt er blijkbaar over in deze post, maar waarom?
[..]
Denk dat het nog 40x vragen word geef et maar opquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey aychelle, ik vraag het weer even. Vierde keer inmiddels. Wat heeft het rechtssysteem in Nederland te maken met Wilders' racisme en PVV-stemmers? Je klaagt er blijkbaar over in deze post, maar waarom?
[..]
Ja ik vind dat heel ergquote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
sorrie als je het niet erg vind blijf ik lekker hier. Eigenlijk vind ik nederland een heel fijn land om in te wonen, en met de meeste nederlanders kan ik lachen, zoenen en feestenMaar dan komt dat ventje met die rare haarkleur op toneel die in de voetspoeren van p. foruin wilt treden en lekker haatzaaien
als nederland last heeft van marokkanen en andere allochtonen moet ze het rechtsysteem maar wat aanscherpen. Niet dat het daar minder door word (kijk maar naar de vs.) maar slechter word het ook niet. de slechte marokkanen weten dat ze geen harde straf krijgen voor hun daden, laat ze dan eerst lekker afschrikken dan meteen het land uit sturenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nederland is opzich een prima land om in te wonen. Zonder al die crimineeltjes hier zou het nog veel beter kunnen zijn. Wilders zet zich in tegen dit soort teringleiertjes. Als jij een hardwerkende moslim bent en gewoon je belastingen betaald zal je er weinig last van hebben. Degene die dus zo hard lopen te schreeuwen hebben duidelijk iets te verbergen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
sorrie als je het niet erg vind blijf ik lekker hier. Eigenlijk vind ik nederland een heel fijn land om in te wonen, en met de meeste nederlanders kan ik lachen, zoenen en feestenMaar dan komt dat ventje met die rare haarkleur op toneel die in de voetspoeren van p. foruin wilt treden en lekker haatzaaien
Hoho. Laat ik even vooropstellen dat ik een schijthekel aan marrokanen heb al ver voor dat Wilders de politiek in ging.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dus jij zou zwaardere straffen willen zien voor het soort vergrijpen waar Marokkaanse jongeren zich over het algemeen schuldig aan maken??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
als nederland last heeft van marokkanen en andere allochtonen moet ze het rechtsysteem maar wat aanscherpen. Niet dat het daar minder door word (kijk maar naar de vs.) maar slechter word het ook niet. de slechte marokkanen weten dat ze geen harde straf krijgen voor hun daden, laat ze dan eerst lekker afschrikken dan meteen het land uit sturen
ik ben juist bang voor marokanen. een keer werd ik uit de handen van marokkanen gered door een neonazi met kaal hoofd en bomberjackquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn. (oké veel allochtonen ook)
Neem het voorbeeld aan die lieve voetbalsuporters die schreeuwen, vechten en racistische spreekkoren joelen. Erg zwakbegaafd allemaal, mijn hond heeft nog meer herseninhoud
Ik ben bang voor neo-nazi's ze zien er eng en gevaarlijk uit, als ik moest kiezen tussen een steeg met neo-nazi's of een weiland met vleesetende paarden koos ik voor het laatste
Waar denk je dat Wilders zich voor in zet? Hardere straffen. Gvd hey je bent het gewoon eens met Wilders.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
als nederland last heeft van marokkanen en andere allochtonen moet ze het rechtsysteem maar wat aanscherpen. Niet dat het daar minder door word (kijk maar naar de vs.) maar slechter word het ook niet. de slechte marokkanen weten dat ze geen harde straf krijgen voor hun daden, laat ze dan eerst lekker afschrikken dan meteen het land uit sturen
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef dagdag het volgende:
Dit topic gaat dus over de zoveelste buitenlander die pvv blehahehaeah roept zonder zich te verdiepen in de standpunten van wilders
standpunten waar ik het grotendeels wel waarheid in zie, en ja ik ben ook buitenlands
Maar ze moet ook eens zijn andere punten pakkenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Nederland is opzich een prima land om in te wonen. Zonder al die crimineeltjes hier zou het nog veel beter kunnen zijn. Wilders zet zich in tegen dit soort teringleiertjes. Als jij een hardwerkende moslim bent en gewoon je belastingen betaald zal je er weinig last van hebben. Degene die dus zo hard lopen te schreeuwen hebben duidelijk iets te verbergen.
hoho nu niet de rollen gaan omdraaien, niemand heeft die capuchonklootzakjes gedwongen de boel te terroriseren, dat doen ze zelf. Dus wat jou betreft is degene die daar dan wat van zegt de oorzaak van dit alles?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?
Lees hier alle Wilders uitspraken
Het zijn toch heel normale uitspraken hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?
Lees hier alle Wilders uitspraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |