het vertelt maar weer hoe hoog daadwerkelijk jou IQ isquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef neen het volgende:
Nederland is toe aan een echte leider! Ik stem PVV omdat ik GODVERDOMME een mening heb!
geert wilders heeft geen mening, die schreeuwt maar wat. Moslims haten vind ik niet onder een ''mening hebben'' horen. sorriequote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef neen het volgende:
Nederland is toe aan een echte leider! Ik stem PVV omdat ik GODVERDOMME een mening heb!
Hij doet dat continu, de rest doet het tegen de verkiezingen. Wat is je punt?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
En die stemmers hebben geen idee dat hij allemaal dingen zegt door meer stemmen te krijgen.
Ja, zo achterlijk zijn PVV stemmers inderdaad welquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS is een van de redenen waarom mensen op de PVV stemmen.
Aan de ene kant klopt dat ook dat doet elke partij maar hij gebruikt momenten die erg hoog liggen in de maatschappij om zieltjes te winnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik, die eeuwige aandacht. En die stemmers hebben geen idee dat hij allemaal dingen zegt door meer stemmen te krijgen.
Luister je wel na wat die zegt..?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
geert wilders heeft geen mening, die schreeuwt maar wat. Moslims haten vind ik niet onder een ''mening hebben'' horen. sorrie
nee natuurlijk niet en die marokaanse vriendjes van u zijn ook geen probleemquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
lieverd, jullie zullen altijd de baas blijven. Ik zie hier in nederland nooit een marokkaanse of zwarte president. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Nederland heeft gewoon een zwak rechtsysteem
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergstquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS is een van de redenen waarom mensen op de PVV stemmen.
Vraag het aan de mensen!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef GSP het volgende:
Ik stem PVV omdat ik GODVERDOMME een mening heb!
Ha, de fokpsychoot is er ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, zo achterlijk zijn PVV stemmers inderdaad welDom volk.
Verder natuurlijk eens met de topictitel.
Ik ken veel Surinamers die op de PVV stemmen!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergst
Je haalt PVV en racisme door elkaar PVV heeft niks tegen buitenlanders zijn eigen vrouw IS BUITENLANDER...Dus eerst ff ergens in verdiepenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergst
ik en mn broer zijn antiliaan we stemmen bijde PVVquote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik ken veel Surinamers die op de PVV stemmen!
Wilders haat geen zwarten janksmoeltje.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn. (oké veel allochtonen ook)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |