Kanker op ergens anders heen als je het zo slecht heb in Nederlandquote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergst
Ja zoals Theo Maassen zou zeggen: Van binnen zijn we allemaal blankquote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Je haalt PVV en racisme door elkaar PVV heeft niks tegen buitenlanders
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker op ergens anders heen als je het zo slecht heb in Nederland
dat mensen niet doorhebben wat hij eigenlijk is. Op een keer gaat wilders ten onder en al z'n volgelingen ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij doet dat continu, de rest doet het tegen de verkiezingen. Wat is je punt?
Ja en Volkert van der G was ook rechts...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
met links is niks mis. Het zijn altijd die extreem-rechtse die zo eng en gevaarlijk zijn.
verdiep je eerst maar eens in zijn standpunten. het is niet om hoe je bent, maar om hoe je je gedraagt. en al die poepmarokaantjes kunnen zich niet gedragen. vieze luie uitkeringtrekkers die voor een extra zakcentje fietsen jatten en inbreken. Ouderen bedreigen en beledigen en alles kapot maken wat in hun weg komt. en nee jij bent natuurlijk zo niet, maar 90% van de noord afrikanen wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik donker ben? afrikaans? anders uitziend? Tsja dat is één van de vele redenen waarom wilders buitenlanders haat. Zielig, racisme op z'n ergst
En dat isquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef tho_Omas het volgende:
Aychelle lijdt aan het Bogarde-complex.
niks mis met een uitkering, moet je ook geen grapjes over maken. Maar nee ik heb zelf geen uitkering,quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
TS vreest deportatie, omdat zij een van de uitkeringstrekkers is waar Wilders de grootste moeite mee heeft.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat mensen niet doorhebben wat hij eigenlijk is. Op een keer gaat wilders ten onder en al z'n volgelingen ook.
Bogarde denkt dat de blanken hem altijd iets slechts probere aan te doen. Lees zijn boek: deze neger buigt voor niemand maar eensquote:
en waar ben jij het niet mee eens? veroorzaken marokanen geen overlast enz ( en nu niet met verhaaltjes komen over media en overdrijven, want wij fokkers komen ook buiten waar we dat kuttuig tegenkomen)quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat mensen niet doorhebben wat hij eigenlijk is. Op een keer gaat wilders ten onder en al z'n volgelingen ook.
Hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bogarde denkt dat de blanken hem altijd iets slechts probere aan te doen. Lees zijn boek: deze neger buigt voor niemand maar eens
Eens.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef pugehenis het volgende:
[..]
verdiep je eerst maar eens in zijn standpunten. het is niet om hoe je bent, maar om hoe je je gedraagt. en al die poepmarokaantjes kunnen zich niet gedragen. vieze luie uitkeringtrekkers die voor een extra zakcentje fietsen jatten en inbreken. Ouderen bedreigen en beledigen en alles kapot maken wat in hun weg komt. en nee jij bent natuurlijk zo niet, maar 90% van de noord afrikanen wel.
en ja dat soort momenten die moslims beledigen. Als hij de criminaliteit met marokkanen wil aanpakken waarom beledigt hij dan telkens een hele religie. Dat soort mensen als wilders maken marokkanen en moslims juist pist. Snapt hij dat niet, al die verdeeldheid en bangmakerijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Aan de ene kant klopt dat ook dat doet elke partij maar hij gebruikt momenten die erg hoog liggen in de maatschappij om zieltjes te winnen.
Heb je ooit gehoord wat die moslims met mij willen doen omdat ik christelijk ben?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
en ja dat soort momenten die moslims beledigen. Als hij de criminaliteit met marokkanen wil aanpakken waarom beledigt hij dan telkens een hele religie. Dat soort mensen als wilders maken marokkanen en moslims juist pist. Snapt hij dat niet, al die verdeeldheid en bangmakerij
ik lees altijd de krant en je kan niet om hem heen. En nu die rechtzaak weer, ook weer een slimme zet om aandacht te trekken.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Luister je wel na wat die zegt..?
Hij heeft wel een eigen mening en een goede mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |