quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik liep naar ze toe en vroeg vriendelijk : "Goedemiddag ! zouden jullie mij alsjeblieft willen vertellen waar ik <straatnaam + nummer > kan vinden? "
Waarop ik als reactie kreeg : "Jouw soort moeten we hier niet !! "
Ik wist niet of ik het goed verstond en vroeg dus "Pardon ? "
Hij herhaalde het en ik had het de eerste keer dus wel goed verstaan![]()
Ik vroeg maar waarom dat dan was...
"Omdat je een Amsterdammer bent (hoorde ze aan mijn accent) en Amsterdammers zijn Ajaxcieden"
De Marconistraat...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Merkie het volgende:
Waar moest je trouwens precies zijn TS?
Dat gaf Firefox ook al aan, maar ik geloofde het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is Ajacieden achterlijke debiel
Mongool, ik heb jaren in Amsterdam gewoond, en bij geboorteplaats staat ook Amsterdam, dus wat ben ik danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef Godtje het volgende:
Amsterdammer?![]()
Je komt uit Hoorn mongool.
Een achterlijke debiel dat nog steeds Ajaxcieden heeft staan, pas dat eens aanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mongool, ik heb jaren in Amsterdam gewoond, en bij geboorteplaats staat ook Amsterdam, dus wat ben ik dan?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is Ajacieden achterlijke debiel
Hij komt uit Hoornquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Merkie het volgende:
Sowieso is het nogal raar om te klagen over de infrastructuur in Rotterdam als Amsterdammer zijnde. Alsof het verkeer in Amsterdam zich als een geoliede machine over de grachten voortbeweegt.
Hmm ik heb dus naamsbekendheid op Fok!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Godtje het volgende:
Een west friese boer.
Daar ben je menig maal al zelf trots op geweest.
Amsterdam is inderdaad doorgaans beter te berijden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Merkie het volgende:
Sowieso is het nogal raar om te klagen over de infrastructuur in Rotterdam als Amsterdammer zijnde. Alsof het verkeer in Amsterdam zich als een geoliede machine over de grachten voortbeweegt.
Nee, iedereen mag het lezen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een achterlijke debiel dat nog steeds Ajaxcieden heeft staan, pas dat eens aan
Ja maar niemand wil het zo lezenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag het lezen hoor
Ik rij er elke dag.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Merkie het volgende:
Aangepast voor jouquote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar niemand wil het zo lezen
Er was wel een Marokkaan die mij volgens mij héél graag wilde helpen met het dragen van mijn iPhone, toen hij mij zag lopenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef Hondenbrokken het volgende:
Je kwam toevallig de verkeerde mensen tegen. Niet alle Rotterdammers zijn even vriendelijk.
Als je er een tijdje hebt gewoond, kun je er zo de mensen uit pikken die je vriendelijk te woord willen staan.
En er wonen inderdaad heel veel slecht-Nederlands-sprekende allochtonen en de mensen zijn er iets directer, botter en minder beleefd dan in bijvoorbeeld Amsterdam.
Smakeloze opmerkingquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Duitsers hebben blijkbaar toch nog iets goeds gebracht
De bommen op Rotterdam in 1940
Geen wonder dat ze jouw soort niet moestenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik mag het, ik ben ook 25% Duits
Daar zie of hoor je niks van hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze jouw soort niet moesten
Jullie moeten trouwens niet zeuren over dat bombardement.quote:
Dat is dan weer wel waarquote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jullie moeten trouwens niet zeuren over dat bombardement.
Hier door hebben jullie de modernste skyline van Nederland
Rotterdam moeten ze gewoon te koop aanbieden op marktplaats.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Friggles het volgende:
Niets mis met Rotterdam, er is alleen een bepaalde invloed uit zuid die het kut laat lijken.
Heb je ooit wel is gips en een infuus gehad?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Rotterdam moeten ze gewoon te koop aanbieden op marktplaats.![]()
Misschien dat een één of ander wazig land interesse heeft voor deze compleet mislukte stad. Groot hek erom heen, grenscontrole aan de gemeentegrenzen en afstoten uit Nederland en de E.U.![]()
![]()
En dan, alles sal reg kom!![]()
![]()
Samenvoegen met Belgisch Congo is misschien een optie.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Heb je ooit wel is gips en een infuus gehad?
Spatny! KURVA!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb!
![]()
![]()
![]()
![]()
De Rotterdamse gastvrijheid dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wij lopen aan de kant van de weg en zien zo’n gassie dat moeite hep om met z’n tomtom de weg te vinden. Dat gassie stapt uit en begint tegen ons te praten met z’n ajaciedentong. Vraagt die ons of wij hem de weg willen wijzen.
Ik maak dat joch meteen duidelijk dat we z’n soort hier niet motten.
Zegt dat joch tegen ons “Pardon”.
Ik herhaal dat we z’n soort hier niet motten.
Vraagt die waarom we hem hier niet motten.
Omdat je een Amsterdammer bent en dat ajacieden zijn.
Hopelijk is die gozer nou eindelijk opgedonderd naar z’n eigen buurt.
pffft, Amsterdammers
Had dan een lemming gemaakt domme idiootquote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wij lopen aan de kant van de weg en zien zo’n gassie dat moeite hep om met z’n tomtom de weg te vinden. Dat gassie stapt uit en begint tegen ons te praten met z’n ajaciedentong. Vraagt die ons of wij hem de weg willen wijzen.
Ik maak dat joch meteen duidelijk dat we z’n soort hier niet motten.
Zegt dat joch tegen ons “Pardon”.
Ik herhaal dat we z’n soort hier niet motten.
Vraagt die waarom we hem hier niet motten.
Omdat je een Amsterdammer bent en dat ajacieden zijn.
Hopelijk is die gozer nou eindelijk opgedonderd naar z’n eigen buurt.
pffft, Amsterdammers
Maar die worden bijna altijd binnen 5 minuten gesloten.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had dan een lemming gemaakt domme idioot
Nee als je het goed doet niet!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Maar die worden bijna altijd binnen 5 minuten gesloten.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De Marconistraat...
Had in het begin al probleem om de ingang van de parkeergarage te vinden.
Er waren er 3, waarvan je maar met 1 met een afspraak naar binnen kon.
JE HEBT VANDAAG 3 COOLE DINGEN GEDAAN!
1. Je was in Rotterdam
2. Je was kei dicht bij het Sparta stadion. Sparta FTW!
3. Je was fucking dichtbij mijn vaders werk!! Moest je bij het OBR zijn?
En die ingang is maar van 1 kant te benaderen, en toevallig waren ze de weg daar daar bij de KFC aan het openbreken
Ik liep naar ze toe en vroeg vriendelijk : "Goedemiddag ! zouden jullie mij alsjeblieft willen vertellen waar ik <straatnaam + nummer > kan vinden? "
"Omdat je een Amsterdammer bent (hoorde ze aan mijn accent) en Amsterdammers zijn Ajacieden"
Zo eenschquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Merkie het volgende:
Het feit dat jij uitsluitend de Hollywood en de Baja kent, zegt meer over jou dan over Rotterdamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
Rekenen is in ieder geval niet je beste vak of wel Amsterdammer?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
Sterker nog, door die bommenregen heeft R'dam zijn huidige mentaliteit. Ze moesten zich daarna altijd en immer bewijzen tov steden als Amsterdam en hebben er een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden. Terwijl dit niet nodig is, want ze zijn inmiddels allang weer een toonaangevende stad.quote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Rekenen is in ieder geval niet je beste vak of wel Amsterdammer?
Wat is in jouw ogen dan wel een mooie stad?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:11 schreef wise het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
.
Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
In mijn ogen is geen enkele stad in Nederland mooi. Zelfs Nederland is een lelijk land.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen dan wel een mooie stad?
Brugge is een hele mooie stadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef wise het volgende:
[..]
In mijn ogen is geen enkele stad in Nederland mooi. Zelfs Nederland is een lelijk land.
Rotterdam ja
Normaal ben ik niet zo van het plaatsen uitkotsen, vooral als ik er niet vaak geweest ben.
Rotterdam was dus zo'n plek.
Ik moest er vanmorgen heen voor mijn werk, en wat een drama zeg!!
O-VE-RAL flitsers en onnodige stoplichten, waardoor het verkeer zo traag ging als een oma met een roestige rollator
Nja, langzaam en geïrriteerd rijden zijn we gewend in Nederland, dus ik was nog vol goede zin zo vroeg op deze morgen![]()
Mijn navigatie systeem werkte niet echt mee omdat het adres een letter bevatte.
Dat navigatie systemen hier niet mee overweg kunnen is sowieso al een klacht an sich waard trouwens.
Ik zetten mijn auto maar even rustig aan de kant om aan 2 gasten te vragen of hun wisten waar ik wezen moest.
"Omdat je een Amsterdammer bent (hoorde ze aan mijn accent) en Amsterdammers zijn Ajacieden"
Prima, tyft dan maar op, dom voor-het-zingen-de-kerk-uit-ongeluk-geboortes
Ik heb daarna nog 3 mensen aangesproken, die (toevallig ? ) alle 3 geen Nederlands konden (of wilden ? ) spreken
Voor de rest, het uitzicht is er lelijk en de meiden ook, gadverdamme wat een kut stad
De Duitsers hebben blijkbaar toch nog iets goeds gebracht
De bommen op Rotterdam in 1940
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Brugge is een hele mooie stad
Dat ligt alleen niet in Nederland
Maak dan een toffe kloon of een Amsterdam topic welk dit topic overtreftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op je klacht zoals je gister al had aangekondigd,....maar dit slaat nergens op.
anti-Roffa-klacht: Amsterdam
Utrecht is wel een mooie stad vind ik. Binnenstad vind ik de mooiste van Nederland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef wise het volgende:
[..]
In mijn ogen is geen enkele stad in Nederland mooi. Zelfs Nederland is een lelijk land.
Brugge is mooi, maar na 2x heb je het ook wel gezien hoor :")quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest met m'n vriendin, echt een sprookjes stad.
Je moet zekker ook een keer de film In Bruges kijken
[ afbeelding ]
Ja omdat niemand daar meer een auto kan betalenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam is inderdaad doorgaans beter te berijden.
Of de metro kan nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja omdat niemand daar meer een auto kan betalen
Er gaat niets boven Scheemda. De mooiste stad van Nederland!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja omdat niemand daar meer een auto kan betalen
Lelijk, een rood kerktorentjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Scheemda. De mooiste stad van Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Ik was met foto's van een mooie skyline gekomen, dit kan je ook in een oord als Zoetermeer vinden ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Rotterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotterdamquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Prima, tyft dan maar op, dom voor-het-zingen-de-kerk-uit-ongeluk-geboortes![]()
Whoeps, waren we bijna de pittoreske plaatjes van Rotterdam vergeten. De mooie architeconische hoogstandjes, de anton pieck achtige tafereeltjes:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Rotterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste foto is een foto uit een sloopwijk, die andere foto's kan je inderdaad in elke grote stad maken. Klaag liever over het gebrek aan architectonisch en stedenbouwkundige ambitie in de tweede helft van de 20e eeuw dan over Rotterdam zelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Whoeps, waren we bijna de pittoreske plaatjes van Rotterdam vergeten. De mooie architeconische hoogstandjes, de anton pieck achtige tafereeltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en niet te vergeten de mooi ruim opgezette brede boulevards waar het prettig wonen is (beslaat slechts 3 kwart van R'dam) :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke idioot heeft ooit bedacht dat dat mooi is(Den haag, Utrecht ed hebben overigens dezelfde debielen in dienst gehad hoor maar dat terzijde
) van die spoeglelijke portiekflats overal, uberkrap tegenover elkaar geprakt
![]()
Haha je hebt wel gelijk een geweldige kut buurt uitgekozen dan zegquote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De Marconistraat...
Had in het begin al probleem om de ingang van de parkeergarage te vinden.
Er waren er 3, waarvan je maar met 1 met een afspraak naar binnen kon.
En die ingang is maar van 1 kant te benaderen, en toevallig waren ze de weg daar daar bij de KFC aan het openbreken
Ik kan mij voorstellen dat jouw post een Utrechter pijn kan doen. Die kunnen het ook niet helpen dat Amsterdam ook mooie grachten probeert te hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hey leuk, weer een topic over Rotterdam waar mensen uit de provincie en snoezige stadjes als Utrecht, Haarlem, Amsterdam en al die andere koddige plaatsjes die op elkaar lijken hun ei weer kwijt kunnen over een stad die ze niet kennen.
en dan een slotje op TS zijn accountquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef junkiexp het volgende:
Ha een kortzichtige TS over een stad, dit wordt een topic met 300 posts denk ik
hij ging met de voet want in Amsterdam kennen ze amper OV singleCoil. Dat is allemaal verzaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef SingleCoil het volgende:
TS gaat zo ook zeiken dat zijn strippenkaart het niet meer deed...
Mensen die 6quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
Duitsers die niet even hun werk afmaken![]()
![]()
...kaasboertje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar gewoon kruidenboer hoor, in de gouden eeuw waren we de meest welvarende stad door de V.O.C.quote:
en daarna nooit verder ontwikkeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon kruidenboer hoor, in de gouden eeuw waren we de meest welvarende stad door de V.O.C.
Mooie stad inderdaad maar, het kan niet op tegen Breda (niet mijn woonplaats).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Is die zingende neger er ook nog steeds in Rotterdam bij de Bijenkorf?
Breda vind ik dan ook wel een toffe stad jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Mooie stad inderdaad maar, het kan niet op tegen Breda (niet mijn woonplaats).
Maak me blij maak me blij...koop een krantje bij mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij klinkt nu wel alsof hij bijna dood is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef poo het volgende:
[..]
Maak me blij maak me blij...koop een krantje bij mij![]()
Wij hebben een dichtende zwerver in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Laatst droeg een zwerver mij een gedicht voor, ik heb hem een pleuro gegeven.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
Duitsers die niet even hun werk afmaken![]()
![]()
Jep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Jep! Maar daar ben ik blij om, want daarvoor heeft hij meer dan een jaar bij de AH gestaan waar ik regelmatig boodschappen doe..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar hangt die tegenwoordig uit? Ik heb al bijna 10 jaar niet meer gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wij hebben een dichtende zwerver in Rotterdam
Hoe dat zo? Ik vermaak me er prima en zou niet graag in het Oosten willen wonen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Garisson72 het volgende:
't Is toch allemaal waardeloos in het westen, wees nou eerlijk.
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef Alicey het volgende:
Hoe dat zo? Ik vermaak me er prima en zou niet graag in het Oosten willen wonen...
Dat valt wel mee. Achterlijk en agressief volk komt naar mijn ervaring juist uit de provincie hier heen. Wellicht dat er veel meer achterlijken en agressievelingen wonen hier, maar wanneer ik er mee word geconfronteerd zijn het vrijwel altijd boeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Garisson72 het volgende:
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.
Dat is dus echt bullshitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.
Nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat is Ajax - Feyenoord zondag trouwens?!
Slaat ook als een tang op een varken, die haven is zeker significant, maar landen als Lichtenstein houden het ook al jaren volquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:38 schreef MB23 het volgende:
Hehe, trouwens, mensen die zeggen dat Rotterdam waardeloos is/niks toevoegd/verkocht moet worden enz., probeer het maar een maandje uit te houden zonder dat haventje hier
Feyenoord - ajax is om 12.30quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat is Ajax - Feyenoord zondag trouwens?!
Dat ziet er allemaal wel goed uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, behalve nieuwbouw heeft Rotterdam ook nog wat historie:
[ afbeelding ]
Westersingel
[ afbeelding ]
West-Kruiskade
[ afbeelding ]
Witte Huis
[ afbeelding ]
Schielandhuis
[ afbeelding ]
Het Stadhuis
[ afbeelding ]
Laurentskerk
Bovendien, hier neem ik mijn pet voor af, elke keer weer als ik in Rotterdam ben:
[ afbeelding ]
Rotterdam 1946
===========>
[ afbeelding ]
Rotterdam anno 2010
|Het probleem voor buitenstaanders is :quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ziet er allemaal wel goed uit![]()
Alleen het is een grote stad met naar mijn mening weinig mooie dingen, zoals hier boven getoond...
Dan vraag je eromquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mensen in Rotterdam met
"Eej man" of "ouwe" aanspreken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ziet er allemaal wel goed uit![]()
Alleen het is een grote stad met naar mijn mening weinig mooie dingen, zoals hier boven getoond...
Dit is het topic over Rotterdam, niet Barendrecht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
Mooi om te zien dat al die boertjes mijn stad uit zitten te lachen omdat ze Rotterdam niet aankunnen en er niet mee om kunnen gaan, jullie verdienen het ook niet eens om er over te klagen. Rotterdam
Mierenneuker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is het topic over Rotterdam, niet Barendrecht.
Oud-Barendrechtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef IHVK het volgende:
Ik was net in Barendrecht. CBR. Ze hebben geen pinautomaten daar.
Mongool!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mongool, ik heb jaren in Amsterdam gewoond, en bij geboorteplaats staat ook Amsterdam, dus wat ben ik dan?
Damn, hoe zuidelijker je gaat, hoe verder je teruggaat in de tijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef IHVK het volgende:
Ik was net in Barendrecht. CBR. Ze hebben geen pinautomaten daar.
Ben je ooit in Carnisselande geweest?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, hoe zuidelijker je gaat, hoe verder je teruggaat in de tijd.
wie zou dat openlijk toegeven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je ooit in Carnisselande geweest?
Is dat hetzelfde als Kanaleneiland in Utrecht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Achterlijk en agressief volk komt naar mijn ervaring juist uit de provincie hier heen. Wellicht dat er veel meer achterlijken en agressievelingen wonen hier, maar wanneer ik er mee word geconfronteerd zijn het vrijwel altijd boeren.
En het volle vind ik juist wel leuk, ik houd van levendigheid.
haha heel mooi voorbeeld van dat voetbal tuigquote:
Die heb je niet buiten de randstad?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
haha heel mooi voorbeeld van dat voetbal tuig
Dat land is ook heel anders opgebouwd hequote:Op woensdag 27 januari 2010 02:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat ook als een tang op een varken, die haven is zeker significant, maar landen als Lichtenstein houden het ook al jaren vol
Eens met het filmpje. Als je stoer doet over "de stad slopen" pleur je maar lekker op en doe je dat in eigen stad.quote:
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Kanaleneiland in Utrecht?
zeg ik dat dan? Ik zeg voetbal tuig... k heb het niet over Rotterdam specifiek maar het is wel het voorbeeld van sommige mensen daar. Waar ik woon heb je dat niet inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die heb je niet buiten de randstad?
Dit ziet er dus echt niet uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
Dit is dus Carnisselande, zo'n nieuwbouwwijk van Rotterdam en Barendrecht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Oud-Barendrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trieste boel daar, snap ook niet waarom het CBR niet in Charlois ofzo ligt als het dan nog in een bedrijventerrein moet liggen.
Urk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? Ik zeg voetbal tuig... k heb het niet over Rotterdam specifiek maar het is wel het voorbeeld van sommige mensen daar. Waar ik woon heb je dat niet inderdaad
Beter dan een achterstandsbuurt waar 95% allochtoon is lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit ziet er dus echt niet uitLijkt Almere wel met al die 'hippe' vormen.
IKEA Ftwquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Urk ? hoe kom je daaropquote:
Ja oke, dat is waar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?
Niet dat dat zo'n mooie locatie is trouwens, maar goed
Nee op Urk heb je geen tuigquote:
Die is gesloten, omdat de Gordelweg opengegooid wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?
Niet dat dat zo'n mooie locatie is trouwens, maar goed
Vinexwijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Heb jij ook al iets tegen allochtonen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Beter dan een achterstandsbuurt waar 95% allochtoon is lijkt me.
Ik ben er zelf één.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb jij ook al iets tegen allochtonen.
Die brug is wel leuk om overheen te fietsen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Weet ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één.Maar na 12 jaar in Hillesluis te hebben gewoond ben je het wel zat hoor.
Ook daar al, is het dan nergens veilig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee op Urk heb je geen tuig
Paar maanden geleden nog een 14 jarig ventje doodgeslagen
Patrick slaapt onder een steen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook daar al, is het dan nergens veilig.![]()
Iets met een steen en eronder liggen
Kijk, dat gebeurt er dus als je niet bijtijds tegen zo'n architect zegt dat "Anders" niet hetzelfde is als "Mooi". Gelukkig altjd wel vinexpaupers te vinden die dat toch niet zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Jij komt uit Friesland man, en dan klagen over Rotterdam.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zelden zon terechte klacht gezien in KLB
wie zegt dat ik uit friesland komquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij komt uit Friesland man, en dan klagen over Rotterdam.
Jijzelf, dacht dat jij uit Heerenveen oid kwamquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wie zegt dat ik uit friesland kom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |