Mongool!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mongool, ik heb jaren in Amsterdam gewoond, en bij geboorteplaats staat ook Amsterdam, dus wat ben ik dan?
Damn, hoe zuidelijker je gaat, hoe verder je teruggaat in de tijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef IHVK het volgende:
Ik was net in Barendrecht. CBR. Ze hebben geen pinautomaten daar.
Ben je ooit in Carnisselande geweest?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, hoe zuidelijker je gaat, hoe verder je teruggaat in de tijd.
wie zou dat openlijk toegeven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je ooit in Carnisselande geweest?
Is dat hetzelfde als Kanaleneiland in Utrecht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Achterlijk en agressief volk komt naar mijn ervaring juist uit de provincie hier heen. Wellicht dat er veel meer achterlijken en agressievelingen wonen hier, maar wanneer ik er mee word geconfronteerd zijn het vrijwel altijd boeren.
En het volle vind ik juist wel leuk, ik houd van levendigheid.
haha heel mooi voorbeeld van dat voetbal tuigquote:
Die heb je niet buiten de randstad?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
haha heel mooi voorbeeld van dat voetbal tuig
Dat land is ook heel anders opgebouwd hequote:Op woensdag 27 januari 2010 02:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat ook als een tang op een varken, die haven is zeker significant, maar landen als Lichtenstein houden het ook al jaren vol
Eens met het filmpje. Als je stoer doet over "de stad slopen" pleur je maar lekker op en doe je dat in eigen stad.quote:
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Kanaleneiland in Utrecht?
zeg ik dat dan? Ik zeg voetbal tuig... k heb het niet over Rotterdam specifiek maar het is wel het voorbeeld van sommige mensen daar. Waar ik woon heb je dat niet inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die heb je niet buiten de randstad?
Dit ziet er dus echt niet uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
Dit is dus Carnisselande, zo'n nieuwbouwwijk van Rotterdam en Barendrecht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Oud-Barendrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trieste boel daar, snap ook niet waarom het CBR niet in Charlois ofzo ligt als het dan nog in een bedrijventerrein moet liggen.
Urk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? Ik zeg voetbal tuig... k heb het niet over Rotterdam specifiek maar het is wel het voorbeeld van sommige mensen daar. Waar ik woon heb je dat niet inderdaad
Beter dan een achterstandsbuurt waar 95% allochtoon is lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit ziet er dus echt niet uitLijkt Almere wel met al die 'hippe' vormen.
IKEA Ftwquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Urk ? hoe kom je daaropquote:
Ja oke, dat is waar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?
Niet dat dat zo'n mooie locatie is trouwens, maar goed
Nee op Urk heb je geen tuigquote:
Die is gesloten, omdat de Gordelweg opengegooid wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?
Niet dat dat zo'n mooie locatie is trouwens, maar goed
Vinexwijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Heb jij ook al iets tegen allochtonen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Beter dan een achterstandsbuurt waar 95% allochtoon is lijkt me.
Ik ben er zelf één.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb jij ook al iets tegen allochtonen.
Die brug is wel leuk om overheen te fietsen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Weet ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één.Maar na 12 jaar in Hillesluis te hebben gewoond ben je het wel zat hoor.
Ook daar al, is het dan nergens veilig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee op Urk heb je geen tuig
Paar maanden geleden nog een 14 jarig ventje doodgeslagen
Patrick slaapt onder een steen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook daar al, is het dan nergens veilig.![]()
Iets met een steen en eronder liggen
Kijk, dat gebeurt er dus als je niet bijtijds tegen zo'n architect zegt dat "Anders" niet hetzelfde is als "Mooi". Gelukkig altjd wel vinexpaupers te vinden die dat toch niet zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Jij komt uit Friesland man, en dan klagen over Rotterdam.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zelden zon terechte klacht gezien in KLB
wie zegt dat ik uit friesland komquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij komt uit Friesland man, en dan klagen over Rotterdam.
Jijzelf, dacht dat jij uit Heerenveen oid kwamquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wie zegt dat ik uit friesland kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |