en dan een slotje op TS zijn accountquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef junkiexp het volgende:
Ha een kortzichtige TS over een stad, dit wordt een topic met 300 posts denk ik
hij ging met de voet want in Amsterdam kennen ze amper OV singleCoil. Dat is allemaal verzaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef SingleCoil het volgende:
TS gaat zo ook zeiken dat zijn strippenkaart het niet meer deed...
Mensen die 6quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
Duitsers die niet even hun werk afmaken![]()
![]()
...kaasboertje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar gewoon kruidenboer hoor, in de gouden eeuw waren we de meest welvarende stad door de V.O.C.quote:
en daarna nooit verder ontwikkeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon kruidenboer hoor, in de gouden eeuw waren we de meest welvarende stad door de V.O.C.
Mooie stad inderdaad maar, het kan niet op tegen Breda (niet mijn woonplaats).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Is die zingende neger er ook nog steeds in Rotterdam bij de Bijenkorf?
Breda vind ik dan ook wel een toffe stad jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Mooie stad inderdaad maar, het kan niet op tegen Breda (niet mijn woonplaats).
Maak me blij maak me blij...koop een krantje bij mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij klinkt nu wel alsof hij bijna dood is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef poo het volgende:
[..]
Maak me blij maak me blij...koop een krantje bij mij![]()
Wij hebben een dichtende zwerver in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Laatst droeg een zwerver mij een gedicht voor, ik heb hem een pleuro gegeven.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
Duitsers die niet even hun werk afmaken![]()
![]()
Jep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Jep! Maar daar ben ik blij om, want daarvoor heeft hij meer dan een jaar bij de AH gestaan waar ik regelmatig boodschappen doe..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar hangt die tegenwoordig uit? Ik heb al bijna 10 jaar niet meer gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wij hebben een dichtende zwerver in Rotterdam
Hoe dat zo? Ik vermaak me er prima en zou niet graag in het Oosten willen wonen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Garisson72 het volgende:
't Is toch allemaal waardeloos in het westen, wees nou eerlijk.
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef Alicey het volgende:
Hoe dat zo? Ik vermaak me er prima en zou niet graag in het Oosten willen wonen...
Dat valt wel mee. Achterlijk en agressief volk komt naar mijn ervaring juist uit de provincie hier heen. Wellicht dat er veel meer achterlijken en agressievelingen wonen hier, maar wanneer ik er mee word geconfronteerd zijn het vrijwel altijd boeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Garisson72 het volgende:
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.
Dat is dus echt bullshitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.
Nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat is Ajax - Feyenoord zondag trouwens?!
Slaat ook als een tang op een varken, die haven is zeker significant, maar landen als Lichtenstein houden het ook al jaren volquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:38 schreef MB23 het volgende:
Hehe, trouwens, mensen die zeggen dat Rotterdam waardeloos is/niks toevoegd/verkocht moet worden enz., probeer het maar een maandje uit te houden zonder dat haventje hier
Feyenoord - ajax is om 12.30quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat is Ajax - Feyenoord zondag trouwens?!
Dat ziet er allemaal wel goed uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, behalve nieuwbouw heeft Rotterdam ook nog wat historie:
[ afbeelding ]
Westersingel
[ afbeelding ]
West-Kruiskade
[ afbeelding ]
Witte Huis
[ afbeelding ]
Schielandhuis
[ afbeelding ]
Het Stadhuis
[ afbeelding ]
Laurentskerk
Bovendien, hier neem ik mijn pet voor af, elke keer weer als ik in Rotterdam ben:
[ afbeelding ]
Rotterdam 1946
===========>
[ afbeelding ]
Rotterdam anno 2010
|Het probleem voor buitenstaanders is :quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ziet er allemaal wel goed uit![]()
Alleen het is een grote stad met naar mijn mening weinig mooie dingen, zoals hier boven getoond...
Dan vraag je eromquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mensen in Rotterdam met
"Eej man" of "ouwe" aanspreken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ziet er allemaal wel goed uit![]()
Alleen het is een grote stad met naar mijn mening weinig mooie dingen, zoals hier boven getoond...
Dit is het topic over Rotterdam, niet Barendrecht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
Mooi om te zien dat al die boertjes mijn stad uit zitten te lachen omdat ze Rotterdam niet aankunnen en er niet mee om kunnen gaan, jullie verdienen het ook niet eens om er over te klagen. Rotterdam
Mierenneuker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is het topic over Rotterdam, niet Barendrecht.
Oud-Barendrechtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef IHVK het volgende:
Ik was net in Barendrecht. CBR. Ze hebben geen pinautomaten daar.
Mongool!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mongool, ik heb jaren in Amsterdam gewoond, en bij geboorteplaats staat ook Amsterdam, dus wat ben ik dan?
Damn, hoe zuidelijker je gaat, hoe verder je teruggaat in de tijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef IHVK het volgende:
Ik was net in Barendrecht. CBR. Ze hebben geen pinautomaten daar.
Ben je ooit in Carnisselande geweest?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, hoe zuidelijker je gaat, hoe verder je teruggaat in de tijd.
wie zou dat openlijk toegeven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je ooit in Carnisselande geweest?
Is dat hetzelfde als Kanaleneiland in Utrecht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Achterlijk en agressief volk komt naar mijn ervaring juist uit de provincie hier heen. Wellicht dat er veel meer achterlijken en agressievelingen wonen hier, maar wanneer ik er mee word geconfronteerd zijn het vrijwel altijd boeren.
En het volle vind ik juist wel leuk, ik houd van levendigheid.
haha heel mooi voorbeeld van dat voetbal tuigquote:
Die heb je niet buiten de randstad?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
haha heel mooi voorbeeld van dat voetbal tuig
Dat land is ook heel anders opgebouwd hequote:Op woensdag 27 januari 2010 02:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat ook als een tang op een varken, die haven is zeker significant, maar landen als Lichtenstein houden het ook al jaren vol
Eens met het filmpje. Als je stoer doet over "de stad slopen" pleur je maar lekker op en doe je dat in eigen stad.quote:
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Kanaleneiland in Utrecht?
zeg ik dat dan? Ik zeg voetbal tuig... k heb het niet over Rotterdam specifiek maar het is wel het voorbeeld van sommige mensen daar. Waar ik woon heb je dat niet inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die heb je niet buiten de randstad?
Dit ziet er dus echt niet uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
Dit is dus Carnisselande, zo'n nieuwbouwwijk van Rotterdam en Barendrecht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Oud-Barendrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trieste boel daar, snap ook niet waarom het CBR niet in Charlois ofzo ligt als het dan nog in een bedrijventerrein moet liggen.
Urk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? Ik zeg voetbal tuig... k heb het niet over Rotterdam specifiek maar het is wel het voorbeeld van sommige mensen daar. Waar ik woon heb je dat niet inderdaad
Beter dan een achterstandsbuurt waar 95% allochtoon is lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit ziet er dus echt niet uitLijkt Almere wel met al die 'hippe' vormen.
IKEA Ftwquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Urk ? hoe kom je daaropquote:
Ja oke, dat is waar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?
Niet dat dat zo'n mooie locatie is trouwens, maar goed
Nee op Urk heb je geen tuigquote:
Die is gesloten, omdat de Gordelweg opengegooid wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een CBR aan de Gordelweg?
Niet dat dat zo'n mooie locatie is trouwens, maar goed
Vinexwijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Heb jij ook al iets tegen allochtonen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Beter dan een achterstandsbuurt waar 95% allochtoon is lijkt me.
Ik ben er zelf één.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb jij ook al iets tegen allochtonen.
Die brug is wel leuk om overheen te fietsen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Weet ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één.Maar na 12 jaar in Hillesluis te hebben gewoond ben je het wel zat hoor.
Ook daar al, is het dan nergens veilig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee op Urk heb je geen tuig
Paar maanden geleden nog een 14 jarig ventje doodgeslagen
Patrick slaapt onder een steen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook daar al, is het dan nergens veilig.![]()
Iets met een steen en eronder liggen
Kijk, dat gebeurt er dus als je niet bijtijds tegen zo'n architect zegt dat "Anders" niet hetzelfde is als "Mooi". Gelukkig altjd wel vinexpaupers te vinden die dat toch niet zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Jij komt uit Friesland man, en dan klagen over Rotterdam.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zelden zon terechte klacht gezien in KLB
wie zegt dat ik uit friesland komquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij komt uit Friesland man, en dan klagen over Rotterdam.
Jijzelf, dacht dat jij uit Heerenveen oid kwamquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wie zegt dat ik uit friesland kom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |