Hoe dat zo? Ik vermaak me er prima en zou niet graag in het Oosten willen wonen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Garisson72 het volgende:
't Is toch allemaal waardeloos in het westen, wees nou eerlijk.
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef Alicey het volgende:
Hoe dat zo? Ik vermaak me er prima en zou niet graag in het Oosten willen wonen...
Dat valt wel mee. Achterlijk en agressief volk komt naar mijn ervaring juist uit de provincie hier heen. Wellicht dat er veel meer achterlijken en agressievelingen wonen hier, maar wanneer ik er mee word geconfronteerd zijn het vrijwel altijd boeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Garisson72 het volgende:
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.
Dat is dus echt bullshitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Veel te vol met achterlijk en agressief volk.
Nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat is Ajax - Feyenoord zondag trouwens?!
Slaat ook als een tang op een varken, die haven is zeker significant, maar landen als Lichtenstein houden het ook al jaren volquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:38 schreef MB23 het volgende:
Hehe, trouwens, mensen die zeggen dat Rotterdam waardeloos is/niks toevoegd/verkocht moet worden enz., probeer het maar een maandje uit te houden zonder dat haventje hier
Feyenoord - ajax is om 12.30quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat is Ajax - Feyenoord zondag trouwens?!
Dat ziet er allemaal wel goed uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, behalve nieuwbouw heeft Rotterdam ook nog wat historie:
[ afbeelding ]
Westersingel
[ afbeelding ]
West-Kruiskade
[ afbeelding ]
Witte Huis
[ afbeelding ]
Schielandhuis
[ afbeelding ]
Het Stadhuis
[ afbeelding ]
Laurentskerk
Bovendien, hier neem ik mijn pet voor af, elke keer weer als ik in Rotterdam ben:
[ afbeelding ]
Rotterdam 1946
===========>
[ afbeelding ]
Rotterdam anno 2010
|Het probleem voor buitenstaanders is :quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ziet er allemaal wel goed uit![]()
Alleen het is een grote stad met naar mijn mening weinig mooie dingen, zoals hier boven getoond...
Dan vraag je eromquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mensen in Rotterdam met
"Eej man" of "ouwe" aanspreken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ziet er allemaal wel goed uit![]()
Alleen het is een grote stad met naar mijn mening weinig mooie dingen, zoals hier boven getoond...
Dit is het topic over Rotterdam, niet Barendrecht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
Mooi om te zien dat al die boertjes mijn stad uit zitten te lachen omdat ze Rotterdam niet aankunnen en er niet mee om kunnen gaan, jullie verdienen het ook niet eens om er over te klagen. Rotterdam
Mierenneuker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is het topic over Rotterdam, niet Barendrecht.
Oud-Barendrechtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef IHVK het volgende:
Ik was net in Barendrecht. CBR. Ze hebben geen pinautomaten daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |