en dan een slotje op TS zijn accountquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef junkiexp het volgende:
Ha een kortzichtige TS over een stad, dit wordt een topic met 300 posts denk ik
hij ging met de voet want in Amsterdam kennen ze amper OV singleCoil. Dat is allemaal verzaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef SingleCoil het volgende:
TS gaat zo ook zeiken dat zijn strippenkaart het niet meer deed...
Mensen die 6quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
Duitsers die niet even hun werk afmaken![]()
![]()
...kaasboertje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar gewoon kruidenboer hoor, in de gouden eeuw waren we de meest welvarende stad door de V.O.C.quote:
en daarna nooit verder ontwikkeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon kruidenboer hoor, in de gouden eeuw waren we de meest welvarende stad door de V.O.C.
Mooie stad inderdaad maar, het kan niet op tegen Breda (niet mijn woonplaats).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Is die zingende neger er ook nog steeds in Rotterdam bij de Bijenkorf?
Breda vind ik dan ook wel een toffe stad jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Mooie stad inderdaad maar, het kan niet op tegen Breda (niet mijn woonplaats).
Maak me blij maak me blij...koop een krantje bij mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij klinkt nu wel alsof hij bijna dood is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef poo het volgende:
[..]
Maak me blij maak me blij...koop een krantje bij mij![]()
Wij hebben een dichtende zwerver in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Laatst droeg een zwerver mij een gedicht voor, ik heb hem een pleuro gegeven.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
Duitsers die niet even hun werk afmaken![]()
![]()
Jep!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Jep! Maar daar ben ik blij om, want daarvoor heeft hij meer dan een jaar bij de AH gestaan waar ik regelmatig boodschappen doe..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar hangt die tegenwoordig uit? Ik heb al bijna 10 jaar niet meer gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wij hebben een dichtende zwerver in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |